Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wymiana dysku w OVH


ksk

Rekomendowane odpowiedzi

Jeden z dysków z raid 1 zaczął zgłaszać problemy z Reallocated_Event_Count . 

Vendor Specific SMART Attributes with Thresholds:
ID# ATTRIBUTE_NAME          FLAG     VALUE WORST THRESH TYPE      UPDATED  WHEN_FAILED RAW_VALUE
  1 Raw_Read_Error_Rate     0x000b   100   100   016    Pre-fail  Always       -       0
  2 Throughput_Performance  0x0005   136   136   054    Pre-fail  Offline      -       108
  3 Spin_Up_Time            0x0007   149   149   024    Pre-fail  Always       -       200 (Average 201)
  4 Start_Stop_Count        0x0012   100   100   000    Old_age   Always       -       28
  5 Reallocated_Sector_Ct   0x0033   100   100   005    Pre-fail  Always       -       3
  7 Seek_Error_Rate         0x000b   100   100   067    Pre-fail  Always       -       0
  8 Seek_Time_Performance   0x0005   128   128   020    Pre-fail  Offline      -       18
  9 Power_On_Hours          0x0012   096   096   000    Old_age   Always       -       33646
 10 Spin_Retry_Count        0x0013   100   100   060    Pre-fail  Always       -       0
 12 Power_Cycle_Count       0x0032   100   100   000    Old_age   Always       -       28
192 Power-Off_Retract_Count 0x0032   099   099   000    Old_age   Always       -       1387
193 Load_Cycle_Count        0x0012   099   099   000    Old_age   Always       -       1387
194 Temperature_Celsius     0x0002   193   193   000    Old_age   Always       -       31 (Min/Max 14/47)
196 Reallocated_Event_Count 0x0032   100   100   000    Old_age   Always       -       3
197 Current_Pending_Sector  0x0022   100   100   000    Old_age   Always       -       0
198 Offline_Uncorrectable   0x0008   100   100   000    Old_age   Offline      -       51
199 UDMA_CRC_Error_Count    0x000a   200   200   000    Old_age   Always       -       0

 

Jak myślicie czy przy wartości 3 podlega to już wymianie na nową sztukę ? 

Czy ktoś zgłaszał wymianę dysku do OVH ? Wystarczy ticket  z wynikiem smartctl czy trzeba coś więcej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.