Skocz do zawartości

Nonehosting

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Nonehosting w dniu 5 Marca

Użytkownicy przyznają Nonehosting punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nonehosting

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Z nami od tygodnia
  • Stały gość
  • Reakcyjny
  • Rozmówca
  • Pierwszy post

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Nie, ja nie napisałem, że ty Cytując nazwa.pl Właśnie zależy mi na "Skala zainteresowania" tak jest do każdej z tych funkcjonalności może jak będzie więcej osób to nazwa.pl zrozumie, że dodatkowe konta na panelu, i zmniejszenie skrzynki jest potrzebne. Jak nie to trudno ale chciałem spróbować.
  2. Ja tak jak pisałem nie chce by iTomek rozwiazał mój problem od tego mam [email protected] może macie jakieś przemyślenia jak zabezpieczyć konto na nazwa.pl w panelu żeby więcej osób się mogło na nie logować. Albo znajdzie się tu 10 - 20 osób które powiedzą no właśnie fajnie by było to wystawione (komunikaty techniczne o awariach czy przerwach poza panel) Wtedy nazwa.pl zobaczy, że jest taki sens. W odpowiedzi na większość zgłoszeń o usprawnienie 1. Kolejne konto na serwis nazwa.pl/panel 2. Poprawienie działania autorespondera 3. Możliwość opłacenia samej domeny bez pakietu z dnssec itp 4. Możliwość zmniejszenia minimalnej wielkości skrzynki z 1-5GB na 10-100MB otrzymuje wiadomość, że tylko ja tego potrzebuje więc nazwa.pl nie planuje tego wprowadzić albo się zastanowi. Może tu znajdzie się więcej osób które tak myślą, że choćby te 4 sprawy są godne uwagi. Fakt niepotrzebnie może wchodzę w polemikę ale ja tylko odpowiadam na pytania. A twoim zdaniem @Mion te 4 usprawnienia są warte wdrożenia w usłudze firmy nr 1 na Polskim rynku?
  3. Wydaje mi się, że tego nie rozumiem po co mam opublikować. Są tam 3 Informacja o planowanym oknie serwisowym. To, że tam są ma coś udowodnić? Nadal uważam, że to iż tam są nie zmienia tego, że muszę to ja zrobić a nie mój pracownik. Chyba, że mam z nim współdzielić hasło. Tak ma to działać? Codziennie rano https://www.nazwa.pl/panel/ login + hasło => OTP z maila komunikaty techniczne i na slack mogą być problemy w nocy 5-6. Nie wiem czy chciałbym by mój pracownik to robił codziennie. Ale nadal to jest jedno hasło współdzielone na inne osoby (OVH ma wiele kont do jednego panelu więc rozliczalność zgodnie z RODO jest a tu jak zaloguje się ktoś to jak rozpoznać kto ?) Możesz jakoś opisać jak to miało być robione dla firmy np 10osobowej żeby zachować zastępowalność pracowników? chodzi jedynie o dostęp do panelu by podglądać komunikaty techniczne. Otóż nie, dziennie potrafimy wysyłać 100 000 maili które nie są w statystykach nazwa.pl a uwaga używamy postfixa @itomek napisz na [email protected] w celu weryfikacji jak działają statystyki XD PS. sprawdzałem jak wyśle 100 maili ale są w obrębie domeny z której wysyłam nie liczą się do limitu.
  4. właśnie tak on wygląda: Let's agree to disagree. Nie przekonam cię bo w nazwa.pl jest jak jest i źle by wyglądały informacje, że jest tyle prac technicznych. Proszę tyko odnieś się do tego co napisałem niżej. Czy jedno konto do zmian zmiany konfiguracji, cesji domen i sprawdzania przerw technicznych twoim (nie firmy nazwa.pl) zdaniem to dobre rozwiązanie. Dodatkowo jeśli masz inne wiadomości to podziel się nimi czy tak jest jak pa piszę czy jak ty napisałeś + co z tym postfixem?
  5. Niestety ja dowiedziałem się jak nie można było wysłać maila. Rozumiem nawet imponuje mi to, że ktoś mówi o tym iż W Datacenter nie dostaje się informacji o adresie IP dostaje pięknego maila i nie jest to firma obsługująca 10 klientów. Po takiej wiadomości wiem wszystko kiedy co i na jak długo. Nie muszę się logować na panel. Kolejny przykład: Innogy nie będzie informować o braku prądu na stronie lub na drzwiach bloku z wyprzedzeniem trzeb zalogować się do panelu albo zadzwonić na infolinie jak brakuje prądu. Na litość jest 21wiek wystarczy wysłać maila a nie kazać się logować na konto. Proszę odpisz czy jedno konto do zamawiania usług, zmiany konfiguracji, cesji domen i sprawdzania przerw technicznych twoim (nie firmy nazwa.pl) to dobre rozwiązanie. Wiele razy mówiłeś o swoim zdaniu jak przy tych 10MB na telefonie. Podziel się i tym przemyśleniem. to samo: Tak jak mówię Proszę powiedz chociaż czy to wygląda bezpiecznie?
  6. Taka odpowiedz mówi wszystko, nie ma oferty bo kto by rezygnował z kasy za nic. Teraz na stronie jest informacja: Usługa DNS Anycast dostępna jest za darmo dla domen utrzymywanych w nazwa.pl No nie za darmo bo domena bez kosztowała kiedyś 100 zł a DNS anycast 100 zł netto. Teraz płacę za domenę 200 netto i za darmo mam DNS anycast. No nie jest to za darmo. Jeśli kupujesz serek homogenizowany mogłeś kupić serek za 1 zł a łyżeczkę do niego za 1 zł. Teraz za serek z łyżeczką płacisz 2 zł ale łyżeczka jest gratis a od kiedy były limity i pojawiły się pakietu xl i xxl ? Odeszliśmy od tematu informacji o awariach i pracach technicznych które moim zdaniem były kiedyś na stronie komunikatówtechnicznych.nazwa.pl i to było super był rss do niego i można było zapiąć sobie na komunikatorze i być przygotowanym. Teraz jest to ukryte. Jeśli ktoś myśli że to jest wygodniejsze niech wypowie się bo może tylko ja tak uważam Ale tu nie ma co się odnosić mogę pokazać screen z konfiguracją i tak wygląda autoresponder (mail od niego): Czyli tak jest ustawione a przychodzi Ja nie proszę o pomoc. Powiedziałem na Infolinii, że po 2 latach czekania na to poszukam opisze ten problem bo to jest śmieszne. To dyskusja o bezpieczeństwie wiec czy taki autoresponder to coś co powinno funkcjonować w firmie nr1. PS. Nie podam ID konta bo nie chcę się przepychać z waszymi prawnikami. I tak dużo już powiedziałem tu. Choc to dopiero wierzchołek góry lodowej w moich relacjach z nazwa.pl Powie ktoś po co jesteś w tym toksycznym zwiazku? - Od kilku lat wynosimy już usługi z nazwa.pl do innych usługodawców i coraz mniej już tu jest na szczęście. Jedną firme z 100+ kontami pocztowymi zmigrowaliśmy ale jeszcze troche pracy przed nami.
  7. A czemu w takim razie nie ma takiej oferty? Chodzi o $ czy o bezpieczeństwo? Uptime DNS-a ale i dostępność usługi (statycznej strony w HTML) Ale wtedy limity zostały włączone. Oczywiście jak najbardziej nie było możliwości sprawdzania. Pojawiła się ona w 2022 roku a nie w 2021. zobacz na poprzednie posty: Sam serwer DNS nazwy nie działał 7 razy domena utrzymywana na nazwa.pl 61 razy. Nie oczekuje tego, że pomożesz. Natomiast jeśli możesz to proszę powiedz czy to wygląda na spam? Jeśli chodzi o autoresponder to od 2 lat o to proszę średni raz na miesiąc i już mam od roku informacje, że nie da się tego przyśpieszyć.
  8. Może być odpowiedz na pytanie zgodna prawdą - Czemu nie mogę zapłacić za domenę bez tego pakietu jeśli z niego nie korzystam. To była odpowiedz na to, że jest dostępność tak duża że nie ma po co sprawdzać tego w panelu. Jestem na CF i tam nie ma przerw. Jeden z naszych klientów ma na nazwie DNS i stąd mamy statystyki bo badamy czy jeszcze żyją. Nie no fajnie a ja cenie możliwość robienia większej ilości skrzynek, ale tu chodzi o podejście do klienta. Jeden lubi drugi nie ale dawanie możliwości to coś co wpływa na ocenę usługi. Nie jest to prawda całkowita mam maila z 10/11/2020 - 553 Limit exceedet i musiałem pisać na kontakt by poznać ilość maili wysłanych wiadomości. Wtedy też musiałem kupić pocztę xl. Nie jest to prawda od 2 lat czekam na naprawienie autorespondera Nie, musze podać jeszcze kod który uzyskam po zalogowaniu się na panel. Próbowałem... Na domenach było 31 przerw w działaniu (chodzi o pocztę) Otóż niestety nie, jeśli mail jest wysłany na domenę w nazwa.pl i z której się wysyła to nie liczą się do limitu. Tadam, taką informacje mam z działu obsługi klienta (Mailową). Co z Postfixem czy on liczy się do limitu A co jeśli chodzi o autoresponder? Czy to nie wygląda jak spam?
  9. Czyli Panie Areczku żeby kasa się zgadzała Bardzo wybiórcze odpowiedzi. Jako użytkownik też się z tym zgadzasz? Jak kupujesz to lubisz płacić za coś dodatkowo czego nie korzystasz? Może tylko ja tak mam ze nie lubię płacić za coś czego nie korzystam. Rozumiem, że wypowiadasz się w imieniu firmy. Ja miałem przynajmniej 7 przerw przez ostatni rok w działaniu domen. Właśnie masz wybór którego jako nazwa.pl nie dajecie. Ja też chciałbym móc ustawiać limit na 10 MB (na poczte) a nie mogę. Chodzi o wolny wybór którego jako użytkownik nie mam bo wiecie lepiej a to oczywiście pokierowane jest tym żeby więcej płacić a nie dla wygody. Jakby tak było to po wysłaniu maila mogli byście zmodyfikować konto email by miało 10MB a tego nie robicie. Ja mam starszy serwer i nie miałem takich limitów. One zostały dodane nie tak dawno temu. Gdy kupowałem serwet to nie było takiej opcji. Ale wcale nie odniosłeś się do tego, że dopiero od około roku można widzieć tą statystykę XD a wcześniej nie działa - no napisz do nas maila bo na infolinie tego nie sprawdzimy. Jak pisałem ja miałem 7 przerw przez ostatnie 365 dni. Ale znowu nie odniosłeś się do tego jak rozwiązać problem, że tylko jedna osoba może mieć konto na panelu nazwa.pl by podejrzeć te informacje. Chyba, że proponujesz współdzielenie konta. Dodałem screen, tak wygląda autoresponder PS. jeśli chodzi o maile to nie tak się nie liczy. Jeśli się wyśle 1 maila do 10 osób nie liczy się jak 10 maili bo to zależy od adresatów. Skomplikuje jeszcze bardziej, czy wysyłanie maili przez postfix też liczą się do limitu ? No jak rozmawiam ze znajomymi to jest takich osób więcej. PR ważniejszy niż klient. Niestety jak ktoś jest mniej techniczny woli zapłacić 250 zł zamiast zrobić cesje domeny. Zapłacić x kasy by wysyłać więcej niż 1000 maili dziennie.
  10. Kiedyś można było zamówić kawę z bita śmietaną ale za dodatek się dopłacało. Teraz dajemy to w pakieci jak nie chcesz możesz tego nie zzjeść bo masz cukrzyce ale spoko i tak ci ją policzmy. Tak to wygląda mam 8 domen i każdą z nich skierowaną na inny DNS (nazwaPL miała 7 przerw przez ostatni rok) ale dodatkowo muszę zapłacić za pakiet "Bezpieczna domena" ponad 900 zł i nie da się tego obejść mimo że kiedyś się dało. To tak jak w tej kawie co z tego że nie chce PAKIETU "Bezpieczna domena" i tak za niego zapłacę. Rozumiem prywatne zdanie. Ja szanując innych nie wysyłam w ten sposób tylko używam gdrive albo onedrive. Z szacunku dla innych nie robię tego bo jak ktoś odbiera pocztę na telefonie to nie jest to najprzyjemniejsze. UWAGA - Ja wcale nie mówię o wielkości załączników a wielkości skrzynki. Mam skrzynki funkcyjne do wysyłki maili i nie potrzebuje na nie 5000 MB ani nawet 1000, nawet 10 starczyło by. Jeśli ktoś wysyła do mojego pracownika 1GB mailem to ma problem. Jako osoba która używa panelu wystarczyło by ostrzeżenie (jeśli zmniejszasz poniżej 1GB to uważaj nie każdy mail do ciebie dotrze). Dzwoniłem na infolinie i dostałem wiadomość że nie musiałem się zgadzać ale nie oczekuje odpowiedzi w tej sprawie. Ja to rozumiem ale jeśli dajecie limity to warto by nie trzeba było pisać do was z tym. Ten limit obejmuje również maile przy przy 200 kontach email i jeśli każdy ma 10000 maili to już jest po limicie. Dodatkowo patrząc na to z tej perspektywy mam dzwonić do właściciela domu ile wody już zużyłem... Już teraz tak ale przez pierwsze 6 miesięcy trzeba było wysłać maila poczekać 2 dni i dostać plik txt z ilością per mail. BRAWO Czyli wprowadźmy limit żeby ludzie więcej zapłacili a może nikt nie będzie się czepiał. Współczuje ludziom pracującym na infolinii. Panie Areczku ustawiony limit to ustawiony limit proszę do nas napisać sprawdzimy czy przekroczył Pan limit. Aha. To są te standardy bezpieczeństwa OMG jest tyle rozwiązań !!!! Mam kolokacje w serwerowni jak maja planowane prace wysyłają maila o możliwej niedostępności. Serio mam współdzielić konto w panelu Nazwa.pl z pracownikami by mogli sprawdzić czy dziś będzie wszystko działać? Potwierdzam najwyższy poziom bezpieczeństwa... Tylko prezes wie czy będzie działać dziś poczta Będę jak Hubert Urbański - Czy jesteś pewien swojej odpowiedzi ? Czy nie jest to czymś uwarunkowane ? Otóż nie !! przyjdzie z takiego maila: [email protected] <jakasfirma.nazwa.pl> A to wygląda jak spam... To tak wygląda po zmianie z activeoffice na nowy panel. Po prostu nie działa..... Najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nazwa.pl Jakość obsługi - dodzwonisz się ale i tak ci nie pomożemy bo pakiet bezpieczna domena jest wymagany - nawet jak z niego nie chcesz korzystać Obsługa poczty - Jest super jak masz 10 kont i nie masz kilku domen bo wtedy nie używaj autorespondera, lepiej wykup pakiet xl bo z jednodniowym opóźnieniem wiesz ile maili wysyłasz aha i poproś pracowników by nie otrzymywali za dużo maili bo jest limit którego użycie poznasz jak napiszesz do nas. Wprowadzanie nowych narzędzi - Najpierw wprowadźmy żeby kasować kasę od ludzi a potem się zobaczy. Nie powiem przez ostatni rok ilość awarii w nazwa.pl się zmniejszyła, Hmm albo ponieważ wyniosłem 90% usług już nie widzę ich. Musze przyznać, że byłem waszym "Fanboyem" 10lat temu. Każdemu was polecałem otwartość i jakość była super. Przynajmniej 10 osób z mojego polecenia korzystało z waszych usług (nawet nie użyłem kodu polecającego) teraz musiałem wszystko to odkręcać i przenosić do innych bo nie mam jak wam zaufać a te osoby dzwoniły do mnie co roku z pytaniem co się dzieje a ja im na to zaloguj się na panel dowiesz się co się dzieje XD.
  11. źle się wyraziłem przepraszam. Kupowałem domenę w nazwa pl i ją odnawiałem za 124 zł teraz płacę 2x bo mam w pakiecie dnsanycast itp. mimo, że nie używam waszych dnsów. Nie mogę kupić jak to było wcześniej samego dns anycast ale jak oddeleguje na wasze dns domene to juz mogę zapłacić. Dziwne. To nie jest do końca prawda bo mam w drugiej firmie u was niestety serwer a tam jest 1GB minimalnej pojemności i szach mat. Jeśli mam skrzynkę to ja powinienem móc wybrać ile miejsca potrzebuje. Wystarczy dać ostrzeżenie przy zakładaniu a nie blokować możliwość. Baa ja mam skrzynki sprzed 17 lat które mają 100MB i nikt nie narzeka. Wszystko można ale niestety chodzi o więcej pieniędzy. Moja propozycja a jak przyjdzie 5 wiadomości po 1GB może lepiej dać minimalne konto 100GB Nie trzeba się odnosić, proszę o podanie informacji kiedy zgodziłem się na premium obsługę i czemu teraz jej nie mam. Jeśli czegoś nie mam to znaczy że to miałem. Jak miałem to kiedy ją otrzymałem Tu nie chodzi jedynie o infolinie ale o to by nie pisać nieprawdy albo zaznaczyć to, że nielimitowana w obrębie przestrzeni na serwerze. W tym artykule nie ma nic o Pay-Per-Use - usługi bez limitu przestrzeni dyskowej. Ale tu nie chodzi o to bym musiał dzwonić do obsługi klienta albo wysyłał maila. Jeśli wynajmujesz dom i właściciel daje ci możliwość użycia 100 l wody ale nie mówi ile zużyłeś już ale możesz do niego napisać to nie jest do końca ok, prawda? Mam przypomnieć akcje mailingową, że jeśli nie skasuje się powyżej limitu w ciągu 3 dni to konto zostanie zawieszone? Tu nie chodzi o to że nie wiem co zrobić. Chodzi o 2 kwestie. A. Wprowadzenie usługi - Od dziś możesz wysłać 1000 wiadomości ale nie powiemy ci ile wysłałeś. Napisz do nas na kontakt. Ewentualnie jak maile nie wychodzą ups to właśnie jest ten moment ,że przekroczyłeś. B. Komunikowanie tego i to ze dopiero po 6 miesiącach była statystyka użycia serwera pocztowego. Wprowadziliśmy usługę za która musisz zapłacić ale jak zawsze nie wiemy czy jej potrzebujesz bo nie mamy takaich statystyk od ręki. No nie zgodzę się z 2 powodów: A. Jeśli mam np. 7 pracowników i jeden z nich jest do obsługi klienta. Jego zadaniem jest informowanie na stronie że będzie niedostępność ja jako szef musze logować się na panel nazwa.pl żeby uzyskać te informacje. B. Te dane nie powinny być schowane w panelu klienta u firmy gdzie chwali się transparentnością. Co do prośby o ID klienta to nie chciałbym w ten sposób załatwiać prawy. Szukam osób które mają podobne problemy. Jeśli jednak mogę prosić o wyjaśnienie 2 kwestii Pierwsza: czy jeśli wyślę 1 mail do 10 odbiorców czy liczony jest jako 1 czy jako 10? Druga jeśli mam na serwerze 3 domeny na jednym serwerze i ustawiam autoresponder to z jakiego maila przyjdzie wiadomość. Przykład serwer nazywa się jakasfirma.nazwa.pl Domena A - jakasfirma.com Domena B - jakasfirma.eu Domena C - jakasfirma.pl główna domena serwera to jakasfirma.nazwa.pl jeśli dla konta [email protected] wybiorę autoresponder to z jakiej domeny przyjdzie jeśli ktoś na niego napisze?? Aha i dodatkowe informacje jeśli chodzi o DNS Nazwa PL ns1.nazwa.pl - Last 365 days 99.798% 7 incidents, 17h, 44m, 46s down Domena serwera na nazwa.pl: 61 incidents, 2h, 47m, 58s down
  12. Słuchajcie to jest miejsce którego szukałem, miejsce by spytać czy ktoś nie ma podobnych problemów. 1. Kupuje domenę która jest zaparkowana u innego usługodawcy. Jeszcze rok temu mogłem zapłacić za domenę a teraz już muszę płacić za pakiet dnsanycast, dnssec itp. mimo, że i tak nie używam ich. 2. Kupując serwer nie mogę zmniejszyć pojemności skrzynki poniżej 5GB bo według infolinii klienci się skarżyli że maja za mało miejsca… jestem świadomym użytkownikiem przy 100 kontach wiem ile potrzebuje miejsca. 3. Jeśli kupuje serwer cytując nazwa.pl Czyli w 500GB mogę mieć 100 kont a w 2TB około 400 kont więc nie jest to „dowolna liczba” 4. Dostałem wiadomość że nie mam już wsparcia premium o co wcześniej nigdy nie prosiłem miałem to w „pakiecie” jak to na infolinii usłyszałem i nie było to związane z jakąkolwiek usługą na moim serwerze. 5. W parametrach usługi jest informacja: Maksymalna liczba plików na serwerze i wartość. Niestety nigdzie nie mogę sprawdzić tej wartości 6. Po wprowadzeniu limitu na wysłanie 1000 wiadomości na dzień w panelu nie było możliwości sprawdzenia ile się wysłało – do dziś nie wiem czy jeśli wyślę 1 mail do 10 odbiorców czy liczony jest jako 1 czy jako 10 !!! 7. Antywirus ja nie widziałem jednej wiadomości którą by zatrzymał ten antywirus a na 100 kont lokalny działa i co i rusz lapie coś w mailu. 8. Przedłużenie hostingu dostałem wiadomość w tym roku cena jak z zeszłego to ok. Ale dalej czytam na 6 miesięcy. No nieźle. Jak w sklepie pudełko to samo ale waga o połowę mniejsza. 9. Ostatnie komunikaty techniczne. Kiedyś była strona //komunikatytechniczne.nazwa.pl teraz jej nie ma i trzeba logować się do panelu żeby sprawdzić czy będzie przerwa techniczna albo usługa nie działa. Frontem do klienta Mógłbym dalej wymieniać ale na razie na tym poprzestanę. Wszystkie działania zmierzają ku temu by wyciągnąć więcej pieniędzy. Pod przykryciem parametrów bezpieczeństwa jeszcze więcej kasy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.