Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 586
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

  • 2 tygodnie później...

Hmmm

Limit ten wynosi 1000 e-maili wysłanych na dobę dla CAŁEJ organizacji.

Co daje na 8 godzinny dzień pracy 125 e-maili na godzinę dla całej organizacji... Czy to naprawdę tak mało ....


IMHO limit ma sens zwłaszcza jak ktoś instaluje WP z licznymi darmowymi dodatkami nie koniecznie zgodnymi w 100 % z oczekiwaniem 🥵

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni, 

 

Do wszystkich tego typu kwestii pochodzimy indywidualnie. Jeżeli twórca wątku na wykopie faktycznie miałby problem z przekraczaniem limitu wysyłanych maili, pracując w firmie zatrudniającej 350 osób, wówczas gdyby się z nami w tej sprawie skontaktował podjęlibyśmy określone działania, tak aby i on i każdy pracownik w firmie w której on jest zatrudniony był zadowolony. Nie jest naszym celem utrudnianie komukolwiek czegokolwiek. Ale na hostingu współdzielonym limity są i będą. Można je powiększyć za dopłatą do 10.000 maili na dobę, a nawet do 100.000 maili na dobę. Aktywowany jest wówczas również dedykowany adres IP dla takiego serwera, z wiadomych względów. Dajemy 30 dni okresu testowego, w którym każdy może założyć usługę i w pełni z niej korzystać (jest to pełnoprawny serwer, taki jak opłacona usługa). To też wpływa na pewne kwestie dotyczące warunków świadczenia usługi i parametrów bezpieczeństwa, które są dość jasno opublikowane na naszej stronie https://www.nazwa.pl/parametry-bezpieczenstwa/

 

Jeżeli ktoś z Was pracuje w firmie, która posiada usługi wykupione w nazwa.pl, skontaktujcie się ze mną, sprawdzę indywidualnie ten temat i na pewno zaproponujemy Was satysfakcjonujące rozwiązanie.

  • Lubię 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś nie odpowiadają limity u danego usługodawcy to niech kupi VPS/DEDYKA i sam zainstaluje serwer pocztowy bądź niech skorzysta z gotowca np. poste.io .

Drugą śmieszną sprawą jest to , że autor wpisu na wykopie nie zapoznał się z parametrami bezpieczeństwa przed zakupem usługi i teraz publicznie płacze na wykopie.

Edytowane przez Jakub
  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2020 o 12:27, Jakub napisał:

i teraz publicznie płacze na wykopie.

 

Cóż no, ludzie często tak robią. Często też, niestety, firmy dopiero pod takim naciskiem wprowadzają pewne zmiany w niektórych kwestiach. Bez rozdmuchania nic się nie dzieje. 

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

Klient ma wykupiony hosting "Opcja: Hosting Cloud Max" i  pojawił się porblem .  W ubiegłym tygodniu po wgraniu pliku na FTP było trzeba czekać kilkadziesiąt sekund, aż będzie widoczny online. Dzisiaj wgrywam / kasuje i zmiany nie są uwzględniane przez MINUTY! 

 

// Skasowałem z FTP plik JS o 9:42 a o 9:48 nadal plik jest dostępny !

Między czasie wgrali smy plik z zmaiani i jest 9:50 a te zmiany NIE sa wiczoczne bo caly czas serwer serwuje stary plik dawno skasowany

 

Nie idzie pracować z takim hostingiem :(

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mion napisał:

Skasowałem z FTP plik JS o 9:42 a o 9:48 nadal plik jest dostępny

 

Podeślij mi proszę przez PW link do skasowanego pliku (zakładając, że jest on dostępny przez www), ewentualnie podeślij mi ścieżkę do tego pliku. Sprawdzę ten temat.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

@itomek ponieważ na czacie u Was nie idzie uzyskać żadnej konkretnej informacji dotyczącej ofertowanego przez Was DirectAdmina poza "Jest to licencja standardowego typu." (co tak naprawdę nic nie mówi) - mam takie pytanie: która z licencji dostępnych na stronie DA jest sprzedawana przez Was jako licencja DirectAdmin dołączana do serwerów VPS? 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panel zarządzania DirectAdmin za złotówkę  ?  To chyba najtaniej  na rynku VPS'ów
Z togo co pamiętam panel DA stanowił całkiem spory (zaporowy) koszt VPS.

B|

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Mion napisał:

Panel zarządzania DirectAdmin za złotówkę  ?  To chyba najtaniej  na rynku VPS'ów

 

Staramy się :) 

 

W promocji DirectAdmin kosztuje tylko 1 zł netto / m-c (przy zakupie na 3, 6 lub 12 m-cy) lub jednorazowo 100 zł netto przy zakupie licencji z VPS'em na 2 lata. Koszt DirectAdmin'a poza promocją to 10 zł netto / m-c. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.12.2020 o 16:23, itomek napisał:

Jest to wersja "Standard"

Może jako duża firma = użytkownik na dużaaaaaą skalę mają indywidualna wynegocjowaną cenę.
Może jak często to bywa obnażając cenę jednego zarabiają na innym produkcie.  


IMHO użytkownika końcowego powinno interesować ile defacto ma zapłacić,  a nie dlaczego tyle.

W dniu 9.12.2020 o 18:23, itomek napisał:

W promocji DirectAdmin kosztuje tylko 1 zł netto / m-c (przy zakupie na 3, 6 lub 12 m-cy) lub jednorazowo 100 zł netto przy zakupie licencji z VPS'em na 2 lata.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mion napisał:

IMHO użytkownika końcowego powinno interesować ile defacto ma zapłacić,  a nie dlaczego tyle.

 

Tak się robi w branżach w których zasady gry nie są zmieniane w międzyczasie ;) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.12.2020 o 21:18, theqkash napisał:

Sugerujesz, że usługę w cenie 29USD miesięcznie oddajecie za 10zł miesięcznie po okresie promocyjnym?

 

Tak, licencja DirectAdmin, jaka jest przez nas oferowana, to licencja bez limitu domen i użytkowników.

  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

W ramach pakietu CloudHosting Start można utrzymywać dowolną liczbę stron internetowych, o ile mieścimy się w specyfikacji usługi i jej Parametrach Bezpieczeństwa (https://www.nazwa.pl/parametry-bezpieczenstwa/). Kluczowym elementem jest tutaj limit czasu pracy vCPU, który jest dostępny w specyfikacji pakietu. Dla  CloudHosting Start wynosi on 43200s / dobę. Co istotne, do dyspozycji użytkownika przez cały czas pozostaje moc gwarantowana 4 vCPU taktowanych zegarem 5 GHz.

 

Co zatem oznacza limit czasu pracy vCPU ? 43200s czasu pracy vCPU na dobę, przy procesorach 5 GHz to bardzo duża wartość. 4 dostępne non stop vCPU pozwalają na wykonywanie w kilku wątkach operacji, które na serwerach tradycyjnych mogłyby być kolejkowane, ze względu na brak dostępności określonych zasobów. Na ile odwiedzin starcza 43200s vCPU na dobę? Z naszych obliczeń wynika, że jedna wizyta na dość mocno rozbudowanym WordPress'ie to zużycie ok. 0,5 do max 1s czasu pracy vCPU. W takiej konfiguracji można szacować, że w ramach CloudHosting Start każda ze stron mogłaby mieć swobodnie po prawie 15 tyś odwiedzin dziennie. Oczywiście są to szacunki, do których trzeba podejść ostrożnie, przy czym tak to właśnie wygląda :) O to, że mocy zabraknie nie trzeba się martwić! Na serwerach nie ma też limitu transferu.

 

Zapraszam do przetestowania usługi, na pewno pozwoli to na podjęcie dobrej decyzji w sprawie zakupu serwera CloudHosting Start! 30 dni można testować serwer bez żadnych warunków i zobowiązań!

 

Przy okazji - wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Edytowane przez itomek
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.