Skocz do zawartości
Mion

Opinie o nazwa.pl

theqkash

Szanowna agencjo marketingowa spamująca regularnie ten wątek - bardzo proszę o zaprzestanie spamowania naszego forum. Dziękujemy!

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

Dziś o   2017-09-14  o godzinie  08:28 wysłałem zapytanie do Nazwa.pl  korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie:

 

kontakt@nazwa.pl
Kontakt 24/7- Sprzedaż i obsługa

 

Do tego nic od nich technicznie nie chcąc tylko z zapytaniem o cesję domeny i to do nich :)

I do teraz czyli 14: 51 bez odpowiedzi.

 

Kolejny kontaktowy  "BOK'"  >:(

---

A jeszcze dodam, że mają tak słaby ten system kontakowy, że po wysłaniu e-maila i drugiego z "wezwaniem do odpowiedzi" na pierwszego  hehe w końcu jestem ich klientem  nie dostałem żadnego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z nadaniem NR roboczego titketu

 

---

17:48 i nadal zero odpowiedzi na pytania zadane rano   ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poczekalni pewnie z 500 zgłoszeń jak nie więcej skoro rano wysyłałeś zgłoszenie. Brr... Aż mnie ciarki przechodzą gdy pomyślę sobie o pracy w takim korpo gdzie brakuje rąk do pracy, a pracowników sięga frustracja do granic możliwości. 

Edytowano przez SomeGuy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale rano też wysłałem 269,37 zł za przedłużenie domen, więc mam prawo oczekiwać odpowiedzi w dniu zadania pytania, a nie (n) dni później...


Co więcej Jak miałem wygasające domeny, to do mnie wydzwaniali po dwa i więcej razy w sprawie ich przedłużenia i na to był czas i ludzie, ale by odpowiedzieć klientowi (kmać) ich klientowi na proste pytanie już nie.  

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak trochę z innej beczki

Czemu przenosisz do nich domeny? 

Edytowano przez bhu89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie przenosiłem miałem od początku. A co przeniesienia, to chodziło o cesje czy jak to nazwać domeny na konto firmowe. 

----

BOK udzielił odpowiedzi o 1:26 w nocy, ale BOK chyba był zaspany, bo pytanie zawierało dwa punkty, ale drugie zostało pominięte.

 

Przy okazji jako ciekawostka o czym nie wiedziałem:

Cytat

uprzejmie informuję, że w przypadku wygaśnięcia domeny przy jej przedłużeniu doliczany jest koszt przywrócenia usługi (19zł netto).

 

Edytowano przez Mion
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, otlet napisał:

To już nie lepiej robić cesję od razu do nowego, tańszego i lepszego operatora?

 

Transfer do innego operatora możliwy jest jedynie na te same dane abonenta, cesja będzie wymagana tak czy inaczej, przed lub po przeniesieniu domeny. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, SomeGuy napisał:

 

Transfer do innego operatora możliwy jest jedynie na te same dane abonenta, cesja będzie wymagana tak czy inaczej, przed lub po przeniesieniu domeny. 

Wiem, ale to lepiej szybko przenieść i dopiero cesję. Ceny w nazwa to jakiś żart i o ile przy jednej domenie może być to mała różnica to przy kilku, kilkunastu robi się jednak sporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, SomeGuy napisał:

@otlet Gigantyczna suma. Gdyby to było 5-10zł per domena vs inny dostawca, to ok, ale 123zł ? Heh. Żart.

To prawda. Dlatego klientów migruje do konkurencji, tak samo hostingowe konta. Wszystko co się da, by tylko uciec od nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety cały czas świadomość jest niewielka (odnośnie domen). Niektórzy myślą, że lepiej mieć domenę w dużej firmie z wysokimi cenami odnowień, bo wtedy mają "jakość".

To po naszej stronie jest niesienie kaganka oświaty ;)

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, otlet napisał:

To już nie lepiej robić cesję od razu do nowego, tańszego i lepszego operatora?

Problemem są te procedury wysyłanie skanów dowodu na FAX'a itd. Chyba, że sa uproszczone już < nie interesowałem się tym> wiec nie wiem jaki jest obecny stan przeniesienia sie np z NAZWA, AZ dziś indziej.

 

 

9 minut temu, behemoth napisał:

Niektórzy myślą, że lepiej mieć domenę w dużej firmie z wysokimi cenami odnowień, bo wtedy mają "jakość".

Tak zawsze myślałem w kwestii domem, czyli ze w dużej firmie jest "bezpieczniej" jak chodzi , że z domeną coś się stanie np  teoretycznie biorąc stanie się wartościowa i nagle zmieni właściciela , bo coś tam    :o

 

Biorąc po uwagę te przesądy nie zarejestrował bym "wartościowej" ( choć w teorii ) domeny w aftermarkecie z siedzibą na Cyprze...

Edytowano przez Mion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Mion napisał:

Problemem są te procedury wysyłanie skanów dowodu na FAX'a itd. Chyba, że sa uproszczone już < nie interesowałem się tym> wiec nie wiem jaki jest obecny stan przeniesienia sie np z NAZWA, AZ dziś indziej.

Wysyłasz jednym strzałem wnioski na wszystkie domeny, dostajesz kody i wynosisz domeny gdzie chcesz.

Nazwa.pl chyba jako jedyna wymusza wysyłanie wniosków drogą papierową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie róbcie tego supportowi :(

 

Kiedyś wprowadzałem ręcznie 60 kodów authinfo w system (lub więcej) z zeskanowanych dokumentów :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Poziomecki napisał:

Nie róbcie tego supportowi :(

 

Kiedyś wprowadzałem ręcznie 60 kodów authinfo w system (lub więcej) z zeskanowanych dokumentów :(

 

Gdyby nie było potrzeby to nikt by na siłę tego nie skanował ;) Założę się, że każdy wolałby wysłać wniosek z maila przypisanego do konta domenowego z prośbą o authinfo, a potem dostać go choćby SMSem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście z obowiązkiem przedłużenia, albo karą 123 PLN (tak po krótkiej analizie regulaminu).

Edytowano przez Mruczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.03.2018 o 20:57, Mruczek napisał:

Oczywiście z obowiązkiem przedłużenia, albo karą 123 PLN (tak po krótkiej analizie regulaminu).


Tego akurat można było się spodziewać. Widzę natomiast, że jest mocna walka o cyferki w rankingach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9/14/2017 o 19:48, SomeGuy napisał:

W poczekalni pewnie z 500 zgłoszeń jak nie więcej skoro rano wysyłałeś zgłoszenie. Brr... Aż mnie ciarki przechodzą gdy pomyślę sobie o pracy w takim korpo gdzie brakuje rąk do pracy, a pracowników sięga frustracja do granic możliwości. 

 

Aż tak słabo płacą i zwalniają? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niby wszystko już działa, ale wg tego co ludzie piszą na ich fanpage'u to od około 12 nie działało lub działało w kratkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez nazwa_uzytkownika
      Witam,
      i od razu proszę o zaprzestanie hejtu, że korzystam z tej "wspaniałej" firmy. Nie ja ją wybrałem,  ale mimo to muszę się babrać w tym g*wnie.
       
      Otóż, Od pewnego czasu mam problem z pocztą* na serwerach nazwa.pl 
      Problem pojawia się w różnych lokalizacjach sieciowych - nie ma znaczenia adres IP, urządzenie /aplikacja kliencka, rodzaj i nazwa ISP.
       
      Problem dotyczy tego, iż nie można wysłać poczty przez aplikację kliencką (przez webmail działa), co skutkuje wyświetleniem błędu typu "przekroczono czas połączenia smtp".
      Problem pojawia się w losowych momentach, częściej na początku tygodnia.
       
      *zostało zauważone również, że podczas problemów z pocztą nie działają inne usługi, korzystające z tego samego adresu na hostingu: ftp, sql.
      Podczas ww. problemów, robione byly testy połączeń do innych serwerów smtp, ftp (aby wykluczyć problemy z netem) - ich wynik był oczywiście pozytywny.
       
       
      Nazwa.pl twierdzi, że u nich problemu nie ma - ba nawet tworzyli sobie konta testowe na moim hostingu, żeby to potwierdzić.
      Nie ma siły, żeby się przyznali, że jest u nich problem.
       
      Macie jakieś rady, jak w takiej sytuacji powinienem z nimi postępować albo co ewentualnie jeszcze sprawdzić?
    • Przez daffx
      Tak btw przeglądając ich ofertę serwerów vps zobaczyłem coś czego nie widziałem nigdzie indziej:
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h  - po przekroczeniu 10Mbps
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h - brak info
       
      Maksymalny transfer na warstwie IP w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Maksymalne wykorzystanie powierzchni dyskowej (w okresie testowym)
      Maksymalna liczba danych odczytanych/zapisanych na dysk w ciągu 24h (w okresie testowym)
      Jaki sens ma limitowanie WYKUPIONYCH parametrów? (w dodatku w okresie testowym? i poza nim)
    • Przez Mion
      Nie piszę tego w formie opinii, czy gorzkiego żalu , ale "ciekawostki" a raczej ANTYyciekawostki... 

      Od 7 lat mam konto w konto hostingowe w AZ typu Personal (bez limitu transferu). Dnia 2017-09-07 o 13:32 wysłałem zapytanie  techniczne do BOK'u hostingu korzystając z oficjalnego e-maila podanego na ich stronie. Wybrałem e-mal a nie telefon, bo dołączyłem screeny ...  Zgłoszenie zostało przyjęte + nadany mu numer roboczy  

      Po kilku dniach odbić od bandy na zasadzie komunikacji dziś RE jutro RE na RE itd... dopiero dziś tj o 2017-09-12 o 8:25 otrzymałem końcowa odpowiedz, "że nie ma takiej opcji.
      Co do odpowiedzi "odmownej" , to nie mam zastrzeżeń tylko (kmać) czemu wymagało to aż 5 dni ping-ponga!!! Wystarczyło by od razu kompetentna osobna przeczytała zgłoszenie i udzieliła na nie jednoznacznej odpowiedzi lub w razie dalszych pytań nawet oni do mnie zadzwonili telefon był podany w e-mailu  wszak jestem od 7 lat ich klientem... Ale gdzie tam spychologia maksymalnie wydłużanie czasu odpowiedzi, aż się klientowi znudzi o coś pytać...  Nie ma problemu mi się znudziło przedłużać i nich usługę...
       
       
       
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.