Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, kankan napisał:

rejestracja .pl 10 zł

 

To jest cena za miesiąc. 

Nie wiem czemu firma dla której pracuje @itomek pała się takimi tanimi sztuczkami jak podawanie domeny z ceną za miesiąc zamiast na rok podczas gdy na miesiąc się zarejestrować nie da, ale może sam wywołany odpowie. No i dziwne że opisane jest to jako rejestracja, zupełnie tak jakby ktoś miał wejść tam i nie doczytać tego że mowa o cenie za miesiąc, hmmm

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 539
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

1 godzinę temu, theqkash napisał:

To jest cena za miesiąc. 

 

 

W nazwa.pl rejestracją domeny nazywamy zarówno jej "pierwsze uruchomienie", jak i kontynuację z korzystania z domeny po pierwszym okresie abonamentowym. Zgodnie z informacją w cenniku, domeny uruchamiane są na min. roczne okresy abonamentowe. W przypadku domen polskich, które wchodzą w skład pakietu "Bezpieczna domena", koszt w pierwszym okresie abonamentowym w promocji to 10 zł netto / rok, a koszt rejestracji na kolejny okres abonamentowy (czyli odnowienie domeny po roku) to 120 zł netto / rok.

Czy podanie ceny w ujęciu miesięcznym to ten słynny "quit matetindowy" - raczej nie. Pod cennikiem jest informacja o minimalnym okresie ważności domeny, który wynosi 1 rok. Ale dzięki @mariaczi za przypomnienie tego fajnego skeczu :) 

Tak więc @kankan Jeżeli interesuje Cię dowolna domena polska, to w pierwszym okresie abonamentowym uruchomisz ją na 1 rok w promocji za 10 zł netto, a w kolejnym roku jej utrzymanie będzie Cię kosztowało 120 zł netto / rok. Do domeny otrzymasz pakiet usług dodatkowych (m.in. serwery DNS w technologii Anycast, obsługę DNSSEC, bezpłatny certyfikat SSL i inne).

 

2 godziny temu, Mion napisał:

Teraz działa dobrze niczym localhost

 

@Mion wysłałem Ci prywatną wiadomość. Zerknij proszę w wolnej chwili!

 

3 godziny temu, Kaziu napisał:

A tak z innej beczki, czy jest ktoś kto ma u nich VPS i może się wypowiedzieć co do jakości usługi?  Fajnie, że dają tanio DA do VPS, ale czy to limitowany DA do 10 domen?

 

@Kaziu odezwij się do mnie przez PW. Przekażę Tobie voucher na test VPS Basic (jest to model najtańszy z naszej oferty) przez 3 m-ce. Będziesz mógł sprawdzić sobie działanie samej technologii i naszych rozwiązań w tym zakresie, co mam nadzieję, że przełoży się na podjęcie jedynej słusznej decyzji w kwestii tej usługi Co prawda w ramach VPS Basic nie ma możliwości instalacji DirectAdmin'a, ale przetestujesz sobie wszystko w takiej mikro skali.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, itomek napisał:

Czy podanie ceny w ujęciu miesięcznym to ten słynny "quit matetindowy" - raczej nie. Pod cennikiem jest informacja o minimalnym okresie ważności domeny, który wynosi 1 rok.

 

Tomku, to jest tak jakbyś kupował ubezpieczenie samochodu i ktoś by Ci podawał ceny w przeliczeniu na miesiąc, mimo tego że i tak musisz zapłacić za rok z góry. Czy ubezpieczenie za 400zł jest atrakcyjne? No pewnie.  A czy za 4800 też?

 

Więc czy nie jest to "quit matetindowy", no ehhh.... jest, i to taki, że aż w oczy koli.

 

Ja naprawdę rozumiem, że dajecie pakiet, dodatkowe usługi i inne rzeczy, ale podawanie rocznych cen odnowień w przeliczeniu na miesiąc i nie nazywanie tego wprost chwytem marketingowym to naprawdę już niesłychane fikołki, byleby tylko jakoś z tego wybrnąć. A to z kolei w tym konkretnym przypadku jest już po prostu niesmaczne.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, theqkash napisał:

no ehhh.... jest, i to taki, że aż w oczy koli.

 

Żeby opłacić domenę w kolejnym okresie abonamentowym, musisz ją najpierw zarejestrować na pierwszy okres abonamentowy.

Dodaj sobie dowolną domenę do koszyka na naszej stronie. Będziesz już na poziomie koszyka widział rabat jaki dostajesz w ofercie promocyjnej. Następnie odznacz sobie checkbox "Korzystam z Promocji" i znikną informacje o przyznanym rabacie i zobaczysz normalne ceny bez promocji. 

Można byłoby pokusić się o domniemanie, że ktoś kto rejestruje domenę nie wie o cenie, jeżeli nie prezentowalibyśmy dokładnego rabatu w koszyku. Myślę, że ta kwestia gdzieś wam umknęła. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, itomek napisał:

Żeby opłacić domenę w kolejnym okresie abonamentowym, musisz ją najpierw zarejestrować na pierwszy okres abonamentowy.

 

Zgadza się, chodziło mi o sam fakt podawania tych cen w rozliczeniu miesięcznym, co jest bardzo nieuczciwym zagraniem.

 

Nie ma technicznej możliwości zarejestrowania czy posiadania domeny na 1 miesiąc, a mimo tego tak to macie opisywane w ofercie.

Uważam, że to naprawdę niesmaczne nadużycie i marketingowe granie na kliencie. 

 

Mam zatem dla Was mega atrakcyjną ofertę - promocja firmy na stronie głównej niniejszego forum. Usługa za jedyne 400zł.

Podana cena dotyczy jednej godziny korzystania z usługi reklamy, minimalny okres jej wykupienia to 1 miesiąc, reklamy są uruchamiane na miesięczne okresy abonamentowe,, płatność z góry za cały okres. Cena netto.

 

Mam nadzieję, że teraz rozumiesz co chciałem przekazać 😉

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, theqkash napisał:

Mam nadzieję, że teraz rozumiesz co chciałem przekazać

 

Rozumiem, przy czym w cenniku jest obok kwoty 10 zł także informacja o cenie za m-c.

Jeżeli w swoim przykładzie napisałbyś w cenniku swojej usługi 400 zł / h a poniżej informację, że usługę można kupić tylko na 1 miesiąc to dopiero wówczas byłaby to sytuacja analogiczna. Ja czytając cenę 10 zł / m-c doskonale rozumiem o co chodzi. Tym bardziej, że kupując domenę w koszyku od mogę sobie sprawdzić udzielony mi rabat (w promocji), jak i cenę usługi bez promocji. 

Możemy się przekomarzać, ale zwróć uwagę na to, że wyraźnie piszemy o cenie / m-c  🙂 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, itomek napisał:

Możemy się przekomarzać, ale zwróć uwagę na to, że wyraźnie piszemy o cenie / m-c  🙂 

 

Nadal jednak nie macie technicznej możliwości sprzedać tej usługi na miesiąc.

 

Dobrze wiesz, że to /m-c na końcu jest czymś czego ludzie nie doczytają, co zresztą było widać wyżej - cennik jest nieczytelny bo przez rejestrację rozumiecie coś innego niż każdy rejestrator w kraju, a do tego podajecie to w rozliczeniu miesięcznym, mimo tego że usługi nie macie możliwości w rozliczeniu miesięcznym świadczyć. 

 

Szanujmy się naprawdę i nie popadajmy dalej w tą paranoję.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten ekran z ceną domeny w nazwa.pl to największy szajs jaki widziałem od dłuższego czasu, który aż krzyczy chwytem marketingowym na kilometr na każdego kto tam wejdzie. Nie wiem w jakim abstrakcyjnym świecie trzeba żyć, żeby nie dość że tego nie dostrzegać, to jeszcze bronić i zarzekać się, że wszystko jest ok. Myślę, że jakby na stronie nazwy ktoś gó**o wrzucił na środek witryny po ataku hackerskim, to byś był w stanie nas przekonywać, że to była bardzo odważna i przemyślana akcja marketingowa.

 

PRAWNIE może i jest ok, nikt Was nie poda do sądu spod paragrafu o nieuczciwym marketingu czy łamaniu praw konsumenckich, ale konsumencko jest to straszne nadużycie biorąc pod uwagę, że jak @theqkash bardzo trafnie stwierdził wyżej - nie da się zakupić domeny na miesiąc. Może sobie to przeliczcie na dni albo na godziny, to wam w groszach wyjdzie, jeszcze mniejsza liczba będzie.

 

Od mojego pierwszego kontaktu z nazwą gdy wynosiłem stamtąd klientów minęły lata (a nawet dziesiątki), a poziom jaki prezentujecie jest identyczny - byleby naciąć jak najwięcej jeleni i zamieść to pod dywan, bo jeszcze nie daj boże potencjalny klient wejdzie na RN i zda sobie sprawę, jak jest robiony w balona. Nie zapomnij się ustosunkować do mojej wypowiedzi, wytknąć mi błędy i podkolorować sytuację tak jak to robisz z każdym innym wypowiadającym się w tym temacie - przecież wszyscy tu zgromadzeni definitywnie się zgadali, żeby podkopać renomę firmy.

 

Albo jednak się nie zgadali, i mają swoją opinię podpartą na ogół latami doświadczeń - akurat znacząco negatywnymi w przypadku Waszej firmy. Najgorszemu wrogowi bym jej nie polecił, ale to już moje własne zdanie, nie uważam, żeby jakościowo Wasze serwery odstawały od konkurencji, ale same praktyki jakie stosujecie Was dyskwalifikują u mnie w przedbiegach.

Edytowane przez Archi
  • Lubię 2
  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Archi napisał:

nie da się zakupić domeny na miesiąc

 

Czy spróbowaliście złożyć zamówienie na domenę, aby zobaczyć jak wygląda koszyk z rejestracją nowej domeny? Czy jak ktoś kupuje domenę u nas to na prawdę uważacie że nie zorientuje się, że będzie ona ważna przez rok? 

Weźcie pod uwagę całokształt, czyli cennik, zasady rejestracji i na koniec prezentację oferty w koszyku, gdzie dokładnie podajemy kwotę rabatu, dajemy możliwość wyłączenia promocji i podglądu standardowej ceny itd. Jeżeli ktoś dalej poczuje się niepewnie, to wyjaśnimy mu wszystko przy kontakcie telefonicznym lub mailowym. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, itomek napisał:

 

Czy spróbowaliście złożyć zamówienie na domenę, aby zobaczyć jak wygląda koszyk z rejestracją nowej domeny? Czy jak ktoś kupuje domenę u nas to na prawdę uważacie że nie zorientuje się, że będzie ona ważna przez rok? 

 

Jak klient zajrzy w cennik, zamówi domenę na rok "w promocji" a po roku będzie ją chciał odnowić to dostanie od Was fakturę i nie będzie miał za bardzo wyboru. No chyba, że zapłaci Wam "karę za skorzystanie z promocji" 😉

 

 

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, itomek napisał:

 

W nazwa.pl rejestracją domeny nazywamy zarówno jej "pierwsze uruchomienie", jak i kontynuację z korzystania z domeny po pierwszym okresie abonamentowym.


Na rzeczonej stronie cennikowej nie ma zawartej powyższej interpretacji, zatem formalnie - powyższy domysł nie ma zastosowania. Wskazanie, że klient pozna cenę usługi dopiero po umieszczeniu jej w koszyku jest niedorzecznością - wszak po to publikuje się cenniki i wywiesza metki w sklepach, żeby sytuacja była jasna. Mimo wszystko życzę powodzenia w odbudowywaniu zaufania do marki 😉

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, itomek napisał:

Dodaj sobie dowolną domenę do koszyka na naszej stronie. Będziesz już na poziomie koszyka widział rabat jaki dostajesz w ofercie promocyjnej. Następnie odznacz sobie checkbox "Korzystam z Promocji" i znikną informacje o przyznanym rabacie i zobaczysz normalne ceny bez promocji.

 

Jak w sklepie bierzesz z półki kilogram cukru, to lecisz od razu do kasy, żeby sprawdzić czy cena na półce nie jest czasem za 100g?

I czy prosisz kasjerkę, żeby odznaczyła promocję, bo chciałbyś też od razu wiedzieć ile zapłacisz, gdy weźmiesz 2 kilo?

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, itomek napisał:

Weźcie pod uwagę całokształt,

Tak, dokładnie. To właśnie ten całokształt wśród osób zorientowanych w temacie, z branży kształtuje wobec Was taką a nie inna opinię. Ci mniej zorientowani nacinają się na Wasze "extra promocje, etc.".

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, mariaczi napisał:

Ci mniej zorientowani nacinają się na Wasze "extra promocje, etc.".


Z jednym się zgodzę. Promocje w nazwa.pl są ekstra. Z usług nazwa.pl korzystają przede wszystkim firmy, a nie "mniej zorientowani użytkownicy", bo Ci "mniej zorientowani" szukają po prostu najniższych cen. Serwer za 100 zł netto nie będzie ich zatem interesował, oni kupią sobie serwer w jakiejś firmie za 10 czy 20 zł za rok... W nazwa.pl nie oferujemy ani serwerów za 10 zł ani domen za 0 zł (chociaż kiedyś były i moim zdaniem to duży błąd, ale to tylko moje zdanie, mam nadzieję jednak, że firma do tego nie powróci).

Mogę powiedzieć tyle, że świadomość użytkowników w sieci jest na tyle wysoka, że wiedzą oni doskonale, jakie rozwiązania są dla nich odpowiednie. Pisanie o tym, że cena podana w ujęciu miesięcznym jest niezrozumiała i porównywanie tego do zakupu cukru w sklepie jest schodzeniem do infantylności całego procesu. Z setek tysięcy klientów firmy nikomu nie przychodzi do głowy, aby po roku ważności domeny próbować ją odnowić na 1 miesiąc. Tym bardziej, że usługę kupuje się na rok czasu, zatem oczekują oni przedłużenia ważności także minimum na rok. Jeżeli ktokolwiek na tym forum miał wątpliwości w tym temacie, z dowolnego powodu, mam nadzieję, że udało mi się je ostatecznie rozwiać.

Gratuluję przy tym kreatywności w podejściu do analiz i szukania przykładów :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, itomek napisał:


Z jednym się zgodzę. Promocje w nazwa.pl są ekstra. Z usług nazwa.pl korzystają przede wszystkim firmy, a nie "mniej zorientowani użytkownicy", bo Ci "mniej zorientowani" szukają po prostu najniższych cen. Serwer za 100 zł netto nie będzie ich zatem interesował, oni kupią sobie serwer w jakiejś firmie za 10 czy 20 zł za rok... W nazwa.pl nie oferujemy ani serwerów za 10 zł ani domen za 0 zł (chociaż kiedyś były i moim zdaniem to duży błąd, ale to tylko moje zdanie, mam nadzieję jednak, że firma do tego nie powróci).


Mogę powiedzieć tyle, że świadomość użytkowników w sieci jest na tyle wysoka, że wiedzą oni doskonale, jakie rozwiązania są dla nich odpowiednie. Pisanie o tym, że cena podana w ujęciu miesięcznym jest niezrozumiała i porównywanie tego do zakupu cukru w sklepie jest schodzeniem do infantylności całego procesu. Z setek tysięcy klientów firmy nikomu nie przychodzi do głowy, aby po roku ważności domeny próbować ją odnowić na 1 miesiąc. Tym bardziej, że usługę kupuje się na rok czasu, zatem oczekują oni przedłużenia ważności także minimum na rok. Jeżeli ktokolwiek na tym forum miał wątpliwości w tym temacie, z dowolnego powodu, mam nadzieję, że udało mi się je ostatecznie rozwiać.

Gratuluję przy tym kreatywności w podejściu do analiz i szukania przykładów :)

 

Praktycznie codziennie rozmawiam z klientami (większość to właśnie firmy), którzy dostali od Was fakturę i ich "szokło" bo przecież rok temu przy zakupie płacili dużo mniej. Zakup za 200 w promocji, a faktura po roku na 800 to codzienność. I oczywiście nikt tego nie był świadomy, bo proces zakupowy jest u Was marketingowym  majstersztykiem ;)

 

Moje doświadczenie więc mówi zupełnie co innego.

Pozdrawiam!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, itomek napisał:

Z setek tysięcy klientów firmy nikomu nie przychodzi do głowy, aby po roku ważności domeny próbować ją odnowić na 1 miesiąc.


I w tym miejscu dochodzimy do tego, że podawanie ceny w przeliczeniu na miesiąc jeśli nie da się domeny odnowić na miesiąc jest działaniem przeciw klientowi, aby mu zamydlić oczy i uniemożliwić zapoznanie się z realnymi kosztami jakie ponosi. To, że domena jest opłacana na rok jest wiedzą raczej ogólną i pewnie dlatego nikt o to nie pyta.

 

Naprawdę, jeśli chcecie stać się firmą "prokliencką" to przestańcie tego typu cyrki uprawiać w cenniku i nie zakrzywiajcie rzeczywistości że jest inaczej niż jest. Przecież tutaj nie trzeba być nie wiadomo kim żeby dostrzec, że to jest bardzo nieładny chwyt marketingowy. 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, itomek napisał:

Mogę powiedzieć tyle, że świadomość użytkowników w sieci jest na tyle wysoka, że wiedzą oni doskonale, jakie rozwiązania są dla nich odpowiednie.

Zgadza się. Dlatego omijają domeny od nazwa szerokim łukiem.  Jak sam Napisałeś  "Z usług nazwa.pl korzystają przede wszystkim firmy," .. przykładowo firmy SEO, które kupują dziesiątki i setki domen nie widzą potrzeby przepłacania za ich przedłużanie.

 

 

 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, Adam Szendzielorz napisał:

Zakup za 200 w promocji, a faktura po roku na 800 to codzienność.

 

A czy Twoja firma nie oferuje promocji w pierwszym roku? To pytanie retoryczne, bo również stosujesz oferty promocyjne (przynajmniej tak jest napisane na stronie, chociaż może to też jest informacja nieaktualna). Zatem zgodnie z ofertą na stronie masz rabat na hosting 40% w pierwszym roku. A nazwa.pl oferuje rabat 50% w pierwszym roku. Czyli o 10% więcej. 

W nazwa.pl serwer CloudHosting Start za 100 zł w promocji po roku kosztuje 200 zł. Serwer CloudHosting Biznes za 200 zł w promocji po roku kosztuje 400 zł. A serwer CloudHosting Pro za 400 zł w promocji po roku kosztuje 800 zł (kwoty netto). Jeżeli jakiś klient rozmawiał z Tobą , ze kupił serwer za 200 zł a po roku ma za tę samą usługę zapłacić 800 zł to na przyszłość radzę podchodzić z rezerwą do pozostałych rewelacji, jakie będzie taka osoba przedstawiała...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, itomek napisał:

A czy Twoja firma nie oferuje promocji w pierwszym roku? To pytanie retoryczne, bo również stosujesz oferty promocyjne (przynajmniej tak jest napisane na stronie, chociaż może to też jest informacja nieaktualna). Zatem zgodnie z ofertą na stronie masz rabat na hosting 40% w pierwszym roku. A nazwa.pl oferuje rabat 50% w pierwszym roku. Czyli o 10% więcej. 


W nazwa.pl serwer CloudHosting Start za 100 zł w promocji po roku kosztuje 200 zł. Serwer CloudHosting Biznes za 200 zł w promocji po roku kosztuje 400 zł. A serwer CloudHosting Pro za 400 zł w promocji po roku kosztuje 800 zł (kwoty netto). Jeżeli jakiś klient rozmawiał z Tobą , ze kupił serwer za 200 zł a po roku ma za tę samą usługę zapłacić 800 zł to na przyszłość radzę podchodzić z rezerwą do pozostałych rewelacji, jakie będzie taka osoba przedstawiała...

 

Owszem, mamy też promocje. Ale już w samej tabelce masz przekreśloną cenę regularną z informacją, że ta przy zakupie dotyczy promocji.

 

Co do podchodzenia z rezerwą - dostajemy często dostępy do Waszych serwerów (btw. podobno nie da się wyłączyć dwuetapowego logowania - jest tylko wybór mail/sms ;) i za zgodą użytkowników widzimy te faktury. Niektóre firmy były z Wami wiele lat. Bez zmiany usługi na przestrzeni 5 lat niektórym abonamenty wzrosły 3-4 krotnie. Ostatnio rzeczywiście nie sprzedajecie chyba serwerów za złotówkę i proporcja cennika tego promocyjnego do regularnego trochę znormalniała.

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Adam Szendzielorz napisał:

Owszem, mamy też promocje. Ale już w samej tabelce masz przekreśloną cenę regularną z informacją, że ta przy zakupie dotyczy promocji.

 

 

Zatem zachęcam, abyś wszedł na naszą stronę https://www.nazwa.pl/hosting/ i kliknął sobie link PEŁNA SPECYFIKACJA, zobaczysz na dole strony cennik usług wyłącznie w formie standardowej, bez żadnej promocji. Taka forma prezentacji cen jest jeszcze bardziej jednoznaczna niż przekreślenie ceny standardowej i podawanie obok nieprzekreślonej ceny promocyjnej. 

 

5 minut temu, Adam Szendzielorz napisał:

jest tylko wybór mail/sms ;)


Dwuetapowe logowanie jest dla bezpieczeństwa klientów, którzy korzystają z naszych usług. Zachęcamy, aby wszystkie firmy je wprowadziły. Problem wyłudzania danych dostępu nie jest izolowanym problemem i prędzej czy później może dotyczyć każdego. Ważne, aby w porę uchronić klientów przed negatywnymi skutkami upublicznienia swoich danych logowania. Zdecydowaliśmy się i na e-mail i na SMS aby maksymalnie uelastycznić tę formę autoryzacji dla naszych Klientów. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, itomek napisał:

Taka forma prezentacji cen jest jeszcze bardziej jednoznaczna niż przekreślenie ceny standardowej i podawanie obok nieprzekreślonej ceny promocyjnej. 

Cholerka. Trzeba tę informację przekazać wszystkim większym i mniejszym marketom. U nich większość (o ile nie wszystkie) promocji jest tak "oznakowana" :|

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, itomek napisał:

Zatem zachęcam, abyś wszedł na naszą stronę https://www.nazwa.pl/hosting/ i kliknął sobie link PEŁNA SPECYFIKACJA, zobaczysz na dole strony cennik usług wyłącznie w formie standardowej, bez żadnej promocji.

Uważam, że ceny są OK  200 zł / ROK = 16 zł miesięcznie < mniej  NIŻ 8 x nygusy w McDonalds ;)
Ceny przedłużenia domen oczywiscie są za wysokie 🙃

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, theqkash napisał:

Naprawdę, jeśli chcecie stać się firmą "prokliencką"

 

Pod wpływem zamieszczonych tutaj komentarzy przedyskutowaliśmy wspólnie w firmie kwestię sposobu prezentacji cennika rejestracji domen i muszę w tym miejscu przyznać Wam rację. Faktycznie, prezentacja ceny rejestracji domeny w ujęciu rocznym może być bardziej oczekiwana przez część klientów, tak jak napisał @theqkash. Nie ma co kruszyć kopii o kwestię, która jest jednoznaczna, a w zasadzie niepotrzebnie budzi jakieś dodatkowe emocje. Skoro nawet część klientów mogłaby oczekiwać takiej formy prezentacji cennika, to nie pozostaje nam nic innego, jak tę zmianę wprowadzić. Tym bardziej, że taka zmiana zapisu nie wpływa ani na sposób realizacji usługi ani na sposób jej zabezpieczenia czy zarządzania nią. Zatem dzięki za głos Was wszystkich w tej sprawie! Od siebie dodam, że postaram się, aby jeszcze dzisiaj taka zmiana była widoczna na naszej stronie :) 

  • Lubię 8
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.