Skocz do zawartości
matt

Opinie o statnet.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Korzysta ktoś z serwerów VPS / hostingu dedykowanego w firmie statnet.pl i mógłby podzielić się opinią?

 

M.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Korzystałem z vps' VPS-64GB-SSD i wypadł bardzo dobrze na sysbench . Jeśli masz wątpliwości skorzystaj z okresu próbnego 10 dni za 1z

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, MateuszCODE napisał:

Korzystałem z vps' VPS-64GB-SSD i wypadł bardzo dobrze na sysbench . Jeśli masz wątpliwości skorzystaj z okresu próbnego 10 dni za 1z

 

A jak support? Reakcja na awarie, SLA itp.? Bo to w sumie najwazniejsze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, matt napisał:

 

A jak support? Reakcja na awarie, SLA itp.? Bo to w sumie najwazniejsze.

Odpowiedź w ciągu 2h max. nie miałem problemów z dostępnością serwera (100% uptime przez 10dni).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@matt dla każdego najważniejsze jest co innego, jak widać dla @MateuszCODE wydajnośc benchmarków jest najważniejsza, dla Ciebie reakacja na awarie lub sla. Dla innego elastyczność usługi, sposób rozliczenia, zarządzania przez api oraz cli, dla innych komplementarność usług. Co człowiek to inny punkt widzenia :-)

Z ciekawości zapytam czego oczekujesz od supportu poza rozsądnym czasem przywracania awarii i utrzymania dostępności usługi ?  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Gb1 zależy do czego potrzebuje serwer :) nie wiem skąd bierzesz wnioski że dla mnie najważniejsze są benchmarki.  Czy tylko ja widzę, że próbujesz iritować ludzi?

Edytowane przez MateuszCODE
  • Lubię 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, gb1 napisał:

Z ciekawości zapytam czego oczekujesz od supportu poza rozsądnym czasem przywracania awarii i utrzymania dostępności usługi ?  

 

Dokładnie tego. :-)

 

7 minut temu, MateuszCODE napisał:

Czy tylko ja widzę, że próbujesz iritować ludzi?

 

Nie chciałem być niegrzeczny :-P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, MateuszCODE napisał:

@Gb1 zależy do czego potrzebuje serwer

 

Dokładnie, a tego OP nie zamieścił....

 

Godzinę temu, MateuszCODE napisał:

nie wiem skąd bierzesz wnioski że dla mnie najważniejsze są benchmarki

 

... jednak Ty podałeś w swojej odpowiedzi informację o benchmarkach, zupełnie pomijając inne kwestie. Możliwe że inne kwestie są dla Ciebie istotne ale zupełnie nie wynika to z Twojej odpowiedzi dla OP, może celowo pominąłeś ?

 

Godzinę temu, matt napisał:

Dokładnie tego. :-)

 

Dobrze wiedzieć, choć sugeruję w pytaniu zawrzeć informacje o istotnych kwestiach. Często "support" jest rozumiany nie jako wsparcie dla świadczonej usługi ale w celu rozwiązywania problemów które użytkownik posiada z aplikacją lub czymkolwiek innym co "hostuje".

 

Natomiast w kwestii dostawcy usług o którego pytał @matt to szybko spojrzałem na stronę i wygląda że promują usługę która może wprowadzać w błąd i możliwe że jest świadczona niezgodnie z licencją firmy Microsoft. Usługa serwerów VPS z systemem MS Windows Serwer promowana jest jako idealna dla aplikacji desktop w tym wymienia przykład aplikacji. Jednocześnie brak informacji o konieczności zakupu dodatkowych licencji dla każdego użytkownika (czyli osoby fizycznej) która miałaby korzystać z takiej funkcjonalności, cennik także nie podaje informacji na temat ceny oraz możliwości zakupu takiej funkcji. Zastanawiające jest czy to jest celowe działanie czy po prostu brak wiedzy na temat warunków licencji zawartych w dokumencie SPUR i tym samym świadczenie usługi niezgodnie z postanowieniami posiadanej licencji.

 

 

Screen Shot 2018-01-16 at 11.48.42.png

Edytowane przez gb1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, gb1 napisał:

Natomiast w kwestii dostawcy usług o którego pytał @matt to szybko spojrzałem na stronę i wygląda że promują usługę która może wprowadzać w błąd [...]

 

Czy Ty masz jakiś permanentny ból du*y, który nasila się kiedy tylko znajdziesz się w pobliżu klawiatury? ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli informację o usłudze dostawcy o którego pytasz, a która promowana jest z pominięciem istotnej informacji lub możliwe że świadczona niezgodnie z licencją co tym samym sprowadza na użytkownika końcowego (pomijam  dostawcę) problemy nazywasz bólem du*y to ciekawe spojrzenie na świat masz :-)

 

Polecam zapoznanie się z kwestiami licencyjnymi, odpowiedzialnością z tego tytułu oraz jeśli interesujesz się produktami Microsoft to warunkami licencji zawartymi w dokumencie SPUR który jest publicznie dostępny. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tam 2 VPSy (VPS-12GB-SSD) już chyba od 3 lat. Ogólnie nie ma dramatu, na początku dyski padały co kilka miesięcy, ale od dłuższego (~rok) czasu nie ma większych problemów. Czas reakcji supportu ciężko ocenić, bo jeśli zgłosisz problem, to po 2 godzinach dostaniesz info że już działa i nie wiesz czy 2 godziny z tym walczyli czy dopiero po 2 godzinach zauważyli ticket. :D Generalnie hosting wart swojej ceny, ale ja bym się już chyba w OpenVZ nie pchał dzisiaj...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.