Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Przenoszenie domeny na inne konto - ovh


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, potrzebuje przenieść kilka domen w ovh na inne konto, zmieniłem dane właściciela w domenie i wszystko przeszło oraz przeszedłem do kroku "przypisania nowego właściciela domeny".

Wypełniam formularz tak jak tutaj:

 

3d7CrbKq.png

reOkogxu.png

 

i po wypełnieniu go poprawnie mam ciągle taki komunikat:

 

dHo8u1wY.png

 

E-mail/domena/id kont są wpisane poprawnie, błąd mam z każdą domeną, włączałem/wyłączałem ochrone przed transferem i dalej to samo (choć już teraz po zmianie danych nawet tego nie moge, bo "Wystąpił błąd podczas zlecenia odblokowania domeny (This domain name was traded 0 days ago, please wait 60 days before unlocking it)")

 

Ktoś mi może podpowiedzieć co robię źle, czy to wina ich super panelu i muszę się męczyć z pisaniem do supportu?

Edytowane przez wright.
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, theqkash napisał:

Czy zmiana kontaktów w domenie poprzez wskazanie nowych również kończy się błędem?

 

Zmiana kontaktów nic nie dała, domena jest dalej na moim koncie, zmiana danych właściciela również, dostałem nawet e-maile z nasku i od ovh, że dane zostały zmienione, lecz za chiny nie wiem co zrobic, aby domena przeszła na inne konto i zniknęła z mojego.

 

Szanowni Państwo,

Nastąpiła zmiana abonenta domeny smutny-kwiatuszek.pl. Poniżej
wiadomości prezentujemy szczegóły zmiany.

Zmiana została dokonana za pośrednictwem rejestratora, OVH SAS,
obsługującego powyższa domenę. W przypadku pytań prosimy o
bezpośredni kontakt z rejestratorem:
OVH SAS
2 Rue Kellermann
59100 Roubaix
Francja/France
+48.717500200
https://www.ovh.pl/abuse/

Z poważaniem
Rejestr Domeny .PL, NASK
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zmieniłeś wszystkie kontakty w domenie na konto nowego właściciela to domena powinna z Twojego panelu zniknąć. Wymagane jest potwierdzenie poprzez kliknięcie w maile potwierdzające po stronie przekazującej i odbierającej.

 

Jeśli to zrobiłeś a domena mimo to nie przeszła do odbiorcy, powinieneś skontaktować się z OVH.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.