Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Mion
 Udostępnij

Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Większość użytkowników chętnie dokona migracja do rejestratora, dla większość różnica w cenie nie będzie znacząca przy przedłużeniu. 


Patrząc się z czysto biznesowego punktu widzenia na rynek to ich metody są skuteczne w wymiarze ekonomicznym oraz udziału w rynku.

Natomiast patrząc z punktu widzenia osoby która coś tam wie na temat rynku to podzielam Twoje zdanie, jednak usługi tej firmy nie są kierowane do takich osób.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, gb1 napisał:

Patrząc się z czysto biznesowego punktu widzenia na rynek to ich metody są skuteczne w wymiarze ekonomicznym oraz udziału w rynku.


Z mojego punktu widzenia nie znam drugiej firmy która by robiła aż tak nieprzyjemne akcje względem  swoich klientów. 
Tak samo w tym przypadku, jak i w przypadku kosmicznego narzutu przy akcji z RODO i kilku mniejszych akcji.  

Tyle ode mnie.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istotne jest z punktu widzenia biznesowego, że takie akcje są skuteczne patrząc na wyniki finansowe.

 

Jedni prowadzą biznes typu "stylu życia" (lifestyle), inni aby zarabiał realne pieniądze i pozyskiwał nowe udziały w rynku.

 

Jestem przekonany, że każde takie działanie jest poparte wcześniejszą analizą biorącą pod uwagę, że kierowane w dużej części jest do istniejących klientów. Dane na temat własnych klientów dostawca posiada i jak sam dobrze wiesz nie jest to trudna sztuka aby oszacować jakie będą zachowania mając dane z poprzednich podobnych akcji. Na pewno wliczone jest że część klientów zrezygnuje, część zapłaci, inna cześć natomiast przeniesie domenę do rejestratora będącego dostawcą. Istotne jest czy cel akcji dla dostawcy zostanie osiągnięty krótko lub długo terminowo. To już inny sposób postrzegania biznesu przy tej skali aniżeli z punktu widzenia biznesu "stylu życia".  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, gb1 napisał:

Istotne jest z punktu widzenia biznesowego, że takie akcje są skuteczne patrząc na wyniki finansowe.

 

Jedni prowadzą biznes typu "stylu życia" (lifestyle), inni aby zarabiał realne pieniądze i pozyskiwał nowe udziały w rynku.

 

Jestem przekonany, że każde takie działanie jest poparte wcześniejszą analizą biorącą pod uwagę, że kierowane w dużej części jest do istniejących klientów. Dane na temat własnych klientów dostawca posiada i jak sam dobrze wiesz nie jest to trudna sztuka aby oszacować jakie będą zachowania mając dane z poprzednich podobnych akcji. Na pewno wliczone jest że część klientów zrezygnuje, część zapłaci, inna cześć natomiast przeniesie domenę do rejestratora będącego dostawcą. Istotne jest czy cel akcji dla dostawcy zostanie osiągnięty krótko lub długo terminowo. To już inny sposób postrzegania biznesu przy tej skali aniżeli z punktu widzenia biznesu "stylu życia".  


Umówmy się, nikt na serio tutaj nie myśli, że podjęli taką decyzję na podstawie szybkości wydawania reszty przez panią w żabce, tylko na podstawie właśnie analiz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta analiza mogła zawierać dwa wnioski:

- takie zewnętrzne domeny są raczej u największej konkurencji (o podobnej polityce cenowej = przeniesienie domeny nie wpłynie na obciążenie finansowe dla klienta)

- łatwiej jest przenieść domenę, niż często dziesiątki GB danych

 

BTW czy można w tym wypadku skorzystać ze swoich DNSów i skierować domenę na IP czy jest to jakoś zablokowane?

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kapitan_Bomba Gdyby było to zablokowane, to byłby ewenement na skalę światową :)

Analiza - analizą. Nikt nie zabroni Nazwie podejmować takiej decyzji, ale też nikt nie zabierze nam - klientom - prawa do jej krytyki. W tym wypadku krytyka jest raczej prosta - tego typu zabieg jest zwyczajnie karygodny i jest niczym innym jak próbą wymuszenia dodatkowych pieniędzy (lub zysków w postaci przeniesienia domeny do nazwy) od pewnej grupy klientów.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kapitan_Bomba napisał:

- łatwiej jest przenieść domenę, niż często dziesiątki GB danych

O ile inni rejestratorzy nie wymyślą, że do nich teraz też trzeba wysłać podpisany papier, żeby dostać authinfo i czekać tydzień bo tak to się może skończyć coś czuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kankan napisał:

O ile inni rejestratorzy nie wymyślą, że do nich teraz też trzeba wysłać podpisany papier, żeby dostać authinfo i czekać tydzień bo tak to się może skończyć coś czuje..


I tak się właśnie psuje ten już zepsuty rynek hostingowo-domenowy w Polsce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2018 o 21:01, gb1 napisał:

Jestem przekonany, że każde takie działanie jest poparte wcześniejszą analizą ...

Oczywiście, że jest. Nazwą czy Home kierują księgowi, oni umieją liczyć i tylko tyle. Nawet nie ma sensu tego pisać bo to ABC biznesu.

 

Działania firmy nie podlegają jednak tylko ocenom Excelowym i przychodowym, ale również etycznym w tym kwestiom wykorzystywania swojej dominującej pozycji. Nazwa w tym przypadku słusznie pokalkulowała, że trochę drobnica pokrzyczy, a i tak większość otrze łzy opłaci i tyle.

 

Za takie ruchy firmy powinny padać / być piętnowane, a tu nawet żaden z większych portali tego nie opisze (wiadomo straszaki Nazwy pozwami dobrze działają).

 

Ważne, że sobie kupili i WHT i teraz pompują reklamy po Antywebach itp.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Ciekawostka z ubiegłego tygodnia:

Serwer: ACTIVE CLOUD START - pojemność całkowita 100 GB, na e-maile można przeznaczyć maksymalnie 50% = 50 GB.
"Liczba kont e-mail W ramach serwerów linii Active możliwe jest założenie nieograniczonej liczby niezależnych kont e-mail. (...) Minimalny rozmiar konta to 1 GB."

50 GB/1 GB = 50 kont email =/= nieograniczona liczba niezależnych kont email.

W ubiegłym tygodniu nazwa.pl zmieniła minimalną powierzchnię konta z 500 MB na 1 GB, czyli faktycznie zmniejszyła parametry wszystkich serwerów o 50% (pod względem możliwości utworzenia kont e-mail)  również klientom, którzy są w trakcie trwania usługi, wykupionej na poprzednich warunkach.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem właśnie dostałem mailing:

 

Cytuj

Szanowni Klienci,

jest nam niezmiernie miło poinformować, że nazwa.pl dołączyła do międzynarodowej społeczności Let’s Encrypt, stając się pierwszym polskim mecenasem jednego z największych międzynarodowych projektów mających na celu ograniczenie barier w zakresie bezpiecznej komunikacji przez Internet. 
Wprowadzamy najwyższe, światowe standardy bezpieczeństwa, dlatego zdecydowaliśmy się na wsparcie niekomercyjnego projektu organizacji pożytku publicznego Internet Security Research Group - ISRG. Poprzez dotacje projektu Let’s Encrypt dołączyliśmy do grona globalnych sponsorów, wśród których znajdują się firmy takie jak Google, Facebook, Mozilla czy Cisco. Aktywna postawa przyczynia się do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa w Internecie, a nazwa.pl ma także w tym swój znaczący udział.


Wspierając twórców certyfikatu Let’s Encrypt, nazwa.pl jako jedyna polska firma przyczyniła się do rozwoju tego niekomercyjnego rozwiązania, z którego w Polsce korzysta ponad 180 000 rodzimych użytkowników.


Niekomercyjny certyfikat Let’s Encrypt potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania danych przesyłanych pomiędzy użytkownikiem a serwerem. Dzięki temu dane, jakie przesyła do Ciebie Twój użytkownik są bezpieczne. Nazwa.pl do rekordu CAA dodała certyfikat Let’s Encrypt, umożliwiając jego swobodną konfigurację. Już niedługo będziesz mógł zdecydować się na wybór formy zabezpieczenia Twojej domeny. W ramach pakietu Bezpieczna Domena zdecydujesz, czy Twoja witryna będzie chroniona certyfikatem nazwaSSL DV czy niekomercyjnym rozwiązaniem Let’s Encrypt.


Nazwa.pl jako lider technologiczny kompleksowo zabezpiecza swoich Klientów najnowszymi rozwiązaniami podnoszącymi poziom bezpieczeństwa domeny oraz zwiększając szybkość działania serwisów swoich użytkowników. Poprzez wsparcie społeczności skupionej wokół projektu Let’s Encrypt nazwa.pl ma realny wpływ na poprawę poziomu bezpieczeństwa w sieci Internet.


W przypadku pytań do Państwa dyspozycji pozostaje Dział Obsługi Klienta: [email protected], lub telefonicznie pod numerem: 22 454 48 10 (tel. komórkowe), 801 33 22 33 (tel. stacjonarne). 

 

---

 

Godzinę temu, p-k napisał:

"Liczba kont e-mail W ramach serwerów linii Active możliwe jest założenie nieograniczonej liczby niezależnych kont e-mail. (...) Minimalny rozmiar konta to 1 GB."

50 GB/1 GB = 50 kont email =/= nieograniczona liczba niezależnych kont email.

W ubiegłym tygodniu nazwa.pl zmieniła minimalną powierzchnię konta z 500 MB na 1 GB, czyli faktycznie zmniejszyła parametry wszystkich serwerów o 50% (pod względem możliwości utworzenia kont e-mail)  również klientom, którzy są w trakcie trwania usługi, wykupionej na poprzednich warunkach.


Choć oni to zapewne będą tłumaczyć działaniem proklienckim (bo klientowi nie braknie przez to przestrzeni), to jest to dla mnie działanie czysto biznesowe i to mocno ograniczające. Dla mnie generalnie wprowadzanie rezerwacji przestrzeni na koncie na pocztę to już jest takie zjawisko, no ale cóż.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, theqkash napisał:

Choć oni to zapewne będą tłumaczyć działaniem proklienckim (bo klientowi nie braknie przez to przestrzeni), to jest to dla mnie działanie czysto biznesowe i to mocno ograniczające. Dla mnie generalnie wprowadzanie rezerwacji przestrzeni na koncie na pocztę to już jest takie zjawisko, no ale cóż.... 

 

O ile pamiętam, od początku był limit 100 MB, to było racjonalne. Potem wprowadzili 500 MB - co w niektórych przypadkach racjonalne już nie było (konta, z których odbywało się jedynie forwardowanie wiadomości - nazwa nie pozwala obecnie jedynie na aliasy w obrębie domeny, stąd czasem potrzeba takich kont). Teraz jednak już absolutnie przegięli...

Pytanie, co jesteśmy z tym w stanie zrobić - bo jeśli ktoś chce porozmawiać ze ścianą, BOK nazwy świetnie symuluje tę czynność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, p-k napisał:

Pytanie, co jesteśmy z tym w stanie zrobić - bo jeśli ktoś chce porozmawiać ze ścianą, BOK nazwy świetnie symuluje tę czynność :)


Obawiam się, że nic.

Jako że rynek nie jest zamknięty, możesz w każdej chwili spakować się i przenieść się do innej firmy 😉

Dziś chyba nawet jest dobry czas na to - https://moveyourhostingday.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzień dobry :)

 

Odbyłem dziś rozmowę z panią konsultantką nazwy przez czat i telefonicznie. Moje pytanie brzmiało 

"

Klient
czy WSZYSTKIE dane przechowywane sa na dyskach NVMe ja to sugeruje wasza strona w usłudze WordPress Cloud ?
Marta Plezia
tak

"

Czy to jest prawda ?, bo nic takiego z opisu usługi nie wynika.

 

image.png.6f10323a9db5a46dffd255be731bac8f.png

 

Edytowane przez klient.nazwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tez to sprawdziłem, ale konsultanci telefonicznie, na czacie piszą tak :

 

"Witam,

dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informuję, że pojemność dysku Wordpress Cloud Biznes to 100 GB a ich typ to NVMe. Pełną specyfikację mogą Państwo znaleźć na stronie https://www.nazwa.pl/wordpress/.

W przypadku kolejnych pytań, lub problemów zapraszamy do kontaktu.

Pozdrawiam,
Jakub Gul


Dział Obsługi Klienta"

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
 Udostępnij

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.