Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o OVH


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, daffx napisał:

Trochę odświeżę temat, czy miał ktoś kiedyś działający (zawieszony - brak opłaty) serwer przez 2 miesiące? Zalogowałem się teraz do panelu i zauważyłem, że od 2 miesięcy serwer który powinien być usunięty dalej działa i nadal jest na nim wszystko tak jak go zostawiłem, jedyny problem to to, że nie mogę zarządzać nim przez panel bo jest "zawieszony". Aktualnie by mi się przydał więc go opłaciłem, ale status się nie zmienił, jest jakaś szansa, że zrobi się to samo albo support zadziała szybciej niż zawsze? :D

Podobna sytuacja w Sys, zauważyłem po zakupie dodatkowego ip, które się zbugowało. Ticket w tej sprawie 10 dni bez odpowiedzi. Problemy z darmowymi serwerami, które działają miesiącami bez opłacania występuje już od dawna, można poczytać o tym w internecie 🙃

  • Zaskoczony 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 322
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Z Adobe. Dla mnie to kopia chatu z Adobe. Dopóki się nie przebijesz do supportu z USA (wstępnie mnie wrzucało do supportu z UK i ludzi z imionami sugerującymi hindu) to rozmowa była iście montypythono

Ciekawa historia z tym ich zbugowanym systemem. Nawiązując do poprzednich moich postów to troszkę rozwinięcie.   Jakiś czas temu zalogowałem się do panelu ovh i zauważyłem, że 1 usługa

Jestem w stanie uwieżyć, że ktoś przez nich stracił domenę... Ja dzięki OVH mam przedłużoną domenę do roku 2028, dlaczego? bo był jakiś błąd w ich systemie, który codziennie blokował moją domenę i jed

Dodane obrazy

Godzinę temu, szuwarekmini napisał:

Może właśnie opłaciłeś zaległy okres :D

Nie no, opłacałem na ten miesiąc a nie poprzedni i również dostałem maila, że serwer został odblokowany a w panelu nie został :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak napisane wyżej... gdyby nie to, że zależy mi na tym serwerze co mam w OVH to bym czekał aż zadziała "automatyczne odnowienie" i od lipca pewnie bym jechał na darmowym.

Powinno pobierać kasę 1 każdego miesiąca i system nigdy tego nie robi, serwer dalej dziala, a ja po kilku-kilkunastu dniach jak sobie przypomnę płacę recznie...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa historia z tym ich zbugowanym systemem.

Nawiązując do poprzednich moich postów to troszkę rozwinięcie.

 

Jakiś czas temu zalogowałem się do panelu ovh i zauważyłem, że 1 usługa która powinna się usunąć jest nadal dostępna. Idą święta, koronawirus to pomyślałem, że przyda się na gorszą godzinę więc postanowiłem opłacić. Widzę image.png.77536480f5d3b87d6a733f4eada77a25.png

No to przechodzę do "Moje usługi" image.thumb.png.0ee04118ec97e54f1a564bc5b99b9390.png

No nic, zawieszony to go opłacę image.png.19c177deb81c081fcd37b5e21c73519e.png

Wybieram na jak długo, generuje się zamówienie 

image.thumb.png.36782693e87ac2042509bcb6b9d0857d.png

I tutaj trzeba zwrócić uwagę, że nie ma nigdzie podanego okresu za jaki się płaci (!)

Dokonałem płatności, mail o jej dokonaniu dostałem, ale serwer w panelu nadal był zawieszony i dopiero po jakimś czasie dostałem o jego odblokowaniu. Ja ucieszony bo nie muszę brać nowego i konfigurować od nowa nie przypuszczałem co mnie czeka :D

Napisałem do supportu, że mimo płatności serwer jest zawieszony - czekałem kilka dni na odpowiedź

 

Cytat

Przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi.Usługa nie została usunięta w wyniku błędu systemu, dzięki czemu mimo braku płatności mógł z niej Pan korzystać.Przygotowałam dla Pana zamówienie za okres 2020-11-30 do 2020-12-30 :

Usługa nie została usunięta w wyniku błędu systemu, spoko ich błąd można wybaczyć skoro się do niego przyznali tylko... dlaczego mam płacić skoro już to zrobiłem 😮

Pani uświadomiła mnie, że system wygenerował nową (!) płatność za poprzedni okres który był (Usługa nie została usunięta w wyniku błędu systemu) hmmm, dlaczego mam płacić za ich błąd skoro serwer wisiał w panelu i nie był używany.

Napisałem więc, że opłaciłem poprzez wygenerowanie nowej płatności a nie opłacając stare, napisałem też, że nigdzie nie było podanego okresu za jaki płacę i dlaczego mam płacić dwukrotnie za błąd do którego się przyznali i jest on tylko z ich winy, teraz hit :D Dzisiaj serwer został zablokowany/wyłączony mimo tego, że przez ten ich błąd nadal działał więc ktoś zrobił to ręcznie. 

 

Podsumowując, można stracić dużo więcej w zależności co dokładnie opłacamy a na pewno zamrozić te pieniądze na x czasu za opłacanie "ich błędu"

  • Lubię 1
  • Smutny 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, daffx napisał:

- czekałem kilka dni na odpowiedź

 

23 minuty temu, daffx napisał:

Przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi.

KLASYKA ! Też wielokrotnie czekałem po wieleeee dni i odpowiedź zawsze zaczynała się tym samym tekstem!

 

Dziwię, się że to wszystko u nich tak kuleje - nic z tym NIE robią. Panel działa fatalnie wolno, każde przeładowanie strony, to czakanie na załadowanie całości kilkanaście sekund,  co przy intensywnym wykorzystaniu przekształca się w grube MINUTY spędzone na samym  oczekiwaniu na panel. Do tego liczne  bugi bugi i fatalny BOK 🙃

 

 

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, daffx napisał:

Ciekawa historia z tym ich zbugowanym systemem.

Nawiązując do poprzednich moich postów to troszkę rozwinięcie.

 

Jakiś czas temu zalogowałem się do panelu ovh i zauważyłem, że 1 usługa która powinna się usunąć jest nadal dostępna. Idą święta, koronawirus to pomyślałem, że przyda się na gorszą godzinę więc postanowiłem opłacić. Widzę image.png.77536480f5d3b87d6a733f4eada77a25.png

No to przechodzę do "Moje usługi" image.thumb.png.0ee04118ec97e54f1a564bc5b99b9390.png

No nic, zawieszony to go opłacę image.png.19c177deb81c081fcd37b5e21c73519e.png

Wybieram na jak długo, generuje się zamówienie 

image.thumb.png.36782693e87ac2042509bcb6b9d0857d.png

I tutaj trzeba zwrócić uwagę, że nie ma nigdzie podanego okresu za jaki się płaci (!)

Dokonałem płatności, mail o jej dokonaniu dostałem, ale serwer w panelu nadal był zawieszony i dopiero po jakimś czasie dostałem o jego odblokowaniu. Ja ucieszony bo nie muszę brać nowego i konfigurować od nowa nie przypuszczałem co mnie czeka :D

Napisałem do supportu, że mimo płatności serwer jest zawieszony - czekałem kilka dni na odpowiedź

 

Usługa nie została usunięta w wyniku błędu systemu, spoko ich błąd można wybaczyć skoro się do niego przyznali tylko... dlaczego mam płacić skoro już to zrobiłem 😮

Pani uświadomiła mnie, że system wygenerował nową (!) płatność za poprzedni okres który był (Usługa nie została usunięta w wyniku błędu systemu) hmmm, dlaczego mam płacić za ich błąd skoro serwer wisiał w panelu i nie był używany.

Napisałem więc, że opłaciłem poprzez wygenerowanie nowej płatności a nie opłacając stare, napisałem też, że nigdzie nie było podanego okresu za jaki płacę i dlaczego mam płacić dwukrotnie za błąd do którego się przyznali i jest on tylko z ich winy, teraz hit :D Dzisiaj serwer został zablokowany/wyłączony mimo tego, że przez ten ich błąd nadal działał więc ktoś zrobił to ręcznie. 

 

Podsumowując, można stracić dużo więcej w zależności co dokładnie opłacamy a na pewno zamrozić te pieniądze na x czasu za opłacanie "ich błędu"

Ktoś miał podobnie? Skończyło się na 

Cytat

Serwer był aktywny mimo braku płatności w listopadzie, co było na Pana korzyść. Nie ma znaczenia czy usługa była używana czy nie, opłatę należy uiszczać za każdy miesiąc dzierżawy usługi. OVH nie zawiesiło usługi, była dostępna.Natomiast należało opłacić ten okres i dlatego za niego została naliczona opłata. Na poprzedniej fakturze z dnia 2020-10-02 widoczne jest, że serwer opłacony był do 2020-10-30, dlatego kolejna opłata zawierała następny miesiąc - do 2020-11-30.Nie ma możliwości anulowania faktury, odstąpienie od umowy dotyczy tylko zakupu nowej usługi, co wskazane jest w regulaminie.

I nie wiem czy spisać to na straty czy można jakoś odzyskać bo w sumie byłoby na opłatę instalacji innego ;) 

Skoro jest data kiedy zapłaciłem, brak widocznej daty za jaki okres płacę i mail, że serwer został odblokowany a dzisiaj zablokowany to może coś da się wymyślić, jak ktoś ma jakiś pomysł to pw 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

Przy usuwaniu zdefiniowanego sposobu płatność system wywala błąd:

OVH_sposob_platnosci.thumb.jpg.66bd74735a369f461376e8a01506fc70.jpg

I za każdym razem mam błąd:

 

OVH_sposob_platnosci_bad.thumb.jpg.81a0fae97db844e531dfe32f97a9a417.jpg

 

 

Nawet NIE można wysłać stosownego zgłoszeni bo OVH w liście tematów do wybranie NIE przewiduje opcji na błędu ich panelu!

 

==========

Przy okazji próba rejestracji domeny miasta.pl < zapewne jest zajęta> ale nie o to chodzi:

 

OVH_rejestracja_domeny_1.thumb.jpg.1fef1fa26baa9624c738028972ab1af0.jpg

 

WYWALA kolejny BAD

OVH_rejestracja_domeny_2.thumb.jpg.a8c42118d685560a7e6ea6dec8fa0605.jpg

 

---------

TAK ZABUGOWANEGO systemu dawno nie spotkałem :(

 

 

 

 

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, nie jest tajemnicą że do panelu ovh trzeba mieć cierpliwość. Mnie zastanawia jedynie ile osób tą cierpliwość straciło przez co firma straciła również przychody.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co więcej mam świeżą domenę którą opłaciłem w OVH ... Ale ie można jej przenieść do innego operatora, bo jest zablokowana na 60 dni.

 

OVH)ochrona_przed_transferem.thumb.jpg.3f1f55998dc3bfd259dc3dc7661ae021.jpg

 

Cytat

Wystąpił błąd podczas żądania odblokowania domeny (ta nazwa domeny została utworzona lub przesłana zbyt niedawno (2021-01-12), odczekaj 60 dni przed jej odblokowaniem)

 

Pytanie brzmi  się z jakiej racji ta blokada ? Przecież  OVH dostało swoja działkę za rejestrację domeny nich !

 

----------------

Oczywiście na zgłoszenie problemu z sunięciem płatności wysłanym o

Data otrzymania12.01.2021 11:48
Nikt nie raczył jeszcze odpowiedzieć .... w końcu to tylko 3 godziny

 

 

 

 

 

Edytowane przez Mion
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż ...  nie wiedziałem :( Myślałem , że te blokady są TYLKO przed końcem okresu abonamentowego, a nie na jego początku.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje zgłoszenie o błędzie kasowania płatności wysłane w panelu klienta: Data otrzymania 12.01.2021 11:48

Do dziś brak odpowiedzi ... tak (nie)działa BOK OVH....

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...
W dniu 12.01.2021 o 13:51, theqkash napisał:

Cóż, nie jest tajemnicą że do panelu ovh trzeba mieć cierpliwość. Mnie zastanawia jedynie ile osób tą cierpliwość straciło przez co firma straciła również przychody.

Ten nowy panel to tragedia. Wszystko działa kilka razy wolniej w porównaniu ze starym. Może nawet i ładnie wygląda (kwestia gustu), ale co z tego...

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.02.2021 o 18:55, Krystek napisał:

Ten nowy panel to tragedia.

Anty-UX tego panelu powala konkurencję i jest to najwolniejszy panel z jakim się spotkałem....

Każde przeładowanie strony to czekanie kilkanaście sekund... Właśnie maiłem nieprzyjemność zmieniać DNS  dlatego o tym pisze...

 

BTW na moje zgłoszenie, że nie można usunąć domyślnej płatności z poziomu ich panelu klienta, po tygodniu  dostałem odpowiedz, że muszę to zrobić po prze API  🙃

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Mion napisał:

Każde przeładowanie strony to czekanie kilkanaście sekund... Właśnie maiłem nieprzyjemność zmieniać DNS  dlatego o tym pisze...

 

Nie potwierdzam powyższej opinii w kontekście konfiguracji DNS/DNSSEC w panelu OVH - działa wystarczająco szybko.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Tom X napisał:

w panelu OVH - działa wystarczająco szybko.

Nie chodzi o samą operację zmiany DNS ... Ale ekstremalnie długim czasem oczekiwania na dostępność stron usługowych panelu.

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ich panel był/jest specyficzny, przeładowany skryptami. Nie działa szybko - w niektórych momentach (logowanie, ładowanie usług) potrafi przymulić ale jeszcze mi się nie zdarzyło czekać nastu sekund. Skonfigurowanie kilku domen dziennie nie stanowi żadnego problemu. Usługa jak większość - ma swoje wady, ma też zalety, w mojej opinii tych zalet wciąż jest więcej niż wad, ale każdy ma prawo do własnego zdania. Operatora można bardzo łatwo zmienić.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Tom X napisał:

Skonfigurowanie kilku domen dziennie nie stanowi żadnego problemu

Szukając czegoś innego znalazłem coś takiego więc pozwolę sobie zamieścić :

 

https://pl.hostadvice.com/tools/web-hosting-comparison/hetzner-online-vs-ovh-com/
https://hostadvice.com/tools/web-hosting-comparison/hetzner-online-vs-ovh-com/

 

Wystarczy spojrzeć na ocenę gwiazdkową  oraz jedną opinię PL której bynajmniej NIE ja jestem autorem i drugą Kanadyjczyka:

Cytat

Niestety odradzam ten ... 21 sty 2021

1. Panel klienta działa na tyle wolno, że wykonania najprostszej operacji np. wprowadzenia serwerów DNS zajmuje 12 minut. Aż

dziwne, że firma hostingowa nie może zoptymalizować strony pod katem wydajności oraz postawić jej na szybkim serwerze.
2. Brak pomocy technicznej. Brak możliwości uzyskania wsparcia telefonicznego. Na wiadomości odpowiadają po 4 tygodniach.

 

Cytat

Ostatnio nie mogę nawet skontaktować się z nimi przez telefon, ponieważ nie mam konta pomocy technicznej Premium. Myślę, że wydawanie 600 $ miesięcznie daje mi takie prawo, jednak ich to nie obchodzi. Zgłoszenia do pomocy technicznej zajmują DŁUGO czas, a serwer jest wyłączony, a klienci są zdenerwowani, ponieważ ich witryna internetowa nie działa.

Wydanie 600 $ miesięcznie na serwery VPS nie daje mi nigdzie wsparcia. Po prostu wypełniam zgłoszenie do pomocy technicznej i czekam, czekam i czekam jeszcze ... Bardzo smutne, ponieważ jestem Kanadyjczykiem i jest to firma kanadyjska. Chciałbym, żeby ich wsparcie było lepsze

 

Co w 100% oddaje istotę zagadnienia.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, Mion napisał:

Co w 100% oddaje istotę zagadnienia.

 


Na stronie, którą linkujesz, jest wiele różnych opinii na temat różnych firm hostingowych (również polskich), generalnie można napisać tam cokolwiek i z sensem i bez sensu, nikt tego nie weryfikuje, np.:

"Panel klienta działa na tyle wolno, że wykonania najprostszej operacji np. wprowadzenia serwerów DNS zajmuje 12 minut."

 

12 minut.

 

Wolę opierać się na własnych doświadczeniach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Tom X napisał:

Wolę opierać się na własnych doświadczeniach.

Ale ja Ci tego nie zabronię ....

 

Nikt tu i tam i gdzie indziej nie ma na celu Anty podejścia do OVH... Sam byłem zwolennikiem tej firmy jedynka to czas przeszły.  Opinie są subiektywnymi doznaniami (UX) ich autorów korzystających z usług przedmiotowej firmy.
Czy się zimni zgadzasz, czy nie to Twój wybór.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakość usług w OVH w ciągu roku tak spadła, że ciężko zaczyna się z ich usług korzysta.

Nowy panel można określić jednym słowem - porażka. Jak coś nie działa to trzeba użyć api - super rozwiązanie, jak robisz to raz a nie parę razy w tygodniu. Moduł zamawiania wysypuje się za każdym razem, przykład:

1. Logujemy się na konto.

2. Przechodzimy na stronę główną wybieramy dedyk który można skonfigurować we własnej konfiguracji.

3. Robimy konfiguracje.

4. Przechodzimy dalej

I tu mamy zonk, wywala nas na stronę główną za każdym razem.

 

Randomowe elementy w panelu po francusku to standard. Wykonanie niektórych czynności to strata czasu, samo czekanie aż panel się załaduje o ile zrobi to poprawnie trwa dłużej niż sama czynność się wykonuje.

 

Support mimo opcji płatnej odpisuje w czasie niezgodnym z SLA. Przy czym niektóre sprawy są po prostu nie rozwiązane lub wykonane nie poprawnie.  Na darmowej opcji to 3 tygodnie można sobie czekać na odpowiedź.

Nie wiem czy praca zdalna, pandemia tak wpłynęła na ich pracę czy po prostu zawodzi tu czynnik ludzki we Francji. Polski support telefoniczny jest jeszcze w miarę pomocny.

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Wczoraj odnowiłem 4 domeny hurtem. Zastanawiam się czy nie były to ostatnie odnowienia. Panel toporniejszy w działaniu niż moja strona na WP bez optymalizacji Elementora. Kilka strzałów błędu 504. Po odnowieniu przyszły tylko dwa maile o przedłużeniu chociaż w panelu nadal wisiały jako nieprzedłużone. Po kilku godzinach przyszły 4 maile (dwa duble) o przedłużeniu wszystkich domen. Ale we WHOIS i tak trzeba dla pewności sprawdzać. Mają prawie najtaniej ale użerać się z takimi panelami to ja nie bardzo mam ochotę. Rozważam przeniesienie całego majdanu gdzie indziej nawet za ciut większą cenę.

  • Lubię 3
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez t9omek
      Poszukuje osoby, która pomoże mi skonfigurować PROXMOX 6 na serwerze OVH.
      Głównie zależy mi na skonfigurowaniu bridge dla maszyn virtualnych (Ubuntu/Debian/Windows).
      Budżet 50-100zł.
      Termin: ASAP
      Kontakt: [email protected]
    • Przez abhaya
      Mam 3 dedyki Kimsufi: 2 kupione w 2014-2015 i jeden kupiony w 2019. Zauważyłem że te stare mają słabe transfery (pobranie pliku przez Apache) rzędu 1500 Kbs, a ten najnowszy z 2019 ma już ok. 7000-8000 Kbs, Testowałem jeden z tych wolniejszych świeżo po reinstalacji systemu. Wszystkie serwery są ulokowane we Francji.  I teraz pytanie co robić, czym to może być powodowane, support jakoś nie odpowiada (w końcu to Kimsufi więc nie liczę na wsparcie), z tego co mi przychodzi do głowy to że stara infrastruktura jest wolniejsza, chociaż jak testuję iperf -c iperf.ovh.net  to mam na wszystkich podobne wyniki, także chodzi o łącze na świat.
    • Przez Kaziu
      Witam,
       
      Jakiś czas temu zakupiłem najtańszy VPS SSD w OVH, jestem bardzo z niego zadowolony, ale 20GB dysk robi się ciasny i chciałbym przejść na wyższy plan. Zastanawia mnie tylko jak po zmianie planu "rozszerzyć" partycję dyskową bez utraty danych. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale dostane dodatkowe 20GB nie przydzielonej przestrzeni dyskowej. Czytałem instrukcję OVH i niestety nie napawa mnie optymizmem zapis o utracie danych. Kiedyś dokupowałem dysk do VPS z Windows i tam nie było problemu rozszerzyłem partycję systemową na nieprzydzielony obszar. W Debianie jeszcze takiej operacji nie przeprowadzałem. Macie może jakieś doświadczenia z tym związane?
    • Przez Mesharsky
      Witam @OVH,

      Mam problem z waszym firewallem który już trwa dobre miesiące, jednakże zanim skontaktowałem się z wami zrobiłem masę testów dzięki którym mogę stwierdzić że mitygacja (Automatyczna) blokuje użytkownikom dostęp do strony WWW. (Serwer dedykowany korzystam jako Hosting WWW oparty o cPanel).

      Błąd podczas ataku: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

      Najlepsze jest to że waszej mitygacji podczas ataku nie można wyłączyć a Firewall Rule's nie działają prawidłowo (Zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z modyfikacjami).

      Rozmawiałem wczoraj z technikiem który posiada u was 5-6 serwerów, i tutaj jego wiadomość po 3 godzinach pracy w SSH na moim serwerze



      Problem który widnieje przez użytkowników oraz mnie po wykonaniu "PING" na byle jaką domenę na moim serwerze:

      Ping request could not find host hostfox.pl. Please check the name and try again.

      Proszę bardzo check-host:
      https://check-host.net/check-report/bb9e7d5k897

      Zapytałem się również znajomego w Polsce, sprawdził mi całego firewalla, bo może faktycznie mogłem ja coś źle zrobić, i natychmiastowo kazał mi się do was zgłosić tutaj (Bo telefonicznie praktycznie nigdy nie otrzymałem od was pomocy, a na tickety czeka się kilka tygodni).

      Porty: 53 są otwarte zarówno UDP oraz TCP podczas ataku, komenda ping na adresy IP działa, SSH działa, tak jak w SS wyżej, jednakże nic innego nie działa, do póki atak się nie zakończy.
      Do tego chciałbym nakreślić że to nie jest wina konfiguracji mojego serwera gdyż nie używamy żadnego firewalla / iptables rules, ani nic z tych rzeczy.
      Tak samo dzieję się to na czystym serwerze dedykowanym jak i na tym obecnie, podczas ataku na adres IP mojego serwera, i gdy wy włączacie mitygację, strony nie odpowiadają.

      Prosiłbym o jak najszybsze rozwiązanie problemu...
       
    • Przez OVH
      Cześć,
       
      W tym wątku będziemy kontaktować się z Wami w celu przedstawienia informacji o wdrożeniach nowych usług, promocjach produktowych lub wydarzeniach (konferencje, szkolenia, webinary) na które będziemy chcieli Was zaprosić.
       
      Kilka słów o OVH:
       
      OVH to firma założona w 1999 roku we Francji, przez polską rodzinę Klaba. Obecnie zarządzamy 27 centrami danych w 12 lokalizacjach, na 4 kontynentach dostarczając innowacyjne rozwiązania technologiczne dla ponad 1 000 000 klientów na całym świecie. Działamy w oparciu o własną infrastrukturę, działy R&D oraz oferujemy wsparcie działu obsługi klienta 24h. W portfolio naszych usług możecie znaleźć:
       
                 Domeny: jedna z pierwszych usług, która została wprowadzona do naszej oferty. Obecnie proponujemy prawie 800 rozszerzeń do wyboru.             Hosting: proste i wydajne rozwiązanie dla osób tworzących blog, stronę WWW lub sklep internetowy.             VPS: zwirtualizowany serwer dedykowany, który stanowi kompromis pomiędzy elastycznością wirtualizacji a dowolnością konfiguracji serwera.            Serwery dedykowane: nasze maszyny umożliwiają tworzenie prostych infrastruktur jedno-serwerowych (np. w celu obsługi aplikacji) jak i zaawansowanych infrastruktur pod duże projekty.            Chmura publiczna: instancje Public Cloud to połączenie elastyczności i gwarantowanych zasobów dostępnych w przeciągu niecałej minuty.            Chmura prywatna: rozwiązanie Private Cloud oferuje skalowalność usługi Cloud na dedykowanej infrastrukturze sprzętowej. Wirtualizacja infrastruktury jest realizowana za pomocą technologii  VMware.     
                          Więcej informacji o nas i oferowanych przez nas usługach możesz znaleźć na stronie: www.ovh.pl.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       
      Na początek chcielibyśmy zaprosić Was na webinar organizowany we wtorek, 17 lipca 2018 o godzinie 11.00!
       
      Będziemy rozmawiać o  e-sporcie oraz o związanych z nim zagrożeniach. Obecnie największym wrogiem e-sportu są ataki DDoS, dlatego w trakcie prezentacji skupimy się na omówieniu tego problemu. Poddamy analizie skuteczny system anty-DDoS w kontekście infrastruktury gamingowej, najczęściej spotykane rodzaje ataków, mechanikę ich działania oraz, co najważniejsze, jak się przed nimi ochronić. Wydarzenie poprowadzą Justyna i Kuba z naszego biura we Wrocławiu. Zapisz się tutaj: https://ovh.to/U5EpVyp
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ OVH Sp. z. o. o.
      ul. Szkocka 5 lok. 1 - 54-402 Wrocław
      NIP: 899-25-20-556
      www.ovh.pl
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.