Skocz do zawartości
zlotowinfo

ftp nie działa mi prawidłowo w biznes-host (hekko)

Rekomendowane odpowiedzi

odpalam putty i łączę się z serwerem vps-centos

uruchamiam MC i łączę się z ftp biznes-host

i wyskakują błędy...

 

przez te błędy widzę tylko jedną domenę,

plików w tej domenie połowy też nie widać

 

gdzIe problem? vps-centos, błędna konfiguracja biznes-host, problem z MC

jak temu zaradzić?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co to ma do rzeczy? w innych klientach ftp, ale z windows działa prawidłowo

niestety nie znam nic innego konsolowego na linux

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

support bizneshost (hekko) zlał mnie...

 

"Wszystkie katalogi domen oraz wymienione pliki w zgłoszeniu mają poprawne uprawnienia i znajdują się na serwerze.
Proszę zweryfikować ustawienia MC, skorzystać z innego programu lub za pomocą panelu DirectAdmin zweryfikować, że pliki istnieją."

zatem nadal nic nie wiem, czemu z konsoli zewnętrznego serwera nie widzę wszystkich plikó

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Typowy problem wystepujący z antycznymi wersjami mc (czyli poniżej 4.8), jest tego pełno w bugtracku. Zaktualizuj i tyle.

 

  • Super! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ok udało się zainstalować ten: https://centos.pkgs.org/5/slce-i386/mc-4.7.0.2-1.Nau5x.i386.rpm.html
niestety po "yum install..." pokazał się komunikat:  "Header V3 DSA signature: NOKEY, key ID xxxxxxxx"
ale pomogła komenda wyszukana z neta: rpm -Uhv <name_of_rpm>

 

wreszcie widzę wszyskie pliki, szkoda tylko że suport nie potrafił pomóc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziwisz się? Przecież to H88. Druga spraw to nie był problem z serwerem, więc jak masz dedyka bez administracji to im nic do tego, że Tobie nie działa oprogramowanie. Ich obchodzi serwer, a nie soft.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hej :)
 

12 godzin temu, zlotowinfo napisał:

support bizneshost (hekko) zlał mnie...

 

"Wszystkie katalogi domen oraz wymienione pliki w zgłoszeniu mają poprawne uprawnienia i znajdują się na serwerze.
Proszę zweryfikować ustawienia MC, skorzystać z innego programu lub za pomocą panelu DirectAdmin zweryfikować, że pliki istnieją."

zatem nadal nic nie wiem, czemu z konsoli zewnętrznego serwera nie widzę wszystkich plikó

Jeśli problem byłby z serwerem(maszyną), bądź posiadałbyś serwer dedykowany z administracją to na pewno pomoc byś otrzymał.
W przypadku serwera bez administracji support w żadnej firmie Ci nie pomoże, no chyba, że za dodatkową opłatą, za prace administracyjne.

 

Miłego dnia :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, zlotowinfo napisał:

nie oczekiwałem naprawy, tylko podpowiedzi, przyczyny tegoż problemu

W momencie, gdy jest to usługa root my nie mamy do niej dostępu. Konfiguracją i zarządzaniem systemem zajmujesz się Ty, taka jest specyfika usługi typu root.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ale żeby dać podpowiedź czy wskazówkę to trzeba poświecić czas na zapoznanie się z problemem, a czas pracownika to w tym przypadku koszta.

  • Lubię 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.