Skocz do zawartości

luksus

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luksus

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Pierwszy post
  • Dyskutant
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca
  • Rok z rootnode

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, tak jak w temacie poszukuję osoby/firmy (wymagana FV) która zajęła by się dla nas stworzeniem kampanii adwords dla nowo stworzonego serwisu na rynek Niemiecki. Od razu dodam iż mamy rejony w których chcieli byśmy tą kampanię uruchomić a w których nie. Jeżeli ktoś tutaj byłby w stanie się podjąć lub może mi kogoś polecić to proszę o informację w wątku lub wiadomości prywatnej.
  2. https://www.photo.gallery Jeżeli nie musi być darmowa to zobacz na powyższy link - jest to jedna z lepszych galerii jakie używałem.
  3. luksus

    Jaki hosting

    zerknij na smarthost.pl
  4. luksus

    Opinie o home.pl

    Zacznę od końca, zwrotek od klientów nie było, do klientów maile nie docierały, w drugą stronę było tak samo - sam poszukał bym przyczyny gdybym tylko miał jak ale bez jakiejkolwiek zwrotki to jak wróżenie z fusów. Co do tematów poczty to proszę wybaczyć ale wysłałem już raz pięknego maila ze zrzutami ekranowymi co wysyłam i czego nie dostaję, wysłałem też informację w których zobrazowałem dokładnie w jaki sposób nie działają listy mailingowe, po czym upłynęło kilka dni i zostałem poproszony o daty kiedy to było celem sprawdzenia logów - tylko po co? w momencie gdy pisałem byłem zidentyfikowanym użytkownikiem więc łatwo było powtórzyć ten błąd (który notabene 2x powtarzałem przy Waszej obsłudze z helpdesku). Tak więc - nie powtórzę przykładów które nie działają. W prywatnej wiadomości napiszę ID subskrypcji oraz informacje które dostałem od supportu. Proszę mi wierzyć że przesiedziałem wiele godzin dzwoniąc do Was, straciłem dużo czasu na pisanie maili, jeszcze więcej czasu straciłem tłumacząc pracownikom klienta że działanie poczty nie jest moją winą, chciałem u Was zostać ale sami zmusiliście mnie do zmiany usługodawcy, szkoda mi tylko czasu jaki na to straciłem. Wierzę że na forum nie jednokrotnie pomogliście jednakże straciłem zbyt wiele czasu na to aby próbować załatwić to tak jak powinno to wyglądać, ale niestety za każdym razem odsyłany byłem na drzewo.
  5. luksus

    Opinie o home.pl

    Zapewne dlatego że był to mój 1 post, teraz sprawdziłem i mogę już tam dodać post. Jeżeli ktoś ma uprawnienia to będę wdzięczny za jego przeniesienie żeby nie zaśmiecać forum.
  6. luksus

    Opinie o home.pl

    Na bank mój klient był na innym serwerze który po prostu nie działał, wiem że home ma swój temat lecz niestety nie mogłem w nim napisać.
  7. luksus

    Opinie o home.pl

    Została by zlana jak moje telefony, jak poszło publicznie to może ktoś się tym zajmie.
  8. luksus

    Opinie o home.pl

    Jestem pewien że ktoś z obsługi czyta to forum i przekaże dalej co tutaj przeczytał. Klient musiał zmienić hosting ze względu na RODO, kilka osób polecało home.pl i serwisy polecających działają u Was bez zarzutu to decyzja padła przenosimy do home.pl. Niestety wszystkie rzeczy które pokazywali polecający działają na starym panelu na którym rzeczywiście usługa działa natomiast klient miał to nieszczęście że trafił na Wasz "nowy panel" który jest tak niedopracowany że dla mnie nie do pomyślenia jest sprzedaż tego jako usługi, to powinna być wersja demo dla beta testerów a nie wersja produkcyjna. Bardzo proste strony internetowe otwierały się gorzej niż duża strona oparta na wordpress, Error 500 którego nigdy wcześniej u poprzedniego dostawcy nie widziałem u Was wyskakiwał co któreś wejście na stronę przez co zostałem zmuszony do postawienia na szybko VPSa do części usług ponieważ nie można było liczyć na to że obrazy wyświetlą się w momencie gdy będą potrzebne, co prawda wyszło mi na to dobre bo mając logi oddzielnie dla każdej z domen mogę ładnie zobrazować co się dzieje na danej domenie. Dodatkowo jakby tego było mało okazało się że poczta jest totalną porażką, jest u Was coś o nazwie "Lista mailingowa" która po prostu nie działa! Coś co u poprzedniego dostawcy działało bez problemu u Was nie działa wcale, podstawowa funkcjonalność czyli "reply to:" nie jest przez listę mailingową przekazywane dzięki czemu korespondencja z jednego dnia pozostała bez odpowiedzi bo nie dotarła informacja komu należy odpowiedzieć, jakby tego wszystkiego było mało nie można przesłać z jednej listy na drugą, skoro taka funkcjonalność nie działa to dlaczego panel nie wyrzuca błędu że próbuję zrobić coś co nie będzie mi działać? Na starym panelu wpisując adres grupy system automatycznie podstawia adresy które są w tej liście, czyli wie o tym że nie da się z jednej listy przesłać do drugiej, a nowy system ma to w poważaniu. Kolejną rzeczą która w poczcie nie działa są filtry pocztowe, klient przyzwyczajony był do korzystania z webmaila i u poprzedniego dostawcy w panelu poustawiane miał różnego rodzaju filtry pocztowe które ładnie sortowały przychodzące wiadomości, niestety jak się okazało u Was filtry można sobie ustawić w panelu lecz niestety nie działają! Dzwoniłem do pomocy technicznej, już pomijam fakt oczekiwania który był po prostu tragiczny to odpowiedź jaką uzyskałem nie była dla mnie satysfakcjonująca, sprawa została sprawdzona i okazało się że filtry nie działają, polecono mi używać filtrów w programie zewnętrznym, dla klienta nie było to satysfakcjonujące ale jakoś to przeżył, wszystko było pięknie do momentu kiedy okazało się że filtry nie działają ponieważ coś macie popsute i program pocztowy jeżeli jest dłużej otwarty nie może kopiować wiadomości z folderu Odebrane do innych folderów, można to zrobić dopiero po restarcie programu - ale HALO! nie tędy droga, poczta musi być otwarta cały czas! Dodatkowym problemem było to że do Niemieckich kontrahentów nie docierały maile, tak samo niektóre maile od Niemieckich kontrahentów nie docierały do klienta, co u poprzedniego dostawcy nigdy nie wystąpiło. Czarę goryczy przelał kontakt z infolinią, pytałem czy można liczyć na rozwiązanie problemów z filtrami poczty oraz z "reply to" które dla klienta były bardzo ważne. Odpowiedź którą uzyskałem była dla mnie zaskakująca, nie jesteście w stanie określić kiedy to zostanie naprawione bo ważniejsze jest przenoszenie klientów na nowy panel, ciekawi mnie czy nagle funkcjonalności które do tej pory mieli przestaną im działać, ale o tym dowiem się od osób które mają u Was usługę na starym panelu. Jak widzieli nowy panel i jego nie funkcjonalność to aż się przerazili. Najbardziej żal mi zmarnowanego czasu na konfigurację czegoś co po 2 tygodniach musiałem przenieść w nowe miejsce (tutaj ukłon w stronę nowego usługodawcy który migrację ma zapewnioną w cenie) bo jak się okazuje sprzedajecie bubel do kwadratu. Jedno wiem na pewno, nigdy więcej z Waszych usług nie skorzystam bo szkoda życia na walkę z wiatrakami. EDIT: Zapomniałem dopisać że kilkukrotnie prosiłem czy nie dało by przenieść klienta na stary działający panel - za każdym razem słyszałem to samo, niestety nie ma takiej możliwości. P.S. - na zdjęciu widać czas oczekiwania na połączenie mając wykupioną dodatkowo płatną usługę o nazwie "pomoc premium".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.