Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Adam Szendzielorz napisał:

Wszystkie wersje PHP wprowadzamy zawsze dzień przed ich oficjalną premierą

 

Fajnie, że wprowadzacie, można pomyśleć jeszcze o wprowadzeniu tych wersji dla klientów... 🙂 

 

Capture_10022020_190031.png.50ad3cd09a5a0a8d544ab2eaeb4296a7.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 539
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

1 godzinę temu, itomek napisał:

 

Wszystkim pozostaje wierzyć na słowo, skoro Wasza strona mówi co innego ;)

Nazwa chwali się hostingiem "cloud" i jestem ciekawy technologi "LoadBalancer" która pozwoliła by mojej aplikacji działać w pełni nawet załóżmy przy 1000req/s. Mój use case jest bardzo prosty, aplikacja PHP która serwuje proste treści dla zalogowanych użytkowników. Sesje trzymam w plikach w osobnym katalogu obok kodu źródłowego. Tak się zastanawiam od strony technicznej ponieważ zdarzało mi się administrować czy to jakimś VPSem czy malinką, jakiej technologi używacie żeby zreplikować w ciągu ułamku sekundy moją aplikację na parę set serwerów, czy dla każdego serwera będzie osobny hostname? Jest to dosyć ważne dla mnie ponieważ mechanizm sesji może źle działać z różnymi nazwami hostów. Dodatkowo, czy baza danych też jest skalowalna na wiele serwerów, jak z dostępem do redisa? Używacie wewnątrz kontenerów haproxy? Skoro nazywacie się chmurą, to dla wszystkich aplikacji bazodanowych jak MySQL czy redis jest wykonany deployment w technologii HA? Czy dla redisa jest dostępna jedna baza danych czy wiele?

 

Skoro jesteście chmurą, gdzie mogę znaleźć metryki oraz jak mogę je wyeksportować? Wspieracie technologie Service Account/IAM? Czy mogę skonfigurować security group dla moich aplikacji? Czy tak reklamowany hosting cloud wspiera tworzenie kompatybilnych "bucketów" "S3"?

 

Wasza strona mówi mi że posiadacie usługi w chmurze ale nie słowa o nich za dużo :(

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mrViperoo adwokatem nazwy nie jestem, ale nie widzę żadnego powodu dlaczego session_save_path + kilka innych katalogów miałoby nie być hostowanych na jakimś wewnętrznym serwerze po szybkim dostępnie LAN, prawdopodobnie w postaci network filesystemu, który z automatu już przy boocie kolejnej instancji by się z takim folderem zsynchronizował. To nie jest jakaś skomplikowana sprawa, skoro hosting się szczyci load-balancingiem to raczej jest to coś bardziej przemyślanego niż zwykły dnsowy RR z dwiema maszynami. Przecież identyczny problem mamy z plikami php, one też muszą się synchronizować w locie, co jak je zmienisz w momencie dużego obciążenia bo akurat wpadłeś na pomysł testów na produkcji?

 

Chociaż w nazwie niczego nie można być pewnym poza listonoszem z kodem authinfo, więc w sumie sam nie wiem :D

Edytowane przez Archi
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Archi
Ja wiem, że technicznie jest to możliwe dla jednej aplikacji i paru serwerów, nawet by to pewnie działało dosyć znośnie (ale nie tak dobrze jak sesje w np. redisie), ale w przypadku skali nazwy, mówimy tutaj o replikacji na kilkaset serwerów co najmniej 300 000 aplikacji, które mogą mieć wielkość do 2TB. Po prostu jestem ciekawy jak technicznie jest rozwiązany problem :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałbym bardziej szczegółowo opisać zasadę budowy naszej infrastruktury, weszlibyśmy zbyt mocno w know-how firmy. Zatem napiszę w tym temacie bardziej ogólnie. Sama chmura nazwa.pl została przede wszystkim wyskalowana do jak najlepszej obsługi usług hostingowych, zgodnie z parametrami, jakie są prezentowane w specyfikacji oferty (w szczególności gwarantowana moc 4x vCPU oraz 8GB RAM dla każdej usługi). W nazwa.pl nie tworzyliśmy uniwersalnej platformy cloud do dowolnego jej wykorzystania.  

Różnego typu usługi realizowane są przez oddzielne komponenty przy użyciu m.in. ruchu bezarpowego i rozwiązań HA. Dzięki temu, w przypadku zwiększonego obciążenia na danej usłudze (którego nie da się obsłużyć na danym nodzie), można w moment przełączyć tę usługę na dowolny inny node, z większymi zasobami w ramach klastra.

Skupienie się na określonym zadaniu naszej chmury pozwoliło na stworzenie rozwiązania, które po prostu bardzo dobrze działa, dając użytkownikom dostęp do gwarantowanych ofertą zasobów w niezakłócony sposób. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje @itomekza odpowiedź, może przejdźmy do definicji chmury w przypadku IT.

 

Dla mnie sama definicja chmury jest dosyć trudna w określeniu, ale każda chmura musi składać się z trzech czynników:

 

  1. Rozliczenia godzinowe / rozliczanie za użyte zasoby.
  2. Wiele regionów i odseparowanych od siebie stref w ramach jednego regionu
  3. Wygodne API do zarządzania usługami

 

Dlaczego nie nazwałbym oferty hostingu firmy nazwa.pl chmurą?

  • Brak płatności za zużyty CPU/ram/dysk w ramach aplikacji tylko sztywne ramy zasobów
  • Płatność miesięczna/roczna
  • Jedno DC (tutaj nie znalazłem informacji na stronie, widzę tylko w LG routery) dla aplikacji (nie DNSów)
  • Mimo zastosowanego autoskalera, który migruje aplikację/kontener na inny (mniej obciążony) serwer. W żadnym wypadku nie jest to skalowanie poziome, jak to jest napisane na stronie nazwy.pl
Cytat

Nie ma mowy o żadnych spowolnieniach w działaniu, bo load balancery od razu wykryją taką sytuację i inteligentnie rozłożą ruch pomiędzy najmniej obciążonymi serwerami w chmurze nazwa.pl.

Cytat

Dzięki temu, w przypadku zwiększonego obciążenia na danej usłudze (którego nie da się obsłużyć na danym nodzie), można w moment przełączyć tę usługę na dowolny inny node, z większymi zasobami w ramach klastra.

 

Po prostu @itomekproszę się nie czepiać pana Adama, że ma niezaktualizowaną stronę kiedy nazwa.pl wypisuje nieprawdziwe informacje ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mrViperoo Wspomniałem na początku, że moja wypowiedź nie może być traktowana jako opis całej infrastruktury.  To wybiórcza informacja, którą po prostu myślę, że mogę przedstawić, nie zdradzając know-how firmy w tym zakresie.

 

Zarówno informacje jakie są przedstawione na stronie (w tym zacytowane przez Ciebie zdanie o load balancerach), jak i opisane przeze mnie migrowanie usług miedzy nodami są elementami budowy chmury nazwa.pl, która została stworzona nie do świadczenia dowolnej usługi tylko w celu świadczenia usługi hostingowej. Pamiętaj o tym, że u nas usługi nie rezydują na serwerach na których są uruchamiane, zatem wszystkie serwery tworzące chmurę są gotowe do uruchomienia danej usługi w momencie kiedy zachodzi taka konieczność wynikająca z konieczności zapewnienia jej określonych zasobów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, itomek napisał:

opisane przeze mnie migrowanie usług miedzy nodami są elementami budowy chmury nazwa.pl, która została stworzona nie do świadczenia dowolnej usługi tylko w celu świadczenia usługi hostingowej. 

Zaryzykuję zatem, i obstawię, że owa chmura to VMWare z vMotion - i mamy przenoszenie maszyny wirtualnej między węzłami klastra w celu zapewnienia jej ustawionych/przydzielonych zasobów. Ile procent trafiłem?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, mariaczi napisał:

Ile procent trafiłem?

 

Kwestii technicznych nie mogę niestety tutaj bardziej szczegółowo opisać. Wrócę jeszcze do wypowiedzi @mrViperoo - nie mieszajmy kwestii technicznych z metodami billingowania za usługi. Należy zaznaczyć, że w chmurach publicznych też mamy do czynienia z aktywowaniem różnych instancji o określonych zasobach procesora i pamięci. Chmura nazwa.pl rozlokowana jest w kilku centrach danych. Zapraszam na stronę lg.nazwa.pl, gdzie można przetestować sobie pingi do dowolnych miejsc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie @itomek, proszę nie brnąć :) Jestem niemal pewien, gdyby nazwa.pl posiadał parę DC to przez pół roku czytałbym maile o tym na pograniczu spamu :) Tak jak pisałem, chodziło mi o DC pod aplikacje, nie DNSy.

 

Druga sprawa, spięcie nawet stu serwerów nie oznacza, że nazwa jest chmurą czy oferuje hosting w chmurze :) W obecnych czasach spięcie 100 serwerów i zapewnienie HA dla nich nawet w wielu DataCenter jest dosyć tanie. Dla mnie najważniejsze jest to, że nazwa zapewnia (kłamie), że moja aplikacja może mieć moc paruset serwerów, gdy tak nie jest (jest skalowanie pionowe, a nie poziome).

 

I jak już brniemy, "gwarantowana moc 4x vCPU oraz 8GB RAM", nazwa w tej chwili posiada od 200 do 350 tyś domen, każdy klient załóżmy posiada 5 domen dla konta więc wychodzi ~70 000 usług cloud hosting co daje, że nazwa musi dla samego hostingu operować na 280 000 vCPU (załóżmy, że liczymy wątki nie rdzenie fizyczne) 560 000GB ramu. Nie znam się na procesorach, ale nie ma za dużo procesorów kręconych się do 5Ghz. Znalazłem Intel Xeon-E 2288G, który ma 8 rdzeni i 16 wątków, nazwa potrzebowałaby 17 500 procesorów dla samego hostingu :) Więcej procesorów niż dostępnych adresów IP, a gdzie bazy danych, maile, VPSy ;)

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, mrViperoo napisał:

Tak jak pisałem, chodziło mi o DC pod aplikacje, nie DNSy.

 

Myślę, że wyjaśniłem to w poprzedniej wiadomości.

 

3 godziny temu, mrViperoo napisał:

Druga sprawa, spięcie nawet stu serwerów nie oznacza, że nazwa jest chmurą czy oferuje hosting w chmurze

 

Wyliczenia jakie prowadzisz nie mają większego sensu, gdyż nie uwzględniają szeregu czynników. W tym wypadku poddawanie się jakiejś dziwnej statystyce, na podstawie gwarantowanej mocy szczytowej serwera, nie daje możliwości zbudowania realnego obrazu tego, o czym rozmawiamy. Jeżeli mamy dalej liczyć moc mnożąc domeny x ilość vCPU to raczej do żadnego wniosku to nie doprowadzi. Zachęcam Cię do sprawdzenia usługi w nazwa.pl przez 30 dni bez żadnych kosztów, przetestowania sposobu działania chmury, zasobów jakimi w ramach cloudhostingu dysponujesz i ponownej dyskusji już w sprawie konkretnych argumentów odnośnie samej usługi a nie statystycznych wyliczeń czy ujawniania know-how firmy.

 

4 godziny temu, theqkash napisał:

to ja zapytam tak tylko z czystej ciekawości - czy coś poza usługami DNS siedzi w DC w Amsterdamie?

 

W Amsterdamie także są serwowane usługi hostingowe. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@itomek tu nie chodzi o "know how" firmy, bo chmury nie odkryliście, tylko informację co tak naprawde sprzedajecie...

ale na razie to jak tak wszedłem na stronę to nawet trudno znaleźć ceny przedłużeń domen czy hostingów, a co dopiero mówić o szczegółach technicznych :P..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kankan napisał:

trudno znaleźć ceny przedłużeń domen czy hostingów, a co dopiero mówić o szczegółach technicznych

 

Świadczymy usługi hostingowe, to już determinuje wiedzę, jaką musi mieć użytkownik tej usługi. Użytkownik oczekuje od nas informacji takich samych jak od innych firm hostingowych - tj. jak świadczycie usługę, dlaczego wasza usługa ma przewagę nad innymi, jaki sprzęt wykorzystujecie i ile z tego sprzętu przypadnie mi w udziale w ramach opłaty abonamentowej, jaką wnoszę. Tutaj na forum rozmawiamy trochę na innym poziomie, niż na poziomie zwykłego użytkownika. Jeżeli kiedyś pojawi się decyzja, że ujawniamy to, jak mamy zbudowaną chmurę, takie informacje opublikuję. Na razie jest to element naszego know-how. Nie tyle kwestia tego czym jest cloud, a w jaki sposób ta chmura została przez nas zaprojektowana i "oprogramowana". Cennik oczywiście jest na stronie https://www.nazwa.pl/cennik/ , jeżeli miałbyś jakiekolwiek pytanie odnośnie kosztów usług w pierwszym okresie abonamentowym (promocyjnym) i przy odnowieniu - daj znać. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, mrViperoo napisał:

Panie @itomek, proszę nie brnąć :) Jestem niemal pewien, gdyby nazwa.pl posiadał parę DC to przez pół roku czytałbym maile o tym na pograniczu spamu :) Tak jak pisałem, chodziło mi o DC pod aplikacje, nie DNSy.

 

Druga sprawa, spięcie nawet stu serwerów nie oznacza, że nazwa jest chmurą czy oferuje hosting w chmurze :) W obecnych czasach spięcie 100 serwerów i zapewnienie HA dla nich nawet w wielu DataCenter jest dosyć tanie. Dla mnie najważniejsze jest to, że nazwa zapewnia (kłamie), że moja aplikacja może mieć moc paruset serwerów, gdy tak nie jest (jest skalowanie pionowe, a nie poziome).

 

I jak już brniemy, "gwarantowana moc 4x vCPU oraz 8GB RAM", nazwa w tej chwili posiada od 200 do 350 tyś domen, każdy klient załóżmy posiada 5 domen dla konta więc wychodzi ~70 000 usług cloud hosting co daje, że nazwa musi dla samego hostingu operować na 280 000 vCPU (załóżmy, że liczymy wątki nie rdzenie fizyczne) 560 000GB ramu. Nie znam się na procesorach, ale nie ma za dużo procesorów kręconych się do 5Ghz. Znalazłem Intel Xeon-E 2288G, który ma 8 rdzeni i 16 wątków, nazwa potrzebowałaby 17 500 procesorów dla samego hostingu :) Więcej procesorów niż dostępnych adresów IP, a gdzie bazy danych, maile, VPSy ;)

Chciałem poruszyć temat odn. zasobów lecz każdy zna ich odpowiedź :)

 

A ja tu poruszę bardzo ciekawy temat, jeżeli zasoby są gwarantowane to w jaki sposób opłaca się utrzymywać infr. przy ich fantastycznych promocjach 1zł/10zł rok??

 

Edytowane przez Matix8981
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Kaziu napisał:

A tak z innej beczki, czy jest ktoś kto ma u nich VPS i może się wypowiedzieć co do jakości usługi? 

Mój klient od paru miesięcy korzysta z VPS od nich. Na początku był problem z instalacja DA  Brak aktualizacji czy coś w tym stylu. Na szczęście zajmował się tym administrator fachowiec @patryk wiec po dodatkowych e-mailogodzinach zaktualizowali i udało się zainstalować . Próżniej wystąpił porblem z gubieniem sieci objawiający się tym, że co jakiś czas nie było połączenia. Po kolejnych e-mailo godzinach porblem ustał. Teraz działa dobrze niczym localhost :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.