Skocz do zawartości

AttHost.pl

Użytkownicy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AttHost.pl

Uczeń

Uczeń (3/14)

  • Rozmówca
  • Stały gość
  • Pierwszy post
  • Z nami od miesiąca
  • Z nami od tygodnia

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Na wniosku dotyczącym przesyłki widnieją dane abonenta domeny, dlatego odbiór takiej przesyłki może zostać zrealizowany wyłącznie przez osobę upoważnioną. Dodatkowo, każdorazowo informujemy naszych klientów o złożeniu wniosku za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysyłanej na adres przypisany do abonenta domeny. Co więcej, na każdym etapie procesu dostarczania przesyłki z kodem AuthInfo, przekazujemy szczegółowe informacje o jej statusie.
  2. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    O zmianach w regulaminach usług informowaliśmy wszystkich naszych Klientów drogą mailową. Zawsze, w przypadku braku zgody na zmianę regulaminu, każdemu przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy. Trzeba zaznaczyć, że zasady zmian regulaminów, są w nich opisane. Warto również podkreślić, że wniosek o wydanie kodu authinfo można złożyć w dowolnym terminie, a zasady przyjmowania przez nas wniosków - czyli elektronicznie (PDF z podpisem kwalifikowanym) lub listownie (z podpisem własnoręcznym) pozwalają każdemu zainteresowanemu wybrać odpowiadającą mu formę na dostarczenie do nas takiego wniosku. Wszystkie wnioski, niezależnie czego dotyczą i jak zostały do nas dostarczone, realizowane są na bieżąco, a o postępie realizacji można się dowiedzieć całodobowo, kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.
  3. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Wniosek o kod AuthInfo pełni kluczową rolę w zabezpieczaniu praw abonenta do domeny i pozwala skutecznie ograniczać ryzyko wyłudzenia kodów przez osoby lub podmioty, które nie posiadają stosownych uprawnień, ale mogą mieć dostęp do danych logowania. W sytuacji, gdy kod AuthInfo jest wysyłany bezpośrednio na adres abonenta domeny, odbiór przesyłki wymaga właściciela lub osoby przez niego uprawnionej. W niektórych przypadkach dokonujemy dodatkowej weryfikacji, aby potwierdzić, że wniosek jest składany przez osobę upoważnioną. Status wniosku na każdym etapie można potwierdzić kontaktując się z naszym całodobowym Działem Obsługi Klienta e-mail: [email protected], infolinia +48 24 24 24 000.
  4. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Przykładamy szczególną wagę do procedur bezpieczeństwa, aby skutecznie minimalizować wszelkie ryzyko nieuprawnionego przejęcia domeny. Dbamy, aby dostęp do kodu AuthInfo miał wyłącznie upoważniony abonent domeny, co znacząco ogranicza możliwość dostępu osób trzecich. Wprowadzając te środki ostrożności, zapewniamy dodatkową ochronę, która ma na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa oraz ciągłość działania usług naszych klientów.
  5. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Pragniemy zauważyć, że akceptujemy wnioski o wydanie kodu authinfo przesłanie w formacie PDF, opatrzone podpisem kwalifikowanym. Podpis kwalifikowany jest jedynym podpisem który jest równoważny z podpisem własnoręcznym. Jeżeli chce Pan przesłać do nas wniosek o wydanie authinfo, może Pan to zrobić w formie pisemnej z podpisem własnoręcznym, lub w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym całodobowym Działem Obsługi Klienta e-mail: [email protected], infolinia +48 24 24 24 000
  6. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Cześć, ponieważ nie jest to możliwe, abyś czekał 3 dni na odpowiedź z naszego Działu Obsługi Klienta, prosimy o podanie nam np. przez prywatną wiadomość, adresu e-mail, z którego przesłałeś do nas swoje zgłoszenie. Dziękujemy!
  7. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Skontaktuj się z nami w sprawie Twojej usługi pod numerem 24 24 24 000 lub napisz do nas na adres [email protected]. Zweryfikujemy Twoją sytuację.
  8. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Wniosek o wydanie kodu AuthInfo można wysłać do nas również mailowo po opatrzeniu go podpisem kwalifikowanym. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas na adres [email protected]. Jesteśmy dostępni całodobowo.
  9. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Cześć, przepraszamy za tę krótką przerwę techniczną związaną z poprawkami w panelu. Jakbyś nadal miał problem z zalogowaniem, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nadmienimy tylko, że ta krótka przerwa dotyczyła, tak jak wspomnieliśmy na początku, samego Panelu Klienta. Pozdrawiamy!
  10. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Proces, o ile wykonywany jest z użyciem prawidłowego kodu authinfo, trzeba zweryfikować u rejestratora, gdzie zlecany jest transfer. Dotychczasowy rejestrator domeny nie jest w stanie zweryfikować, co się dzieje po stronie nowego rejestratora czy też samego rejestru.
  11. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Forma obsługi wniosku jest kwestią naszych wewnętrznych procedur. Status wniosku, na każdym etapie, można zweryfikować kontaktując się z naszą całodobową infolinią.
  12. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Ponieważ siedziba naszej firmy jest w Płocku, tam należy kierować całą korespondencję pocztową. Wnioski dot. authinfo przyjmujemy także mailowo, wymagane jest opatrzenie takiego wniosku podpisem kwalifikowanym. Każdą sprawę rozpatrujemy w najkrótszym możliwym czasie. Skontaktuj się z nami telefonicznie, zweryfikujemy status Twojego wniosku.
  13. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Mamy ten feature request odnotowany. Temat się dzieje, jest realizowany obok wielu innych zagadnień. Terminu jednoznacznie nie możemy podać, ale staramy się, aby wszystkie tematy realizować możliwie jak najszybciej.
  14. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Odezwij się proszę do nas na priv, podając adres e-mail. Oczywiście usuniemy Twój adres z bazy.
  15. AttHost.pl

    Opinie o Atthost.pl

    Wprowadzenie nowej oferty to nie tylko nowe plany hostingowe, które można rozbudować aktualnie aż do 1 TB, ale także wspomniana już platforma serwerowa, znacznie szybsza i przede wszystkim nowocześniejsza od tej, którą wykorzystywaliśmy dotychczas. Masz u nas wykupiony hosting, napisałeś, że pozostały Ci 2 lata abonamentu, więc jesteśmy pewni, że będziesz zadowolony z tego, co Ci zaoferujemy. Z doświadczenia wiemy, że dla użytkowników hostingu przede wszystkim liczy się szybkie i bezawaryjne działanie stron WWW i poczty, i na tym chcemy się skupić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.