Skocz do zawartości
Krystian

Opinie o hrd.pl (Consulting Service)

Polecane posty

Wydaje mi się czy właśnie HRD.PL Padło? 

C:\Users\Tadeusz>ping hrd.pl

Pinging hrd.pl [149.86.225.115] with 32 bytes of data:
Reply from 185.16.37.5: Destination host unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 149.86.225.115:
    Packets: Sent = 4, Received = 1, Lost = 3 (75% loss),

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Sasni napisał:

Wydaje mi się czy właśnie HRD.PL Padło? 


C:\Users\Tadeusz>ping hrd.pl

Pinging hrd.pl [149.86.225.115] with 32 bytes of data:
Reply from 185.16.37.5: Destination host unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 149.86.225.115:
    Packets: Sent = 4, Received = 1, Lost = 3 (75% loss),

 

Chyba były jakieś prace planowane ale pewności nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już jestem na ostatniej prostej z dzbanami z Consulting service. Do migracji zostało coraz mniej domen. 

 

Dziś jednak dostałem odpowiedź, że kody są wydawane do 7 dni od momentu otrzymania pisma (dla przypomnienia, oczywiście listem tradycyjnym). NASK oczywiście ma nas w.... 

 

Co do powyższych awarii. Awarie mają średnio kilka razy na tydzień. Mój system odpytuje ich API co 4 godziny. Co chwilę widzę, że ich api leży itp. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
39 minut temu, Krystian napisał:

Już jestem na ostatniej prostej z dzbanami z Consulting service. Do migracji zostało coraz mniej domen. 

 

Dziś jednak dostałem odpowiedź, że kody są wydawane do 7 dni od momentu otrzymania pisma (dla przypomnienia, oczywiście listem tradycyjnym). NASK oczywiście ma nas w.... 

 

Co do powyższych awarii. Awarie mają średnio kilka razy na tydzień. Mój system odpytuje ich API co 4 godziny. Co chwilę widzę, że ich api leży itp. 

 

 

Wyciągaliśmy od nich 2 tygodnie temu domenę globalną - jak przyszło potwierdzenie że abonent poprosił o kod ( czyli otrzymali pismo)  @Rafał zadzwonił do nich i po 48h mieliśmy kod.

Nie wiem jakie tam teraz procedury- z rok temu czekaliśmy kilka dni bo nie odpisaliśmy na maila i nie potwierdziliśmy że zgadzamy się na wydanie kodu :)

Teraz potwierdzamy mailowo i telefonicznie :D

Edytowano przez Marek607

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście potwierdzam wszytko w ciągu 10 min, aby wydawali kody. 

Opisałem sytuację NASK na ich profilu FB. Poprosili, aby przedstawić sprawę mailowo. 

Być może NASK zmusi ich, żeby w obecnej sytuacji nie narażać klientów i kazać im chodzić na pocztę. 

Może większa ilość zgłoszeń do NASK w tej sprawie, przyczyni się do ukrócenia tych nieuczciwych praktyk oraz odzyskanie domen od nich? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Krystian napisał:

Oczywiście potwierdzam wszytko w ciągu 10 min, aby wydawali kody. 

Opisałem sytuację NASK na ich profilu FB. Poprosili, aby przedstawić sprawę mailowo. 

Być może NASK zmusi ich, żeby w obecnej sytuacji nie narażać klientów i kazać im chodzić na pocztę. 

Może większa ilość zgłoszeń do NASK w tej sprawie, przyczyni się do ukrócenia tych nieuczciwych praktyk oraz odzyskanie domen od nich? 

Atakuj ich na telefonie tak jak @Marek607 pisze.

Raz drugi, trzeci dzwoń i ponaglaj.

Aaa i w przypadku globalnych domen od razu proś ich o zdjęcie blokady transferu bo mają to uruchomione domyślnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Rafał napisał:

Atakuj ich na telefonie tak jak @Marek607 pisze.

Raz drugi, trzeci dzwoń i ponaglaj.

Aaa i w przypadku globalnych domen od razu proś ich o zdjęcie blokady transferu bo mają to uruchomione domyślnie.

 

Wiem ;) Już dość sporą liczbę domen wyrwałem w ciągu ostatniego roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Brałem" od nich ostatnio domenę rejestrowaną przez MasterNet (z którym nie było już żadnego kontaktu). Oczywiście pismo papierowe, poczta itp. Nic, trudno. List wysłany w poniedziałek, odpowiedź w czwartek, że nie zgadza im się podpis odpowiedniego pełnomocnika, bo domena "może być" warta więcej niż wartość z pełnomocnictwa. I tu poprosili mnie o SKAN wniosku podpisanego przez osobę wymienioną w RIK (odpowiednik KRS dla instytucji kultury), odwiedziłem dyrektora, dostałem podpis, zeskanowałem, wysłałem skan i po 15 minutach miałem authinfo.

 

Wniosek: nie jest to wiek XXI, ale też nie jest źle i nie kazali mi wysyłać kolejnego listu z wnioskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez proserwer.pl
      Witajcie!
       
      W tym wątku będziemy zamieszczać informacje na temat aktualnej oferty, promocji, nowości oraz wprowadzanych zmianach na PROSERWER.pl
       
      Kilka słów o firmie
      Istniejemy na rynku już 14 lat i ciągle rozszerzamy naszą ofertę o nowe usługi takie jak domeny, certyfikaty ssl, serwery vps, kreator stron www oraz e-sklep Przez cały czas intensywnie rozwijamy nasz autorski panel klienta, który ułatwia zarządzanie usługami oraz wzbogaca je o wiele funkcji niedostępnych w standardowym panelach (większość zadań można załatwić poprzez panel w pełni automatycznie) Długa obecność w branży i wieloletnie relacje z naszymi stałymi klientami pozwoliły nam na dopracowanie usług tak aby zarówno wykorzystywały najnowsze rozwiązania techniczne jak i  dostarczały oczekiwanych funkcjonalności Jesteśmy polską firmą z polskim kapitałem Wystawiamy faktury VAT  
      Ogólne informacje techniczne
      Cała infrastruktura (hosting, dnsy, serwery backupowe, serwery "pomocnicze") rozmieszczona w trzech centrach danych Wszystkie usługi umieszczane na serwerach dedykowanych z procesorami Intel® Xeon®, pamięcią RAM ECC oraz dyskami SSD Wysokie bezpieczeństwo danych dzięki redundancji dysków (RAID) oraz stałemu monitorowaniu stanu dysków kopii zapasowej przechowywanej w oddzielnym centrum danych kolejnej kopii zapasowej przechowywanej w jeszcze jednym (oddzielnym centrum danych) Ponad 10 letnia stała współpraca z dostawcami oprogramowania oraz centrami danych pozwoliła nam wypracować odpowiednie procedury minimalizujące ryzyko występowania problemów oraz skracające czas ich rozwiązywania  
      O usłudze hostingu www
      Bezpłatny okres testowy (14 dni) Dostęp do SSH Transfer danych bez limitu Autorski instalator stron www (uruchamia gotowe strony np. WordPress, PrestaShop, Joomla czy MyBB w polskiej wersji językowej) W pełni zautomatyzowane wgrywanie kopii zapasowej Możliwość zamówienia dedykowanego adresu IP Możliwość zawarcia "umowy powierzenia przetwarzania danych" na potrzeby RODO Możliwe przejście zarówno na wyższy jak i niższy pakiet Oprogramowanie: CL, Nginx + Apache + mod_lsapi + OPCache, PHP 7, cPanel, Let's Encrypt, HTTP/2, ionCube, WAF, AntySpam, Antywirus Bezpłatna migracja strony od innego dostawcy  
      Naszą pełną ofertę znajdziecie pod adresem:
       
      https://proserwer.pl
       
      Dane firmy
       
      PROSERWER Michał Kalenik
      ul. Łagiewnicka 108/3
      91-456 Łódź
      NIP: 726-246-92-33
      REGON: 100764444
       
      Zapraszamy do bezpłatny testów! A w przypadku pytań do kontaktu na maila info@proserwer.pl
    • Przez hostinguj
      Witajcie użytkownicy rootnode,
       
      Zapraszamy do sprawdzenia naszej oferty na hosting i domeny od Hostinguj.pl
       
      Na wstępie informujemy również, że przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy ROOTNODE, który obniża cenę zamówienia hostingu o 55%.
       
      Hosting:
      Stała niska cena zakupu i przedłużenia Wygodne okresy rozliczeniowe: 1 miesiąc, 3 miesiące, 6 miesięcy, rok, dwa lata, trzy lata Najtańszy plan hostingowy: 0,99PLN/msc Dostępne plany hostingowe z brakiem limitu transferu Pojemności kont od 1GB do 100GB Brak limitu podpiętych domen na wszystkich kontach HTTP/2 Let’s Encrypt cPanel Autoinstalator 480+ aplikacji  Darmowa subdomena w domenie freeko.pl Obsługa Node.js PHP (5.6-7.3) Serwery zlokalizowane w Warszawie (ovh) 14 dniowy bezpłatny okres próbny System partnerski (40% udziału od zamówień na hosting)
      Więcej o hostingu  
      Plany hostingowe:
      LITE 1GB - 0,99PLN/msc STANDARD 5GB - 2,99PLN/msc BUSINESS 15GB - 7,49PLN/msc PREMIUM 35GB - 17,49PLN/msc PRO 100GB - 49,99PLN/msc  
      Domeny:
      Dostępne 465 różnych rozszerzeń Szybka i automatyczna rejestracja/transfer/odnowienie  Rejestracja/transfer/odnowienie domen w atrakcyjnych cenach Promocje na rejestracje domen .online i .site - 0.05PLN
      Więcej o domenach  
      Płatności:
      Dotpay Przelew bankowy Paysafecard PayPal  
      Dane firmy:
      Hostinguj Maksymilian Kuta NIP: 8133618743 REGON: 380594806 Kontakt  
      Podane ceny powyżej są cenami netto, do których należy doliczyć 23%VAT
       
      Zapraszamy!
    • Przez Krystian
      Witajcie, 
       
      Jak część pewnie już z Was wie, po ostatnich przygodach z HRD, postanowiłem przenieść się do domeny.tv
      Ich moduł do WHMCS działa znakomicie, rezerwuje domeny itp - bajka. Obecnie przez ich API i ich wtyczce do WHMCS, można rejestrować aż 757 różnych TDL. 
      Jak zapewne się domyślanie, dodanie takiej ilości TLD do WHMCS wraz z cenami jest dość czasochłonne, monotonne itp. Mój profesor na studiach powiadał, że "Dobry informatyk to leniwy informatyk. Znajdzie rozwiązanie każdego problemu po jak najmniejszej linii oporu" - coś w tym jest  Postanowiłem zrobić moduł do WHMCS, który odwali cała pracę za mnie. 
       
      Poniżej opis modułu:
       
      Niedługo moduł będzie dostępny (przeszedł testy na dev, teraz pracujemy na nim na produkcji aby wyłapać jeszcze jakieś ewentualne niuanse czy bugi). Jeśli macie jakieś uwagi co warto by dodać, zmienić itp, będę wdzięczny za sugestie i opinie. W przyszłości planuję rozbudowę zasad ustalania cennika, np. inny dla domen krajowych, inny dla globalnych itp, ale to dopiero za jakiś czas, jeśli będzie zapotrzebowanie. 
    • Przez Rafal
      Witam,
      kupię moduł HRD do WHMCS (najnowsza wersja).
      Oferty proszę składać na PW .
       
      Dzięki
    • Przez smarthost
      Witam,
       
      Czy ktoś z Was używa może nowego API hrd ? Przebudowuję aktualnie cały mój system i chyba nie ma sensu wdrażać "mostków" do starego API. Wolałbym nowe - ale czy ktoś może potwierdzić, że działa?
       
      Od razu prośba: nie piszcie, żebym wdrożył sobie API NASK 🙂 Nie o to chodzi w moim pytaniu.
       
      Wojtek
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.