Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o home.pl


Wiadomość dodana przez theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Opisana sytuacja miała miejsce przed weekendem. Cóż, atakujący nie oszczędzał nikogo bo trafiło się nawet popularnym HRejterom :) Z naszej strony podjęliśmy działania, które zminimalizowały ryzyko przejścia na docelowy adres z wyłudzaniem danych. Wiadomości były systematycznie blokowane, a filtry antyspamowe aktualizowane.  Aktualnie opisane powyżej zjawisko już nie występuje.

 

Pozdrawiam

Adam [home.pl]

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 213
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

I kolejna, grudniowa nowość już u nas!   PHP 8 jest już do dyspozycji dla naszych klientów. Być może nie byliśmy pierwsi ale jedni z pierwszych na pewno! (pozdrawiamy @Adam Szendzielorzza c

@theqkash Przekazałem twoje pytania do osób odpowiedzialnych za rozwój usług, zwłaszcza w obszarze domen i SSH Na chwilę obecną nie jestem w stanie Ci napisać, czy coś ruszyło. Jeżeli chodzi o pytani

W skrócie: Pan Marcin po 8 latach szefowania odchodzi, będzie na stanowisku do końca roku, nie podał info gdzie się wybiera i oficjalnie niczego nie skomentował - wspomniał tylko, że będzie prowadził

Dodane obrazy

W skrócie: Pan Marcin po 8 latach szefowania odchodzi, będzie na stanowisku do końca roku, nie podał info gdzie się wybiera i oficjalnie niczego nie skomentował - wspomniał tylko, że będzie prowadził "nową biznesową przygodę". 

 

Poza tym w artykule nic się ciekawego nie znajduje poza ogólnikami na temat funkcjonowania home.pl i ich wyników.

  • Lubię 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące później...

@home_pl tak żeby Wam nie było nudno, pozwolę sobie podbić tematy. Rok 2020 mija, pewne rzeczy gdzieś tam mogły być zaplanowane na 2019 i chyba się nie udało ;)

 

1. Jak wygląda kwestia uruchamiania cloudflare dla domen? Temat na tapecie od 2013 roku ponoć ;)

 

2. Czy w związku z moją wypowiedzią do której odnieśliście się tu: 

 są już jakieś wnioski, pomysły, zmiany?

 

3. Czy planujecie podobnie jak 99% firm konkurencyjnych na polskim rynku uruchomić możliwość samodzielnego/bezpłatnego instalowania własnego SSLa czy nadal będzie to płatne, długotrwałe i uciążliwe?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@theqkash Przekazałem twoje pytania do osób odpowiedzialnych za rozwój usług, zwłaszcza w obszarze domen i SSH ;) Na chwilę obecną nie jestem w stanie Ci napisać, czy coś ruszyło. Jeżeli chodzi o pytanie 3 - nie planujemy zmian w tym zakresie.

  • Smutny 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 14.12.2018 o 13:43, home_pl napisał:

Przekazałem Twoją opinię jak to powinno działać do odpowiedniego działu. Czy się uda? Zobaczymy. Na 2019 rok mamy kilka ważnych "kamieni milowych" w temacie obsługi.

 

9 minut temu, home_pl napisał:

Przekazałem twoje pytania do osób odpowiedzialnych za

 

Hmmm czy tylko ja mam wrażenie Déjà vu  ...

Rok temu to samo 🤐

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mion Wiem, jak to wygląda i również dałem znać odpowiednim osobom, że z mojej strony taka kopypasta też nie będzie mile widziana ;) Zmobilizowałem kogo trzeba i czekam na odpowiedź. Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie. To na czym jednak nam zależy to stabilny rozwój wszystkich obszarów technologicznych. Dla jednych firm hosting jest jedyną usługą, którą obsługują i rozwijają. U nas hosting jest jednym z ponad 80 usług w portfolio, co nie znaczy, że nic się w nim nie dzieje - przykład z wdrożeniem wsparcia HTTP/3 jest tego najlepszym dowodem. To nie ostatni krok z naszej strony, który powinien wpłynąć pozytywnie na działanie usług.

 

Musimy jednak zachować pewien balans między tym, co możemy wprowadzić na szerszą skalę i co będzie odczuwalne przez dziesiątki tysięcy klientów, a co przyda się tylko pewnej grupie użytkowników. Nie jest to łatwe, bo obie grupy mają różne potrzeby, a każda z tych potrzeb ma inny wpływ na funkcjonowanie platformy.  Jedną i drugą grupę bardzo cenimy i na pewno będziemy dążyć do tego, aby zwiększać jakość usług oraz wprowadzać nowe produkty, odpowiadające na ich potrzeby.

 

Pozdrawiam,

Adam [home.pl]

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, home_pl napisał:

Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie

Spoko.. ,Jednak Spój to z innej strony ROK temu ktoś pytał o coś. To mimo wszystko dosyć długi okres czasu na rozpatrzenie negatywne|pozytywne danego wnioski - Nie sądzisz ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, home_pl napisał:

Nie chcę posługiwać się datami i rzucać teksty oraz gwarancje bez pokrycia. W naszej firmie prowadzimy równolegle kilkadziesiąt projektów, a hosting internetowy traktujemy bardzo poważnie. To na czym jednak nam zależy to stabilny rozwój wszystkich obszarów technologicznych. Dla jednych firm hosting jest jedyną usługą, którą obsługują i rozwijają.

 

Powiem tak - rozumiem że traktujecie poważnie etc etc... ale jeszcze niedawno pisałeś o tym że nie da się czegoś zaplanować na bieżący miesiąc, a w przypadku takiego cloudflare gdzie jesteście jedyną firmą w Polsce która jawnie go nie wspiera mówimy o siedmiu latach. To chyba dość dużo czasu, zwłaszcza że jak twierdzisz hosting traktujecie poważnie ;)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@theqkash @Mion Rozumiem Was w 100%, dlatego pozwoliłem sobie wasze zażalenia przekazać ponownie do analizy ;) Ubolewam tylko nad faktem, że nie mogę Wam przekazać bardziej optymistycznych wieści tu i teraz.

 

A już na marginesie - jak bardzo zyskałaby w Waszych oczach nasza oferta, gdyby integracja z CF była dostępna? Które korzyści są - z waszej perspektywy, czyli osób obsługujących swoich klientów, konfigurujących strony/serwisy - dla Was kluczowe?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, home_pl napisał:

Które korzyści są - z waszej perspektywy, czyli osób obsługujących swoich klientów, konfigurujących strony/serwisy - dla Was kluczowe?

 

Z mojego punktu widzenia wyłączenie wymuszania podpinania domeny na Wasze DNSy żeby strona/poczta mogły działać poprawnie jest najbardziej kluczową rzeczą. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Podobna zawartość

    • Przez home_pl
      W tym temacie będziemy informować o wszystkich zmianach w zakresie parametrów usług, zmianach ofertowych, planowanych pracach administracyjnych.
       
      Główny serwis home.pl jest dostępny pod adresem https://home.pl
      Nowa platforma z nowym panelem administracyjnym jest już w fazie testów. Zapraszam na https://beta.home.pl - na betatesterów czekają wybrane usługi za darmo do końca roku oraz specjalne promocje na rejestracje domen .pl oraz .online.
       
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.