Skocz do zawartości

salvador

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia salvador

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Pierwszy post
  • Dyskutant
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca
  • Rok z rootnode

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. salvador

    Opinie o dhosting.pl

    Tak więc starożytna zasada nadal działa: Niektóre problemy mogą być rozwiązane tylko wtedy, gdy napiszesz o nich gdzieś w Internecie lub zakomunikujesz bezpośrednio do kogoś wysoko postawionego w szczeblach. Normalnie nic nie może być rozwiązane. Domyślam się, że tak jak ja, miałeśnadzieję, że będzie inaczej i że wszystko będzie można po prostu zgłosić i rozwiązać tradycyjną drogą, ale jak widać, nic bardziej mylnego.... Jestem jednak szczerze zaskoczony, że zostałeś usunięty z ich grupy na Facebooku. Co takiego jest tam publikowane, że Twoja obecność mogła być uciążliwa? Czy są jakieś sekretne rzeczy, które mógłbyś wyprowadzić? Co zaskakujące: zarówno w odniesieniu do Twoich wypowiedzi, jak i wcześniejszych wypowiedzi innych, dhosting nie wydał żadnej odpowiedzi. Dla mnie jest to wyjątkowo wymowne. Mam nadzieję, że sprawę uda się jakoś wyjaśnić, choć smród prawdopodobnie pozostanie. Z drugiej strony, od lat miałem nadzieję, że dhosting rozwiąże problemy, z którymi firma boryka się od lat, ale tak się nie stało. Szybciej było mi zabrać stamtąd moje witryny, niż im zająć się tymi problemami z wydajnością, przerwami w działaniu i problemami ze stronami, które ja i inne osoby zgłaszały od dawna.
  2. salvador

    Opinie o dhosting.pl

    To brzmi dość upokarzająco, że firma traktuje w ten sposób kogokolwiek, a zwłaszcza kogoś, kto jest jej klientem od wielu lat. Nie czuję się jednak dość jasno z kilkoma kwestiami: 1. Czy sam zapewniłeś zasoby na elastycznym skalowaniu i sam je kupiłeś, a nie na przykład otrzymałeś je za darmo jako pracownik? 2. Czy kompresowałeś tylko dane dostępne na koncie i to jednorazowo, by je stamtąd zabrać? 3. Czy kontaktowałeś się z pomocą techniczną tylko w oficjalny sposób, a nie np. załatwiałeś przedłużenie ważności konta przez swoich kolegów pozostajacych w firmie? Jeśli odpowiedź na wszystkie te pytania jest twierdząca, to w zasadzie pozostaje tylko czekać na to, co firma będzie miała do napisania w tej sprawie. Patrząc jednak po sile dowodów, mogą "nabrać wody w usta", tak jak to zrobili z faktycznym powodem blokady w korespondencji, którą wkleiłeś. Już w ostatnich latach miałem o nich dość kiepską opinię, a to, co napisałeś, chyba tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie warto było dłużej czekać przed odejściem stamtąd. Od lat obiecują poprawę na różnych frontach, a ja jej nie widzę, zaś to co piszesz pokazuje, że jest jeszcze gorzej. Teraz do tego dochodzi jeszcze kwestia znikających plików i nieuzasadnionych blokad kont. Cała sprawa wygląda nad wyraz źle.
  3. salvador

    Opinie o dhosting.pl

    @dhosting.pl Nie wiem dlaczego chcecie moje loginy do kont, skoro w internecie można znaleźć bardzo szybko te same kłopoty opisane przez inne osoby, np. sprzed dwóch tygodni: https://www.wykop.pl/wpis/62452851/moze-ktos-wyjasnic-co-sie-tam-u-nich-dzieje-zazwyc/ Przyzwyczaiłem się do tego, że w dhosting zawsze wszystko działa i każdy uważa, że są problemy, tylko wy nigdy nie wiecie co jest nie tak. Chyba czas zmienić przyzwyczajenia i zmienić firmę, zamiast czytać te brednie i liczyć na rozwiązanie problemów na forach dyskusyjnych, bo support firmy ma to w du**e. Na dhostingstatus.pl o którym też pisałem także pojawiają się 503 i pewnie też nie wiecie z czego one wynikają.
  4. salvador

    Opinie o dhosting.pl

    Nie mam takiej umowy, ale dhosting wszędzie informuje, że ich helpdesk jest dostępny przez całą dobę. Skoro taka informacja jest prezentowana przez firmę, spodziewałbym się, że czasem w tych godzinach pojawią się jakieś odpowiedzi na nadesłane zapytania, a niestety otrzymuję je dopiero nad ranem. Nie jest to natomiast główny problem z którym tutaj przyszedłem. Takie problemy, jak opisałem w poprzedniej wiadomości, zwłaszcza te dotyczące występowania błędów 503, zdarzają się również w ciągu dnia i niestety pomoc techniczna nie może znaleźć żadnego panaceum.
  5. salvador

    Opinie o dhosting.pl

    Siedzę tam od kilku lat i prawdopodobnie będzie to mój ostatni rok. Od jakiegoś czasu obserwuję, że wiele rzeczy nie działa tak, jak powinno. Największym problemem jest to, że na moich stronach pojawia się błąd 503 na wielu kontach w różnych losowych momentach mimo włączonej elastyczności konta. Całodobowy helpdesk, który z jakiegoś powodu nie odpowiada na zgłoszenia od 3 do 9 rano, za każdym razem stwierdza, że nie ma problemu, albo że "odświeżyli ustawienia konta", ale nikt nie potrafi powiedzieć, co to właściwie znaczy "odświeżanie ustawień konta" . Mam wrażenie, że mój problem jest pomijany, a oni po prostu odpisują mi, że zrobili coś, bym myślał, że nie jestem ignorowany. Nawet jeśli zajrzy się na https://dhostingstatus.pl/, to tygodniami ciężko o takie dni, żeby wszystko działało poprawnie. Wydaje mi się też, że czasami pojawiające się tam komunikaty znikają po jakimś czasie, ale może to tylko złudzenie. Czy ktoś oprócz mnie też ma takie problemy i jakoś udało się je rozwiązać?
  6. salvador

    Opinie o OVH

    Cześć, Jako długoletni korzystający z usług OVH, chciałbym przekazać swoją opinię na temat usług tej firmy. Domeny Chyba najlepsze ceny dla większości rozszerzeń, jak również bezproblemowa ich obsługa. Kupując domenę dostajemy z automatu dostęp do serwerów DNS, gdzie możemy utrzymywać rekordy domeny (w tym także DNSSEC) Z importem/eksportem domen nie ma problemu, kody authinfo są widoczne. Cesja domen niestety papierowa. Hosting Hosting niestety nie jest dobrą stroną tej firmy, ponieważ posiada cały szereg ograniczeń, które czasami w dużym stopniu ograniczają możliwość działania serwisów, które są tam utrzymywane. VPS VPS działają ok i są w rozsądnych cenach. Do tej usługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Serwery dedykowane Niestety to jest chyba najsłabsze ogniwo w tej firmie. Nad supportem trzeba popracować, ponieważ odpowiedzi na zapytania potrafią sie pojawiać długo, potrafią być nie na temat, a czasem pracownicy sprawiają wrażenie niekompetentnych. Generalnie usługi polecam, niemniej tylko wtedy, gdy nie planujemy korzystać z supportu.
  7. salvador

    Powitanie

    Cześć, miło was widzieć :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.