Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Imapsync - Office365


Robert

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem z migracją poczty z Office365, używam narzędzie imapsync :

 

imapsync --host1 outlook.office365.com --port1 993 --user1 [email protected] --password1 'password' --host2 nowy-serwer.pl --user2 [email protected] --password2 'password' --ssl1 –ssl2

 

Wygląda na błąd logowania, hasło jest prawidłowe ...

Host1: connecting and login on host1 [outlook.office365.com] port [993] with user [[email protected]]
Host1 IP address: 40.99.211.2 Local IP address: 127.0.0.1
Host1 banner: * OK The Microsoft Exchange IMAP4 service is ready. [VwBBADIAUAAyADkAMQBDAEEAMAAwADEAMgAuAFAATwBMAFAAMgA5ADEALgBQAFIATwBEAC4ATwBVAFQATABPAE8ASwAuAEMATwBNAA==]
Host1 capability before authentication: IMAP4 IMAP4rev1 AUTH=PLAIN AUTH=XOAUTH2 SASL-IR UIDPLUS ID UNSELECT CHILDREN IDLE NAMESPACE LITERAL+ AUTH
Host1 info: authmech [LOGIN] user [[email protected]] authuser [] IsUnconnected []
Host1 failure: Error login on [outlook.office365.com] with user [[email protected]] auth [LOGIN]: 2 NO LOGIN failed.
Host1: failed login on [outlook.office365.com] with user [[email protected]] auth [LOGIN]

 

Wykonywał ktoś może podobną migrację z sukcesem ?

 

pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Robert napisał(a):

możesz wskazać ten który powinien działać ?

 

Ta dokumentacja podaje w dość czytelny sposób kiedy i w jaki sposób można użyć której funkcji. Skoro u Ciebie wykłada się na "login failed" to najpierw należy się upewnić czy dostęp IMAP jest aktywny i ustalić jakie metody autentyfikacji są włączone. 

 

Zachęcam do szukania odpowiedzi na konkretny problem właśnie w tym FAQ :)  Ono serio jest dość czytelnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.01.2024 o 13:49, Robert napisał(a):

Witam,

 

Mam problem z migracją poczty z Office365, używam narzędzie imapsync :

 

imapsync --host1 outlook.office365.com --port1 993 --user1 [email protected] --password1 'password' --host2 nowy-serwer.pl --user2 [email protected] --password2 'password' --ssl1 –ssl2

 

Wygląda na błąd logowania, hasło jest prawidłowe ...

Host1: connecting and login on host1 [outlook.office365.com] port [993] with user [[email protected]]
Host1 IP address: 40.99.211.2 Local IP address: 127.0.0.1
Host1 banner: * OK The Microsoft Exchange IMAP4 service is ready. [VwBBADIAUAAyADkAMQBDAEEAMAAwADEAMgAuAFAATwBMAFAAMgA5ADEALgBQAFIATwBEAC4ATwBVAFQATABPAE8ASwAuAEMATwBNAA==]
Host1 capability before authentication: IMAP4 IMAP4rev1 AUTH=PLAIN AUTH=XOAUTH2 SASL-IR UIDPLUS ID UNSELECT CHILDREN IDLE NAMESPACE LITERAL+ AUTH
Host1 info: authmech [LOGIN] user [[email protected]] authuser [] IsUnconnected []
Host1 failure: Error login on [outlook.office365.com] with user [[email protected]] auth [LOGIN]: 2 NO LOGIN failed.
Host1: failed login on [outlook.office365.com] with user [[email protected]] auth [LOGIN]

 

Wykonywał ktoś może podobną migrację z sukcesem ?

 

pozdrawiam

Robert

a uprawniles  imapsycha do pobieranai  w w office   zeby sie mogl   migrowac     zoho i gsuite  to samo maja    trzba na ich poziomie  uwierzytelnic  impsycha do poprania 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.