Skocz do zawartości
Roberrt

VPS za grosze poszukiwany

Polecane posty

Cześć,

Poszukuję hostingu który za <15$ rocznie oferuje vpsy, potrzebuje jedynie IPv4, dysk 5 GB (obojętnie czy hdd/ssd), 512 MB ramu, no i lokalizacja EU.

Proszę o jakieś oferty, mogą a nawet powinny być refy.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@home_pl VPS Nano - dostępność adekwatna do ceny + w gratisie chwilowe  packet lossty. No chyba, że tylko ja mam takie szczęście do "działających usług" 😅

 

Mfo7MfWYfh.thumb.png.9b5aa7735ba6b8df8c2af9157197ea92.png

 

mtr.png.44b1f39a54b8b3f476fd33458da0b2c2.png

 

OMWQHMNZfb.png.3bb8393113205eb044332766a5a279b4.png

Edytowano przez _KrEdEnS_
  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@_KrEdEnS_To chyba jakieś fatum.

Mam identyczne problemy, zgłaszałem to, nawet po interwencji serwer działa jak komputer z lat 90.

  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, na 2 VMki z homecloud obie miały problemy z siecią - częste i nieregularne packet lossy.

  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@MatX @Jakub @_KrEdEnS_

 

Cześć. W ostatnich 2 dniach mieliśmy przejściowe trudności w dostępie do sieci, co mogło powodować powyższe problemy dla niektórych usług VPS np. wspomniane packet lossy.  Z dostępnych mi informacji wynika, że problem został zażegnany dzisiaj około 17:00. Za problemy przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do szerszych testów oraz weryfikacji jakości usługi w dłuższym okresie czasowym :)  

 

 

  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@home_pl

31 minut temu, home_pl napisał:

problem został zażegnany

Nie powiedział bym 🤣, tzn połączyć się da ale nic więcej 😅

 

1.  Ja -> VPN na VPS Nano -> TS3 OVH

33IBtGhVtI.png.17872ccd0097265f83dc4e286d078801.png

 

2. Znajomy -> TS3 (testowy) na VPS Nano

eaIGfXDSrE.png.293b3dd6543923dbfd7826ee55a66f5b.png

 

3. Ja -> VPS Nano

AxAoxhrWrP.png.e8858bdcc5257b586b4c4d240a41eefb.png

 

4. Wiadomo ;)

ADaAVHg7qy.png.a29d99cf761659cea73fe6e624ff98c3.png

 

5. Ja -> VPN na VPS Nano -> ROOTNODE

gPFPeQnbZK.thumb.png.38da0e7c7b88a8fd252018fd263b1b74.png

 

Edytowano przez _KrEdEnS_
  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, home_pl napisał:

Z dostępnych mi informacji wynika, że problem został zażegnany dzisiaj około 17:00.

A to ciekawe.

A ja wczoraj dostałem od Was emaila , że problem został usunięty, niestety tak nie jest do teraz jak wyżej @_KrEdEnS_udokumentował - mam identyczny problem.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@Jakub @_KrEdEnS_ Mała korekta do poprzedniego postu 👆  (dostałem update sytuacji)- wczorajszy i dzisiejszy problem z siecią dotyczył większej liczby usług i został on rozwiązany. Obecnie odnotowujemy problemy w połączeniu do konkretnego klastra, na którym znajdują się wasze VPSy. Zdecydowana większość usług działa jednak poprawnie, ale wiem że to słabe pocieszenie. Nasi administratorzy cały czas badają problem i pracują nad jego usunięciem. Przepraszamy x2 ;) 

Edytowano przez home_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś rekompensaty będą ?

Kupiliśmy usługi z których nie możemy korzystać normalnie od 2 dni to taka słaba sytuacja trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jakub W tej sprawie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z supportem homecloud.pl wraz z ID subskrypcji VPS. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie i rekompensaty są przyznawane w ramach reklamacji przy kontakcie z pomocą techniczną. Na forum niestety takich informacji nie możemy udzielić.

  • Lubię 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jakub @_KrEdEnS_ Jeżeli sytuacja w dalszym ciągu będzie się powtarzać (tzn. będą widoczne packet lossy i inne problemy techniczne) - prosimy o kontakt z pomocą techniczną homecloud.pl. Dyżurni administratorzy wykonają indywidualną analizę działania waszych serwerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
Dnia 19.04.2020 o 09:19, home_pl napisał:

@Jakub @_KrEdEnS_ Jeżeli sytuacja w dalszym ciągu będzie się powtarzać (tzn. będą widoczne packet lossy i inne problemy techniczne) - prosimy o kontakt z pomocą techniczną homecloud.pl. Dyżurni administratorzy wykonają indywidualną analizę działania waszych serwerów.

nvaab9g.png

Historia lubi się powtarzać...

Edytowano przez Jakub
nie ten ss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jakub Tak jak wspomniałem wyżej - proszę o bezpośredni kontakt z supportem. Nasz dedykowany zespół homecloud, zajmujący się kwestiami technicznymi VPS i serwerów dedykowanych jest dostępny.

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Napisałem, ale mam nadzieję, że nie będę musiał czekać znów 2dni na odpowiedź. Minął prawie tydzień i nic, a ten serwer ma chyba jakiś specjalny pakiet "Loss 365".

Miałem nadzieję, że zostanę u was dłużej ale chyba nie będzie to możliwe..

Edytowano przez Jakub
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, adamnt napisał:

cos nie tak u nich z serwerami ?

z serwerami to nie, a raczej z siecią jest problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Jakub Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 504 502 500 (po połączeniu wystarczy wybrać 4). To najszybszy sposób na uzyskanie wsparcia, tym bardziej że może to być problem chwilowy.

  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@Jakub czy mtr czy traceroute to na pewno odpowiednie narzędzie do weryfikacji poprawności działania VPSa czy też komunikacji do niego? Wewnątrz sieci pakiety icmp mogą być celowo limitowane. Czy po połączeniu się po ssh do swojego VPSa miałeś rozłączenia sesji? Czy postawiłeś na nim np. openvpn'a (po udp) połączyłeś się do niego i wystąpiło zerwanie tego połączenia?

Edytowano przez mariaczi
  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mariaczi napisał:

Czy po połączeniu się po ssh do swojego VPSa miałeś rozłączenia sesji?

Tak.

1 minutę temu, mariaczi napisał:

Czy postawiłeś na nim np. openvpn'a (po udp) połączyłeś się do niego i wystąpiło zerwanie tego połączenia?

Tak, stoi na nim openvpn po UDP, nie występowało zrywanie połączenia lecz do każdego możliwego serwera były losty na poziomie ok 30-50%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wspomniałem w poprzednim swoim poście - ping/mtr/traceroute nie jest narzędziem, które jednoznacznie determinuje problem z VPSem/serwerem. Sam osobiście zarządzam maszynami, do których 'ping' nie doleci w ogóle.

  • Lubię 2
  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, mariaczi napisał:

Jak wspomniałem w poprzednim swoim poście - ping/mtr/traceroute nie jest narzędziem, które jednoznacznie determinuje problem z VPSem/serwerem. Sam osobiście zarządzam maszynami, do których 'ping' nie doleci w ogóle.

 

Jeśli MTR nie pokazuje lossów podczas normalnego działania, to może być dostatecznie dobry wyznacznik, zakładając że ktoś nagle nie włączył rate-limitingu, ale od tego jest pierwsze sprawdzenie czy MTR daje wiarygodne wyniki w przypadku prawidłowego działania sieci.

  • Lubię 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można powiedzieć że temat do zamknięcia, wkurzyłem się, kupiłem dedyka, postawiłem na nim proxmoxa i mogę powiedzieć że mam vmkę za grosze 😛 

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.