Nie polecam, byłem u nich od wielu lat, od co najmniej 2 nosiłem się z przeniesieniem hostingu jednak nie robiłem tego z powodu usług jakie musiał bym zmigrować, po ostatnich wydarzeniach z home.pl nie ma takiej możliwości żebym pozostał u nich. Pierwsze cena jest zabójcza nie idzie w ślad za jakością, na przykładzie domen home chce 150 zł za odnowienie domeny na kolejny rok a u konkurencji a konkretniej w ovh za 50 zł odnowiłem na kolejny rok. oczywiście home straszy że nie będzie to dobrze działać, że mogą występować problemy itd. do dziś wszystko działa. Pamiętaj że jeżeli masz u nich hosting to twoje dane nie są w ŻADEN sposób chronione, a mianowicie twoje dane mogą zmienić właściciela bez twojej wiedzy i zgody. w logach nic nie zajedziesz bo nie dbają o to aby je mieć. na zażalenie odpowiadają na zasadzie "nie mamy twoich danych i co nam zrobisz", przy zgłoszeniu na infolinie ŻADEN z konsultantów się nie przejął tym że dane zmieniły właściciela a co najlepsze za sprawdzenie jak do tego doszło home.pl życzy sobie kasę. Każą zapłacić żeby logi dostać. jak udowadniasz że w logach (oczywiście tych co mają a maja tylko logi FTP) nic nie ma i że musiał to zrobić ktoś z wewnątrz, bo nawet katalog który nie był wykorzystywany na stronie (nie był nigdzie podlinkowany po prostu był to katalog z danymi testowymi bez dostępu dla postronnych widoczny tylko z ftp) został przeniesiony to nagle zamykają zgłoszenie. Oczywiście standardem jest zasłanianie się że to na mój komputer ktoś się włamał i ukradł hasło, problem w tym że hasło nigdzie nie było zapisane hasło było w mojej głowie co udowadniają jedyne logi jako posiadają czyli te z FTP, nie ma logowania i pobierania danych, a tak dla lepszego zobrazowania absurdu tłumacze że w dniu w których to się stało komputer z którego logowałem się do ftp był wyłączony, nie miał więc nikt możliwości żeby wyciągnąć z niego hasło skoro nie jest zapisane na komputerze a komputer był wyłączony. Zasłaniają się tym że maja "procedury" jednak nie myśl że cokolwiek załatwisz jak nie zapłacisz. dodatkowo ściemniają że 24/7 można załatwić swoją sprawę, polecam zgłosić w sobotę problem techniczny czy nawet w tygodniu po 20.00 owszem przyjmą zgłoszenie z rozwiązaniem na pierwszy dzień pracujący. kpina nie hosting decyzja podjęta uciekam od nich. i nie polecam nikomu ich usług są tańsze i działające poprawnie hostingi.