Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Maile nagle trafiają do spamu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, on nowego lepszego roku zauważyłem, że wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail na skrzynki gmaila wlatują do spamu. Co ciekawe wcześniej nie było takiego problemu. mail-tester.com ocenia wiadomości na 10/10, RevDNS; MX; DKIM; SPF i DMARC są poprawnie skonfigurowane. 

Na razie dodałem domenę do postmaster.google.com (czekam na wyniki), sprawdziłem poprawność wszystkich ustawień i zaktualizowałem, wszystko - żadnych pozytywnych rezultatów 😠

Dodatkowo zastanawiam się, czy stopka w stylu:

--

Pozdrawiam Pan Xsiński

może mieć jakiś wpływ na finalne przekierowanie wiadomości do spamu.

 

image.png.b264e96cd065b3565203520575117d11.png

  • Lubię 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem też zwykłe rozmowy z klientem z którym korespondowałem tysiące razy ... i w pewnych zawartościach treściowych trafiały do spamu :(
Gmail ma swoje reguły...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem wyników z postmastera, na razie zaprzęgłem znajomych do klikania "to nie jest spam" zobaczymy czy da to jakiś efekt. Co do wybranych słów bardzo możliwe ale to nie zmiana faktu, że coś jest nie tak...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w nagłówku wiadomości nie masz info za co trafiłeś do spamu?

 

Czasami jest tak  że trzeba przyuczyć wiadomości jako nie spam odklikując kilka takich wiadomości jako "nie spam".

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czy e-mail trafia do spamu zależy tez od ogólnej reputacji danego serwera SMTP = domena, IP.
Jeśli jest współdzielony, to może inny użytkownik "spalił" adres.

 

Jednostkowe takie zgłaszanie, ze [To nie spam] raczej nie pomaga.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Serwer mailowy jest postawiony na VPS-ie (IP-ki jest czysty), podłączona jest tylko jedna domena, więc raczej to odpada (przed nowym rokiem wszystko działało bez problemu).

Edytowane przez _KrEdEnS_
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie ma jakiegoś niepokojącego ruchu? Znam sytuacje kiedy jeden z pracowników złapał wirusa i jednego dnia wysłał kilka tysięcy maili ze spamem - następnego dnia konto już było zablokowane. IP ani domena nie trafiły na żadne czarne listy i reputacja wyglądała na ok, ale na gmailu już był spalony,  po sprawdzeniu wyników na postmaster.google  wszystko się wyjaśniło :) więc są przypadki kiedy nie będziemy na popularnych blacklistach a i tak wg Google będziemy spamerami :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że w przypadku pewnego dużego francuskiego operatora takie sytuacje niestety zdarzają się czasami bez większego powodu, pewnie sąsiedztwo IP nieciekawe, choć z tej belki spamowej która została wyżej wstawiona wynika, że jednak treść maila nie spodobała się 😉 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez smarthost
      Jakie macie podejście do klientów z zagranicy, którzy chcą kupić vps w Polsce?
       
      Bo my przy każdym kolejnym zastanawiamy się czy warto. Dotychczas zostało tylko kilku, którzy nie kupują vps tylko po to, żeby od ręki przerobić go na maszynkę do wysyłania pierdyliona spamerskich maili ...
       
      Wojtek
    • Przez bybunny
      Jak myślicie, jak będzie wyglądała sytuacja gdy klient wysyła spam używając zasobów hostingowych lub specjalnej platformy która umożliwia takie działanie. Sporo informacji można znaleźć np tu (EN): https://blog.mailrelay.com/en/2017/12/07/be-ready-for-new-email-marketing-anti-spam-and-gdpr-laws-in-your-country ale co wy na ten temat myślicie. Czy nastanie czas że firmy przestaną udzielać wsparcia dla spamerów oferując im taką możliwość i zaostrzą limity lub zaczną bardziej weryfikować klientów?
    • Przez theqkash
      Skoro wiadomo, że "goły" spamassassin jest mało wydajny w separowaniu spamu - jakie rozwiązania stosujecie u siebie i jak oceniacie ich skuteczność?
       
    • Przez Matix8981
      Witajcie,
      Sprzedam bazę 25 tysięcy adresów email, tematyka Gry.
      Cena: 50zł
      Kontakt:
      Email [email protected]
      Prywatna Wiadomość
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.