Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

Dzisiejszy mailing:

thunderbird_2019-09-03_14-57-06.png

 

 

 

Zastanawia mnie czemu nie chwalą się już darmowymi certyfikatami SSL w mailingu który mówi o bezpieczeństwie. Czyżby coś się zmieniło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.09.2019 o 02:13, theqkash napisał:


Nazwa już od pewnego czasu tutaj nie występuje, za pomocą prawnika zażądali usunięcia konta 😉 Mogli bez prawników to załatwić, ale widać wolą w ten sposób.

 

Miałem na myśli w ogóle wypowiedzi Nazwy,  niekoniecznie na tym forum. Takie globalne "delete your account".

 

18 godzin temu, theqkash napisał:

Zastanawia mnie czemu nie chwalą się już darmowymi certyfikatami SSL w mailingu który mówi o bezpieczeństwie. Czyżby coś się zmieniło?

 

Podobno mieli problem z ich odnowieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,Nazwa.pl wprowadza zaawansowane zabezpieczenia: SPF, DKIM i DMARC, chroniące użytkowników poczty elektronicznej przed podszywaniem się przez osoby trzecie pod ich adresy e-mail (ang. e-mail spoofing). Dzięki wprowadzonym zmianom, otrzymają Państwo najwyższy dostępny na rynku poziom ochrony, przed próbami oszustw związanych z wysyłaniem wiadomości z adresów Państwa poczty elektronicznej.Wprowadzenie zabezpieczeń: SPF, DKIM i DMARC, podwyższy również reputację Państwa domen, dzięki czemu korespondencja kierowana do innych użytkowników, dużo rzadziej będzie oceniana jako spam. Serwery poczty odbierające Państwa wiadomości e-mail, będą mogły zweryfikować autentyczność nadawcy, co bardzo pozytywnie wpłynie na ocenę wiadomości, dokonywaną przez systemy antyspamowe na tych serwerach.Wprowadzenie nowych zabezpieczeń planowane jest dla wszystkich domen obsługiwanych na serwerach DNS Anycast w nazwa.pl w godzinach nocnych w dniu 19.09.2019 r. Przeprowadzane prace nie spowodują żadnych przerw w działaniu poczty e-mail w nazwa.pl.SPF i DKIM spowoduje podwyższenie poziomu ochrony, gdyż ustalona  zostanie  lista  serwerów  uprawnionych  do  wysyłania poczty e-mail w każdej domenie. Domyślnie do wysyłania poczty uprawnione będą te same serwery poczty, co w przypadku poczty przychodzącej, dlatego wprowadzane zmiany nie wymagają od Państwa podejmowania żadnych działań. Jeżeli jednak do wysyłania korespondencji używacie Państwo jeszcze innych serwerów, to po dniu 19.09.2019 r. konieczne będzie w konfiguracji domeny w DNS wskazanie numerów IP tych serwerów. Edycję ustawień będą mogli Państwo wykonać logując się do Panelu Klienta w nazwa.pl https://konto.nazwa.pl. Jeżeli Państwa serwery poza siecią nazwa.pl obsługują również funkcjonalność DKIM to mogą Państwo z Panelu Klienta pobrać klucze prywatne konieczne do wykorzystania tego rozwiązania i zainstalować je na swoich serwerach. W przeciwnym wypadku prosimy o wyłączenie funkcjonalności DKIM w Panelu Klienta. 

 

 

odkryli SPF :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, darekm napisał:

 

odkryli SPF :)

 

Można się śmiać, ale DKIM/DMARC to akurat sensowny ruch, którego jeszcze nie odkrył lider polskiego shared-hostingu ze Szczecina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akurat walczyłem z tematem dla jednego z klientów który uparł się na usługi w Nazwie.. maile wysyłane na gmail trafiały do spamu.. support? Proszę dodać SPF, oczywiście rekord SPF dodałem, jednak problem nadal pozostał ;)

 

a dziś właśnie widzę mailing, niespodzianka, nowe możliwości w Nazwa...  DKIM i DMARC. To jest ogromny krok do przodu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.09.2019 o 16:00, darekm napisał:

Jeżeli Państwa serwery poza siecią nazwa.pl obsługują również funkcjonalność DKIM to mogą Państwo z Panelu Klienta pobrać klucze prywatne konieczne do wykorzystania tego rozwiązania i zainstalować je na swoich serwerach. W przeciwnym wypadku prosimy o wyłączenie funkcjonalności DKIM w Panelu Klienta.

 

Nie tak się konfiguruje DKIM dla wysyłki z różnych systemów. Zamiast używać tych samych kluczy, można (i należy) dla każdego systemu wskazać oddzielny klucz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

https://biuroprasowe.nazwa.pl/71973-zabezpieczenia-anty-exploitowe-na-hostingu-w-nazwa-pl 

 

Cytat

Gdy wirus uzyska już dostęp do zapisanych na komputerze haseł, często próbuje za pomocą FTP wgrać na serwer szkodliwe oprogramowanie lub zmodyfikować pliki najczęściej instalowanych aplikacji typu WordPress.

 

AFAIK, znacznie częściej następuje włamanie via dziura w wordpressie, niż przez jakieś FTPy. 

 

Zresztą, wiele osób w ogóle nie korzysta z FTP jeśli ma takiego wordpressa, bo i po co?

  • Lubię 2
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.