Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

Dnia 17.07.2019 o 12:10, sempre napisał:

Ostatnio na główną skrzynkę pocztową otrzymaliśmy od pewnej agencji jednorazową niezamówioną informacje handlową (czytaj spam) wysłaną za pośrednictwem serwera nazwy. Zgłosiliśmy te kwestię do IOD nazwy wraz z kopią eml i dostaliśmy taką o to odpowiedź:

 

 

Według inspektora ochrony danych nazwy jednorazowe wysłanie spamu za pośrednictwem ich serwerów to nie jest przesłanka do podjęcia jakichkolwiek kroków wobec nadawcy spamu, chyba powinno to działać trochę inaczej, co o tym myślicie? 

Zapewne straciliby kogoś kto im dużo płaci xD 
Na dobrą sprawę to widać jakie mają podejście do klienta -- nie życzę im źle, ale ten statek już dawno tonie i nie ma jak się uratować z tego co widzę bo propaganda sukcesu leci równie mocno co ta z TVP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od dwóch lat walczę z nimi o usunięcie danych osobowych.
UODO nie odpowiada na maile, nazwa dalej przysyła spam.
Twierdzą, że mam nadpłatę na koncie, nie chce od nich tych pieniędzy, oni chcą mój numer konta (kolejne dane osobowe) by ją zwrócić (jakieś grosze...
Oczywiście nie potrafią wysłać tej nadpłaty korzystając z danych osobowych które posiadają (przekazem pocztowym....)
Co zrobić w takiej sytuacji? Prośby, groźby nie pomagają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej podać im po prostu ten numer i zamknąć konto w ich serwisie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Najwyraźniej dla thekrzos zachowanie swojego numeru konta dla siebie, nie udostępnianie go Nazwie, jest warte więcej niż te grosze do zwrotu. Mam podobne podejście, zazwyczaj udostępniam - czy to firmom, czy to urzędom i jakimkolwiek instytucjom - tylko to, co absolutnie konieczne i uzasadnione. Tutaj nie ma uzasadnienia dla podania numeru konta Nazwie, thekrzos zrzeka się tych drobnych pieniędzy na rzecz Nazwy, więc powinni je sobie wewnętrznie przeksięgować i całe konto klienta wraz z wszelkimi danymi usunąć. Uleganie w takich sytuacjach moim zdaniem nie jest dobrym rozwiązaniem (indywidualnie, w konkretnej sytuacji, "dla świętego spokoju", może i owszem, ale dla ogółu i stanowienia standardów postępowania absolutnie nie).

Edytowano przez Piotr GRD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom to nie takie proste jeżeli chodzi o zrzekanie się nawet niewielkich sum. O ile z punktu widzenia klienta wygląda to na dość proste - wysłanie przekazu na dane z panelu, to z punktu widzenia firmy już takie proste to nie jest. Z punktu widzenia molocha jest to chyba nawet niemożliwe :)

Z mniejszymi firmami raczej da się dojść do porozumienia i zastosować "niestandardowe" rozwiązania. W tym wypadku tak nie będzie i zrzeczenie się tej niewielkiej kwoty może być bardziej uciążliwe niż podanie im numeru konta żeby zrobili ten przelew i się odczepili na wieki wieków. Biurokracji i czasem przepisów przeskoczyć się czasem najzwyczajniej w świecie nie da.

Osobiście byłem nękany przez T-Mobile jakimiś papierami o dosłownie kilka groszy (trzy albo cztery...) nadpłaty. Papier, tusz, koperta, wysyłka wyszła im o wiele więcej. Po zdaje się trzech czy czterech miesiącach odpuścili.

Rozumiem niechęć do podawania numeru konta (chociaż numer konta to nie numer klienta a miło jak hajs na konto leci :)) ale podejrzewam że w tym wypadku warto będzie nagiąć tę zasadę dla lepszego zdrowia psychicznego.

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Pawel_15 napisał:

ale podejrzewam że w tym wypadku warto będzie nagiąć tę zasadę dla lepszego zdrowia psychicznego.


Ostatecznie zawsze można podać konto jakiegoś PAH albo jakiejś innej fundacji ;) 

  • Lubię 4
  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, theqkash napisał:


Ostatecznie zawsze można podać konto jakiegoś PAH albo jakiejś innej fundacji ;) 

Dobry pomysł... Podałem numer schroniska z mojej miejscowości, oczywiście zaznaczając, że nie jest to moje konto.

Zobaczymy co odpowiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, thekrzos napisał:

Dobry pomysł... Podałem numer schroniska z mojej miejscowości, oczywiście zaznaczając, że nie jest to moje konto.

Zobaczymy co odpowiedzą.

 

Jeśli ich księgowość ma minimum oleju w głowie to powinni odmówić z uwagi na ustawę dot. prania brudnych pieniędzy, nie można wypłacać środków pieniężnych na cudze konta przez firmy trzecie, to tak w skrócie (m.in dlatego mamy wszelkiej maści weryfikacje).

 

Ale z racji, że nazwa robi wszystko nie tak jak trzeba, to pewnie ktoś tam przyklepie na zasadzie "no wreszcie". Nie oczekiwałbym od nich znajomości takich rzeczy, tam dział prawny jest zajęty śledzeniem użytkowników piszących niepochlebne opinie o ich firmie :).

  • Lubię 1
  • Haha 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ciekawostką jest fakt, że nazwa.pl, po przesłaniu pytania przeze mnie, oficjalnie odcina się od szeptanki z poprzednich stron. Dostałem w odpowiedzi, że żadne działania marketingu szeptanego na tym forum nie są prowadzone, a dodatkowo nie mają wiedzy na temat linków, które wstawiłem na wcześniejszej stronie, gdzie prowadzony był marketing na jakichś forach o owulacji itp. 

Dobry mamy rynek w Polsce, klienci sami chwalą usługi i dodatkowe benefity w jednym czasie w wielu miejscach 🙂 

Życzę wszystkim firmom w Polsce takich klientów.

  • Lubię 1
  • Haha 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Archi napisał:

Jeśli ich księgowość ma minimum oleju w głowie

:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś wiecie  co sie dzieje u nich z  certami bo grupy zasypane  problemami z certami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Kilku klientów się do mnie odezwało żebym wyłączył przekierowanie z https na ich stronach bo od nazwa.pl dostali informację, że "ale oni mowia ze to może potrwać do 7 dni".

Edytowano przez Mega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2019 o 12:40, darekm napisał:

coś wiecie  co sie dzieje u nich z  certami bo grupy zasypane  problemami z certami ?


Z tego co piszą, certum nie wygenerowało odnowień dla tych bezpłatnych SSLi i jeszcze jakichś innych chyba też. Na pewno te hurtowo generowane "darmowe" SSLe w ubiegłym roku się nie przedłużyły na czas.

 

 

Sytuacja trwa od kilku dni i nie wiadomo ile jeszcze będzie trwała. 


Via: https://www.facebook.com/groups/sysopspolska/permalink/2362663887281039/

 

Cytat

Nazwa.pl - odpowiedź:
Uzyskaliśmy informację sukcesywnym wystawianiu certyfikatów dla domen, niestety proces ten jest zautomatyzowany i nie mamy dokładnych informacji odnośnie godzin wystawienia certyfikatu dla danej domeny, z naszej strony pracujemy nad jak najszybszym udostępnieniu certyfikatów dla klientów.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiele tu zostało napisane, ja tylko mam wspomnienie jak sam znalazłem się pod nimi, choć nic u nich nie kupowałem. Otóż miałem swoją domenę w... onecie, a trochę lat temu nazwa.pl chyba wchłonęła ten dział onetu, który za to odpowiadał. Nie wspomnę, pobudka u innego operatora, takiego zwłaszcza, no była jak zimny prysznic, bo już wtedy opinie mieli fatalne. Od razu chciałem domenę przenieść, a tu liścik do authinfo wita...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.07.2019 o 12:40, darekm napisał:

coś wiecie  co sie dzieje u nich z  certami bo grupy zasypane  problemami z certami ?

Problem dotyczy tylko  tych  darmowych jak czytałem. Druga kwestia że problem nie z ich winy, a raczej ich partnerów od których certy mają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tito napisał:

Problem dotyczy tylko  tych  darmowych jak czytałem.


Jakich klientów by problem nie dotyczył, wynika na to, że przynajmniej kilka dni niektórzy z nich nie mieli certyfikatu który miał być gratisem w cenie domeny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzą słuchy, że nazwa.pl zamyka lub drastycznie ogranicza funkcjonowanie swoich niektórych oddziałów. Ostatnio oddział w Rzeszowie, teraz oddział w Warszawie.  Na gowork podają, że z niektórymi pracownikami rozstano się praktycznie z dnia na dzieńn.

 

Czyżby jednak firma postawiła na centralizację i planuje jednak skupić się na rozwoju krakowskiej siedziby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, theqkash napisał:

Na gowork podają, że z niektórymi pracownikami rozstano się praktycznie z dnia na dzieńn.

To w sumie identycznie jak z niektórymi użytkownikami na WHT :D

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LOL. Posty z odstępami kilka minut po sobie na tym goworku xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam kilka stron tak zwanej dyskusji na GoWork i mimo usilnych prób nie za bardzo mogę zrozumieć czego dokładnie dotyczy ten książkowy przykład hejteriady.

Zlikwidowali jakieś biuro w Wawie gdzie podobno ludzie brali kasę za obijanie się, wszystkich pozwalniali i teraz płacz, lament i hejt?

Panowie, tak po ludzku - o co ten cały dym, obrażanie byłych prezesów, obecnych etc?

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Pawel_15 napisał:

Panowie, tak po ludzku - o co ten cały dym, obrażanie byłych prezesów, obecnych etc?

 

Znam opinie ze środka i rozumiem niezadowolenie. 

 

Obrażanie - sądząc po niektórych działaniach, też może być częściowo usprawiedliwione.

 

Czytałem opinie jeszcze zanim gowork zostało zasypane tysiącem zadowolonych opinii i w zasadzie można było sobie na ich podstawie pewne zdanie wyrobić.

 

Dziwi mnie natomiast, że nikt na gowork nie moderuje tego co się tam teraz dzieje, zarówno z jednej jak i drugiej strony.

 

Czytam te opinie teraz i znalazłem takie coś:

 

 

Cytat

Pomijajac co wyzej pracuje w firmie i jestem z tego dumny, chwale sie ze moge pracowac w stalej firmie ktora jest i bedzie a nie zniknie bo przyjdzie ktos i polozy 3mln za jej zakup jak bylo w key, nikt nie pisze ze ludzie zostali zwolnieni bo Poznan zrobil redukcje. Ja nie narzekam, nie smie obrazac ani szefa ani prezesa, a mam zaszczyt szefa znac i jestem z tego dumny ze znam goscia i mam jego forbes na ktorej jest na okladce. Mega pozytywny facet! Jestem dumny ze pracuje dla takiego znawcy, ktory jak przyjezdza opowiada co w Ameryce weszlo co testuja itp.




Każdy wyniesie takie wnioski jakie będzie chciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na opinie na gowork rzuca się jedno w oczy, że są pisane w identycznym przedziale czasowym przez całą dobę. Przy czym są one odpowiedziami na wypowiedź sprzed 3 minut, a samo pojawienie się komentarza trwa ok. 10 minut. Nie jest to normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.