Skocz do zawartości

Robert

Użytkownicy
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 535 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Robert

Kolaborator

Kolaborator (7/14)

  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Dyskutant
  • Z nami od tygodnia

Najnowsze odznaki

9

Reputacja

  1. Robert

    CMDBuild

    Cześć, Czy ktoś z Was ma doświadczenie / korzysta z CMDBuild ?
  2. Nikt nie korzysta / korzystał z usług tej firmy ? Szukam opinii na temat ich usługi : "Bezpieczna poczta dla biznesu", ewentualnie proszę o polecenie innego dostawcy takich usług który posiada również następujące opcje : - konfigurowalny firewall pocztowy - filtr chroniący przed spoofingiem - nadzór korespondencji - kopia wiadomości przychodzących i wychodzących na inne konto email - SPF/DKIM/DMARC oraz 2FA pozdrawiam Robert
  3. Witam Korzysta ktoś z usług tej firmy ? pozdrawiam Robert
  4. Jaki sprawdzony/stabilny panel wybrać w 2024 ? ISPConfig to dalej dobry wybór ?
  5. Robert

    CRM YetiForce

    Mam ustawiony Poniedziałek, a jeśli ustawię pierwszy dzień tygodnia na Wtorek, to kalendarz wyświetla się w tak :
  6. Robert

    CRM YetiForce

    Witam, Mam problem z tym CRM, moduł Kalendarz źle wyświetla nazwy dni tygodnia , są przesunięte o 1 do przodu
  7. Robert

    Imapsync - Office365

    Tak, jest tam kilka możliwych scenariuszy - możesz wskazać ten który powinien działać ?
  8. Robert

    Imapsync - Office365

    Witam, Mam problem z migracją poczty z Office365, używam narzędzie imapsync : imapsync --host1 outlook.office365.com --port1 993 --user1 [email protected] --password1 'password' --host2 nowy-serwer.pl --user2 [email protected] --password2 'password' --ssl1 –ssl2 Wygląda na błąd logowania, hasło jest prawidłowe ... Host1: connecting and login on host1 [outlook.office365.com] port [993] with user [[email protected]] Host1 IP address: 40.99.211.2 Local IP address: 127.0.0.1 Host1 banner: * OK The Microsoft Exchange IMAP4 service is ready. [VwBBADIAUAAyADkAMQBDAEEAMAAwADEAMgAuAFAATwBMAFAAMgA5ADEALgBQAFIATwBEAC4ATwBVAFQATABPAE8ASwAuAEMATwBNAA==] Host1 capability before authentication: IMAP4 IMAP4rev1 AUTH=PLAIN AUTH=XOAUTH2 SASL-IR UIDPLUS ID UNSELECT CHILDREN IDLE NAMESPACE LITERAL+ AUTH Host1 info: authmech [LOGIN] user [[email protected]] authuser [] IsUnconnected [] Host1 failure: Error login on [outlook.office365.com] with user [[email protected]] auth [LOGIN]: 2 NO LOGIN failed. Host1: failed login on [outlook.office365.com] with user [[email protected]] auth [LOGIN] Wykonywał ktoś może podobną migrację z sukcesem ? pozdrawiam Robert
  9. Pakiet "system" jest domyślnie podpięty pod konto admin, ustawiona tam jest 1 kopia - nie działało kasowanie starych ... Dodałem nowy pakiet, ustawiłem 2 kopie - to samo, nie kasują się kopie Dopiero po ponownej instalacji OS wyłączając w panelu VPS "ulepszone funkcje automatyzacji chmury i zabezpieczeń" - kopie zapasowe działają prawidłowo. @l3szcz na chwile obecną problem rozwiązany
  10. Problem rozwiązany w 50% W moim przypadku wykonałem ponowną instalację OS z wyłączonym parametrem Cloud-init ( VPS w Contabo).
  11. Tak właśnie zrobiłem, czekam na info z forum HestiaCP
  12. Zarówno na serwerze na którym ta funkcjonalność działa, jak i na tym gdzie mam problem jest zainstalowany : Debian GNU/Linux 12 (bookworm) + aktualizacje
  13. Do kopii wykorzystuje wbudowaną funkcję, w konfiguracji pakietu mam ustawione [ Kopie zapasowe : 2 ] - ale system nie kasuje kopii , cały czas dodawane są kolejne.
  14. Cześć, Co może być powodem, że na jednym serwerze nie działa kasowanie starych kopii zapasowych użytkowników ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.