Skocz do zawartości
mariaczi

Opinie o home.pl

theqkash

Chcesz znaleźć opinie o home.pl? Jeśli szukasz hostingu w home.pl, serwerów w home.pl lub chcesz uzyskać informację o rejestracji domen w home.pl - ten temat jest idealny.

Wiadomość dodana przez theqkash

Polecane posty

3 godziny temu, theqkash napisał:


Wiem, że mnie za to znienawidzisz, ale może podasz te rzeczy?

Pytam dlatego, bo brak SSL w standardzie to duża rzecz, a to co piszesz brzmi póki co trochę tak jak "Synku, nie dostaniesz roweru, ale przecież masz 50 cukierków" 😉 

 

Nie znienawidzę, dyskusja ważna rzecz i potrzebny jest trochę szerszy punkt widzenia ;) Cały czas piszę o integracji ponad 50 produktów dla polskich firm w jednym miejscu, w jednym panelu, a także poszerzanie oferty o usługi bezpieczeństwa i już trochę pozabiznesowe. Wychodzimy poza hosting, a Ty poruszasz się tylko wokół tego jednego zagadnienia, dlatego precyzuję ;) Porównanie innych aplikacji do cukierków jest moim zdaniem nietrafne. O wiele lepsze byłoby "Może nie dostaniesz hulajnogi, ale możesz kupić górala w tym samym sklepie i dostać coś extra, czego nie znajdziesz w innym sklepie.".

 

@Mion Są klienci którzy nie potrzebują pomocy bo chcą zrobić wszystko samodzielnie, są tacy, którzy potrzebują waszej pomocy. Absolutnie jest to zrozumiałe i na tym polega rynek - miejsce znajdzie się na nim dla każdego. Nikt nie twierdzi, że home ma być dla wszystkich. Na pewno jednak chcemy rozszerzać portfolio usług i oferować wokół niego wsparcie. Obecnie jest to dla was też korzystna sytuacja, bo gros użytkowników bazuje na hostingu, ale osoby które wejdą na ten rynek za 5-6 lat nie będą rozglądać się za hostingiem bo nie będzie im potrzebny (albo będzie trzeciorzędnym wyborem). I to będzie sytuacja, która może zrodzić wiele pytań po obu stronach branży. My patrzymy z perspektywą kilkuletnią, badamy trendy i ich przełożenie na realne korzyści. Jesteśmy firmą, która musi generować przychody i dlatego transformujemy swoją ofertę bo dzisiaj rynek hostingowy rozwija się już tylko o kilka % rok do roku, a to hamuje rozwój. Uściślając - nie chcemy doprowadzić do sytuacji, gdy będziemy czuć się trochę na rynku telekomów, gdzie jedyne statystyki jakie by nas interesowały to liczba pozyskanych klientów od konkurentów (i odwrotnie). Nasycony rynek charakteryzuje się stagnacją i małymi wzrostami, a to nie jest dobre ani dla firm świadczących usługi, ani dla klientów, którzy nie będą mogli liczyć na lepszą jakość usług - bo skąd ją wziąć, gdy nie będzie na to pieniędzy?

 

@Tom X Uściślając - hosting sam w sobie, bez względu na to gdzie jest świadczony, mało rokuje. Jeżeli nie wyjdziesz poza kraj z ofertą, może być Ci ciężko, a i z tym trzeba uważać. Rokowania odnośnie oferty Saas są bardzo dobre. Ostatnio rozpoczęliśmy proces przenoszenia naszych sklepów do chmury, dzięki czemu klienci zyskali usługę, która działa zdecydowanie szybciej (różnice są kolosalne), na dodatek aktualizacje są przeprowadzane ekspresowo. Dbamy bardzo mocno o ten segment, mamy dla naszych usług ecommerce dedykowany zespół specjalistów, którzy zajmują się tylko tymi usługami i codziennie pomagają klientom w prowadzeniu sprzedaży.

 

@Pawel_15 Mamy bardzo atrakcyjne ceny na usługi pozahostingowe, na dodatek rozliczane w złotówkach przy stałej cenie, a przy zamówieniach hurtowych jesteśmy naprawdę skorzy ponegocjować. W przypadku zakupu Office 365 czy G Suite w tradycyjnym modelu ze źródła cena z miesiąca na miesiąc może skakać o kilka %, a taka nieprzewidywalność dla przedsiębiorcy średniej wielkości jest bardzo ważnym czynnikiem, który decyduje że jednak woli kupić to u nas niż w Google/Microsoft. I ma do tego normalną fakturę. My naprawdę rozmawiamy z klientami i znamy ich potrzeby. Świat nie kończy się na Let's Encrypcie i SSLach ogólnie. Jeżeli oferujesz coś darmowego, to musisz podnieść cenę gdzie indziej lub pogorszyć jakość wsparcia, ewentualnie wprowadzić modyfikacje w ofercie.

 

Edytowano przez home_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, home_pl napisał:

Mamy bardzo atrakcyjne ceny na

Przepraszam Masz na myśli odnowienie domen PL za 123,00 zł brutto ?  Czy może przedłużenie hostingu na rok w cenie 492,00 zł brutto  ?

Ale oczywiście "atrakcyjność"....  jest pojęciem względny...

 

25 minut temu, home_pl napisał:

Świat nie kończy się na Let's Encrypcie i SSLach ogólnie.

Kończyc się nie musi, ale może się zaczynać wybór od tego 🤣

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, home_pl napisał:

Mamy bardzo atrakcyjne ceny na usługi pozahostingowe

 

3 godziny temu, Mion napisał:

Przepraszam Masz na myśli odnowienie domen PL za 123,00 zł brutto ?  Czy może przedłużenie hostingu na rok w cenie 492,00 zł brutto  ?

Ale oczywiście "atrakcyjność"....  jest pojęciem względn

Czytanie ze zrozumieniem... plz

  • Zaskoczony 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla jasności ja nie ma nic do oferty Home, której całej nie znam a ta, którą znam jest "jaka jest" ...

 

Przy okazji jeszcze jedno pytanie do @home_pl tyczące oferty z obszarów hostingu współdzielonego.  Jakie wersje MySQl /MariaDb obsługują ten hosting?  Chodzi o czy wspierają już (Common Table Expression) i przykładowo WITH RECURSIVE, co jest wygodne przy pracach z rożnego rodzaju strukturami zagnieżdżonymi jak kategorie, menu itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Mion 2 lata temu przeszliśmy na MySQL 5.7 i taka wersja już rozgościła na wszystkich maszynach hostingu współdzielonego (https://pomoc.home.pl/komunikaty/mysql-w-wersji-5-7-na-serwerach-w-home-pl). Odnośnie Twojego drugiego pytania - dopytam się jutro naszych adminów, ponieważ nie wgłębiałem się tak mocno w nowe funkcjonalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie - pozdrawiamy z Rumunii ;)

 

Po 22 latach wchodzimy na pierwszy zagraniczny rynek w Europie Wschodniej, a w planach mamy już kolejne! Ekspansję przeprowadzamy pod marką IONOS - https://ionos.ro

 

Na start oferujemy kilkadziesiąt usług dla e-biznesu, w tym hosting, domeny, kreator stron WWW, Office 365, G Suite, usługi eCommerce - będziemy stale poszerzać portfolio produktowe, aby zapewnić rumuńskim przedsiębiorcom jak najwięcej wsparcia w ich dążeniu do sukcesu na rodzimym rynku. Pierwsze sukcesy (te małe i duże) już za nami.

 

Szczegóły znajdziecie w naszej notatce prasowej - https://homepl.prowly.com/75545-homepl-debiutuje-za-granica

 

spacer.png

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@rafii Cześć. Odnośnie pytania pierwszego - tak, to jest pakiet pod 1 stanowisko. Jeżeli chodzi o pytanie drugie - nie ma to znaczenia, może być osoba prywatna lub firma. Jeżeli potrzebujesz bardziej dopasowanego zestawu to opisz swoje potrzeby poprzez formularz https://home.pl/formularz-email/

Wystarczy, że wybierzesz kategorię "Produkty" i "Office 365" - nasi specjaliści na pewno przygotują odpowiedni zestaw narzędzi MS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.09.2019 o 18:38, home_pl napisał:

@Mion 2 lata temu przeszliśmy na MySQL 5.7 i taka wersja już rozgościła na wszystkich maszynach hostingu współdzielonego (https://pomoc.home.pl/komunikaty/mysql-w-wersji-5-7-na-serwerach-w-home-pl). Odnośnie Twojego drugiego pytania - dopytam się jutro naszych adminów, ponieważ nie wgłębiałem się tak mocno w nowe funkcjonalności.

Więc jak wygląda> Planujecie aktualizacje w jakimś deklarowanym czasie do najnowszych wersji 8.x ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, home_pl napisał:

Cześć. Odnośnie pytania pierwszego - tak, to jest pakiet pod 1 stanowisko. Jeżeli chodzi o pytanie drugie - nie ma to znaczenia, może być osoba prywatna lub firma.

A jak wygląda procedura dostarczenia produktu? Ja to chcę wykupić ze względu na podbicie Windows 10 do wersji Enterprise. Po zakupie otrzymuję od Was klucz licencyjny, który następnie podmieniam w Windows 10 i poprzez Windows Update podbijam do Enterprise?
Czy to jest tylko zwykła wersja  Enterprise, czy również  Enterprise LTSC do wyboru? LTSC ma tę zaletę dla mnie, że nie ma Sklepu, Edge, Cortany, Metro, preinstalowanych programów ze Sklepu, których się nie da usunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Mion Soooory za obsuwę ;) Zapomniałem dopisać - takie polecenia na MySQL nie wchodzą w grę. Co do aktualizacji do 8 - na chwilę obecną nie posiadam takich informacji, z pewnością jednak nie wydarzy się to w tym roku, a raczej w 2020.

 

@rafii Całość dostajesz w wersji elektronicznej pod aktualizację klucza i upgrade. Jeżeli chodzi o LTSC/nieLTSC - po weekendzie dopytam nasz zespół produktowy od MS jak to wygląda dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2019 o 13:38, home_pl napisał:

Całość dostajesz w wersji elektronicznej pod aktualizację klucza i upgrade. Jeżeli chodzi o LTSC/nieLTSC - po weekendzie dopytam nasz zespół produktowy od MS jak to wygląda dokładnie.

Czy są nowe wieści?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, home_pl napisał:

@rafii Już wiem ;) Jest to wersja nie-LTSC. Taką również oferuje indywidualnie MS.

Dziękuję za informację. Jeszcze mam dwa pytanka.

  1. Zakładając, że chcę tylko korzystać Windows 10 Enterprise bez Office 365, to czy w takim przypadku muszę być zalogowany do konta MS na komputerze?
  2. Czy można pobrać ISO Windows 10 Enterprise po to aby zainstalować system na czysto w tej wersji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@rafii To zależy z jakiego systemu obecnie korzystasz - w samych założeniach M365 dotyczy upgrade'u systemu z wersji 7 Pro, 8 Pro lub 8.1 Pro i tylko z nich możesz aktualizować do wersji 10 Enterprise. Usługa jest pakietowana z Office 365, ale z tego drugiego nie musisz używać  poniważ MS będzie weryfikował tylko i wyłącznie to, czy opłaciłeś (lub opłacasz miesięcznie) M365. Nie musisz być zalogowany do konta MS, ponieważ zakup usługi odbywa się poprzez naszą stronę, a licencję oraz instrukcję na upgrade otrzymujesz elektronicznie na maila ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, home_pl napisał:

To zależy z jakiego systemu obecnie korzystasz - w samych założeniach M365 dotyczy upgrade'u systemu z wersji 7 Pro, 8 Pro lub 8.1 Pro i tylko z nich możesz aktualizować do wersji 10 Enterprise.

Chyba z 10 Pro też można :) a właśnie z niego obecnie korzystam. Nawet nie wiedziałem, że z wersji 7 Pro można taki upgrade wykonać. To jak z tym ISO?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@rafii Jeżeli chodzi o ISO to możesz to zrobić, pamiętaj jednak że subskrypcja M365 działa w taki sposób, że w przypadku braku płatności MS zrobi Ci po prostu downgrade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.11.2019 o 12:39, home_pl napisał:

@rafii Jeżeli chodzi o ISO to możesz to zrobić, pamiętaj jednak że subskrypcja M365 działa w taki sposób, że w przypadku braku płatności MS zrobi Ci po prostu downgrade.

Oki wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@home_pl Czy istnieje możliwość zainstalowania własnego certyfikatu SSL nie zakupionego bezpośrednio od was, czy należy zapłacić 123zł brutto za instalacje ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Instalacja zewnętrznych certyfikatów SSL jest możliwa tylko poprzez naszych administratorów po uiszczeniu opłaty.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@home_pl czy w tej kwestii planujecie kiedyś dojść do poziomu "białego świata"?

 

Dodatkowo pytanie - minął rok odkąd obiecaliście zająć się zagadnieniami opisanymi tutaj: 
 


Czy cokolwiek udało się zrobić, albo są jakieś przemyślenia czy analizy względem dostępnych tam punktów?

Czy na home.pl można już używać CloudFlare?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Biało światło" - fajne określenie ;)  Na chwilę obecną nie planujemy zmian.

 

Cytat

Dodatkowo pytanie - minął rok odkąd obiecaliście zająć się zagadnieniami opisanymi tutaj...

 

Wszystkie te kwestie zostały kropka w kropkę przekazane do osób odpowiedzialnych za rozwój i aktualizacje platformy . Z uzyskanych informacji wynika, że przeprowadzono kilka analiz m.in. związanych z DNSami. Obecne założenia pozostają bez zmian. Kwestia SSH jest wciąż otwarta, natomiast nie ma ona najwyższego priorytetu (aby jednak temat nie został zakopany - dopytałem o szczegóły odpowiednie osoby). Nie oznacza to również, że całkowicie z niej rezygnujemy. Mamy obecnie w planach wiele różnych projektów, które mają realny wpływ na kwestie biznesowe tj. usprawnienie procesu przeniesienia klientów na nową platformę, wprowadzanie nowych produktów i usprawnianie obecnego panelu do zarządzana usługami. A to tylko wierzchołek góry lodowej.  W IT jak w życiu są rzeczy ważne i ważniejsze, te ważniejsze trzeba załatwić jak najszybciej.

 

Co do Cloudflare - nie udało się tego tematu wprowadzić w życie, aczkolwiek nawiązaliśmy współpracę z partnerem zewnętrznym który oferuje podobną usługę i który umożliwia przeniesienie obsługi technicznej domeny na swoje DNSy, a także przekierowanie rekordów pocztowych na hosting w home.pl - https://home.pl/ochrona-www/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
51 minut temu, theqkash napisał:

@home_pl czy w tej kwestii planujecie kiedyś dojść do poziomu "białego świata"?

 

Dodatkowo pytanie - minął rok odkąd obiecaliście zająć się zagadnieniami opisanymi tutaj: 
 


Czy cokolwiek udało się zrobić, albo są jakieś przemyślenia czy analizy względem dostępnych tam punktów?

Czy na home.pl można już używać CloudFlare?

Cloudflare działa na domenach home lecz SSl nie podepniesz chyba, że zapłacisz 123zl brutto :D Według mnie jest to nie uczciwa praktyka wyciągania pieniędzy od klientów

@home_pl

Edytowano przez Matix8981

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, home_pl napisał:

nie planujemy zmian

 

1 godzinę temu, home_pl napisał:

założenia pozostają bez zmian

 

1 godzinę temu, home_pl napisał:

nie udało się tego tematu wprowadzić w życie

 

Serio przykro się to czyta. Od dobrych kilku lat pozostajecie w tyle za konkurencją jeśli chodzi o wsparcie dla poczty przy korzystaniu z własnych DNSów, a także dla własnych SSLi oraz CloudFlare. Kwestie te są problematyczne z punktu widzenia klienta. Zamiast zaoferować te rzeczy w taki sposób w jaki wypadałoby to zrobić, oferujecie protezę CloudFlare w postaci rozwiązania alternatywnego, które można powiedzieć że połowicznie realizuje założone kwestie.

 

Rozumiem, że 7 lat to dość niedługi okres z perspektywy analiz które prowadzicie chociażby w kwestii cloudflare. Wierzę, że w IT są rzeczy ważne i ważniejsze, ale przy takiej skali problemu, który od lat był Wam zgłaszany, wypadałoby wreszcie zakasać rękawy i albo napisać że robimy i wreszcie zrobić, albo że nie robimy - pisanie od takiego czasu o analizowaniu czegoś przestaje brzmieć poważnie 😉

 

Fajnie, że wprowadzacie jakieś nowe usługi i rozwiązania. Czy jednak z punktu widzenia klienta, który chciałby korzystać z Waszych usług w oparciu o własne DNSy (z jakiegokolwiek powodu, nie tylko z powodu CloudFlare), cokolwiek te zmiany wprowadzają? Czy generalnie są to zmiany inne niż wewnętrzne, organizacyjne?

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Rozumiem, że 7 lat to dość niedługi okres z perspektywy analiz które prowadzicie chociażby w kwestii cloudflare. Wierzę, że w IT są rzeczy ważne i ważniejsze, ale przy takiej skali problemu, który od lat był Wam zgłaszany, wypadałoby wreszcie zakasać rękawy i albo napisać że robimy i wreszcie zrobić, albo że nie robimy - pisanie od takiego czasu o analizowaniu czegoś przestaje brzmieć poważnie.

 

Masz rację - pewnych faktów nie da się obronić :) z drugiej strony jednak w ciągu 7 lat bardzo wiele w branży się zmieniło, u nas zmiany były monstrualne, co było efektem również zmian w potrzebach klientów, to jak postrzegają oni hosting i samą potrzebę posiadania domen. Rynek osiągnął pewien sufit, zrobił to szybciej niż myśleliśmy i dlatego część rzeczy pojawia się w pomysłach do wprowadzenia, a potem znika, by pojawić się ponownie.  Nie lubię przywoływać tego przykładu, ale na serio teraz muszę - jesteśmy firmą, która musi zarabiać, a to oznacza priorytetyzację tematów, które są z tej perspektywy mają sens finansowy.  Piszesz o zakasaniu rękawów i pisaniu robimy/nie robimy - powyżej napisałem konkretnie co robimy i czego nie robimy. Tematy te były dyskutowane, analizowane i przedstawione kwestie nakreśliłem najdokładniej jak się dało.

 

Cytat

Kwestie te są problematyczne z punktu widzenia klienta. Zamiast zaoferować te rzeczy w taki sposób w jaki wypadałoby to zrobić, oferujecie protezę CloudFlare w postaci rozwiązania alternatywnego, które można powiedzieć że połowicznie realizuje założone kwestie.

 

"Proteza" to bardzo nieładne określenie skądinąd fajnej usługi, która do ochrony podchodzi kompleksowo i w wersji darmowej oferuje bardzo dobrą jakość i zakres funkcji, ale co kto lubi. Rozumiem Twoje rozczarowanie, ale realia są takie, jakie przedstawiłem wyżej. Wprowadzamy dużo usprawnień i nowości, poprawiamy wiele procesów wewnętrznych (niewidocznych z perspektywy klienta, ale wpływających na obsługę i jej szybkość) jednak nie zawsze są one skierowane do bardziej wymagających użytkowników takich jak Ty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez home_pl
      W tym temacie będziemy informować o wszystkich zmianach w zakresie parametrów usług, zmianach ofertowych, planowanych pracach administracyjnych.
       
      Główny serwis home.pl jest dostępny pod adresem https://home.pl
      Nowa platforma z nowym panelem administracyjnym jest już w fazie testów. Zapraszam na https://beta.home.pl - na betatesterów czekają wybrane usługi za darmo do końca roku oraz specjalne promocje na rejestracje domen .pl oraz .online.
       
  • Kto przegląda   1 użytkownik

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.