Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Czy komuś już hostingi zrzeszone w H88 podniosły ceny/zmieniły ofertę? I gdzie bezpiecznie?


Rekomendowane odpowiedzi

Dobry!

 

Jak w temacie: czy komuś ze społeczności hostingi zrzeszone w H88 już podniosły ceny bądź zmieniły pakiety na gorsze/lepsze? A może już robią integracje i przenosiny userów lub usług między firmami?

 

Byłbym wdzięczny za wszelkie info. Mam na Superhost hosting i parę domen, jak na razie sobie chwalę. Ale szykują się zmiany, więc chciałbym wiedzieć, kiedy należałoby robić ostateczny backup całości i wolać o authinfo.  To raz.

 

Dwa, gdzie poza hostingami z grupy H88 zrobić bezpieczną przystań? Ostatnio ładnie z mojej strony wygląda HitMe.pl, kupiłem teraz u nich parę domen i nie narzekam. Ale martwi mnie ostatni news, jaki wyszperałem na Pulsie Biznesu, że R22 (czyli H88) dopiero się rozkręca... :( Ach z góry uprzedzam - OVH odpada. Nie pytajcie dlaczego...

https://www.pb.pl/r22-sie-rozpedza-901992

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 57
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

W Linuxpl.com od ponad dekady (od roku 2005) nie zmienialiśmy cen pakietów hostingowych oraz cen szeregu innych usług. Jednocześnie przez ostatnie kilkanaście lat nastąpił znaczący wzrost kosztów wytw

Coś w tym jest, ale prędzej czeka na ewolucja rynku na wzór zachodni: 3-4 większe marki hostingowe i 20-30 firm mocno wyspecjalizowanych w usługach "premium" (np. rozwiązania cloudowe, uszyte na miarę

@Kapitan_Bomba No cóż, nie będę Ci opisywać tak oczywistego faktu, że prowadząc firmę chcesz dzięki niej zarabiać - bez względu na skalę, czy zatrudniasz 200 osób, czy 20. Firma hostingowa to nie fund

jarodebombel, myślę, że na tym etapie ciężko jeszcze stwierdzić intencje grupy. Są dwie opcje: budowa potężnej jednej marki i konkurencja względem 1and1/nazwa. Druga to po prostu czysta pompka przed sprzedażą (zobacz historie home, w 2011r twórca pozbywa się firmy (totalna stagnacja w rozwoju), w 2014 home przejmuje az, za chwilę po "zwiększeniu liczby domen" a przede wszystkim swojej hipotetycznej wartości, 1and1 kupuje home.pl... co się dzieje w home.pl od 2011 chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć wystarczyło śledzić skasowane już opinie na face itd... (to samo nazwa z wht), 1and1 tylko dobija gwoździe. Na podstawie aktualnych ruchów które wykonuje R22/H88, opinii ludzi po przejęciu itd... wygląda na  to, że ktoś liczy na konsolidacje przed sprzedażą a nawet krążą plotki, że godaddy/hostgator, które ostrzą zęby na region EMEA (więc może pod to szykują sprzedaż ?). Na chwile obecną są to gdybania, czas pokaże, trzeba obserwować i tyle.

 

Co do OVH, skupili się głównie na infra DC i tutaj oferują niezłe- ekonomiczne usługi (choć przyznam szczerze ze pod NRB/FRA/AMS a nawet przy węzłach w warszawie/wiedniu idzie znaleźć dużo lepsze usługi w podobnej cenie), reszta to tzw. "must be"  (czyli lepiej się trzymać z daleka, co ewidentnie podkreślają tysiące opinii).

 

Na pytanie czego szukać, zależy czego szukasz, jeśli tanizny i akceptujesz to , że support to "nie wiem jak rozwiązać problem ale mogę panu sprzedać ssl"  a wydajność z oferty nielimitowanej to często 1/10 tego co w koncie w innej firmie, brak polityk bezpieczeństwa itd..  to bierzesz z korpo lub januszbiz i sam dbasz o wszystko. Jeśli szukasz lepszego supportu i oczekujesz pokrycia parametrów itd... musisz szukać średnich firm lub tzw. firm modułowych, ale tutaj oczywiście wiesz za co płacisz.

 

Wszystko zależy od potrzeba/jakość/budżet i nie ma tu wielkiej filozofii :)

W Polsce większość ludzi nadal chce wydać na swoje serwisy, które często na nich pracują jak najmniej a w ostatecznym rachunku płacą słono za to, po czym szybko biegnie kupić przysłowiowy szesciopak bo "zaoszczędził". Zdziwilibyście się jak na tym polu na zachodzie ludzi potrafią być racjonalni.

W Polsce do dziś ludzie wierzą, że hostgator nie ma limitów (autentyczny wątek z wht z wczoraj).

 

 

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Mruczek napisał:

Oby nie przejęli dhosting, ani IQ. Niestety nigdzie nie jest bezpiecznie, chyba, że w Home, albo Nazwie ;-)

Weź nie strasz... Jak te firmy przejmą to nie pozostanie nic innego jak wiać za granicę.

 

Odnośnie pytania zawartego w tytule tematu - tak. Podnieśli i to dość drastycznie. Żeby było śmieszniej jeden z użytkowników ma domenę ważną do 17 marca bieżącego roku. Kilka dni temu dostałem fakturę z terminem do 24 stycznia. Póki co domena działa ale jak wyłączą to się przeniesie albo przechwyci w czymś stabilniejszym.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie siejcie fermentu :D Są firmy, które z jednej strony radzą sobie na tyle dobrze, żeby zarabiać i "mieć się dobrze", z drugiej strony są zarządzane przez ludzi, dla których hosting to pasja i taka praca (dla siebie, a nie pod batem korposzefa) sprawia im przyjemność, a z trzeciej sprzedanie firmy, szczególnie przez ludzi w wieku 20-40 lat nawet za równowartość 5-6 lat przychodu rocznego nie będzie żadnym argumentem w stylu "sprzedasz i do końca życia nie musisz pracować".

 

Po prostu trzeba się liczyć z tym, że rynek hostingu w Polsce będzie wyglądał tak (w zasadzie już tak wygląda), że będą 3 duże firmy (~70% rynku) i ze 100 małych (wiadomo, że jedne będą większe, a inne mniejsze), które utrzymają pozostałe 30%.  Podobnie działo się w ostatnich latach z handlem, gdzie dyskonty i hipermarkety wyparły część mniejszych sklepów, ale te mniejsze które przetrwały dalej istnieją i dają radę. Tak czy siak, już raczej spektakularnych przejęć nie będzie, bo wszystkie średniej wielkości hostingi zostały już przez kogoś kupione (wybaczcie, ale dhosting czy iq przynajmniej w tej chwili mają łącznie 0,8% rynku wg starego top100 /tak wiem, że miarodajność tego rankingu jest jaka jest/, więc do średnich firm osobiście bym ich nie zaliczył), a nawet jeśli ktoś w stylu godaddy  kupi home, nazwę czy h88, to w zasadzie niczego specjalnego to nie będzie oznaczało.

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Kapitan_Bomba napisał:

już raczej spektakularnych przejęć nie będzie

 

kwestia co dla kogo jest "spektakularne" ale jak dla mnie to jeszcze coś ciekawego z drugiej ligi (top20) zostanie wkrótce wchłoniete ;)

 

11 godzin temu, Kapitan_Bomba napisał:

0,8% rynku wg starego top100

 

TOP100 to szacunki lub faktyczny stan utrzymywania domen na DNSach co != nie równa się masie innych istotnych wskaźników (przychód, dochód, liczba klientów, średnia z koszyka etc.) więc jak dla mnie to tam dalej jest trochę ciekawych pozycji. Choć owszem, ruchy H88 pokazują, że dla nich głównie liczy się liczba klientów. 

 

11 godzin temu, Kapitan_Bomba napisał:

to w zasadzie niczego specjalnego to nie będzie oznaczało

 

To zależy co z tym zrobi i co wcześniej w kwestii konsolidacji zrobi H88. Pozostali raczej na tym zyskają :)

 

11 godzin temu, Kapitan_Bomba napisał:

sprzedanie firmy (...) nawet za równowartość 5-6 lat przychodu rocznego nie będzie żadnym argumentem

 

+1. Nie każdy chce się pozbyć i nie każdy ma pomysł na siebie w innej branży. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.01.2018 o 10:39, Kapitan_Bomba napisał:

Po prostu trzeba się liczyć z tym, że rynek hostingu w Polsce będzie wyglądał tak (w zasadzie już tak wygląda), że będą 3 duże firmy (~70% rynku) i ze 100 małych (wiadomo, że jedne będą większe, a inne mniejsze), które utrzymają pozostałe 30%. 

 

Coś w tym jest, ale prędzej czeka na ewolucja rynku na wzór zachodni: 3-4 większe marki hostingowe i 20-30 firm mocno wyspecjalizowanych w usługach "premium" (np. rozwiązania cloudowe, uszyte na miarę, administracja, aplikacje itd.). Koszty utrzymania hostingu oraz klientów idą mocno w górę i w pewnym momencie firmy nastawione na usługi serwerowe przestaną widzieć w tym sens i będą musiały się przestawić na inny model prowadzenia działalności oraz oferty (albo zostać wchłonięte przez innych - tutaj decyzja biznesowa może być o tyle utrudniona, że pozyskanie małej firmy z 300-400 klientami może być już nieopłacalne z punktu widzenia ewentualnej migracji oraz korzyści z przejęcia dosłownie ułamka rynku, który jest zmienny). Zwróć uwagę na to, jak wygląda to na zachodzie gdzie obok topowych marek pojawiają się co i rusz mali gracze, którzy najpierw oferują super promocje z VPS'ami za 1$, a po roku/dwóch znikają. Ilu takich nowych graczy w ostatnich latach zdołało się utrzymać na powierzchni?

 

Z perspektywy klienta, który buduje swój biznes w online, taka niestabilność przekłada się na nerwowość w działaniu swojej firmy. Dlatego też woli zapłacić więcej teoretycznie większej firmie i mieć względny spokój (SLA, administracja, rozwój infrastruktury), niż płacić 2 dolary miesięcznie na serwer, który jest sprzedawany poniżej kosztów obsługi i utrzymywany w piwnicy pod akademikiem :)

Był całkiem niedawno fajny wywiad z Pawłem Tkaczykiem, który dostał od jednego ze swoich czytelników pytanie "mam dużo klientów, nawet nie wyrabiam się z zamówieniami, mimo tego jestem pod kreską. Co robić?", na co Paweł odpowiedział "W pierwszej kolejności - podnieś ceny usług, potem pomyśl o zatrudnieniu kogoś do firmy".

 

[Adam z home.pl]

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

Koszty utrzymania hostingu oraz klientów idą mocno w górę

Możesz napisać dla przykładu co idzie mocno w górę? Z tego co widzę, to póki co rosną ceny w największych firmach (co chwila pojawiają się jakieś opinie w stylu "podnieśli mi cenę z 300 do 900 zł"). A jakoś nie zauważyłem, żeby koszty łącz, prądu, sprzętu czy wynagrodzeń pracowników wzrosły - nawet łącznie - dwukrotnie ;)

 

Cytuj

Z perspektywy klienta, który buduje swój biznes w online, taka niestabilność przekłada się na nerwowość w działaniu swojej firmy.

O ironio, ilu klientów się dziwi, że najpierw dostaje coś za darmo czy za 1 zł, a po roku muszą płacić setki złotych, na pewno są z tego tytułu bardzo spokojni i czują się stabilnie ;)  (tak, to ich wina, że nie czytają regulaminów promocji)

 

Wybacz Adamie z home, ale jak dla mnie, to żyjesz w jakieś innej rzeczywistości - może warto jednak przypomnieć sobie, że jesteśmy w Polsce, a nie w USA? ;)

Edytowane przez Kapitan_Bomba
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kapitan_Bomba Ceny utrzymania pracowników rosną i to mocno. Wyciągnięcie dobrego administratora z rynku (jest to bowiem zawód, dla którego hasło "bezrobocie" nie istnieje;)) kosztuje całkiem sporo (i nie chodzi o zwykłą pensję), w tym zakresie rynek jest bardzo spłycony. To samą jest zresztą z kosztami zatrudnienia konsultantów technicznych (z odpowiednią wiedzą, lub wyszkolenie takowych co trwa miesiące - a to też kosztuje). Jako firma zatrudniająca ponad 260 osób znamy ten temat. Jeżeli chodzi zaś o zasoby sprzętowe - jako home.pl dbamy o modernizację sprzętu, robimy to regularnie a to wiąże się z zakupem odpowiednich maszyn, dysków, pamięci. Ceny tych podzespołów są obecnie bardzo wysokie (w stosunku do tego co było 5-6 lat temu), a jeżeli celujesz w wysoką jakość to musisz  jeszcze dopłacić. Oczywiście możesz w swojej strategii wskazać, że dane będziesz przechowywać na kilkuletnich "sztruclach" z dyskami, które są wyeksploatowane do granic. Ale jest to działanie na krótką metę. Gdyby koszty prowadzenia firmy były stałe i nie wariowały tj. w ostatnich latach - oprócz home, nazwy, H88 i paru innych firm, byłoby jeszcze z 20 innych, które miałyby realną konkurencję. Konsolidacja rynku to dla mniejszych graczy jedyna szansa, aby przetrwać i zyskać opcję na ewentualny rozwój.

  • Super! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż - jesteście duzi, to macie duże koszta. Poza tym hajs musi się zgadzać, duże spółki nie mogą przynosić strat, muszą zarabiać i jeśli nie da się pozyskać nowych klientów (a część wręcz odchodzi), to trzeba drenować portfele tym, którzy jeszcze zostali. A wbrew pozorom klienci nie mają budżetu typu 'no limit', dlatego tutaj jest szansa dla małych firm, które niewielkimi kosztami są w stanie zaoferować znacznie niższe ceny i wcale niekoniecznie niższą jakość (wcale nie mam tu na myśli usług, które są nierentowne - po prostu u  Was najtańszy hosting kosztuje bodajże 300 zł + VAT rocznie, a nie oszukujmy się, nie każdy potrzebuje XX GB powierzchni za tę kwotę, wystarczy mu 5GB za stówkę ;) ). Tak już jest z rynkiem usług :)

Edytowane przez Kapitan_Bomba
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Kapitan_Bomba napisał:

No cóż - jesteście duzi, to macie duże koszta. Poza tym hajs musi się zgadzać, duże spółki nie mogą przynosić strat, muszą zarabiać i jeśli nie da się pozyskać nowych klientów (a część wręcz odchodzi), to trzeba drenować portfele tym, którzy jeszcze zostali. A wbrew pozorom klienci nie mają budżetu typu 'no limit', dlatego tutaj jest szansa dla małych firm, które niewielkimi kosztami są w stanie zaoferować znacznie niższe ceny i wcale niekoniecznie niższą jakość. Tak już jest z rynkiem usług :)

Mylisz się tak bardzo się mylisz.

Zarówno duzi jak i mali chcą aby kasa się zgadzała ci więksi jak tu ładnie @home_plopisał mają po prostu większe pole do działania.

Stać ich na rozwój infrastruktury czy chociażby zatrudnienie dodatkowej osoby do teamu.

 

To nie jest tak że małe firmy nie chcą się rozwijać ich nie stać po prostu aby zrobić to w szybkim tempie typu migracja serwerów z hdd na ssd kosztowo się by zabili.

 

@home_pl poruszył najważniejszy punkt czyli dobry pracownik i w pełni się z nim zgadzam bardzo naprawdę bardzo ciężko jest znaleźć dobrego pracownika z wiedzą a już tym bardziej admina.

Ci co są przeważnie gdzieś już pracują dwa że dobry admin się ceni. Swieżaków tzn bez wiedzy czy to admina czy pracownika bok się nie zatrudnia czas i koszty które poniesiesz na wyszkolenie takiego pracownika są ogromne, zwłaszcza czas którego nikt ci nie zwróci.

 

 

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

Mylisz się tak bardzo się mylisz.

Chyba nie zrozumiałeś za bardzo ;) W każdej korporacji na świecie jest tak, że zysk rok do roku musi rosnąć. W "małej" firmie nic się nie stanie jeśli w 2016 roku właściciel zarobi 100 000 zł rocznie, a w 2017 już 90 000 zł. A w korpo już byłoby z tego tytułu trzęsienie ziemi ;)

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kapitan_Bomba No cóż, nie będę Ci opisywać tak oczywistego faktu, że prowadząc firmę chcesz dzięki niej zarabiać - bez względu na skalę, czy zatrudniasz 200 osób, czy 20. Firma hostingowa to nie fundacja non profit :) Mały gracz - nawet gdy zyska np. 100 klientów, którzy zrezygnowali z usług giganta, musi zadbać o ich obsługę techniczną oraz posprzedażową. A to kosztuje. W innym przypadku taki klient po prosto odejdzie gdzie indziej. Piszesz o kuszeniu niskimi cenami przez małe firmy, a sytuacja jest taka, że dyskutujemy o tym w wątku który opisuje kwestię konsolidacji małych firm hostingowych i wynikającej z tego zmianie cen w ofercie. Jak myślisz, dlaczego do tego doszło i jak to się ma do twojej tezy? :)

 

Cytuj

W "małej" firmie nic się nie stanie jeśli w 2016 roku właściciel zarobi 100 000 zł rocznie, a w 2017 już 90 000 zł. A w korpo już byłoby z tego tytułu trzęsienie ziemi.

 

Jest dokładnie odwrotnie. Te 10 tysięcy zł różnicy w małej firmie często decyduje o być albo nie być. Korporacja (jeżeli już jesteśmy przy tej terminologii;)) poradzi sobie w tej sytuacji inaczej bo ma większe pole manewru do optymalizacji wydatków. Mała firma takiego luzu nie ma.

Edytowane przez home_pl
  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, gb1 napisał:

 

Jeśli konkuruje się często ceną to trudno mieć środki na rozwój oraz innowacje. 

Samą ceną trudno konkurować, klient jest w stanie wiele zapłacić jeśli dostanie nie tylko serwer a i dobrą obsługę kontakt czy chociażby pomoc w przypadku jakiegoś problemu nie koniecznie problemu serwera a samego skryptu a wystarczy zerknąć podpowiedzieć i klient inaczej patrzy.

 

4 minuty temu, Kapitan_Bomba napisał:

Chyba nie zrozumiałeś za bardzo ;) W każdej korporacji na świecie jest tak, że zysk rok do roku musi rosnąć. W "małej" firmie nic się nie stanie jeśli w 2016 roku właściciel zarobi 100 000 zł rocznie, a w 2017 już 90 000 zł. A w korpo już byłoby z tego tytułu trzęsienie ziemi ;)

 

 

Ludzie nie są robotami od generowania przychodów a są tylko ludźmi. 

W przypadku takich przejęć o o tym mówimy firma/ spółka/korpo czy chociażby mały gracz musi brać na siebie ryzyko odejścia pewnej grupy klientów z faktu niezadowolenia z takiej konsolidacji.

Jeden zrezygnuje bo oferta mu nie odpowiada a drugi bo kiedyś był w firmie  x nie był zadowolony więc teraz będzie to samo.

Takie ryzyko zawrze trzeba brać pod uwagę i czy to spółka czy korporacja zdają sobie z tego sprawę.

 

Druga spawa to to że po takim przejęciu korpo musi nie lada się postarać o zaufanie takiego klienta aby został z nimi na długo..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.01.2018 o 22:30, jarodebombel napisał:

 

Jak w temacie: czy komuś ze społeczności hostingi zrzeszone w H88 już podniosły ceny bądź zmieniły pakiety na gorsze/lepsze? A może już robią integracje i przenosiny userów lub usług między firmami?


Znajomemu mocno się cena zmieniła na serwery w którejś z firm-córek ówczesnego BH, z tego co pisał wzrost na poziomie 100%+, ale to było pewien czas temu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idąc takim tropem rozumowania, to można by stwierdzić, że małe warsztaty samochodowe w ogóle nie powinny istnieć, skoro są ASO. A jak jest w rzeczywistości? ASO często zatrudniają ludzi świeżo po szkołach i płacą niewielkie pieniądze (nawet na poziomie 15-20 zł netto za 1h), tymczasem klient płaci za roboczogodzinę takiej osoby > 200 zł netto. Ok, zapewne są ze strony właściciela takiego ASO bardzo duże koszta za jakieś licencje, oprogramowania, szkolenia, herbatki dla klienta etc. ale nie zmienia to faktu, że daje bardzo duże pole do popisu mniejszym warsztatom, które dzięki tym wysokim cenom w ASO żyją i mają się dobrze.

 

Konsolidacje, przejęcia itd. nie są niczym niezwykłym - ani w branży hostingu, ani w ogóle na świecie. To się działo i będzie się dziać. Ja twierdzę, że przynajmniej 20, jeśli nie 30% rynku pozostanie w najbliższych latach w rękach małych firm, Ty mówisz, że tak nie będzie. Jedyny sposób żeby zweryfikować kto ma rację jest poczekać kilka lat i wrócić do tych rozważań.

 

Swoją drogą faktycznie odbiegliśmy nieco od tematu podwyżki cen ;)

Edytowane przez Kapitan_Bomba
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Rafał napisał:

Samą ceną trudno konkurować, klient jest w stanie wiele zapłacić jeśli dostanie nie tylko serwer a i dobrą obsługę kontakt czy chociażby pomoc w przypadku jakiegoś problemu nie koniecznie problemu serwera a samego skryptu a wystarczy zerknąć podpowiedzieć i klient inaczej patrzy.

Z tego powodu mamy różne kategorie klientów, a także różnych dostawców którzy kierują swoją ofertę do odpowiedniego segmentu. 

 

"Często wystarczy zerknąć" oznacza dostęp do danych klienta, w małej firmie często osoba obsługująca zgłoszenie to posiada taki dostęp, jak już jest kilka osób to rozsądne firmy ograniczają dostęp do danych klientów jedynie do osób które taki dostęp muszą posiadać.

 

Według mnie rozsądne mniejsze firmy które mają rozsądne ceny, inwestują w rozwój oraz innowacje, tym samym nie konkurują ceną są najrozsądniejsze aby z nimi współpracować. Jednak na forach tego typu większość kieruje się ceną i podstawowymi parametrami.   

Edytowane przez gb1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie w Biznes-Host (bo chyba Biznes-Host i mintshost objęły największe podwyżki) ...fakt serwer był z innej oferty z współdzielonymi IP i jego cena była trochę wyższa...i nawet nie o cenę po podwyżce chodzi ale o fakt braku możliwości uzyskania pełnego dostępu do VPS'a.... argument z strony BH jaki słyszę to ,że serwery posiadają w cenie opcję administracji i nie mam możliwości uzyskania innego dostępu niż do DirectAdmin'a .... oczywiście pełen dostęp posiadaliśmy od początku i na serwerze były wprowadzane różne modyfikacje i instalowane dodatkowe usługi pod nasze projekty. Niestety po wewnętrznej migracji jaką ostatnio przeprowadzało BH, kilka domen "wysypało" się, kilka konfiguracji zniknęło i kilka plików na pierwszy rzut oka też ....ciężka sprawa, na razie próbuje "wynegocjować" pełne dane do VPS'a...co więcej, w firmie posiadamy 3 takie VPS'y w BH...do jednego udostępnili nam dane root bo nie zauważyli ,że on też ma w sobie opcje "administracji BH" - taki mały bałagan, a do dwóch pozostałych topornie nie chcą  :)

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.