Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

@Ponury Typ nie wydaje Ci się, tylko chyba serio tak jest, bo nawet najgorszy przedsiębiorca wie, że jak ktoś mu wrzuci obowiązkową opłatę dodatkowo to klient nie będzie skakać z radości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

^ Owszem, ale może tak policzyli że jak nawet jeden na dziesięciu zostanie to i tak będą do przodu.

Edytowano przez Ponury Typ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Była ostatnio u nich jakaś zmiana regulaminu? Bo w komunikacie powołują się zapisy w regulaminie, więc jeśli jest to ten sam regulamin, co w momencie wejścia w życie RODO, to jak to działało przez te 1,5 roku? Łamali prawo i swój własny regulamin? 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwa cały czas w formie (po rejestracji nowego konta, jeszcze bez zamówionych usług). :D

 

nazwa.PNG.c057155edadd3d067f88b43bc4c514e7.PNG

Edytowano przez Desavil
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając dzisiaj w robocie (na przerwie :) ) neta wpadła mi w oko reklama CloudBackup. Po kliknięciu w reklamę okazało się że nasza ulubiona firma postanowiła odświeżyć ofertę backupów albo stworzyć coś nowego/podobnego. Zresztą zobaczcie sami: https://www.nazwa.pl/backup/

Wygląda nawet nawet, cena za 1TB  brzmi ciekawie (18 zeta z groszami) miesięcznie plus klient dla Windowsa. Alternatywa dla podobnego rozwiązania od Home które siedzi na Acronisie i przez to nie urywa czy kolejna lipa? Gdzie są haczyki bo za dobrze to wygląda na pierwszy rzut oka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Pawel_15 napisał:

Wygląda nawet nawet, cena za 1TB  brzmi ciekawie (18 zeta z groszami) miesięcznie plus klient dla Windowsa. Alternatywa dla podobnego rozwiązania od Home które siedzi na Acronisie i przez to nie urywa czy kolejna lipa? Gdzie są haczyki bo za dobrze to wygląda na pierwszy rzut oka.

 

  1. Statystyka. Usuwane są pliki starsze niż 90 dni. To oznacza, że by wysycić 1 TB użytkownik musiałby wysyłać ok. 330 GB na miesiąc. Zwykły user nie generuje takich ilości danych.
  2. Zapisy regulaminowe nie gwarantują integralności danych w jakimkolwiek stopniu (ale to chyba norma w tym zakresie cenowym).

Generalnie całkiem dobrze cenowo skrojona usługa na doraźny backup nieprzesadnie istotnych danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dane na dysku zajmują mi 385GB. Niektóre pliki - zdecydowana większość - byłaby raz wysłana i miałaby leżeć, mniejsza część by była co jakiś czas nadpisywana. Chyba że nadpisywanie wszystkich plików poprzez ich dublowanie. Czyli czekam na lepszą ofertę od innej firmy za większe pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Tom X napisał:

Usuwane są pliki starsze niż 90 dni. To oznacza, że by wysycić 1 TB użytkownik musiałby wysyłać ok. 330 GB na miesiąc

 

Tam nie jest napisane, że są usuwane dane starsze niż 90 dni tylko, że "Kopia usuniętych danych: 90 dni". Ja to rozumiem tak, że dopóki masz plik na dysku to będzie trzymany w chmurze bez ograniczeń czasowych, a jak go usuniesz to będzie jeszcze trzymany 90 dni i dopiero wtedy trwale usunięty. Mają chyba jakiś mechanizm backupu różnicowego z aktualizacją codzienną, więc spokojnie można wysycić 1TB, jak masz tyle danych na dysku.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, nnd.newbie napisał:

 

Ja to rozumiem tak, że dopóki masz plik na dysku to będzie trzymany w chmurze bez ograniczeń czasowych, a jak go usuniesz to będzie jeszcze trzymany 90 dni i dopiero wtedy trwale usunięty.


Pewnie masz rację, choć w Regulaminie Usługi nie ma na ten temat żadnej wzmianki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Regulaminie usługi nie ma też nic o usuwaniu plików starszych niż 90 dni, bo regulamin usługi to nie jest miejsce na specyfikacje usługi czy opis działania. Dali taki lakoniczny opis, może rozbudują FAQ to będzie jasna odpowiedź. Z działania usługi można wywnioskować, że tworzona jest kopia 1 do 1 zawartości wskazanych katalogów z dziennymi aktualizacjami różnicowymi, więc ja obstawiam że chodzi o 90 dniowy okres pomiędzy usunięciem pliku z dysku, a bezpowrotnym skasowaniu go z chmury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Regularna cena usługi na poziomie 10,- PLN NETTO/miesiąc wydaje się podejrzanie niska.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Onedrive 1TB w pakiecie Office 365 Personal kosztuje 15 zł netto (a w tym jest jeszcze Office). Online.net C14 1TB kosztuje 2.05€/msc (plus jednorazowy koszt operacji ) lub 5,12€/msc (bez jednorazowych kosztów). A oba technicznie chyba górują nad Nazwa. Nawet nie wiadomo, czy Nazwa to replikuje w kilku kopiach.

 

Cena aż tak nie odbiega od tanich usług na rynku, a Nazwa zapewne liczy, że klient zapłaci za 1TB, a zużyje ułamek z tego (jak zresztą wszyscy dostawcy takich usług).

Edytowano przez nnd.newbie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, nnd.newbie napisał:

Onedrive 1TB w pakiecie Office 365 Personal kosztuje 15 zł netto (a w tym jest jeszcze Office). Online.net C14 1TB kosztuje 2.05€/msc (plus jednorazowy koszt operacji ) lub 5,12€/msc (bez jednorazowych kosztów). A oba technicznie chyba górują nad Nazwa. Nawet nie wiadomo, czy Nazwa to replikuje w kilku kopiach.

 

Office 365 Personal z 1 TB -> 300 PLN /rok
za 15 PLN/miesiąc w promocji można kupić sam OneDrive 1 TB
iDrive 2 TB -> 69,50 $/rok

przy czym skalowalność tych usług jest o niebo wyższa niż lokalnej Nazwy.
Nazwa replikuje w jednej kopii w osobnym DC.

Mimo wszystko jest to niska cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.12.2019 o 23:00, theqkash napisał:

Tym razem klienci o12.pl przejętego kiedyś przez nazwa.pl mają płacić analogiczne kwoty.


Firma jednak zmieniła zdanie i przedstawiła informację, że wspomnianej kwoty jednak nie będzie pobierać od klientów 😉 

Nie wiem na ile wpływ na to miała publikacja tej informacji tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Tom X napisał:

Office 365 Personal z 1 TB -> 300 PLN /rok

Brałem pod uwagę ceny z Ceneo, a tam w znanych sklepach jest 230 zł brutto za rok (w mniej znanych nawet taniej)

 

4 minuty temu, Tom X napisał:

Mimo wszystko jest to niska cena.

Jest niska, ale w mojej opinii nie za niska. Zrobili po taniości bez gwarancji integralności danych, w cenie niewiele niższej niż tanie, ale bardziej zaawansowane technicznie usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

nazwa.pl inwestuje w technologię 100 Gbps

"(...)spółka planuje transformację w kierunku technologii połączeń 100 Gbps w każdym punkcie wymiany ruchu. Pierwszym miejscem, w którym dokonaliśmy zmiany, jest punkt wymiany ruchu EPIX, skupiający ponad 90% polskich dostawców usług dostępu do sieci Internet w Polsce.”


 https://biuroprasowe.nazwa.pl/83415-nazwapl-inwestujenbspw-technologie-100-gbps

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Na przestrzeni kilku ostatnich lat rynek usług hostingowych podzielił się na nowoczesne firmy inwestujące w najnowsze technologie oraz na firmy, które pozostały technologicznie na poziomie sprzed prawie dwóch dekad. W opinii wielu prezesów firm nierozwijających się technologicznie jest to „nudny rynek”, na którym nic się nie zmienia.


Czy tylko w moim odczuciu to przytyk do @home_pl i jego wpisów na forum m.in. cyt.:
 

Cytat

Będziemy dalej zmieniać ofertę, ale hosting - mimo, że dzisiaj to core - nie jest produktem który rokuje jeśli chodzi o rozwój.

Źródło

 

I tym podobnych, traktujących o wdrażaniu nowych usług w Home z wyżej wymienionego wątku?
Coraz śmielej i "ciekawiej".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazwa.pl rozdaje nagrody. 

 

Cytat

nazwa.pl nagrodziła podmioty które intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu.

W kategorii „Bezpieczeństwo” firma zdecydowała się wyróżnić NASK, w kategorii „Innowacje”, zostało przyznane firmie Asseco Data Systems SA. Trzecią wyróżnioną firmą zostało IDG Poland (International Data Group), wydawca m.in. Computerworld, PC World. Nagrodę specjalną otrzymał serwis GoWork.pl (GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o. o.)

 

https://biuroprasowe.nazwa.pl/84821-to-oni-czynia-polski-internet-lepszym-miejscem-firma-nazwapl-przyznala-4-wyroznienia

  • Haha 5
  • Smutny 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zatem nagrody dostali:

- Podmiot z którym nazwa.pl mocno współpracuje technologicznie - krajowy rejestr NASK, który notabene też jakis czas temu uhonorował czymś tam nazwę
- Podmiot który nazwie.pl sprzedaje/rozdaje (albo sprzedawał/rozdawał?)  SSLe, m.in. te słynne bezpłatne SSL dla domen
- Podmiot w którym nazwa.pl się promuje marketingowo

- Podmiot w którego serwisie internetowym w sposób nieprawopodobny zmieniały się opinie wystawiane nazwa.pl, a na którym miało jakiś czas temu miejsce publikowanie hurtowo negatywnych opinii na temat właściciela rootnode.pl.

 

No nic, pozostaje pogratulować "zwycięzcom" 😉

  • Lubię 3
  • Zaskoczony 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Pozostaje tylko czekać aż swoje nagrody przyznają takie firmy jak: Asseco Data Systems SA.,  IDG Poland i  GoWork.pl (GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o. o.). 

 

Ciekawe kto dostanie na pewno nagrodę 🤪 Robi się to tak ciekawe jak Eurowizja 😂

Edytowano przez Mega
  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolko wzajemnej masturbacji ;]

Teraz tylko pozostale firmy przyznaja nagrode pozwie.pl i bedzie cacy. No i GoWork i nazwowe trole. Mniam. Wisienka na torcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.