Skocz do zawartości
theqkash

Zasady zamieszczania ogłoszeń w dziale Ogłoszenia

Rekomendowane odpowiedzi

1. Dział "Ogłoszenia" służy wyłącznie do publikowania ofert oraz informacji od konkretnych usługodawców świadczących usługi hostingowe oraz innych usług stałych powiązanych z hostingiem (np. domen).
 
2. Publikując w tym dziale wątek, należy rozpocząć go od oznaczenia firmy, publikując jej nazwę na początku nazwy temacu w nawiasie kwadratowym, a następnie należy zamieścić krótką informację o zakresie świadczonych usług, lub przedstawić planowaną zawartość wątku.
 
3. Każdy usługodawca może opublikować jedną informację w temacie w ciągu 14 dni, a ponadto nie może zakładać więcej niż jednego tematu dotyczącego prowadzonej przez siebie marki, chyba że jest to wyjątkowa sytuacja, na którą administracja forum wyraziła zgodę.
 
4. Każde z publikowanych ogłoszeń musi zawierać informację o podmiocie będącym usługodawcą:
- Pełna nazwa firmy
- Adres siedziby
- NIP
- Dane kontaktowe: przynajmniej email

- Adres strony internetowej
 
5. Treść ogłoszenie
Każda z zamieszczonych informacji powinna przedstawiać rzeczywistą informację na temat świadczonych usług, lub ofert promocyjnych. 

Jeśli zamieszczana jest informacja o promocji lub kodzie rabatowym, powinna pojawić się informacja o tym jak długo promocja jest ważna oraz jakich usług dotyczy.

Jeśli zamieszczana informacja dotyczy nowości i zmian w ofercie, informacje te powinny być przedstawione w sposób czytelny i zrozumiały dla odbiorców.

 

6. Nie można publikować postów w imieniu firm hostingowych, nie publikując ich z konta oznaczonego jako firmowe (poprzez adnotację na temat tego jaką firmę się reprezentuje, za pomocą odpowiedniego pola w profilu na forum).

7. Nagminne łamanie zasad regulaminu może doprowadzić do zbanowania konta firmy na forum, a w skrajnych przypadkach może doprowadzić do blokady publikacji ofert od konkretnego usługodawcy. 

 

8. Tematy dotyczące usługodawców są otwarte na dyskusję. Jeśli jednak usługodawca chciałby temat oczyścić z komentarzy, może poprosić o wyłączenie wszystkich postów nie będących autorstwa pracowników firmy, do odrębnego tematu.

 

Regulamin obowiązuje od dnia 14.12.2017r.

  • Lubię 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.