Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

2 godziny temu, bhu89 napisał:

 

Tylko czemu testować na PHP 7.3? Wyniki dla najnowszej wersji PHP 7.4 (dostępnej również w nazwie) są już bardzo do siebie zbliżone między poszczególnymi hostingami. Dla porównania u mnie w Progreso dla php 7.3 mam czas generacji strony na poziomie 0,14 sek, a przy PHP 7.4 - na poziomie 0,03 sek. Przy czym w nazwa.pl dla PHP 7.3 istotnie jest to około 0,025 sek ale dla PHP 7.4 już bez zmian... a nawet wolniej niż przy 7.3 - bo około 0,033 sek :)

 

Wydaje mi się, że tak mocno technologicznie reklamująca się firma powinna użyć najnowszej dostępnej wersji PHP do wykonania testów, tylko wtedy wykresy byłyby mocno spłaszczone i praktycznie bez większych różnić między hostingami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Adam Szendzielorz napisał:

 

Tylko czemu testować na PHP 7.3? Wyniki dla najnowszej wersji PHP 7.4 (dostępnej również w nazwie) są już bardzo do siebie zbliżone między poszczególnymi hostingami. Dla porównania u mnie w Progreso dla php 7.3 mam czas generacji strony na poziomie 0,14 sek, a przy PHP 7.4 - na poziomie 0,03 sek. Przy czym w nazwa.pl dla PHP 7.3 istotnie jest to około 0,025 sek ale dla PHP 7.4 już bez zmian... a nawet wolniej niż przy 7.3 - bo około 0,033 sek :)

 

Wydaje mi się, że tak mocno technologicznie reklamująca się firma powinna użyć najnowszej dostępnej wersji PHP do wykonania testów, tylko wtedy wykresy byłyby mocno spłaszczone i praktycznie bez większych różnić między hostingami.

Adamie  nie wszytkie pluguny i  themy sa zgodne  z  7.4 dlatego ustawia sie 7.3 jkao domyslny php

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, darekm napisał:

nie wszytkie pluguny i  themy sa zgodne  z  7.4 dlatego ustawia sie 7.3 jkao domyslny php

Użyty był czysty core Wordpress'a wg. informacji z opisu testów a ten chyba jest zgodny z php 7.4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mariaczi napisał:

Użyty był czysty core Wordpress'a wg. informacji z opisu testów a ten chyba jest zgodny z php 7.4.

 pytanie czy wszytkie testowane  hostingi juz udostepnija   7.4  produkcyjnie

zreszto nazwa mogła swoja nmaszyne podretuszowac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, darekm napisał:

 pytanie czy wszytkie testowane  hostingi juz udostepnija   7.4  produkcyjnie

 

Ale właściwie jakie to ma znaczenie? Chcą testować szybkość wordpressa to testujmy z wszystkimi "ficzerami" jakie hosting dla niego udostępnia :) Bo jak ktoś używa lscache albo ma konfig pod nginxa w konfiguracji z WP super-cachem  w celu serwowania statyki, a oni nie - to na nic się najszybsze dyski i procesory zdadzą - software i konfiguracja środowiska jest ważniejsza :)

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale po co te wywody? Ekipa z Krakowa musiała się dowartościować, pokazać jacy to nie są the best i przy okazji doj..dowalić największemu konkurentowi że jest najgorszy, najwolniejszy etc.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dowartosciowanie level nazwa peel. Pewnie testowali po LAN i do tego na dedykowanej maszynie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Adam Szendzielorz napisał:

software i konfiguracja środowiska jest ważniejsza :)

 

Oraz pora dnia roboczego w przypadku firm stosujących agresywny overselling.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shared hosting z definicji zakłada overselling. Wszystko zależy od tego, jaki poziom obciążeń zakłada dana firma i jak nim zarządza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
6 godzin temu, darekm napisał:

 pytanie czy wszytkie testowane  hostingi juz udostepnija   7.4  produkcyjnie

 

To nawet lepiej. Napisałoby się przy konkurencji "nie obsługuje" i byłby większy powód do wstydu, niż tylko wolniejszy czas ładowania pustego wordpressa ;)

Edytowano przez mck

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, mck napisał:

Napisałoby się przy konkurencji "nie obsługuje"

Nie podsuwaj im takich genialnych pomysłów bo są skłonni skorzystać przy tworzeniu kolejnego genialnego wykresu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy tam pracuja  (  wybierz dowolne brzydkie słowo ) pisac do firmy zajmujacej sie hostingiem

 

pobrane (1).png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukałem fanpage'y i grup o profilu hostingowym i pomyślałem, że może Państwo pomimo, że sami oferujecie hosting możemy wygenerować wspólny post np promujący badanie szybkości hostingu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Marcinie - jeśli Pan to czyta - u nas możecie się promować bez problemu w ramach obowiązującego regulaminu 🙂 

Chętnie też przeprowadzimy wspólnie badanie szybkości hostingu na oficjalnych, sprawiedliwych i jasnych zasadach 🙂 

 

 

PS. Widzę, że szeptanka której właściciel nazwa.pl był przeciwny w innym temacie na niniejszym forum (link), trwa w najlepsze na grupach które się "zgodziły" (albo nie) . Szeptanka na dokładnie takim samym poziomie i chyba wykonana przez te same osoby, które podobne działania prowadziły w przeszłości na rootnode (stąd duży czerwony komunikat na górze strony), jak i np. na wykopie (link).

Screenshot_2020-02-28_Facebook1[1].png

  • Lubię 1
  • Haha 2
  • Smutny 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.