Skocz do zawartości

DevBax

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia DevBax

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Reakcyjny
  • Pierwszy post
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca
  • Rok z rootnode

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. DevBax

    Opinie o dhosting.pl

    Stojąc z boku pozwolę sobie na moje 2¢: dhosting.pl powinien pamiętać o tym że na forum są również potencjalni klienci (a właściwie metaklienci bo nasz biznes to m.in. doradzanie naszym klientom biznesowym jaki hosting wybrać) tacy jak ja, i niestety wrażenie pasywno-agresywnych odpowiedzi dhosting jest słabe. Mówię o tym bo świadczy to o kulturze w firmie, w tym obsługi, która; patrząc na powyższe wypowiedzi wygląda tak że: - nie pracujący już u nas pracownik - wycinamy go z grupy facebook, bo nam się nie podoba że pokazał ze m.in kasujemy pliki. - wina klienta. - wszyscy którzy nam coś zarzucają pracują dla konkurencji. - wycieczki typu "O ile wiem niektórzy nasi byli pracownicy pracują w Twoim webh.pl - spytaj ich." itp. itd. Obrazek niestety typowo "wschodnioeuropejski" - i szczerze moim zdaniem dhosting powinien przeszkolić trochę osób z komunikacji klienckiej. Bo w komunikacji istotne jest nie to co powiesz tylko co i jak odbiorca zrozumiał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.