Skocz do zawartości
Diego164

Serwer DNS nie jest skonfigurowany do obsługi domeny

Polecane posty

Hey.

Mam taki problem przy zmianie DNS w AfterMarket na te z CloudFlare. Przy zmianie DNS wyświetla mi się komunikat

"Serwer DNS nie jest skonfigurowany do obsługi domeny"

 

Przy kontakcie z supportem AfterMarket otrzymałem taką odpowiedź:

 

"Dla domen .it strefa domeny (SOA) musi być prawidłowo skonfigurowana na docelowym serwerze, aby przekierowania DNS były poprawnie interpretowane.
Prosimy o kontakt z firmą obsługującą hosting w celu upewnienia się, co do poprawności konfiguracji SOA dla tej domeny.

Po poprawnej konfiguracji SOA dla domeny w docelowym serwisie hostingowym, na który mają wskazywać nowe DNS nasz system pozwoli na zmianę konfiguracji DNS.
Propagacja zmian DNS powinna być ukończona w ciągu 24 godzin od momentu wprowadzenia zmian. "

 

Szczerze, to nie rozumiem tej odpowiedzi. Jest ktoś w stanie mi wyjaśnić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dodałeś domenę w panelu cloudflare?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Tak, dodałem.

 

Spróbowałem też zrobić test i przepisać DNSy z linuxpl.com i też nie załapało.

Ogólnie chcę zmienić DNSy na CloudFlare kierujący na jchost.pl

 

E:

Jest to domena 2 tygodnie po migracji z włoskiego rejestratora. Tam nie było problemu ze zmianą DNS. Przy migracji do AfterMArket przy okazji miałem podpięte DNSy z linuxpl i się to trzymało, ale chciałem zmienić na DNSy CloudFlare to mi nie łapało. Dla testu usunąłem DNSy z linuxpl które miałem tuż po migracji na standardowe AfterMarket i nie mogę teraz dodać z powrotem tych linuxowych...

 

Traffic mi  teraz leci na LP AfterMarket....

 

Edit2.

Udało mi się zmienić DNS bezpośrednio na jchost.pl (ns1.jchost06.pl itd). Do czasu gdy ogarne problem bede musiał tak to zostawić.

Pytanie dlaczego AfterMarket nie łapie DNSów z CloudFlare z domeny .it

Edytowano przez Diego164

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzić dwie rzeczy:

- czy DNSSEC jest wyłączony, często przeszkadza przy zmianach delegacji

- co zwraca

dig NS mojadomena.it @imie.ns.cloudflare.com

Możesz także napisać do mnie na PW nazwę domeny to sprawdzę dokładniej.

 

W ostateczności, napisz do supportu Cloudflare.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.