Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Spoofy napisał:

Widać target w który celujecie i któremu sprzedajecie tego typu "innowacje" jest proporcjonalnie podatny na manipulacje :)

 


Ten target został gruntownie przetestowany m.in. cenami odnowień domen i póki co wciąż ma się nieźle. Szczecińska konkurencja podąża tym samym szlakiem:
https://home.pl/wsparcie-php/

  • Haha 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 539
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

Panowie, cisnac z nazwy latwo, ale licki za CLa sie same nie oplaca.
Ja sie kompletnie nie dziwie, ze za to sobie licza (oczywiscie cennik jest dyskusyjny), szczegolnie jak maja wlasne rozwiazanie pod hostingi - ktos to musi wdrozyc, przetestowac i supportowac). 10zl na rok netto jak dla mnie bylo by cena idealna (przy powiedzmy 10 000 uzytkownikow), a skoro sobie licza tyle ile licza, to zweryfikuje ich rynek.

Mozemy sobie oczywiscie dyskutowac, ze CL sie bardziej oplaca, ale kto korzysta z CLa ten w cyrku sie nie smieje. Tam jest masa problemow i nie jest to rozwiazanie klasy enterprise - od problemow z repo, przez bledy licencji po problemy z samym softem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając już kwestie jakości cloudlinuxa... to przy wolumenach rzędu 100+ licencji to one kosztują parę $ miesięcznie za cały serwer to co to jest dla takich firm :)…

Jesli chodzi natomiast o bazy to zamiast bawić się w marię zawsze mozna postawić na zwykłe mysql i  w takim 5.7 miec 8 a nie 4 lata aktualizacji... 

 

dodatkowo trzeba pamiętać, że nawet php 5.3 ma cały czas łatki np. na poziomie paczek centosa 6, więc dla chcącego nic trudnego jeśli chodzi o security.

Inna sprawa, że jakoś patrząc na cvedetails to nie wydaje mi się, żeby te stare php zyskały przez ostatnie miesiące jakiekolwiek krytyczne bugi które wyłączałyby je z użytkowania bez dodatkowych łatek.

 

A wspomnianemu tutaj "targetowi " ogólnie nie współczuje. nie potrafi często docenić mniejszych fajnych firm, które dają dobrą jakość za cenę samego rocznego "wsparcia" php u dużych graczy to ma za swoje… :P

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ten target kiedyś zmądrzeje bo ceny za starsze PHP czy za inną bazę zaczną rujnować budżety i zacznie się szukanie czegoś tańszego bo prosta strona wizytówka czy inny niewielki blog z domeną za chwile będzie kosztować tysiąc zeta rocznie.

I wtedy przyjdzie oświecenie że są inne firmy które oferują więcej i lepiej za mniej. I bez ściemy :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz, skoro target już np. zgadza się płacić np. 120-150 zł za "przywrócenie domeny po terminie ważności", to pewnie i to przeżyje...

potęga "marketingu" dwóch największych firm jak widać jest nadal ogromna :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeżyje pewnie jeszcze wiele ale w końcu pałka się przegnie. Za chwile firma/sklep/blog będzie więcej wydawał na serwer z domeną niż sam na siebie zarabia :)

Będą przykręcać śrubę ile się da, teraz to jest sondowanie targetu na ile można sobie pozwolić i ile jeszcze barany będą się dały strzyc :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Spoofy napisał:

Całe szczęście, popularni a więksi od was, potrafią utrzymywać wersje PHP, z których korzysta cała masa różnych witryn.

 

Przeważająca większość stron WWW jest kompatybilna zarówno z najnowszymi wersjami PHP, jak i z najnowszymi wersjami baz danych.

Jeżeli ktoś będzie miał ochotę, dalej może utrzymywać swoje strony w starych wersjach baz danych, czy w starych wersjach PHP. Ewentualna opłata w wysokości 10 zł, chociaż zapowiedziana już dzisiaj, będzie obowiązywała dopiero dla odnowionych usług po 31 grudnia 2020 r. 

 

21 godzin temu, Spoofy napisał:

Istnieją VPS'y z administracją, panele administracyjne np. DirectAdmin czy cPanel, które same z siebie wspierają i poniekąd biorą "odpowiedzialność" za poprawne działanie stocku software'owego przez nie wykorzystywanego, także ten argument słabo wypada w porównaniu z rzeczywistością i tym, czego konkretnie oczekuje klient od hostingu - niezależnie czy jest to vps czy shared.

 

Pisząc o serwerach VPS odnosiłem się do usług, jakie oferuje nazwa.pl. Wspomnianego przez Ciebie DirectAdmina czy cPanela, w kontekście usług świadczonych w technologii cloud, jakie oferuje nazwa.pl, pominę (wyjaśniając - piszę tu o shared hostingu; na VPSach w nazwa.pl możesz dokupić sobie licencję DirectAdmin i konfigurować sobie go tak jak chcesz). 

 

21 godzin temu, Spoofy napisał:

Czy mógłbyś zdradzić o jakie "rozwiązania" i "udoskonalenia" oraz "poprawiona szybkość działania" (w kwestii samego software'u of course ;) ) wam chodzi? Brak jakichkolwiek informacji na ten temat w "oficjalnych przekazach".

 

W związku z tym, że mamy do czynienia z forum przeznaczonym dla osób profesjonalnie zajmujących się kwestiami, które omawiamy, myślę, że nie ma sensu wklejać tu linków do opracowań, które szczegółowo wyjaśniają poruszone kwestie. Jeżeli będziesz potrzebował takie linki, odezwij się do mnie na priv.

 

Osobiście, i tu zaznaczę - abstrahując od kwestii związanych z nazwa.pl - uważam, że korzystanie z nowych wersji PHP, jak i baz danych powinno być standardem. Oczywiście, implementacja nie następuje od razu. Ale.... PHP 7 mamy od 3 lat (zmiany 7.2 vs 7.3 są minimalne), a MySQL 8 od 4 lat. Tyle czasu pozwala sądzić, że  każdy szanujący siebie (i klientów) programista korzysta z tego oprogramowania. Zaznaczę, że ten ostatni akapit to moje prywatne zdanie, podparte 16 letnim doświadczeniem w branży. Oczywiście każdy może uważać inaczej, tkwiąc np. w PHP 5 i MySQL 4. 

Edytowane przez itomek
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, itomek napisał:

 

Przeważająca większość stron WWW jest kompatybilna zarówno z najnowszymi wersjami PHP, jak i z najnowszymi wersjami baz danych.

Jeżeli ktoś będzie miał ochotę, dalej może utrzymywać swoje strony w starych wersjach baz danych, czy w starych wersjach PHP. Ewentualna opłata w wysokości 10 zł, chociaż zapowiedziana już dzisiaj, będzie obowiązywała dopiero dla odnowionych usług po 31 grudnia 2020 r. 

 

 

Pisząc o serwerach VPS odnosiłem się do usług, jakie oferuje nazwa.pl. Wspomnianego przez Ciebie DirectAdmina czy cPanela, w kontekście usług świadczonych w technologii cloud, jakie oferuje nazwa.pl, pominę (wyjaśniając - piszę tu o shared hostingu; na VPSach w nazwa.pl możesz dokupić sobie licencję DirectAdmin i konfigurować sobie go tak jak chcesz). 

 

 

W związku z tym, że mamy do czynienia z forum przeznaczonym dla osób profesjonalnie zajmujących się kwestiami, które omawiamy, myślę, że nie ma sensu wklejać tu linków do opracowań, które szczegółowo wyjaśniają poruszone kwestie. Jeżeli będziesz potrzebował takie linki, odezwij się do mnie na priv.

 

Osobiście, i tu zaznaczę - abstrahując od kwestii związanych z nazwa.pl - uważam, że korzystanie z nowych wersji PHP, jak i baz danych powinno być standardem. Oczywiście, implementacja nie następuje od razu. Ale.... PHP 7 mamy od 3 lat (zmiany 7.2 vs 7.3 są minimalne), a MySQL 8 od 4 lat. Tyle czasu pozwala sądzić, że  każdy szanujący siebie (i klientów) programista korzysta z tego oprogramowania. Zaznaczę, że ten ostatni akapit to moje prywatne zdanie, podparte 16 letnim doświadczeniem w branży. Oczywiście każdy może uważać inaczej, tkwiąc np. w PHP 5 i MySQL 4. 

Właśnie sytuacja jest odwrotna, masa stron pracujących na customowych rozwiązaniach(cms, wtyczki itp) nie może być przerzucona na nową wersje PHP przez deprecated functions. Sytuacja jest jeszcze bardziej utrudniona gdy rozwiązanie jest encryptowane przez np. ioncube itp. a wtedy klient ma wybór zapłacić wam albo developerowi.

Jest to kolejny sposób w waszym wykonaniu na wyciągnięcie kolejnych $ za funkcjonalności które oferuje każdy normalny hosting.

 

6 godzin temu, Pawel_15 napisał:

Przeżyje pewnie jeszcze wiele ale w końcu pałka się przegnie. Za chwile firma/sklep/blog będzie więcej wydawał na serwer z domeną niż sam na siebie zarabia :)

Będą przykręcać śrubę ile się da, teraz to jest sondowanie targetu na ile można sobie pozwolić i ile jeszcze barany będą się dały strzyc :)

Większość klientów zapłaci, jeżeli ich oprogramowanie nie obsługuje wyższej wersji PHP a część przejdzie do konkurencji gdzie zredukują koszty :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Matix8981 napisał:

 nie może być przerzucona na nową wersje PHP przez deprecated functions

 

Będę troszeczkę sarkastyczny - podobne zdanie słyszałem 10 lat temu, kiedy z ofert firm hostingowych powszechnie znikało wymieniane w specyfikacji niegdyś jako nowość PHP 4. 

 

30 minut temu, Matix8981 napisał:

Większość klientów zapłaci, jeżeli ich oprogramowanie nie obsługuje wyższej wersji PHP a część przejdzie do konkurencji gdzie zredukują koszty :)

 

Przeważająca, a nawet miażdżąca większość oprogramowania (celowo nie używam słowa wszystkie, bo pewnie jakieś cuda się znajdą), które wykorzystują klienci hostingów czy to w nazwa.pl czy w innych firmach wspiera nowe wersje oprogramowania PHP/MySQL lub nie ma problemu z działaniem przy ich wykorzystaniu. Jak napisałem w pierwszym zdaniu, osobiście byłem świadkiem wielkich lamentów i utyskiwań, kiedy znikało PHP 4. Równie dobrze można za wzór stawiać użytkownika, który chce działać na Joomli 1.0, bo jakieś elementy strony mu "padają" gdy robi upgrade do wyższej wersji.

 

Wprowadzając omawiane w ostatnich komentarzach zmiany w ofercie, polegające na opłacie 10 zł za korzystanie ze starej wersji oprogramowania, podkreślę jeszcze raz - nikomu nie cofamy takiej możliwości. W pewnym stopniu zachęcamy użytkowników do zmian, które i tak są nieuniknione. Wtrącę swoje prywatne zdanie (ponownie) - nie wyobrażam sobie tego, że za 3 czy 5 lat ktoś dalej będzie oczekiwał PHP 5 na serwerach hostingowych. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, itomek napisał:

Osobiście, i tu zaznaczę - abstrahując od kwestii związanych z nazwa.pl - uważam, że korzystanie z nowych wersji PHP, jak i baz danych powinno być standardem. Oczywiście, implementacja nie następuje od razu. Ale.... PHP 7 mamy od 3 lat (zmiany 7.2 vs 7.3 są minimalne), a MySQL 8 od 4 lat. Tyle czasu pozwala sądzić, że  każdy szanujący siebie (i klientów) programista korzysta z tego oprogramowania. Zaznaczę, że ten ostatni akapit to moje prywatne zdanie, podparte 16 letnim doświadczeniem w branży. Oczywiście każdy może uważać inaczej, tkwiąc np. w PHP 5 i MySQL 4. 

 

Tu się mogę pocześni zgodzić. Aktualnie siedzę na atthost ze swoimi stronami (joomla, wordpress, phpbb) i o ile Panel Administracyjny hostingu pozwala mi wybrać indywidualny inteper php (gdzie mogę się trzymać na siłę tego 5.6), bo brakuje mi opcji "zawsze najnowsza wersja", by nie musieć  co jakiś czas przechodzić po ustawieniach, by podnieść sobie wersje w stronach działających na wordpress.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Użytkownik: Nazwa.pl odpada z wiadomych względów

nazwa.pl: Na wykopie "wiadome względy" nigdy nie są do końca wiadome...

 

Dalsza część dyskusji i popis niewiedzy w linku poniżej. Polecam zaopatrzyć się w popcorn. 😁

https://www.wykop.pl/wpis/52337269/mireczki-jaki-sprawdzony-profesjonalny-hosting-pol/

Edytowane przez Puma
Link
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Puma Powiem Tobie dlaczego na wykopie "wiadome względy nie są do końca wiadome".  W tym wypadku problemem dla użytkownika tworzącego wpis ("[...] odpada z wiadomych względów [...]") był generalnie koszt usługi (800 zł netto rocznie za hosting). Jeżeli faktycznie płaci tyle co napisał, musi ze swoim sklepem zużywać bardzo duże zasoby, bo jeżeli łapie się w niższych parametrach bezpieczeństwa, to tylko limit dysku go ogranicza. Oczywiście, jak to na wykopie, do rozmowy podłączyli się jacyś użytkownicy, przedstawiający się jako eksperci od PrestaShop, którzy mając za nic racjonalne argumenty, w tym to, że nawet sam autor postu, w jednym z komentarzy pisze, że na nazwa.pl sklep działa mu lepiej niż w innej firmie (do której się przeniósł), oni uparcie twierdzili, że na nazwa.pl Presta ma jakieś (?) problemy, jednak nikt z nich żadnego problemu nie wymienia (bo tych problemów po prostu nie ma). A to przyczepianie się do linków, gdzie nikt nikomu nie napisał, z jakiej wersji PHP ma korzystać... Takie rzeczy tylko na wykopie. 

Dnia 26.09.2020 o 10:59, theqkash napisał:


Jestem ciekaw, czy uważacie, że wymienione w artykule na naszym blogu informacje, do których link podesłał theqkash, są "czymś" godnym zauważenia w realiach rynku hostingowego w Polsce? Przeglądałem inwestycje i informacje o nowych wdrożeniach, jakie realizowały czołowe polskie firmy w ostatnich 2 latach, i powiem Wam, że dużo niestety nie znalazłem. W nazwa.pl natomiast dużo się działo i dzieje się nadal (liczba i tematyka przewidywanych wdrożeń na najbliższe miesiące jest dość imponująca).

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm może dlatego, że nie każda firma wprowadzając coś nowego nie mówi o tym, że robi to jako pierwsza w Polsce i jest to tak super, że wszyscy dookoła wymiękaja. Jakim argumentem przemawiającym na korzyść nazwa.pl jest trzymanie u nich domeny za dwukrotnie wyższa cenę przedłużenia? Ja korzystałem z nazwy jak byłem jeleniem w temacie hostingu. Dla mnie na każdym etapie wpisywanie że jest się nr 1 nie przemawia. Są firmy zdecydowanie lepsze jakościowo, cenowo i bardziej szanujące swoich klientów. 

  • Lubię 5
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, dobre firmy nie podkreślają na każdym kroku jakie to nie są mega fajne i w ogóle.

W kłamstwo wypowiedziane 1000 razy zaczynasz wierzyć.

Chyba że chodzi o to że czyjeś ego jest większe niż dostępna powierzchnia dyskowa na serwerach 🙂

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się wcale nie dziwie, jak się pracownikom nazwy wmawia po tysiąc razy każdego dnia jak to są najlepsi to sami zaczynają w to wierzyć. Nawet nie dopuszczają do siebie myśli, że ktokolwiek twierdzący, że jest inaczej, może mieć rację. Zamiast się zastanowić nad swoim postępowaniem i krytycznie podejść do tematu to pracownicy BOK starają się udowodnić całemu internetowi, że ten nie ma racji - no bo jak to, przecież prezes i nagrody mówią co innego.

Edytowane przez Archi
  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw może o cenie domen. Żeby wycenić wartość usługi, jaką jest utrzymanie domeny trzeba wziąć pod uwage całość dodatków, które wraz z tą domeną "przychodzą" do użytkownika. To cały zakres usług wchodzących w pakiet "Bezpieczna domena". Nazwa.pl nie oferuje usługi utrzymania domeny "samej sobie". Robią to inne firmy, i niech robią, wszak z czegoś potem muszą żyć informatycy obsługujący te firmy. W nazwa.pl użytkownik dostaje pakiet, komplet, całościową usługę, wraz z ustawieniami konfiguracyjnymi. Pewnie nie każdy tego potrzebuje, bo duża część czytelników tego forum jest obeznana z kwestiami konfiguracji np. poczty wychodzącej w DKIM czy ustawieniami DMARC. Nie każdy potrzebuje ochrony swojej komunikacji przez DNSoverTLS, nie każdy potrzebuje DNS Anycast, nie każdy potrzebuje DNSSEC itd. Ale pozwólcie tym, którzy tego potrzebują, kupować usługę w pakiecie, kompleksową. Mówimy dodatkowo tutaj o koszcie kilkudziesięciu złotych w skali roku. Do tego 24h/7 wsparcie przez telefon, bez dodatkowego kosztu i rozmowy odbierane w kilka sekund, bez względu na porę dnia czy nocy. To dyskontuje te kilkadziesiąt złotych w moim odczuciu. Ale tak jak napisałem - nie potrzebujesz, nie korzystasz.

Jeszcze 2 lata temu nikt nie marzyłby o chmurze wysokiej dostępności i usłudze hostingowej świadczonej w tym środowisku za 100 / 200 zł rocznie. Dzięki nazwa.pl jest to w tej chwili realne i na wyciągnięcie ręki. Jeżeli ktoś nie korzystał z takiej technologii, nie zrozumie tego, dlaczego jest ona aż takim przełomem. To nie tylko szybkość działania usługi, to także dostępność gigantycznych jak na oferty 95% firm przestrzenie dyskowe w ramach hostingu typu shared. To gwarancja mocy 4x vCPU, i to 5 GHz, bo na cloudhostingu nie trzeba pakować do serwera procesorów z kilkudziesięcioma vCPU, dzięki czemu można podnieć ich prędkość taktowania i w razie potrzeby - po prostu dokładać kolejne serwery do klastrów. 

Przechodząc do kolejnej "części" Waszych komentarzy. Nie zgodzę się z Wami, że firmy nie informują o nowych wdrożeniach, inwestycjach itp. Każda firma informuje, na tyle na ile takie wdrożenia i inwestycje robi. Jedni piszą, że wymieniają dyski na SSD, inni, że już wprowadzają NVMe itd. To się czyta na FB profilach firm czy na ich blogach, niektóre robią posty na wykop.pl w tej sprawie. W jednym Wam przyznam rację - nikt, ale to absolutnie nikt nie robi tego z taką częstotliwością jak nazwa.pl. Dlaczego? Czy jesteście pewni, że lubią w ciszy robić takie wdrożenia, wydając miliony na inwestycje i poświęcając setki godzin pracy zespołów administratorów w celu realizowania wdrożeń technologicznych? A może dlatego, że tych inwestycji czy wdrożeń nie robią? Prześledźcie profile FB firm, ich blogi, zobaczycie, że każdy informuje o najmniejszym wdrożeniu. 

W polskiej prasie i w polskich portalach branży technologicznej kwestia hostingu traktowana jest moim zdaniem po macoszemu, albo redaktorzy nie rozumieją tematyki hostingu, albo ze względu na kosmiczne rozdrobnienie rynku, po prostu nie chcą się tym tematem zajmować. Nie ma też o czym pisać, bo nic się nie dzieje. W nazwa.pl się dzieje, staramy się o tym informować, bo tylko w ten sposób możemy przekazać użytkownikom (obecnym i nowym), jak bardzo się staramy i jak dużo poświęcamy dla polepszania ofert hostingowych. Nie interesuje Cię to, nie czytaj. Wiemy, że dużo ludzi to interesuje, bo mamy feedback codziennie w tych kwestiach. Pozytywny feedback. Ja też z gazety codziennej czytam tylko te artykuły, które mnie akurat teraz dotyczą, nie czytam gazety "od deski do deski", ale też nie zabraniam nikomu pisania jakichkolwiek treści w gazecie i nie złoszczę się na Sokołów czy Renault, że 50 raz oglądam ich reklamę w TV.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@itomek sorry, ale muszę coś napisać ;)

 

Weźmy pod lupę takie ovh.

 

Zacznijmy od tego, że kod authinfo można wyklikać w panelu, a nie trzeba wysyłać wniosku listem by też listem dostać "dla bezpieczeństwa" kod zwrotnie.

 

34 minuty temu, itomek napisał:

całościową usługę, wraz z ustawieniami konfiguracyjnymi

 

W ovh domenę dostajesz z podstawowymi rekordami dns, kreatorem dns i możliwością automatycznego podpięcia pod posiadaną w ovh usługę.

 

34 minuty temu, itomek napisał:

np. poczty wychodzącej w DKIM czy ustawieniami DMARC

 

Dla kogoś, kto hostuje domeny poza nazwa.pl, te rzeczy "z automatu" mogą być co najwyżej utrudnieniem. W każdej innej firmie hostingowej możesz to włączyć za pomocą kilku kliknięć, o ile dany hosting utrzymuje także domeny.

 

34 minuty temu, itomek napisał:

DNSoverTLS

 

Tutaj nie mam pewności jeśli chodzi o OVH.

 

34 minuty temu, itomek napisał:

DNS Anycast

 

W OVH kosztuje to kilka złotych rocznie.

 

34 minuty temu, itomek napisał:

DNSSEC

 

W OVH z automatu.

 

 

34 minuty temu, itomek napisał:

Do tego 24h/7 wsparcie przez telefon, bez dodatkowego kosztu i rozmowy odbierane w kilka sekund, bez względu na porę dnia czy nocy.

 

Tutaj akurat OVH przegrywa, ale umówmy się... w jakiej sprawie można chcieć się nagle kontaktować z supportem w danej firmie, poza momentami gdy coś nie działa tak jak powinno?

 

Co do nie działa jak powinno, jak to wygląda obecnie u Was, gdy chcemy wyłączyć automatycznie nadawany rekord CAA? Kiedyś się nie dało w ogóle 😉 a teraz w sumie nie wiem czy się da. Więc co mi po takim supporcie, skoro wprowadzane w danej firmie nowości uniemożliwiają robienie rzeczy, które w innych firmach są normalne do realizacji czy też wyklikania w panelu?

 

W pełni się natomiast zgadzam, że nie wszyscy mogą tego wszystkiego potrzebować. 

 

Wszyscy mogą natomiast chcieć zmienić operatora w miarę prosto i szybko, a umówmy się, że tak hm, nieżyciowe zasady wykonywania tego u Was, dość mocno zniechęcają do współpracy, nawet z ujęciem tych wszystkich powyżej wymienionych "benefitów" ;)

O ile wiem, jesteście jedyną firmą w Polsce, która tego typu reguły narzuca. W innych firmach, nawet jeśli coś trzeba wymieniać papierowo (co jest kuriozum w XXI wieku), można to zrobić elektronicznie poprzez skan dokumentu i również elektronicznie dostać kod. Żadnej zalety wynikającej z bezpieczeństwa tutaj nie widzę po Waszej stronie, gdyż nie zbieracie podpisu osoby podczas zamawiania usługi, więc przy chęci wydania kodu mogę się podpisać jakkolwiek na wniosku wypełnionym za kogoś i raczej nie macie jak tego po prostu zweryfikować. A to, że kody są, a przynajmniej były odsyłane listami zwykłymi... 😉

 

Natomiast generalnie, no siedzimy na forum na którym siedzą osoby z branży, więc umówmy się... jaki procent Waszych userów odczuwa REALNĄ korzyść z tego, że te wszystkie rzeczy są włączone? Znając profil Waszych klientów, jaki procent z nich wie w ogóle co to jest jakiś tam DNSSEC albo DNS Anycast? Wasza polityka na przestrzeni lat sprawiła niestety, że większa część klientów którzy mogliby z tego faktycznie korzystać, siedzi obecnie u konkurencji i raczej nie wróci. W dużej mierze są to też komentatorzy z wykopu.

 

Zresztą, umówmy się, kto nie miał nigdy domeny za 0zł w nazwie 😉 

 

Ale ogólnie, co by nie było że tylko narzekam - w pełni się zgadzam co do tego, że takie zmiany są potrzebne i dobrze, że ktoś je robi. Chapeau bas, że jesteście to akurat Wy.  Szkoda natomiast, że ilość minusów wynikających przy okazji, przykrywa te plusy, jakie tu by mogły powstać. Osoby, które mogły/chciałyby korzystać z tych wszystkich benefitów, tak jak wyżej wspomniałem, ma już domeny u konkurencji.

 

34 minuty temu, itomek napisał:

A może dlatego, że tych inwestycji czy wdrożeń nie robią?

 

Firmy, które znam, wprowadzają sporo innowacji w ramach swoich usług, lecz niekoniecznie informują o tym w specjalnie utworzonych biurach prasowych na swojej witrynie. Choć nie ukrywam, cieszy mnie fakt, że informujecie o takich rzeczach, a ostatnio na szczęście rzadziej o tym że kogoś pozywacie albo prowadzicie jakieś działania prawne bo ktoś tam coś zrobił czy napisał.

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, itomek napisał:

W polskiej prasie i w polskich portalach branży technologicznej kwestia hostingu traktowana jest moim zdaniem po macoszemu, albo redaktorzy nie rozumieją tematyki hostingu, albo ze względu na kosmiczne rozdrobnienie rynku, po prostu nie chcą się tym tematem zajmować.

Jaka polska prasa IT została na rynku? Jest kilka tytułów gamingowych, jest Komputer Świat, który można poziomem zaklasyfikować jak Fakt i tyle :(

 

A jeszcze kilka lat temu z tych bardziej "technicznych" tytułów miałeś Enter, Chip, Internet (chyba tak to się nazywało), PC World itp

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Powiem Tobie

I od razu widać, że pisze osoba "_tk" z wykopu. Weź człowieku poczytaj o zasadach odnoszenia się do innych, bo oczy krwawią, a zawartość żołądka się cofa, jak się to czyta.

 

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/ci-czy-tobie;7629.html

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/ci-tobie;523.html

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kapitan_Bomba napisał:

Weź człowieku poczytaj o zasadach odnoszenia się do innych, bo oczy krwawią, a zawartość żołądka się cofa, jak się to czyta.


Dobra, ale bez grammar nazi proszę 😉

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.