Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

Polecane posty

https://www.nazwa.pl/cennik/cennik-domen/

Nowy cennik domen, podawany w rozliczeniu miesięcznym.

Tym samym domeny .pl podobnie jak wszystkie inne kosztują teraz 120zł netto rocznie.

Dodatkowo, Usługa przywrócenia domeny po terminie ważności: 120 zł

  • Haha 1
  • Zaskoczony 2
  • Zażenowany 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"O kur.a" w tym wypadku to bardzo odpowiednie słowo.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako były juz klient nazwa.pl mogę śmiało potwierdzić to że nazwa.pl w ogóle nie interesuje się klientami - generalnie, zmieni, wypowie kazdą umowę - jesli im się to będzie opłacało.  Na zimno skalkulują ilu klientów odpadnie zrezygnuje ilu zostanie i wprowadzi podwyżkę np za (anycast) albo zmieni umowę w dowolny inny sposób zmiejszając  zawsze wartość umowy po stronie klienta.

 

Jak dla mnie zimna firma pazerna na kasę - nie warto sobie zawracać głowy.  Nawet nie starają się owijać w bawełnę. 

 Od 10 lat mam kilka domen i kilka stron .  Podobnie jak przed pobytem w nazwa.pl jak i teraz u innego usługodawcy strony działają identycznie jak w nazwa.pl nic się nie zmieniło - tak więc nie rozumiem czemu mam płacić WIĘCEJ I  być narażonym na nagłą zmianę umowy ?!!!!

 

Kończy się okres abonamentowy strony przeniesione zostały już  w listopadzie, a serwer w nazwa.pl pozostał "pożucony"

nazwa.pl wystawiła fakturę

   Cena: 984,00 PLN , w tym 23% VAT 

Napisałem, że wysłałem im już rezygnację kiedy wprowadzili opłaty za Anycast.  nO TO.....Zaproponowali 15 procent zniżki .  Niestety wszystkie ich usługi są zbyt drogie, zachowanie nieprzewidywalne umowy nie maja  wartości, A STRONY strony zostały już przeniesione  tak więc temat jak dla mnie zamknięty - i tyle co moge napisac o nazwa pl.                                                                        

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Lampart napisał:

Niestety wszystkie ich usługi są zbyt drogie, zachowanie nieprzewidywalne

NP 

Cytuj

Jednocześnie informujemy, że w przypadku przedłużenia domeny po terminie wygaśnięcia naliczana jest opłata dodatkowa w wysokości 147,60 zł brutto związana z koniecznością przywrócenia usługi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat z tego co się orientuję to .N nie jest jedyną firmą która nalicza dodatkowe opłaty jak się odnawia domenę po terminie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Pawel_15 napisał:

Akurat z tego co się orientuję to .N nie jest jedyną firmą która nalicza dodatkowe opłaty jak się odnawia domenę po terminie. 


Owszem, przy czym dwóch największych polskich usługodawców zbudowało sobie m.in. na tym dobrze opłacalny model biznesowy, który od biedy można byłoby uznać gdyby szedł w parze ze stosownie wysoką jakością usług.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze i jedyna nie jest, ale jest ta ktora od dawna olewam juz i przenosze kazdego klienta, ktory ma tam cokolwiek w inne miejsca sieci. Nazwa to nie jest dobry partner do wspolpracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Operator może ustalać opłaty jakie mu się zachce, lecz nie rozumiem jednej reakcji z strony ludzi. Kupują hosting w firmie u której są mega ultra zniżki a później płaczą jaka cena i jakie rzeczy dana firma robi, za głupotę się płaci :)

Edytowano przez Matix8981

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Logika ludzi jest taka że lepiej dostać najpierw ZA DARMO a potem bulić co roku jak za zboże niż wydać na początku nieco więcej ale później nie płacić jak za zboże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Lampart napisał:

nazwa.pl wystawiła fakturę

Fakturę czy proformę?

 

Jak proformę to nie ma co się pieklić, standardowa procedura handlowo/marketingowa stosowana przez prawie wszystkich, a na pewno przez 3 największych (home.pl, nazwa.pl, H88). Zmień adres emailowy/nr telefonu w panelu, żeby nie zawracali głowy.

 

Jak fakturę zwykłą z obowiązkiem zapłaty to się upewnij czy poprawnie wypowiedziałeś umowę. Dla mnie pojęcie "porzucony" jest niejasny. Nie wiem jak nazwa.pl zawiera umowy czy trzeba wypowiedzieć czy wystarczy nie zapłacić.

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Pawel_15 napisał:

Logika ludzi jest taka że lepiej dostać najpierw ZA DARMO a potem bulić co roku jak za zboże niż wydać na początku nieco więcej ale później nie płacić jak za zboże :)

Dokładnie :) najpierw za darmo wszystko. W OVH rejestrując domenę i przedłużając ją na rok płacimy 50.53zł netto w n****.pl płacimy 100zł netto więc tracimy 49.47zł netto więc przy 10 domenach 494.7zł netto rocznie różnicy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Matix8981 napisał:

100zł


Masz nieaktualne informacje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, nnd.newbie napisał:

Fakturę czy proformę?

 

Jak proformę to nie ma co się pieklić, standardowa procedura handlowo/marketingowa stosowana przez prawie wszystkich, a na pewno przez 3 największych (home.pl, nazwa.pl, H88). Zmień adres emailowy/nr telefonu w panelu, żeby nie zawracali głowy.

 

Jak fakturę zwykłą z obowiązkiem zapłaty to się upewnij czy poprawnie wypowiedziałeś umowę. Dla mnie pojęcie "porzucony" jest niejasny. Nie wiem jak nazwa.pl zawiera umowy czy trzeba wypowiedzieć czy wystarczy nie zapłacić.

mówią, że okres abonamentowy wygasa samoistnie - więć nie trzeba wypowiadać tak więć tu chyba nie będzie stresu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego by jeszcze brakowało by "wymuszali" oficjalne wypowiadanie  raz wykupionej usługi domeny/ hostingu  🙄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Mion napisał:

Tego by jeszcze brakowało by "wymuszali" oficjalne wypowiadanie  raz wykupionej usługi domeny/ hostingu  🙄


Niejedna firma tak właśnie robi. Gdyby to było w USA to zapewne nawet musiałbyś podać numer karty kredytowej i do czasu rezygnacji by sobie sami ściągali należne opłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Praktyką przyjętą na zachodzie jest wypowiadanie umów. Tylko u nas jest tak że nieopłacenie = wypowiedzenie/rezygnacja. Na zachodzie w przypadku gdy masz umowę np do 30 kwietnia to do 30 marca musisz złożyć wypowiedzenie. W przeciwnym wypadku umowa zostaje automatycznie przedłużona na kolejny okres abonamentowy/na czas nieokreślony. 

Miałem taką sytuację 11 lat temu w HostEurope.de gdzie nie przedłużałem po roku ich VPS i chyba przez dwa miesiące mnie ścigali mailowo i telefonicznie. W końcu odpuścili i skasowali usługę ale zaiste trafiłem na ich czarną listę. Tak, wiem - zachowałem się nieco brzydko i szczerze mówiąc nie bardzo jest jak to usprawiedliwiać. Trzeba było czytać regulaminy... i uczyć się angielskiego/niemieckiego w szkole :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, theqkash napisał:


Masz nieaktualne informacje.

Źle przeczytałem więc jeszcze więcej się płaci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.