Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[PRACA] Specjalista ds. Obsługi Klienta w dhosting.pl


dhosting.pl

Rekomendowane odpowiedzi

 

Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Możliwość pracy zdalnej, ale preferujemy pracę w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków (oczywiście, gdy temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 

 

Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca

 

1090038345_praca_szuka_02Copy(1).png.e0b54c02d4af36c4be903b29438b389d.thumb.png.cb2d136c063814238d91fc562a3af64a.png

 

Kilka słów o nas

 

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. 

 

  • Istniejemy od 14 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa,
  • Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów,
  • W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA,
  • Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach, 
  • Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.

 

Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:

 

 

 

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska

  • Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną.
  • Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów.
  • Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW.
  • Współpraca z innymi działami w firmie.

 

Oczekiwania

  • Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego.

 

Oferujemy

  • Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi.
  • Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery.
  • Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy.
  • Niekorporacyjne warunki pracy.

 

Zainteresowany/a?

Edytowane przez dhosting.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.