Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Hosting skalowany - kto to oferuje?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jakie firmy hostingowe oferują hostingu skalowanego? Od razu zaznaczę, że chodzi mi coś takiego co oferuje dhosting, ale nie mogą być to oni. Dla mojego klienta nie są wstanie rozwiązać problemu z kodowaniem, które jakoś automatycznie jest wymuszane na ich serwerze. Od dwóch tygodni odpisują, że ich administratorzy pracują nad problemem i proszą o cierpliwość. Podsumowując: jakie firmy oferują taką usługę jak dhosting, ale nie ONI. Ważne, aby była możliwość testów na np. tydzień, abym mógł sprawdzić czy vbulletin po przerzucie będzie wyświetlał się poprawnie.

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, ar4 napisał:

Od dwóch tygodni odpisują, że ich administratorzy pracują nad problemem i proszą o cierpliwość.

 

@ar4, napisz do mnie na priv, podaj namiary na swoje konto albo ticket, o który chodzi, pomogę, przyspieszę temat i ogarniemy. Od razu ustalę dlaczego akurat w Twoim wypadku coś nie pykło, zwykle takie tematy ogarniamy w szybkich minutach, więc jestem trochę zaskoczony o.O. No ale każda sytuacja jest inna, więc odezwij się i sam zaangażuję się w rozwiązanie. :ph34r:

Edytowane przez dhosting.pl
powtórzenie
Opublikowano
1 minutę temu, ar4 napisał:

@dhosting.pl ticket to:

T#10897

Jak możesz to daj znać z terminami, gdyż odpowiedzi w tickecie typu pracujemy zmęczyło mnie :)

 

Jasne, daj mi chwilę, zapoznam się, ustalę i pogadam z ekipą. Odezwę się na prv. 

Opublikowano
9 minut temu, ar4 napisał:

@dhosting.pl czy udało ci się już coś ustalić czy nie podołacie z tematem?

 

Hold your horses. ;) Wiem, że czekasz dość długo na rozwiązanie, ale dla mnie ten temat jest nowy, dopiero się z nim zapoznałem i przeczytałem całą komunikację, jaka w tej sprawie powstała. Jestem też po spotkaniu, niebawem mam dostać podsumowanie z informacją co dalej, kiedy i jak. Wtedy będę mógł powiedzieć coś więcej. Okazuje się, że to nie takie hop siup, jak się może wydawać z perspektywy użytkownika. Odpowiednie zmiany stworzą inne problemy, które będzie trudno rozwiązać później, szukamy właśnie nieinwazyjnego rozwiązania, które szybko (licząc od teraz) rozprawią się z tematem bez kaszany in near future. 👍

Opublikowano
2 minuty temu, dhosting.pl napisał:

 

Hold your horses. ;) Wiem, że czekasz dość długo na rozwiązanie, ale dla mnie ten temat jest nowy, dopiero się z nim zapoznałem i przeczytałem całą komunikację, jaka w tej sprawie powstała. Jestem też po spotkaniu, niebawem mam dostać podsumowanie z informacją co dalej, kiedy i jak. Wtedy będę mógł powiedzieć coś więcej. Okazuje się, że to nie takie hop siup, jak się może wydawać z perspektywy użytkownika. Odpowiednie zmiany stworzą inne problemy, które będzie trudno rozwiązać później, szukamy właśnie nieinwazyjnego rozwiązania, które szybko (licząc od teraz) rozprawią się z tematem bez kaszany in near future👍

Wszystko ok,  w dalszym ciągu otrzymuję informację typu "czekać" i nic konkretnego. Czekam na to 2 tygodnie... możesz powiedzieć coś zobowiązującego z terminem, datą, czasem UTC ??

  • Lubię 1
Opublikowano
2 godziny temu, ar4 napisał:

Wszystko ok,  w dalszym ciągu otrzymuję informację typu "czekać" i nic konkretnego. Czekam na to 2 tygodnie... możesz powiedzieć coś zobowiązującego z terminem, datą, czasem UTC ??

 

 @ar4, serio pisałem, że sam dopiero siadłem do tego tematu i na świeżo musiałem przeczytać wszystko, ustalić i dopilnować. Chwilę to zajęło, ale około 50 min temu udało się ostatecznie rozwiązać problem i jeszcze raz sorry, że tyle trwało. Świeże spojrzenie po prostu pomogło. Odpowiedź masz w zgłoszeniu, które podawałeś wyżej, prośba, byś już tam kontynuował rozmowę dla zachowania ciągłości. Takie długie sytuacje to u nas sprawa marginalna, poza okazjonalnymi wyjątkami, jak widać, ale i tak będziemy wyciągać wnioski i dalej modyfikować ten proces, żeby minimalizować w przyszłości. :)

Dzięki za wyrozumiałość :x i jeszcze raz sorki za długi czas rozwiązania. 😥 Widzę, że jeszcze jedną rzecz znalazłeś w zgłoszeniu, ale nie jest powiązana, z tego co widzę, zaraz ktoś do tego będzie zaglądał i Ci odpowie. Spokojnej reszty dnia. Dzięki! :)

Opublikowano

Czy na prawdę musiałem założyć tutaj temat, aby rozwiązać problem w kilka godzin, a nie dwa tygodnie?

O tym rozwiązaniu czytałem, lecz nie do końca wiedziałem jak je wdrożyć, ale gdybym był administratorem to na pewno bym to zrobił szybciej...

ps. dalej kontynuuję w ... tickt.

  • Lubię 2
Opublikowano
Teraz, ar4 napisał:

Czy na prawdę musiałem założyć tutaj temat, aby rozwiązać problem w kilka godzin, a nie dwa tygodnie?

O tym rozwiązaniu czytałem, lecz nie do końca wiedziałem jak je wdrożyć, ale gdybym był administratorem to na pewno bym to zrobił szybciej...

ps. dalej kontynuuję w ... tickt.

 

Na pewno dało się szybciej, nie ma tu żadnych wątpliwości, takie sytuacje są marginalne i przykro mi, że akurat trafiło na Ciebie, ale zdarza się najlepszym. To już problem komunikacyjny po naszej stronie, który będziemy sobie usprawniać dalej. Jeszcze raz dzięki. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.