Jestem pewien że ktoś z obsługi czyta to forum i przekaże dalej co tutaj przeczytał.
Klient musiał zmienić hosting ze względu na RODO, kilka osób polecało home.pl i serwisy polecających działają u Was bez zarzutu to decyzja padła przenosimy do home.pl.
Niestety wszystkie rzeczy które pokazywali polecający działają na starym panelu na którym rzeczywiście usługa działa natomiast klient miał to nieszczęście że trafił na Wasz "nowy panel" który jest tak niedopracowany że dla mnie nie do pomyślenia jest sprzedaż tego jako usługi, to powinna być wersja demo dla beta testerów a nie wersja produkcyjna. Bardzo proste strony internetowe otwierały się gorzej niż duża strona oparta na wordpress, Error 500 którego nigdy wcześniej u poprzedniego dostawcy nie widziałem u Was wyskakiwał co któreś wejście na stronę przez co zostałem zmuszony do postawienia na szybko VPSa do części usług ponieważ nie można było liczyć na to że obrazy wyświetlą się w momencie gdy będą potrzebne, co prawda wyszło mi na to dobre bo mając logi oddzielnie dla każdej z domen mogę ładnie zobrazować co się dzieje na danej domenie.
Dodatkowo jakby tego było mało okazało się że poczta jest totalną porażką, jest u Was coś o nazwie "Lista mailingowa" która po prostu nie działa! Coś co u poprzedniego dostawcy działało bez problemu u Was nie działa wcale, podstawowa funkcjonalność czyli "reply to:" nie jest przez listę mailingową przekazywane dzięki czemu korespondencja z jednego dnia pozostała bez odpowiedzi bo nie dotarła informacja komu należy odpowiedzieć, jakby tego wszystkiego było mało nie można przesłać z jednej listy na drugą, skoro taka funkcjonalność nie działa to dlaczego panel nie wyrzuca błędu że próbuję zrobić coś co nie będzie mi działać? Na starym panelu wpisując adres grupy system automatycznie podstawia adresy które są w tej liście, czyli wie o tym że nie da się z jednej listy przesłać do drugiej, a nowy system ma to w poważaniu. Kolejną rzeczą która w poczcie nie działa są filtry pocztowe, klient przyzwyczajony był do korzystania z webmaila i u poprzedniego dostawcy w panelu poustawiane miał różnego rodzaju filtry pocztowe które ładnie sortowały przychodzące wiadomości, niestety jak się okazało u Was filtry można sobie ustawić w panelu lecz niestety nie działają! Dzwoniłem do pomocy technicznej, już pomijam fakt oczekiwania który był po prostu tragiczny to odpowiedź jaką uzyskałem nie była dla mnie satysfakcjonująca, sprawa została sprawdzona i okazało się że filtry nie działają, polecono mi używać filtrów w programie zewnętrznym, dla klienta nie było to satysfakcjonujące ale jakoś to przeżył, wszystko było pięknie do momentu kiedy okazało się że filtry nie działają ponieważ coś macie popsute i program pocztowy jeżeli jest dłużej otwarty nie może kopiować wiadomości z folderu Odebrane do innych folderów, można to zrobić dopiero po restarcie programu - ale HALO! nie tędy droga, poczta musi być otwarta cały czas! Dodatkowym problemem było to że do Niemieckich kontrahentów nie docierały maile, tak samo niektóre maile od Niemieckich kontrahentów nie docierały do klienta, co u poprzedniego dostawcy nigdy nie wystąpiło.
Czarę goryczy przelał kontakt z infolinią, pytałem czy można liczyć na rozwiązanie problemów z filtrami poczty oraz z "reply to" które dla klienta były bardzo ważne. Odpowiedź którą uzyskałem była dla mnie zaskakująca, nie jesteście w stanie określić kiedy to zostanie naprawione bo ważniejsze jest przenoszenie klientów na nowy panel, ciekawi mnie czy nagle funkcjonalności które do tej pory mieli przestaną im działać, ale o tym dowiem się od osób które mają u Was usługę na starym panelu. Jak widzieli nowy panel i jego nie funkcjonalność to aż się przerazili.
Najbardziej żal mi zmarnowanego czasu na konfigurację czegoś co po 2 tygodniach musiałem przenieść w nowe miejsce (tutaj ukłon w stronę nowego usługodawcy który migrację ma zapewnioną w cenie) bo jak się okazuje sprzedajecie bubel do kwadratu. Jedno wiem na pewno, nigdy więcej z Waszych usług nie skorzystam bo szkoda życia na walkę z wiatrakami.
EDIT: Zapomniałem dopisać że kilkukrotnie prosiłem czy nie dało by przenieść klienta na stary działający panel - za każdym razem słyszałem to samo, niestety nie ma takiej możliwości.
P.S. - na zdjęciu widać czas oczekiwania na połączenie mając wykupioną dodatkowo płatną usługę o nazwie "pomoc premium".