Skocz do zawartości
smarthost

hrd - migracja trwa

Polecane posty

5 godzin temu, codetronic napisał:

Szukałem informacji o tej migracji i natrafiłem na to forum. Czy dzisiaj ich API też coś nie wariuje?

 

Jesteśmy ich klientami od dawna, ale to co się ostatnio dzieje to masakra. Na szczęście sami przechodzimy do NASKu i jesteśmy na finiszu przygotowywania własnego, stabilnego systemu resellerskiego. Jeszcze ze trzy tygodnie i uciekamy...

 

 

Juz po testach w NASK ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coś czuję po komentarzach, że jakoś tak dziwnie nagle szykuje się powstanie wielu nowych partnerów NASK 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panele udostępnione ale średnio działają. Najlepiej działa bok bo działa na danych realnych. Pozostałe panele sie nie synchronizują bo nie jest uruchomiony cron. Nie działa tam wysyłka powiadomień o odnowieniach np więc trzeba samemu sprawdzać albo mieć skrypty do starego api (mostka). Panel csa wymaga nowego hasła ale reset nie zawsze działa a z panelu csp nie da się ustawić hasła.

Ogólnie kaszana.

 

Nikt chyba tego próbnie nie testowałem na realnych danych...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nie testowali na realnych danych? :D Nadal testują i to na produkcji :D Early Access w pełnej krasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas testów od chyba listopada panele były puste. Jak sobie dodałeś domenę to była, jak dodałeś abonenta to też był. Ale nic nie było próbnie zaimportowane. Podejrzewam że pierwszy import danych był podczas migracji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, smarthost napisał:

coś czuję po komentarzach, że jakoś tak dziwnie nagle szykuje się powstanie wielu nowych partnerów NASK 🙂

 

bariera bedzie napisanie integracji z NASK i przejscie testów i wyłozenie 10 tyś na dzień dobry

Edytowano przez darekm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry cytat w odniesieniu do dzisiejszej sytuacji tegoż zaufanego i zapewniającego odpowiedni poziom bezpieczeństwa rejestratora (przez "odłączenie systemu" od internetu :) ) opisanej tutaj:

 

" W związku z powyższym, mając na uwadze dobro i interes Klientów spółki o12.pl, zarząd firmy zażądał wydania wszystkich kodów Authinfo do domen Klientów spółki o12.pl zarejestrowanych za pośrednictwem CONSULTING SERVICE sp. z o.o. Celem firmy jest przeniesienie obsługi domen Klientów o12.pl do akredytowanego rejestratora, godnego zaufania i zapewniającego odpowiedni poziom bezpieczeństwa obsługi Klientów. "

Heh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mariaczi napisał:

zaufanego i zapewniającego odpowiedni poziom bezpieczeństwa rejestratora


Wiesz jak to jest - wszyscy się lubią chwalić. Rejestrator nr 1 z resellerem nr 1 przetoczyli małą jednostronną próbę sił, a prawda jest taka, że ani o12 nie zabierze domen z NASKu (i z tego co pisali na z3s to nawet o to nie wnosili), ani hrd nie zniknie. Każdy pokrzyczy, pojęczy, postęka jaka to konkurencja zła i niedobra, a jak coś padnie to padnie tak samo jak u wszystkich, albo bardziej 😉

Jak to mawia się w moich rodzinnych stronach "nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku" - to przede wszystkim słowa do tych, którzy myślą, że fuckupy takie jak w przypadku hrd zdarzają się tylko w hrd - nic bardziej mylnego 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciągle zgłaszam i już mi napisali bym tego nie robił póki się nie ogarną ale ich regulamin mowi co innego...

 

W ogóle nie ma w ich regulaminie żadnej odpowoedzialnosci przez nich.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na Z3Sjest  komentarz, który może niektórym coś podpowiedzieć:

 

Cytuj

Problem jest z panelem sprzedażowym. Rejestruj z zakupowego i wpisuj nr csa bez przedrostka (sam numer).
Ta miła Pani dużo mi dziś pomogła. Przy okazji okazało się, że trzeba zrobić dużo więcej w ustawieniach niż tylko lista to do.
Prze klikaj panel zakupowy, później sprzedażowy po ustawieniach i uzupełnij wszelkie braki. Nawet takie, których nie używasz.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast pisać takie ogłoszenia to by napisali na czym sprawa stoi... Bo to jest żenujące. Z nasku nam napisali warunki przyjęcia ale przepięcie domen  tylko poprzez authinfo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U nas nie jest tak źle.

 

Jedyne problemy z modułem do whmcs jakie są to z transferem.

Rejestracja działa, odnowienie domen też.

Transfer sypie błędem i koniec. Ręcznie dodałem 30 domen było znacznie szybciej z ich panelu ( tak panel działa kompletnie ok , rejestracja transfer i odnowienie)  nie miałem z niczym problemu.

 

Whmcs zrobił sobie synchro dopiero następnego dnia tych domen co ręcznie transferowałem ale ogólnie tragedii nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale tam nie ma za dużo przerabiania - ot podmieniłem url-e, i dane autoryzacyjne w panelu admina whmcs i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bełkot, marketingowy bełkot i bicie piany, bo założyli, że będzie więcej $$$ a tu nie idzie po ich myśli. Z dnia na dzień, coraz bardziej stają się żenująca firma numer 1 w Polsce - światowy lider w lamentowaniu i płaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.07.2018 o 15:51, mariaczi napisał:

Bełkot, marketingowy bełkot i bicie piany, bo założyli, że będzie więcej $$$ a tu nie idzie po ich myśli. Z dnia na dzień, coraz bardziej stają się żenująca firma numer 1 w Polsce - światowy lider w lamentowaniu i płaczu.


Generalnie to ja się zastanawiam jak się ma publikowanie tego typu mocnych zarzutów do "uczciwej konkurencji" 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Krystian
      Po prawie 11 latach postanowiłem pożegnać się z HRD. Ich API często leży i kwiczy, nowy panel jest beznadziejny i nieużyteczny itp. 
      Około 2-3 tygodniu temu, zacząłem migrować klientów i domeny do domeny.tv
      Mają świetny moduł do WHMCS, API działa i mają dużo lepsze ceny niż HRD przy mniejszej ilości wymaganych domen.
       
      Od kilku dni, klienci mają problem z uzyskiwaniem auth info. HRD twierdzi, że wysyła albo wymyśla jakieś dziwne problemy. Dodam, że wszystkie wnioski sam wypełniam za klientów i daje im tylko do podpisania, załączenia dokumentów i wysłania do nich. 
       
      Dziś jeden z moich klientów przesłał mi taką wiadomość:
       
       
      Wiedzieliście o tym? Bo ja, jako partner, nie. Brak informacji w panelu czy na stronie. A według regulaminu mają 14 dni z wyprzedzeniem informować o zmianach w regulaminie. 
      Firma ta schodzi do poziomu nazwy.pl Zobaczyli, że ludzie masowo zabierają domeny od nich i robią teraz co mogą, aby utrudnić ten proces. 
    • Przez Rafal
      Witam,
      kupię moduł HRD do WHMCS (najnowsza wersja).
      Oferty proszę składać na PW .
       
      Dzięki
    • Przez smarthost
      Witam,
       
      Czy ktoś z Was używa może nowego API hrd ? Przebudowuję aktualnie cały mój system i chyba nie ma sensu wdrażać "mostków" do starego API. Wolałbym nowe - ale czy ktoś może potwierdzić, że działa?
       
      Od razu prośba: nie piszcie, żebym wdrożył sobie API NASK 🙂 Nie o to chodzi w moim pytaniu.
       
      Wojtek
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.