Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Serwer DNS nie jest skonfigurowany do obsługi domeny


Diego164
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hey.

Mam taki problem przy zmianie DNS w AfterMarket na te z CloudFlare. Przy zmianie DNS wyświetla mi się komunikat

"Serwer DNS nie jest skonfigurowany do obsługi domeny"

 

Przy kontakcie z supportem AfterMarket otrzymałem taką odpowiedź:

 

"Dla domen .it strefa domeny (SOA) musi być prawidłowo skonfigurowana na docelowym serwerze, aby przekierowania DNS były poprawnie interpretowane.
Prosimy o kontakt z firmą obsługującą hosting w celu upewnienia się, co do poprawności konfiguracji SOA dla tej domeny.

Po poprawnej konfiguracji SOA dla domeny w docelowym serwisie hostingowym, na który mają wskazywać nowe DNS nasz system pozwoli na zmianę konfiguracji DNS.
Propagacja zmian DNS powinna być ukończona w ciągu 24 godzin od momentu wprowadzenia zmian. "

 

Szczerze, to nie rozumiem tej odpowiedzi. Jest ktoś w stanie mi wyjaśnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dodałem.

 

Spróbowałem też zrobić test i przepisać DNSy z linuxpl.com i też nie załapało.

Ogólnie chcę zmienić DNSy na CloudFlare kierujący na jchost.pl

 

E:

Jest to domena 2 tygodnie po migracji z włoskiego rejestratora. Tam nie było problemu ze zmianą DNS. Przy migracji do AfterMArket przy okazji miałem podpięte DNSy z linuxpl i się to trzymało, ale chciałem zmienić na DNSy CloudFlare to mi nie łapało. Dla testu usunąłem DNSy z linuxpl które miałem tuż po migracji na standardowe AfterMarket i nie mogę teraz dodać z powrotem tych linuxowych...

 

Traffic mi  teraz leci na LP AfterMarket....

 

Edit2.

Udało mi się zmienić DNS bezpośrednio na jchost.pl (ns1.jchost06.pl itd). Do czasu gdy ogarne problem bede musiał tak to zostawić.

Pytanie dlaczego AfterMarket nie łapie DNSów z CloudFlare z domeny .it

Edytowane przez Diego164
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzić dwie rzeczy:

- czy DNSSEC jest wyłączony, często przeszkadza przy zmianach delegacji

- co zwraca

dig NS mojadomena.it @imie.ns.cloudflare.com

Możesz także napisać do mnie na PW nazwę domeny to sprawdzę dokładniej.

 

W ostateczności, napisz do supportu Cloudflare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.