Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

@l0calh0st Mnie generalnie zastanawia nagły przyrost opinii w wielu miejscach od kilku miesięcy. Próbowano też tutaj na forum zwiększyć ilość pozytywnych ochów i achów, co zresztą opisałem na poprzednich stronach. Podobne działania odbyły się między innymi na wykopie i na róznych innych serwisach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, l0calh0st napisał:

Patrząc na opinie na gowork rzuca się jedno w oczy, że są pisane w identycznym przedziale czasowym przez całą dobę. Przy czym są one odpowiedziami na wypowiedź sprzed 3 minut, a samo pojawienie się komentarza trwa ok. 10 minut. Nie jest to normalne.

Z tego co widać na gowork.pl to akurat po artykule w Puls Dnia nagle dziwnym trafem zleciała się tam cała śmietanka z samych postów można wywnioskować iż posty z nicków pokroju Kasia to ta słynna agencja marketingowa która próbowała robić szeptankę tutaj jak i na innych forach oczywiście w najgłupszy możliwy sposób a dłuższe wychwalające nazwę opinie są prawdopodobnie pisane przez pracowników nazwa.pl którzy usilnie próbują zagiąć rzeczywistość i podlizać się pracodawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając niektóre wpisy, można dojść do wniosku iż rzeczywiście cała sprawa opinii pracowników nazwa.pl jest dość śmierdząca, tak jakby ewidnętnie chcieli coś ukryć i to nie po raz pierwszy. "Maskowanie" opinii czy też ich usuwanie nie wydaje mi się dobrym pomysłem, także moim zdaniem nazwa.pl, po raz wtóry strzela sobie w stopę. Zastanawiający jest też fakt, że byli pracownicy tak otwarcie mówią o praktykach tej że firmy - czyżby opisywany terror panował w każdym dziale? @l0calh0st masz może jakieś doświadczenia i chciałbyś się nimi podzielić na łamach tego  forum? Gwarantujemy, że tutaj panuje wolność słowa i wypowiedzi w ramach obowiązującego prawa, także nikt nikogo uciszać nie będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jest niesamowite ile na goworku się nagle postów "na to samo kopyto" pojawiło w ostatnich dniach a te stare utonęły w ich zalewie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy nazwa odkryje, że na goworku można usuwać opinie :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, samu napisał:

Ciekawe kiedy nazwa odkryje, że na goworku można usuwać opinie :]

 

Myślę, że już to zrobili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Spoofy napisał:

Przeglądając niektóre wpisy, można dojść do wniosku iż rzeczywiście cała sprawa opinii pracowników nazwa.pl jest dość śmierdząca, tak jakby ewidentnie chcieli coś ukryć i to nie po raz pierwszy.

Pierwszą akcją było wywalenie ludzi z WHT za to że ich opinie nie były zgodne z oczekiwaniami inwestora i stratega.

Druga akcją - z tego co podał PB - były większe cięcia w załodze która podobnie jak my na WHT poleciała w czort z dnia na dzień.

Zastanawiam się tylko czy powtórzy się historia z tego forum kiedy wywaleni ludzie byli zapraszani przez wywalającego do merytorycznych i technicznych dyskusji na branżowe tematy 🤣🤣🤣

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z powyższego artykułu wyłania się obraz jednej wielkiej patologi. Książkowy przykład korpo które wyciśnie człowieka jak cytrynę i wypluje (chociaż tutaj bardziej pasuje określenie wyrzyga).

Tam powinny wpaść różne kontrole w celu weryfikacji tego o czym jest coraz głośniej. Prócz tego firmy i instytucje powinny zmienić dostawcę domen i serwerów (wiem, utopia - generuje to koszty ale byłoby pewnym gestem solidaryzującym się z byłymi i obecnymi pracownikami).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strach tu pisać po cytacie prezesa "pewnej" spolki notowanej na gieldzie xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz, 20 lat temu 🧐 zostałem klientem firmy z Wieliczki (właściciel ten sam). Inne czasy, inne potrzeby... nie wróciłem. Dzisiaj wlazłem od niechcenia na stronę z tabletu i co... i porażka, błędy responsywności w 2019 roku to już kpina z klienta.  Utopijna oferta, wszystko za zero złotych... tak wiem, odwrotność trzeciej godziny gratis 🤩.

Mainstream swoje, plotki żyć będą własnym życiem, podobno jakieś ruchy w DC Krakowskim mają / mają mieć miejsce. Najbardziej zorientowani są Ci w środku cyklonu, reszta sobie fruwa dookoła i gdyba.  Dla dobra firmy i jej klientów, oby to był sezon ogórkowy wyłącznie. 🍹

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.08.2019 o 13:12, Spoofy napisał:

@l0calh0st masz może jakieś doświadczenia i chciałbyś się nimi podzielić na łamach tego  forum? Gwarantujemy, że tutaj panuje wolność słowa i wypowiedzi w ramach obowiązującego prawa, także nikt nikogo uciszać nie będzie ;)

Świat IT w Polsce jest dość mały. Człowiek różnych ludzi spotyka na drodze. Wróbelki różne rzeczy ćwierkają. Z całą pewnością nie jest to sezon ogórkowy jak to ta firma próbuje za wszelką cenę utrzymać, śmierdzi czymś zupełnie innym.

Jako przykład podam  przypadek firmy, która działała podobnie do nazwy jeśli chodzi o zwalnianie pracowników i komentarze na gowork. Gdzie CEO obrzucał ludzi błotem. W ciągu 2 lat była próba zmiany brandingu, wyjścia na inne struktury rynku. W tym momencie 90% ludzi odeszło, a firma chyli się ku upadkowi. Jak to mówią historia ludzi się powtarzać, a wnioski należy wyciągać zanim będzie za późno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
Dnia 8.08.2019 o 07:21, sempre napisał:

 

Tak swoją drogą to Wirtualne Media wyłączyły komentarze pod tym artykułem (przynajmniej ja pod dwiema przeglądarkami ich nie widzę - nie ładują się; no chyba że tak dobrze działają u mnie wtyczki blokujące reklamy i skrypty).

Edytowano przez Krystek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może chcieli uniknąć chlewu jaki sponsoruje ta spółka w komentarzach i opiniach. Lepiej zapobiegać niż potem leczyć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tylko ja to zauważyłem, lecz gdy jest jakaś akcja z firmą na*** to za każdą cenę próbują to zatuszować marnym marketingiem.

Co do opinii na serwisie GoWork, każda osoba która myśli sprawdzi źródło opinii. Zobaczy, że po słowach kluczowych wychodzą tematy takie jak te.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stan na 10 sierpnia:

 

 chrome_2019-08-13_17-28-15.png

 

 

 

Stan na teraz:

 

chrome_2019-08-13_17-28-45.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.08.2019 o 18:39, theqkash napisał:

image (3).png

Brakuje jeszcze włożonej tam słomy

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brawa dla agencji za pisanie komentarzy na GoWork już od 4:26 nad ranem. Dajcie im te złote buty bo naprawdę się starają 😀

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.