Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Wymiana dysku w OVH


Rekomendowane odpowiedzi

Jeden z dysków z raid 1 zaczął zgłaszać problemy z Reallocated_Event_Count . 

Vendor Specific SMART Attributes with Thresholds:
ID# ATTRIBUTE_NAME          FLAG     VALUE WORST THRESH TYPE      UPDATED  WHEN_FAILED RAW_VALUE
  1 Raw_Read_Error_Rate     0x000b   100   100   016    Pre-fail  Always       -       0
  2 Throughput_Performance  0x0005   136   136   054    Pre-fail  Offline      -       108
  3 Spin_Up_Time            0x0007   149   149   024    Pre-fail  Always       -       200 (Average 201)
  4 Start_Stop_Count        0x0012   100   100   000    Old_age   Always       -       28
  5 Reallocated_Sector_Ct   0x0033   100   100   005    Pre-fail  Always       -       3
  7 Seek_Error_Rate         0x000b   100   100   067    Pre-fail  Always       -       0
  8 Seek_Time_Performance   0x0005   128   128   020    Pre-fail  Offline      -       18
  9 Power_On_Hours          0x0012   096   096   000    Old_age   Always       -       33646
 10 Spin_Retry_Count        0x0013   100   100   060    Pre-fail  Always       -       0
 12 Power_Cycle_Count       0x0032   100   100   000    Old_age   Always       -       28
192 Power-Off_Retract_Count 0x0032   099   099   000    Old_age   Always       -       1387
193 Load_Cycle_Count        0x0012   099   099   000    Old_age   Always       -       1387
194 Temperature_Celsius     0x0002   193   193   000    Old_age   Always       -       31 (Min/Max 14/47)
196 Reallocated_Event_Count 0x0032   100   100   000    Old_age   Always       -       3
197 Current_Pending_Sector  0x0022   100   100   000    Old_age   Always       -       0
198 Offline_Uncorrectable   0x0008   100   100   000    Old_age   Offline      -       51
199 UDMA_CRC_Error_Count    0x000a   200   200   000    Old_age   Always       -       0

 

Jak myślicie czy przy wartości 3 podlega to już wymianie na nową sztukę ? 

Czy ktoś zgłaszał wymianę dysku do OVH ? Wystarczy ticket  z wynikiem smartctl czy trzeba coś więcej ? 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dysk wymienili w 15 minut od zgłoszenia. Aż jestem zaskoczony ze tak szybko. Szkoda ze nie zrobili tego w sugerowanych godzinach. 

Edytowane przez ksk
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.