Skocz do zawartości

Boni

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Boni w dniu 2 Lutego

Użytkownicy przyznają Boni punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Boni

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Reakcyjny
  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Zgodnie z przedstawionym badaniem support odpowiadał w ciągu 2 sekund i był oczywiście liderem badania: https://www.nazwa.pl/blog/nazwapl-ponownie-zwycieza-w-badaniu-infolinii-hostingowych Cytuję: "W nazwa.pl wiemy, że dla firm, korzystających z usług hostingowych, szybki dostęp, o każdej porze dnia i nocy do zespołu wsparcia, jest niezwykle ważny. Świadcząc usługi działające 24/7, zapewniamy ekspresową pomoc naszych specjalistów, dokładnie w takim samym wymiarze. Corocznie przeznaczamy wielomilionowe nakłady na utrzymanie ponad 100-osobowego zespołu konsultantów oraz nowoczesnego systemu call center, dzięki czemu każdy Klient spółki obsługiwany jest bez kolejki, a każde jego pytanie jest dla nas priorytetem” – podkreśla Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl." Czy to oznacza, że obecnie każdy Klient spółki jest obsługiwany gorzej niż dotychczas i musi zapłacić by być obsłużonym lepiej? Czy też support premium oznacza, że jest obsługiwany jeszcze bardziej priorytetowo niż wcześniej? Jak tak to o ile bardziej to jest szybciej i priorytetowo niż to wynikało z ostatniego badania? Jaka jest korzyść z wykupienia wsparcia premium w porównaniu do każdego innego Klienta spółki, który cytuję "obsługiwany jest bez kolejki, a każde jego pytanie jest dla nas priorytetem"?
  2. Boni

    Opinie o dhosting.pl

    OK, widzę że nikt tu nie przekona że czarne jest czarne, a białe białe Każdy ma prawo traktować klientów jak chce. Ja jednak nadal będę się czuł lepiej potraktowany kiedy w sklepie obsługa mi powie na powitanie dzień dobry, zamiast cześć. Tak dla niezdecydowanych lub niezorientowanych: https://pl.wikibooks.org/wiki/Polszczyzna/Grzeczność_językowa Cieszy mnie również, że nadal chcecie poprawiać swoje mechanizmy - boję się pomyśleć jak to wyglądało przed tymi usprawnieniami. Życzę powodzenia - trochę pracy jeszcze na tym polu zostało do zrobienia.
  3. Boni

    Opinie o dhosting.pl

    Żyjemy w Polsce, nie w Chinach czy w innych krajach z Europy i tutaj utartym zwyczajem jest zwracanie się do osób nieznajomych - w szczególności do osób starszych od siebie, per Pan/Pani. Tę samą zasadę stosuje się w przypadku kiedy chcemy danej osobie okazać szacunek. Uwaga, że klient ma dać znać, że oczekuje od obsługi podstawowych zasad kultury to chyba kpina. Czy dla Waszej firmy zeskanowany wniosek z pieczątką firmową, podpisem, oraz skanem dokumentów rejestrowych firmy nie jest wiarygodny? Do tego wysłane przez formularz z konta u Was. Poza tym jest to żądanie - bez przesłania skanu lub pieniędzy na konto nie otrzymam kodu. Mogę ewentualnie pojawić się w siedzibie firmy, gdzie mnie ktoś wylegitymuje - tak przynajmniej mnie poinformował miły pan z obsługi. PayPal akurat weryfikuje konto bankowe przelewając drobne kwoty od siebie, a nie każe przelewać sobie bezzwrotnie "na poczet przyszłych usług". Fakturę wystawicie za ten wpływ na konto? Jeżeli mam spółkę z o.o. to raczej konieczne będzie udokumentowanie wydatków z konta firmowego. Jest tyle sprawdzonych sposobów na szybką weryfikację klienta - wysłanie smsa z kodem, czy też maila z linkiem aktywacyjnym. Google jakoś to stosuje dla swoich usług i okazuje się im to wystarczająco bezpieczne - a kontem Google można autoryzować tysiąc razy więcej usług niż zwykłe wydanie kodu authinfo. NASK również może jakoś zatwierdzać transfer domeny przez link w mailu, nie każe wysyłać sobie skanów dokumentów i pisać podań. Klik - załatwione. Nad czym tu myśleć i przeprowadzać jakieś rzekome analizy wewnętrzne? Skoro tak nowocześnie skracacie dystans w odnoszeniu się do klienta, to czemu nie skracacie go w formalnościach?
  4. Boni

    Opinie o dhosting.pl

    Nie wiem, może mnie inaczej wychowano, ale dla mnie rozpoczęcie rozmowy od dzień dobry w stosunku do klienta, to nie jest jakieś sztywne odzywanie się, tylko podstawowa zasada kultury. Nie wymagam, żeby ktoś do mnie mówił "szanowni państwo" - ale skoro nie jesteśmy kolegami to pozostajemy w relacjach pan - pani, dzień dobry - do widzenia. Nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy klient do mnie się zwraca z pytaniem per pan, a do niego walę na ty... No ale widocznie dla niektórych kultura osobista to niepotrzebny dystans. Jednakże nie to jest głównym powodem wpisu - to luźna uwaga. Wiem, że nie tylko mnie to razi. A wracając do tematu - po mojej odmowie wykonania przelewu oraz przesłania skanów dowodu (czego żądanie jest akurat jest niezgodne z prawem), miły pan z obsługi oświadczył, że aby otrzymać kod authinfo należy osobiście stawić się w firmie (po uprzednim umówieniu się przez telefon) oraz wylegitymować się na miejscu dowodem osobistym. Żart?
  5. Boni

    Opinie o dhosting.pl

    Czy firmie od manifestu dobrej zmiany woda sodowa to przypadkiem nie uderzyła do głowy? Wniosek o kod authinfo: ok - rozumiem że ma być, zeskanowany, z pieczątką firmy, podpisem + dokumenty rejestrowe firmy tak jak to opisane na formularzu i wysłany dla weryfikacji ze swojego panelu klienta. Ale do czego jeszcze potrzebne jeszcze przesłanie skanu obu stron dowodu osobistego reprezentanta oraz bezzwrotne przelanie pieniędzy (na poczet ewentualnych przyszłych usług) na konto dhosting??? Nie wspomnę o dziwnej manierze pracowników tej firmy by "walić prosto z mostu na ty"... kultura? dzień dobry?
  6. Na blesta.com.pl jest pełne spolszczenie gdyby ktoś szukał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.