Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o nazwa.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o nazwa.pl? Dobrze trafiłeś! Jeśli szukasz hostingu w nazwa.pl, serwerów w nazwa.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w nazwa.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 602
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Uff, bo już myślałem, że będziecie je wysyłać pocztą polską jak authinfo ;)

Abstrahując od moim zdaniem niepoprawnej interpretacji mojego posta (przedstawienie wyników z dwóch niezależnych źródeł - podając w dodatku do nich linki, nie stanowi naruszenia prawa / czynu nieuczci

Dodane obrazy

Ja korzystam już 3 rok ( w zeszłym tygodniu przedłużałam) i jest ok moim zdaniem. Warto też z tego programu partnerskiego u nich korzystać

 

Od administracji: Post napisany przez osobę mającą powiązania z konkretną agencją marketingową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile sie za co płaci to kwestia raczej indywidualna.. na programach partnerskich nazwy mozna duzo mniej zaplacic.. trzeba tylko zainteresowac sie tematem

 

Od administracji: Post napisany przez osobę mającą powiązania z konkretną agencją marketingową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, tomenka napisał:

ile sie za co płaci to kwestia raczej indywidualna.. na programach partnerskich nazwy mozna duzo mniej zaplacic.. trzeba tylko zainteresowac sie tematem

 

Ale po co bawić się w jakieś programy partnerskie i marnować swój czas skoro konkurencja oferuje odnowienia domen w cenie o ponad połowę niższej? Tak chyba twierdzi każdy kto się zainteresował tematem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2019 o 18:45, Suspect napisał:

 

Ale po co bawić się w jakieś programy partnerskie i marnować swój czas skoro konkurencja oferuje odnowienia domen w cenie o ponad połowę niższej? Tak chyba twierdzi każdy kto się zainteresował tematem.

 po to ze są ludzie wierni swoim ideom oraz przyzwyczajeniom i zmiana po 15 latach nie nie jest dla nich szczytem marzen?

 

Od administracji: Post napisany przez osobę mającą powiązania z konkretną agencją marketingową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, tomenka napisał:

 po to ze są ludzie wierni swoim ideom oraz przyzwyczajeniom i zmiana po 15 latach nie nie jest dla nich szczytem marzen?

 

 

Serio są tam klienci którzy przepłacają na odnowieniach domen już 15 lat w imię jakiejś idei? To chyba jakiś niewielki  ułamek promila. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tomenka napisał:

ile sie za co płaci to kwestia raczej indywidualna..

Wiec ja indywidualnie wole zapłacić za domenę 12 zł w OVH niż wziąć w promocji w nazwa za 0 zł i za odnowienie w płacić ponad 120 ¬¬

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiele wskazuje na to, że specjaliści marketingu z pewnej firmy robią dokładnie ten sam błąd co swego czasu przy wychwalaniu VPSów na ichniejszym forum.

Tym którzy nie wiedzą o co chodzi tylko nakreślę, że tam pojawiały się długoterminowe opinie na temat odświeżonej usługi VPS, która pojawiła się kilka dni/tygodni wcześniej. Tutaj z kolei jest mowa o zarabianiu pieniędzy i ograniczaniu wydatków z programu partnerskiego, który w rzeczywiście bardziej "korzystnej" formie funkcjonuje max. kilka miesięcy.

 

Przypomnę tylko jak w ubiegłym roku wyglądał program partnerski nazwa.pl:
https://web.archive.org/web/20180726004859/https://www.nazwa.pl/zarabiaj-z-nami/

 

Z rejestracji/odnowienia domeny .pl prowizja to 12/10%. Zachęcając zatem jedną osobę, która zakupi, a potem odnowi jedną domenę .pl, można było zarobić 1zł19gr netto za rejestrację i 10zł netto za odnowienie usługi przez takiego klienta. Przy 10ciu domenach odnawianych, można było sobie pozwolić na jedno "bezpłatne" odnowienie za środki z poleceń.

 

chrome_2019-04-28_20-46-18.png 

 

Przy hostingach sprawa się miała trochę inaczej, bo można było zarobić sporo za osobę która kupiła i odnawiała hosting.  Dla przykładu, namawiając kogoś na hosting Active Cloud Pro, którego można było posiąść za kilka złotych w promocji, a odnowić za jakieś 1100zł brutto , można było jako polecający zdobyć 288zł w pierwszym roku, 198zł w kolejnych latach.

 

chrome_2019-04-28_20-47-04.png

 

 

Jeśli więc ktoś umiał namówić klientów na sharedy za 1100zł to rzeczywiście fajne pieniądze z tego były.
 

Inną rzeczą jest jak wygląda opłacalność i realna wartość takiej usługi, ale to już nie mnie oceniać - nie jestem klientem i nie korzystam z hostingu w tej firmie.

 

Wiem natomiast, że są na rynku hostingi znacznie tańsze i działają wystarczająco dobrze na potrzeby moich klientów.

 

O cenach domen się w ogóle ciężko pisać, bo 120zł netto za domenę .pl (a tyle kosztuje aktualnie wg cennika nazwa.pl) to w mojej ocenie spora przesada. I tak, wiem że jest DNS Anycast i DNSSEC i SSL. Jednakże to czy i komu jest to potrzebne akurat w takiej formie, za dodatkowe kilkadziesiąt złotych (uwzględnionych w cenie domeny) w stosunku do cen domen u konkurencji,  to już każdy musi sam ocenić. 

 

Biorąc pod uwagę to wszystko powyżej, pisanie o przywiązaniu do firmy w tej perspektywie i wychwalanie programu partnerskiego to jest śmieszne posunięcie i dla mnie jednoznaczne. Każdy jednak oceni po swojemu.

  • Lubię 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mały update: na innych serwisach prowadzona jest aktualnie również  akcja marketingu szeptanego (którego właściciel nazwa.pl rzekomo nie lubi, o czym pisał tutaj na forum) związana z nazwa.pl i jakością usług + aktualnym programem partnerskim.

 

Przykłady:

https://www.wykop.pl/ludzie/adzikowe/

https://www.wykop.pl/ludzie/klaudia-kucia/

https://www.wykop.pl/ludzie/komentowane-wpisy/angelika-zydorczak/

 

Kilka miesięcy temu była podobna akcja, też jakieś dziwne konta wychwalały tego konkretnego operatora:

https://www.wykop.pl/wpis/36833545/w-nawiazaniu-do-wczorajszego-wpisu-devones-nazwa-p/

 

U nas konta o podobnym charakterze zakładały nowe tematy lub pisały na temat firm konkurencyjnych (np. @home_pl )

chrome_2019-04-29_01-17-40.png

 

Widoczne białe tło pod wypowiedziami nie jest naturalne i świadczy zapewne o kopiowaniu treści z zewnętrznego źródła.

A tutaj nawet profil z identycznym avatarem jak jeden z wymienionych na wykopie:

 

Kiepsko to wszystko wygląda.

  • Lubię 1
  • Zaskoczony 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, tomenka napisał:

 po to ze są ludzie wierni swoim ideom oraz przyzwyczajeniom i zmiana po 15 latach nie nie jest dla nich szczytem marzen? 

 

 

tak z ciekawości, bo prosty człowiek jestem i może nie dostrzegam tak ważnych rzeczy, jakie to mogą być idee?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, zajcev napisał:

nie dostrzegam tak ważnych rzeczy, jakie to mogą być idee? 

@zajcev - Przykładowo Jan Statyczny ma jedną domenę swojej firmy i nie interesuje go SEO i domeniarstwo jako takie. Do tego nie za bardzo zna się na internetach i przerasta, go ta cała procedura przeniesienia-transferu gdzie indziej, więc godzi się na wydatek ~ 120 / rok.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, zajcev napisał:

 

tak z ciekawości, bo prosty człowiek jestem i może nie dostrzegam tak ważnych rzeczy, jakie to mogą być idee?

 

Taką ideą może być np. kwota na fakturze za marketing szeptany :]

  • Lubię 2
  • Haha 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2019 o 18:08, theqkash napisał:


Ja zwykłem namawiać ludzi na takie usługi z których sam bym chętnie skorzystał 🙂

u mnie podobnie to dziala :) jak ktos pyta, to polecam, z doswiadczenia

 

 

Od administracji: Post napisany przez osobę mającą powiązania z konkretną agencją marketingową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.04.2019 o 18:45, Suspect napisał:

 

Ale po co bawić się w jakieś programy partnerskie i marnować swój czas skoro konkurencja oferuje odnowienia domen w cenie o ponad połowę niższej? Tak chyba twierdzi każdy kto się zainteresował tematem.

Ale tu kupując domenę masz między  innymi do tego Certyfikat SSL, utrzymanie domeny na DNS Anycast czy konto pocztowe 100GB a u innych musisz osobno za to płacić

 

Od administracji: Post napisany przez osobę mającą powiązania z konkretną agencją marketingową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Maggy napisał:

Ale tu kupując domenę masz między  innymi do tego Certyfikat SSL, utrzymanie domeny na DNS Anycast czy konto pocztowe 100GB a u innych musisz osobno za to płacić

 

Wiele osób z pewnością kupuje domenę a z hostingu korzysta w innej firmie. Wtedy nawet jeżeli te usługi są całkowicie zbędne, trzeba zapłacić za odnowienie domeny 3 razy więcej niż u konkurencji. U konkurencji certyfikaty SSL otrzymuje się Let's Encrypt za darmo.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Suspect napisał:

 

Wiele osób z pewnością kupuje domenę a z hostingu korzysta w innej firmie. Wtedy nawet jeżeli te usługi są całkowicie zbędne, trzeba zapłacić za odnowienie domeny 3 razy więcej niż u konkurencji. U konkurencji certyfikaty SSL otrzymuje się Let's Encrypt za darmo.

 
Nie będę się sprzeczać bo nie o to tutaj chodzi, ja ogólnie jestem zadowolona, do tego dochodzi program partnerski o ktorym wspominałam i jest ok.  Ale wiadomo, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada

Od administracji: Post napisany przez osobę mającą powiązania z konkretną agencją marketingową.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, samu napisał:

Panowie, serio? Myślicie, że nikt na forum branżowym nie wie jak wygląda szeptanka? ;)

 

Na wykopie niejaka Klaudia która wcześniej zamieszczała przykre szeptanki, w kontrze na zarzuty o szeptankę stwierdziła, że pewnie ktoś płaci mnieza pisanie negatywnych opinii (choć nigdy tam nie napisałem nic złego na temat jakości usług nazwa.pl).

 

Oni naprawdę myślą, że to branża w której ludzie się łapią na takie opowiastki, a jeśli już się złapią to uda się ich pyskówką naprostować. 

 

Żenada. 

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Maggy napisał:

 
Nie będę się sprzeczać bo nie o to tutaj chodzi, ja ogólnie jestem zadowolona, do tego dochodzi program partnerski o ktorym wspominałam i jest ok.  Ale wiadomo, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada

 

W chwili obecnej, takim działaniem na rzecz owej firmy, tylko pogrążacie jej wizerunek - gratulacje. Jestem szczerze zaskoczony, że taka szeptanka została wykonana przez kogoś, kto absolutnie nie zna rynku i usług jakie reklamuje. Trudno być zadowolonym z oferty, z której tak na prawdę się nie korzysta, nie znając alternatyw.
 

Napiszę jeszcze raz, prostszymi słowami, ażeby ładnie SEO się zgadzało:

 

Wnioskując z wcześniejszych wpisów zawartych w tym wątku, jak i moim skromnym zdaniem

Usługi nazwa.pl zarówno jakością jak i ceną drastycznie odbiegają od konkurencyjnych ofert, ot co.

  • Super! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta kilku osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków, Poznań (oczywiście jak temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firma hostingowa na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. Twórz przyszłość usług hostingowych razem z nami. 
       
      Istniejemy od 13 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
      Specjalista ds. Wsparcia Klienta
      Opis stanowiska:
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie. Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego. Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na [email protected]
    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.