Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[smarthost.pl] - wsparcie na chat 24h również w niedzielę i świeta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z przyjemnością informujemy, że od kwietnia 2023 nasz zespół wsparcia będzie dostępny dla naszych Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Obecnie jesteśmy jedną z niewielu firm polskich (prawdopodobnie tylko jedną z dwóch) które oferują wsparcie na CHAT przez całą dobę.

 

Statystyki pokazują, że średni czas oczekiwania na odpowiedź od naszego zespołu wsparcia wynosi tylko 7 sekund - niezależnie od tego, o której godzinie nastąpi pytanie.

Nasza szybka reakcja na Wasze pytania to nasz priorytet.

 

Wierzymy, że wsparcie klienta powinno być osobiste i skuteczne, dlatego nie polegamy na botach. Zamiast tego, nasz zespół składa się z prawdziwych ludzi, którzy są dostępni przez całą dobę, włącznie z

weekendami i świętami. Wiemy, że nasi Kliencie pracują w różnych godzinach, dlatego, dopasowując się do nich jesteśmy, aby wspierać i pomagać im w pracy.

 

Jesteśmy dumni, że nasza firma smarthost.pl oferuje nie tylko świetne usługi, ale także profesjonalne wsparcie klienta, które jest zawsze dostępne. Dzięki temu masz pewność, że nie zostaniesz sam z problemami technicznymi i zawsze możesz liczyć na naszą pomoc.

 

Chat na stronie www.smarthost.pl jest dostępny obecnie całą dobę we wszystkie dni tygodnia. 

  • Lubię 3
Opublikowano

To co denerwuje mnie w różnych firmach hostingowych jako klienta to zbyt szybkie odpowiedzi, które nie są żadnym rozwiązaniem problemu. Akurat w przypadku Waszego hostingu odpowiedzi nie były natychmiastowe ale w przeciwieństwie do kilku innych (chyba) większych firm były merytoryczne i faktycznie popychały sprawę do przodu.

Niech to się nie zmienia, teraz akurat nic u Was nie mam ale jest mój klient 😀 i ja też pewnie jeszcze wrócę z jakimś projektem na Wasze serwery jak będzie taka potrzeba

Opublikowano
17 godzin temu, Roman napisał(a):

To co denerwuje mnie w różnych firmach hostingowych jako klienta to zbyt szybkie odpowiedzi, które nie są żadnym rozwiązaniem problemu. Akurat w przypadku Waszego hostingu odpowiedzi nie były natychmiastowe ale w przeciwieństwie do kilku innych (chyba) większych firm były merytoryczne i faktycznie popychały sprawę do przodu.

Niech to się nie zmienia, teraz akurat nic u Was nie mam ale jest mój klient 😀 i ja też pewnie jeszcze wrócę z jakimś projektem na Wasze serwery jak będzie taka potrzeba

 

Nasze 7 sekund dotyczy czasu odebrania chatu - bo czasem jest tak, że niby chat jest, ale potem się klika i czeka kilka minut "w kolejce" na pojawianie się konsultanta. U nas czaty odbieramy na bieżąco - od razu. Inna sprawa, że zwykle chat jest sprawą doraźną - dotyczy raczej szybkich pytań, bez dokładniejszej analizy, która zwykle wymaga czasu. Choć zdarzają sie rozmowy na chat, które trwają po 40-60 minut ... są też takie ponad 2 godziny, ale to raczej wyjątki niż reguła 🙂

 

:wq  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.