Skocz do zawartości

atu

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia atu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca
  • Rok z rootnode
  • Pierwszy post

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. atu

    Opinie o dhosting.pl

    Czytam ten cyrk i coś mnie zastanawia. Bez względu na wszystko, nie rozumiem, dlaczego uzyskanie jakiegokolwiek stanowiska firmy w tej sprawie wymagało interwencji osób trzecich. Z tego, co rozumiem, Hadlow nie otrzymał żadnego precyzyjnego wyjaśnienia w sprawie blokady konta i musiał napisać na zewnątrz, a co więcej, kilka osób musiało go wesprzeć, aby firma zareagowała. Z mojego punktu widzenia to jasno pokazuje, że coś jest na rzeczy, tym bardziej, że powiedziano też "Niech pierwsi rzucą kamieniem co nie mają nic do poprawy.". Zatem dhosting - jak widać macie coś do poprawy. A konkretnie - podejście do ludzi, nieważne czy to byli pracownicy, czy przypadkowi klienci. Poprawić należy też komunikację kryzysową, bo jak widać jest ona na naprawdę bulwersującym poziomie. I wiele innych rzeczy, o których można przeczytać tutaj (opinia zaktualizowana): https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/ Nie do końca też jest jasnym dla mnie, dlaczego publicznie atakowana jest inna firma za to, że niektórzy ludzie, którzy kiedyś pracowali dla dhosting, teraz pracują dla niej? Zazwyczaj ludzie nie zmieniają pracy bez powodu, tylko dlatego, że zawiedli się na poprzednim pracodawcy lub nowy zaoferował im coś, co ich satysfakcjonowało. Czy to wina nowego pracodawcy? Stare narodowe polskie przysłowie "tonący brzytwy się chwyta" jest chyba jednak prawdziwe.
  2. atu

    Opinie o dhosting.pl

    Zapraszam do lektury: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.