Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie, czy ktoś kojarzy jakiś system ticketów, który mogłyby tworzyć automatycznie tickety na podstawie maili i nagrań z automatycznej sekretarki (voip)?

 

A do tego, najlepiej byłoby, gdyby na podstawie ścieżki z IRV można byłoby wstępnie "dekretować" owe zbłoszenia.

Edytowane przez spex
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Każdy system ticketowy się sprawdzi, wystarczy w centrali  w drzewie IVR  walnąć request http do systemu ticketowego aby zalozyl ticket. 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Znów odświeżę temat, czy ktoś poleci jakie systemy ticketowe (najlepiej coś self-hosted), by można było utworzyć jakie flow do obsługi tego zgłoszenia (autorespond itp) i mógł obsługiwać kilka adresów mailowych "wejścia" - tak by każdemu przygotować inne procedury.

Opublikowano
3 godziny temu, theqkash napisał:

Zammad? 

Powiem szczerze, właśnie z googla na niego natrafiłem. Jeśli masz z nim jakieś doświadczenia mógłbyś się podzielić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.