Ja tylko napisze że bardzo wam się dziwie Panowie jednostronnej postawy widząc screeny gdzie własciciel jest instruowany w jaki sposob ma dodac przeprosiny -dla mnie to juz jest gwozdz do trumny dla tej firmy jezeli ludzie beda chcieli podjac potencjalnie z nim wspolprace, no i umowmy sie-widzieliscie za jaki komentarz miał przeprosic? nie bylo tam żadnych przeklenstw jak i osoba M.B nie byla postawiona w złym swietle-wrecz odwrotnie z tego co czytam. Ponadto zalecam poczytanie wczesniejszych stron gdzie M.B robil takie numery innym klientom.
Może napiszcie czy pracujecie w takich firmach zeby bylo wiadomo dla osob czytajacych ktore to firmy nalezy omijac z daleka i w ktorych sa stosowane podobne praktyki, widze że administrator "jedzie" również po wlascicielu na wykopie /widze tu również cenzure wg powyzszych wiadomosci.
Własciciel moze i emocjonalnie podchodzi do sprawy ale sami i tu apel do wlascicieli sklepow internetowych-pomyslcie czy wam by nerwy nie puscily gdyby ktos w ciagu 1 dnia chcial puscic z dymem wasza firme (bo tak wynika to ze screenow -ktorych wlasciciel hitme nie komentuje i pokazywal jak macie go przeprosic? ) dla mnie to jest nie do po ję cia. Sprowadzenie 2 go czlowieka który oczekuje pomocy do poziomu posłusznego psa który ma wykonywać polecenia: aport i siad psie!
dziwicie sie że ktos nie wytrzymal i poprzeklinał po takich wiadomosciach ? rozumiem że u was w domu słowo "przygłup" , "k...." nie funkcjonuje a to ci zbrodnia tak napisac co za bezczelny typ
ja sie nie dziwie a wy Panowie własnie wy ochloncie i zastanowcie sie jakimi wartosciami w zyciu sie kierujecie. Podobna sytuacja jest teraz glosna w przypadku wycinania metek, tam tez "celebryci" sie bronia wzajemnie. Tu wy bronicie swoich no cóż
A potencjalny klient jak przeczyta to bedzie wiedział co robic, nie bez powodu czytam juz kolejny komentarz na roznych forach na temat Hitme że nigdy wiecej , widocznie to duzo wiecej ludzi musi wg was "ochłonąć" ? widocznie. Prosze tego postu nawet nie komentować bo nie będę tu wchodzić, życze wam miłego dnia.