Skocz do zawartości

Opinie o OVH


Polecane posty

Napisano (edytowany)

Sugerowałem jak Wolisz Polecałem hosting VPS  od  OVH,  gdyż jako aktywny użytkownik uważam, że jest relatywnie tani i do tego  stabilny. Więc pod projekt klienta by się nadał.


Jednak w moich odczuciach  popartych doświadczeniem w kontaktach z BOK stwierdzam , że OVH ma najsłabszy BOK z jakim się spotkałem, fatalny panel z BUGAMI itd... I to właśnie ze względu na własne złe doświadczenie z BOK klient nie był zainteresowany ta firmą....

 

 

EOT

 

Edytowano przez Mion
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 287
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jestem w stanie uwieżyć, że ktoś przez nich stracił domenę... Ja dzięki OVH mam przedłużoną domenę do roku 2028, dlaczego? bo był jakiś błąd w ich systemie, który codziennie blokował moją domenę i jed

Z Adobe. Dla mnie to kopia chatu z Adobe. Dopóki się nie przebijesz do supportu z USA (wstępnie mnie wrzucało do supportu z UK i ludzi z imionami sugerującymi hindu) to rozmowa była iście montypythono

Jeden z dwóch kabli się uszkodził. Z tego co zrozumiałem poszło jakieś szuru-buru ( nie jestem dobry w elektryce) i odcięło zasilanie w obu. Powinny ruszyć generatory, ale NSM nie zadziałał i nie rusz

Posted Images

4 godziny temu, Mion napisał:

z braku kontakt z BOK stracił domeny

Wyjaśnisz, w jaki sposób stracił i dlaczego? Nie dostał na maila info, że wygasają i nie przedłużył?

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem w stanie uwieżyć, że ktoś przez nich stracił domenę... Ja dzięki OVH mam przedłużoną domenę do roku 2028, dlaczego? bo był jakiś błąd w ich systemie, który codziennie blokował moją domenę i jedyną opcją, aby ją szybko przywrócić było odnowienie jej na kolejny rok... Mimo codziennego kontaktu z BOK naprawa trwała tydzień - tydzień kłócenia się z BOK po czym domena była aktywna przez tydzień i znowu to samo...  Jakby ktoś nie wierzył podrzucam screena wszystko dotyczy jednej domeny i jest to tylko część maili (Kontakt tylko mailowy - telefoniczny nie działał bo koronawirus... a odpisali góra raz na dzień.)

 

ovh.thumb.jpg.12bc39c69b08ab146be0bb949b375399.jpg

  • Lubię 1
  • Haha 2
  • Zażenowany 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 weeks later...
Napisano (edytowany)

Hey. Też macie problem z zasileniem konta przedpłaconego? Próbuję zasilić z karty i wyświetla błąd " Wystąpił błąd. Przepraszamy za niedogodności. " (aha a jakieś szczegóły tego błędu?).

Mój ticket sobie wisi od czwartku a BOK nie raczył w dalszym ciągu odpisać... Na inne zgłoszenia odpowiadają.

Edytowano przez Diego164
  • Smutny 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hej boryka się ktoś ostatnio z problemami serwerów vps u nich, w ostatnich dniach mam przerwy w działaniu serwera tak 10-15 minut przy czym w panelu pokazuje się informacja o zmianie parametrów serwera vps gdzie zostanę powiadomiony aby móć uruchomić ponownie serwer

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.05.2020 o 15:31, szogun napisał:

Hej boryka się ktoś ostatnio z problemami serwerów vps u nich, w ostatnich dniach mam przerwy w działaniu serwera tak 10-15 minut przy czym w panelu pokazuje się informacja o zmianie parametrów serwera vps gdzie zostanę powiadomiony aby móć uruchomić ponownie serwer

 

U mnie na starej ofercie VPS SSD nie ma problemów.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 months later...
12 minut temu, igorex napisał:

Jeśli BOK jutro nie załatwi sprawy

Jutro hehe za tydzień dostaniesz odpowiedź jak w moim zgłoszeniu w sprawie opłacenia faktury.


Wysłałem 28.08.2020  >  Odpowiedź 07.09.2020 " Przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi." Ale to standard .....

 

Więc może od razu atakuj ich telefonicznie:

Cytat

W razie potrzeby pilnego kontaktu zachęcam do skorzystania z naszej infolinii
albo rozmowy poprzez czat dostępny z poziomu panelu klienta.

 

 

 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to usterka na większą skalę, bo z opłaceniem domen też jest problem. Może więc szybko naprawią.

Przez czat pisałem, ale oni chyba w niedziele nie pracują. Infolinia również.

 

Na szczęście jestem przezorny jeśli chodzi o ovh i mam kopię stron na innym hostingu, wystarczy zmienić dns domen. Ale jednak szkoda byłby stracić tego vpsa bo trochę pracy nad nim było. Konfiguracja, jej koszty itp.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie - to nie jest tak, że nie opłacisz i minutę po czasie  wszystko jest kasowane ;)
Masz na to jeszcze kilka dni choć w tym czasie usługa jest oczywiscie wyłączona.

  • Super! 1
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

problemy z płatnościami  w OVH są od 2-3 miesięcy.

najpierw nie przychodziły powiadomienia o wygasaniu, potem formularz odnawiania pokazywał to co wyżej albo 500tkę.

Wysłałem jeden ticket to dostałem po tygodniu odpowiedź nie na temat w rodzaju, żebym sobie dodał kartę i będzie placić się samo... Na razie sam pamiętam o płatnościach i robię to przez API call bo tak jeszcze działa, ale jest to dość zabawne ;d.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez abhaya
      Mam 3 dedyki Kimsufi: 2 kupione w 2014-2015 i jeden kupiony w 2019. Zauważyłem że te stare mają słabe transfery (pobranie pliku przez Apache) rzędu 1500 Kbs, a ten najnowszy z 2019 ma już ok. 7000-8000 Kbs, Testowałem jeden z tych wolniejszych świeżo po reinstalacji systemu. Wszystkie serwery są ulokowane we Francji.  I teraz pytanie co robić, czym to może być powodowane, support jakoś nie odpowiada (w końcu to Kimsufi więc nie liczę na wsparcie), z tego co mi przychodzi do głowy to że stara infrastruktura jest wolniejsza, chociaż jak testuję iperf -c iperf.ovh.net  to mam na wszystkich podobne wyniki, także chodzi o łącze na świat.
    • Przez Kaziu
      Witam,
       
      Jakiś czas temu zakupiłem najtańszy VPS SSD w OVH, jestem bardzo z niego zadowolony, ale 20GB dysk robi się ciasny i chciałbym przejść na wyższy plan. Zastanawia mnie tylko jak po zmianie planu "rozszerzyć" partycję dyskową bez utraty danych. Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale dostane dodatkowe 20GB nie przydzielonej przestrzeni dyskowej. Czytałem instrukcję OVH i niestety nie napawa mnie optymizmem zapis o utracie danych. Kiedyś dokupowałem dysk do VPS z Windows i tam nie było problemu rozszerzyłem partycję systemową na nieprzydzielony obszar. W Debianie jeszcze takiej operacji nie przeprowadzałem. Macie może jakieś doświadczenia z tym związane?
    • Przez Mesharsky
      Witam @OVH,

      Mam problem z waszym firewallem który już trwa dobre miesiące, jednakże zanim skontaktowałem się z wami zrobiłem masę testów dzięki którym mogę stwierdzić że mitygacja (Automatyczna) blokuje użytkownikom dostęp do strony WWW. (Serwer dedykowany korzystam jako Hosting WWW oparty o cPanel).

      Błąd podczas ataku: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

      Najlepsze jest to że waszej mitygacji podczas ataku nie można wyłączyć a Firewall Rule's nie działają prawidłowo (Zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z modyfikacjami).

      Rozmawiałem wczoraj z technikiem który posiada u was 5-6 serwerów, i tutaj jego wiadomość po 3 godzinach pracy w SSH na moim serwerze



      Problem który widnieje przez użytkowników oraz mnie po wykonaniu "PING" na byle jaką domenę na moim serwerze:

      Ping request could not find host hostfox.pl. Please check the name and try again.

      Proszę bardzo check-host:
      https://check-host.net/check-report/bb9e7d5k897

      Zapytałem się również znajomego w Polsce, sprawdził mi całego firewalla, bo może faktycznie mogłem ja coś źle zrobić, i natychmiastowo kazał mi się do was zgłosić tutaj (Bo telefonicznie praktycznie nigdy nie otrzymałem od was pomocy, a na tickety czeka się kilka tygodni).

      Porty: 53 są otwarte zarówno UDP oraz TCP podczas ataku, komenda ping na adresy IP działa, SSH działa, tak jak w SS wyżej, jednakże nic innego nie działa, do póki atak się nie zakończy.
      Do tego chciałbym nakreślić że to nie jest wina konfiguracji mojego serwera gdyż nie używamy żadnego firewalla / iptables rules, ani nic z tych rzeczy.
      Tak samo dzieję się to na czystym serwerze dedykowanym jak i na tym obecnie, podczas ataku na adres IP mojego serwera, i gdy wy włączacie mitygację, strony nie odpowiadają.

      Prosiłbym o jak najszybsze rozwiązanie problemu...
       
    • Przez OVH
      Cześć,
       
      W tym wątku będziemy kontaktować się z Wami w celu przedstawienia informacji o wdrożeniach nowych usług, promocjach produktowych lub wydarzeniach (konferencje, szkolenia, webinary) na które będziemy chcieli Was zaprosić.
       
      Kilka słów o OVH:
       
      OVH to firma założona w 1999 roku we Francji, przez polską rodzinę Klaba. Obecnie zarządzamy 27 centrami danych w 12 lokalizacjach, na 4 kontynentach dostarczając innowacyjne rozwiązania technologiczne dla ponad 1 000 000 klientów na całym świecie. Działamy w oparciu o własną infrastrukturę, działy R&D oraz oferujemy wsparcie działu obsługi klienta 24h. W portfolio naszych usług możecie znaleźć:
       
                 Domeny: jedna z pierwszych usług, która została wprowadzona do naszej oferty. Obecnie proponujemy prawie 800 rozszerzeń do wyboru.             Hosting: proste i wydajne rozwiązanie dla osób tworzących blog, stronę WWW lub sklep internetowy.             VPS: zwirtualizowany serwer dedykowany, który stanowi kompromis pomiędzy elastycznością wirtualizacji a dowolnością konfiguracji serwera.            Serwery dedykowane: nasze maszyny umożliwiają tworzenie prostych infrastruktur jedno-serwerowych (np. w celu obsługi aplikacji) jak i zaawansowanych infrastruktur pod duże projekty.            Chmura publiczna: instancje Public Cloud to połączenie elastyczności i gwarantowanych zasobów dostępnych w przeciągu niecałej minuty.            Chmura prywatna: rozwiązanie Private Cloud oferuje skalowalność usługi Cloud na dedykowanej infrastrukturze sprzętowej. Wirtualizacja infrastruktury jest realizowana za pomocą technologii  VMware.     
                          Więcej informacji o nas i oferowanych przez nas usługach możesz znaleźć na stronie: www.ovh.pl.
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

       
      Na początek chcielibyśmy zaprosić Was na webinar organizowany we wtorek, 17 lipca 2018 o godzinie 11.00!
       
      Będziemy rozmawiać o  e-sporcie oraz o związanych z nim zagrożeniach. Obecnie największym wrogiem e-sportu są ataki DDoS, dlatego w trakcie prezentacji skupimy się na omówieniu tego problemu. Poddamy analizie skuteczny system anty-DDoS w kontekście infrastruktury gamingowej, najczęściej spotykane rodzaje ataków, mechanikę ich działania oraz, co najważniejsze, jak się przed nimi ochronić. Wydarzenie poprowadzą Justyna i Kuba z naszego biura we Wrocławiu. Zapisz się tutaj: https://ovh.to/U5EpVyp
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ OVH Sp. z. o. o.
      ul. Szkocka 5 lok. 1 - 54-402 Wrocław
      NIP: 899-25-20-556
      www.ovh.pl
    • Przez Ponury Typ
      Hej, jak w temacie. Jeśli ktoś ma zalegający serwer z tej oferty (wersja ssd) to proszę o kontakt na pw.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.