Stojąc z boku pozwolę sobie na moje 2¢:
dhosting.pl powinien pamiętać o tym że na forum są również potencjalni klienci (a właściwie metaklienci bo nasz biznes to m.in. doradzanie naszym klientom biznesowym jaki hosting wybrać) tacy jak ja, i niestety wrażenie pasywno-agresywnych odpowiedzi dhosting jest słabe.
Mówię o tym bo świadczy to o kulturze w firmie, w tym obsługi, która; patrząc na powyższe wypowiedzi wygląda tak że:
- nie pracujący już u nas pracownik - wycinamy go z grupy facebook, bo nam się nie podoba że pokazał ze m.in kasujemy pliki.
- wina klienta.
- wszyscy którzy nam coś zarzucają pracują dla konkurencji.
- wycieczki typu "O ile wiem niektórzy nasi byli pracownicy pracują w Twoim webh.pl - spytaj ich."
itp. itd.
Obrazek niestety typowo "wschodnioeuropejski" - i szczerze moim zdaniem dhosting powinien przeszkolić trochę osób z komunikacji klienckiej. Bo w komunikacji istotne jest nie to co powiesz tylko co i jak odbiorca zrozumiał.