Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, theqkash napisał:


Dobra, ale bez grammar nazi proszę 😉

Tak, wiem, zwykle tego nie robię (kto nie popełnia błędów?), ale szczególnie w przypadku marketingowców takie "powiem tobie" powtarzane w niemal każdym poście po prostu bije po oczach i to nie tylko mnie, bo już nawet na wykopie (gdzie do "ąę" daleko) kilka osób zwracało na to uwagę ;) Oba moje posty można usunąć (mam nadzieję, że osoba pisząca te posty zmieni już formę na poprawną).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 539
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

14 godzin temu, theqkash napisał:

A to, że kody są, a przynajmniej były odsyłane listami zwykłymi...


Wnioski dot. wydawania informacji autoryzujących domeny rozpatrywane są przez nas na bieżąco. Co to oznacza? Potrzebujemy na rozpatrzenie wniosku na ogół 1 dzień roboczy od momentu jego dotarcia do nas. Same odpowiedzi na rozpatrzone wnioski są przez nazwa.pl wysyłane przesyłkami rejestrowanymi (czasami nawet kurierem), zatem w każdym momencie można zweryfikować, gdzie jest przesyłka i kiedy została nadana. Wyjątki stanowią przesyłki wysyłane za granicę, gdzie wysyłka przesyłki rejestrowanej pocztowej nie jest możliwa, ale dzieje się to tylko za zgodą samego abonenta domeny, zatem to są przypadki indywidualne.

 

Rozumiem, że dla części osób wysłanie wniosku o wydanie informacji autoryzującej jest tematem 'psychicznie' nie do przejścia. Ja też jako klient różnych firm pozmieniałbym w nich pewne procedury, ale skoro one obowiązują i ktoś je w określony sposób argumentuje, dodatkowo są wskazane w regulaminie usługi, to się do nich po prostu stosuję. Skoro powiedziało się A (skorzystanie z oferty), trzeba powiedzieć B (stosowanie się do zasad obowiązujących w ramach tej oferty).

Umówmy się, że sama procedura ma niewielkie znaczenie w momencie, gdy rozpatrujemy jakość serwerów w nazwa.pl, czy 24h/7 działanie supportu, który każdego dnia dwoi się i troi aby zapewnić najszybszą i realną pomoc dla użytkowników oraz doradztwo dla przyszłych klientów. 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, itomek napisał:

Same odpowiedzi na rozpatrzone wnioski są przez nazwa.pl wysyłane przesyłkami rejestrowanymi (czasami nawet kurierem), zatem w każdym momencie można zweryfikować, gdzie jest przesyłka i kiedy została nadana.


To cieszy. Ja kiedyś wynosiłem od Was domenę i właśnie kod dostałem listem zwykłym. Dobrze, że się to zmieniło.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@itomekoczekiwanie na kod authinfo tydzień albo i więcej (bo tyle realnie trwa cała procedura), kiedy inni wydają go od ręki ma bardzo duże znaczenie... I zamiast wprowadzać redisa i inne "udogodnienia" o które zasadniczo nie widziałem, żeby ktos prosił moglibyście zająć się właśnie tym tematem skoro tak zależy wam na użytkownikach ;).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, kankan napisał:

@itomekoczekiwanie na kod authinfo tydzień albo i więcej (bo tyle realnie trwa cała procedura), kiedy inni wydają go od ręki ma bardzo duże znaczenie... I zamiast wprowadzać redisa i inne "udogodnienia" o które zasadniczo nie widziałem, żeby ktos prosił moglibyście zająć się właśnie tym tematem skoro tak zależy wam na użytkownikach ;).


Utrudnianie otrzymania kodu authinfo jest jak najbardziej w ich interesie... :)

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kankan napisał:

I zamiast wprowadzać redisa i inne "udogodnienia"

Akurat te udogodnienia w tym REDIS powinny cieszyć użytkowników  jakże popularnego WordPress w kontekście cache, więc na pewno jest to konkretne udogodnienie. Tak samo jak wprowadzenie nowych wersji MySQL, które obsługują zapytania rekurencyjne I Jsona Conora...

  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Mion napisał:

REDIS powinny cieszyć użytkowników

 

Z pewnością cieszą. Nasuwa się jednak ważne pytanie - przy jak dużym portalu zaczyna być widoczna róznica redis vs nie-redis.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, theqkash napisał:

przy jak dużym portalu zaczyna być widoczna róznica redis vs nie-redis.

Duże portale choć to pojęcie względne nie stawia się na WP ale dedykowanych rozwiązaniach jak chodzi o oprogramowanie i hosting  tutaj tym bardziej cache pamieciowe na ogromne zastosowanie.  Co do równic redis VS bez redisa dla cache WP jest na pewno duże.  Są o rym artykuły  w guugle.

--

Ale REDIS to nie tyko cache, ale ma inne zastosowania np do obsługi  kolejki zadań ...

 

https://cyberfolks.pl/blog/redis-object-cache-w-wordpressie/

 

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Duże portale stawia się również w środowiskach hostingowych o współdzielonych zasobach? Generalnie przestrzegałbym przed używaniem redisa w hostingach przed sprawdzeniem jak wygląda jego implementacja w danym środowisku. Może zdarzyć się tak, że usługodawca może zaimplementować redisa per serwer i jest on współdzielony dla wszystkich użytkowników serwera. W związku z tym może doprowadzić do wycieku danych (sesji, cache itp).

 

Sprawdzał ktoś jak to wygląda w nazwa.pl?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, mrViperoo napisał:

Duże portale stawia się również w środowiskach hostingowych o współdzielonych zasobach? Generalnie przestrzegałbym przed używaniem redisa w hostingach przed sprawdzeniem jak wygląda jego implementacja w danym środowisku. Może zdarzyć się tak, że usługodawca może zaimplementować redisa per serwer i jest on współdzielony dla wszystkich użytkowników serwera. W związku z tym może doprowadzić do wycieku danych (sesji, cache itp).

 

Sprawdzał ktoś jak to wygląda w nazwa.pl?

 

W nazwa.pl zarówno Redis, jak i Memcached są instalowane osobno dla każdego hostingu. Aktywacja magazynów danych Redis / Memcached odbywa się poprzez panel Active.admin.

20 godzin temu, theqkash napisał:

Warto się zapoznać 😉


Pierwsze zgłoszenia w tej sprawie dotarły do nas w piątek wieczorem. Po zweryfikowaniu tej kwestii rozpoczęliśmy natychmiastowe działania mające na celu eliminację potencjalnego ryzyka dla naszych Klientów. Były to nie tylko działania prewencyjne, takie jak dodatkowe konfiguracje filtrów antyspamowych po naszej stronie czy podejmowanie na bieżąco kontaktu z operatorami usług wykorzystywanych do publikowania fałszywych stron WWW, ale również działania informacyjne kierowane do naszych abonentów. Niestety dużym problemem jest brak wystarczającej współpracy ze strony zachodnich firm, na których serwerach umieszczane są strony służące do wyłudzeń. Mimo wielokrotnych zgłoszeń, nie reagują one w taki sposób, jak powinny w tego typu sprawach, po prostu narażając internautów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2020 o 13:23, theqkash napisał:

 

Informacyjnie, jako kolejny etap podnoszenia bezpieczeństwa naszych usług, na 2 października 2020 r. planujemy wdrożenie autoryzacji dwuetapowej przy logowaniu do Panelu Klienta (kod jednorazowy przez e-mail lub SMS).

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, itomek napisał:

 

Informacyjnie, jako kolejny etap podnoszenia bezpieczeństwa naszych usług, na 2 października 2020 r. planujemy wdrożenie autoryzacji dwuetapowej przy logowaniu do Panelu Klienta (kod jednorazowy przez e-mail lub SMS).

Ooo czyli kody authinfo w końcu będzie można pobierać z panelu?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Kapitan_Bomba napisał:

Ooo czyli kody authinfo w końcu będzie można pobierać z panelu?

 

Myśle, że to przede wszystkim z myślą o utrudnieniu innym hosterom wykonywania migracji z nazwy, do tej pory wystarczyło od klienta uzyskać dane do panelu (login/hasło), teraz będzie się trudniej tam dostać żeby rozpocząć migrację ;)

  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, itomek napisał:

Informacyjnie, jako kolejny etap podnoszenia bezpieczeństwa naszych usług, na 2 października 2020 r. planujemy wdrożenie autoryzacji dwuetapowej przy logowaniu do Panelu Klienta (kod jednorazowy przez e-mail lub SMS).

I z automatu będzie to włączane na kontach czy użytkownik (klient) tego chce czy nie?

Edytowane przez mariaczi
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, itomek napisał:

 

Informacyjnie, jako kolejny etap podnoszenia bezpieczeństwa naszych usług, na 2 października 2020 r. planujemy wdrożenie autoryzacji dwuetapowej przy logowaniu do Panelu Klienta (kod jednorazowy przez e-mail lub SMS).

 

Ponieważ jako webdeveloper zdarza mi się obsługiwać waszych klientów i zapewne klientów obsługiwanych przez webdeveloperów macie więcej, pytanie - jak to będzie wyglądało po wdrożeniu 2FA: czy będę potrzebował mieć telefon klienta przy sobie by wykonać operację w Panelu Administracyjnym?
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Kapitan_Bomba napisał:

Ooo czyli kody authinfo w końcu będzie można pobierać z panelu?

 

Wprowadzenie weryfikacji dwuetapowej nie ma wpływu na realizację zadań związanych z obsługą usług, o czym poniżej.

 

21 godzin temu, Adam Szendzielorz napisał:

Myśle, że to przede wszystkim z myślą o utrudnieniu innym hosterom wykonywania migracji z nazwy

 

Przyznam, że tak nowatorskiego podejścia do tematu bezpieczeństwa usług świadczonych przez nazwa.pl na rzecz klientów firmy nie spodziewałem się na branżowym forum.

 

20 godzin temu, mariaczi napisał:

I z automatu będzie to włączane na kontach czy użytkownik (klient) tego chce czy nie?

 

Weryfikacja dwuetapowa zostanie włączona automatycznie dla wszystkich klientów. W planowanym na jutro wdrożeniu będzie ona dotyczyła dostępu do Panelu Klienta, w którym użytkownicy mają możliwość zamawiania usług, rozliczania płatności, weryfikacji terminów ważności usług, generowania wniosków związanych z obsługą usług, zarządzania swoim uczestnictwem w Programie Partnerskim, sprawdzania benefitów które zostały dla nich przygotowane w związku z korzystaniem z usług nazwa.pl, sprawdzania komunikatów technicznych itd. 

 

20 godzin temu, Tom X napisał:

jak to będzie wyglądało po wdrożeniu 2FA: czy będę potrzebował mieć telefon klienta przy sobie by wykonać operację w Panelu Administracyjnym?

 

Tak jak wcześniej wspomniałem, wdrożenie autoryzacji dwuetapowej będzie w pierwszej kolejności dotyczyło Panelu Klienta. Planowane jest również włączenie autoryzacji dwuetapowej w przypadku zarządzania usługami, przy czym, uprzedzając ewentualne pytania, na chwilę obecną opracowujemy założenia do tego wdrożenia.

 

Autoryzacja dwuetapowa, w przypadku Panelu Klienta, również mając m.in. na uwadze cytowane wcześniej przez @theqkash doniesienia o działaniach oszustów, które kierowane były również przeciwko klientom naszej firmy, stanowi formę zabezpieczenia abonentów nazwa.pl przed negatywnymi skutkami nieumyślnego przekazania danych logowania do Panelu Klienta przestępcom.

 

Ze swojej strony mogę dodać, że tego typu dwuetapowa autoryzacja moim zdaniem powinna być stosowana w dzisiejszych czasach we wszystkich firmach. Osobiście bardzo się cieszę, że takie wdrożenie zostanie zaimplementowane w nazwa.pl już jutro. Umówmy się, ale obecnie nie ma osób, które nie rozumiałyby potrzeby lepszego zabezpieczenia systemów logowań do różnych miejsc, do czego przez ostatnie lata przyzwyczaiły nas banki.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Mion napisał:

Czy dobrze rozumie, że w celu zalogowania się do swojego konta w nazwa.pl będę zmuszony instalować dodatkową aplikacje na telefonie ?

 

Kody jednorazowe, umożliwiające zalogowanie, będą wysyłane poprzez e-mail albo jako wiadomość SMS. Każdy użytkownik będzie miał możliwość zadecydowania o preferowanej przez siebie formie wysyłki kodów jednorazowych.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, itomek napisał:

Każdy użytkownik będzie miał możliwość zadecydowania o preferowanej przez siebie formie wysyłki kodów jednorazowych.

Kiedy, jak, gdzie? Skoro:

1 godzinę temu, itomek napisał:

Weryfikacja dwuetapowa zostanie włączona automatycznie dla wszystkich klientów. W planowanym na jutro wdrożeniu będzie ona dotyczyła dostępu do Panelu Klienta,

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, mariaczi napisał:

Kiedy, jak, gdzie? 

 

Dwuetapową autoryzację wprowadzamy jutro. Użytkownik, który wprowadzi poprawne dane logowania (login / hasło) otrzyma kod jednorazowy. W pierwszej kolejności kod zostanie wysłany e-mailem (domyślna konfiguracja). Jeżeli z jakiegoś powodu użytkownik nie będzie miał możliwości odebrania wiadomości e-mail z kodem - będzie mógł ponowić wysyłkę kodu SMS'em.

 

Dodatkowo, po zalogowaniu do Panelu Klienta, w ustawieniach konfiguracyjnych, będzie można zmienić tę domyślną konfigurację formy wysyłki kodu jednorazowego (e-mail / SMS), już dla kolejnych logowań. Wybór formy domyślnej, jak zatem można zauważyć, to tylko ułatwienie dla użytkownika. Zawsze bowiem, w trakcie logowania, będzie można wybrać tę drugą formę wysyłki, o ile tylko zajdzie taka konieczność.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.10.2020 o 14:04, Adam Szendzielorz napisał:

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

 

Uwierzytelnianie dwuetapowe przy logowaniu do Panelu Klienta nazwa.pl już działa. A kiedy wprowadzicie je u siebie? Pytam z ciekawości, bo czytałem w ostatniej wiadomości opublikowanej w newsroom'ie, że już nawet PHP 7.3 jest u Was dostępne 😉 

  • Lubię 1
  • Zażenowany 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, itomek napisał:

 

Uwierzytelnianie dwuetapowe przy logowaniu do Panelu Klienta nazwa.pl już działa. A kiedy wprowadzicie je u siebie? Pytam z ciekawości, bo czytałem w ostatniej wiadomości opublikowanej w newsroom'ie, że już nawet PHP 7.3 jest u Was dostępne 😉 

 

Wszystkie wersje PHP wprowadzamy zawsze dzień przed ich oficjalną premierą, w wersji stabilnej, w tym ostatnie PHP 7.4 i pewnie najbliższe 8.0. Szpileczka nie weszła ;)

  • Lubię 8
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.