Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Przenoszenie domeny na inne konto - ovh


wright.

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, potrzebuje przenieść kilka domen w ovh na inne konto, zmieniłem dane właściciela w domenie i wszystko przeszło oraz przeszedłem do kroku "przypisania nowego właściciela domeny".

Wypełniam formularz tak jak tutaj:

 

3d7CrbKq.png

reOkogxu.png

 

i po wypełnieniu go poprawnie mam ciągle taki komunikat:

 

dHo8u1wY.png

 

E-mail/domena/id kont są wpisane poprawnie, błąd mam z każdą domeną, włączałem/wyłączałem ochrone przed transferem i dalej to samo (choć już teraz po zmianie danych nawet tego nie moge, bo "Wystąpił błąd podczas zlecenia odblokowania domeny (This domain name was traded 0 days ago, please wait 60 days before unlocking it)")

 

Ktoś mi może podpowiedzieć co robię źle, czy to wina ich super panelu i muszę się męczyć z pisaniem do supportu?

Edytowane przez wright.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, theqkash napisał:

Czy zmiana kontaktów w domenie poprzez wskazanie nowych również kończy się błędem?

 

Zmiana kontaktów nic nie dała, domena jest dalej na moim koncie, zmiana danych właściciela również, dostałem nawet e-maile z nasku i od ovh, że dane zostały zmienione, lecz za chiny nie wiem co zrobic, aby domena przeszła na inne konto i zniknęła z mojego.

 

Szanowni Państwo,

Nastąpiła zmiana abonenta domeny smutny-kwiatuszek.pl. Poniżej
wiadomości prezentujemy szczegóły zmiany.

Zmiana została dokonana za pośrednictwem rejestratora, OVH SAS,
obsługującego powyższa domenę. W przypadku pytań prosimy o
bezpośredni kontakt z rejestratorem:
OVH SAS
2 Rue Kellermann
59100 Roubaix
Francja/France
+48.717500200
https://www.ovh.pl/abuse/

Z poważaniem
Rejestr Domeny .PL, NASK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zmieniłeś wszystkie kontakty w domenie na konto nowego właściciela to domena powinna z Twojego panelu zniknąć. Wymagane jest potwierdzenie poprzez kliknięcie w maile potwierdzające po stronie przekazującej i odbierającej.

 

Jeśli to zrobiłeś a domena mimo to nie przeszła do odbiorcy, powinieneś skontaktować się z OVH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.