Skocz do zawartości
theqkash

Opinie o dhosting.pl

Polecane posty

Czy mój problem zostanie w końcu rozwiązany, czy mam już zgłosić naruszenie w zakresie przestrzegania przepisów dot. ochrony danych osobowych ? Właśnie dostałem kolejne powiadomienie - automatyczne odnowienie za 15 dni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Ghost napisał:

Czy mój problem zostanie w końcu rozwiązany, czy mam już zgłosić naruszenie w zakresie przestrzegania przepisów dot. ochrony danych osobowych ? Właśnie dostałem kolejne powiadomienie - automatyczne odnowienie za 15 dni...

 

Przepraszamy za kłopot, mam potwierdzenie od adminów, że konto zostało wyczyszczone manualnie, danych nie ma, żadne powiadomienia nie będą już przychodzić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinia: ODRADZAM
Po kilku miesiącach testowania mogę z cała pewnością ODRADZIĆ usługi dhosting.pl Tych uwag jest za dużo na jeden wpis, dlatego zebrałem uwagi w jedną, dużą recenzję i udostępniłem na stronie: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
Gorąco polecam zapoznać się z moimi przypadkami. Ostatecznie porzuciłem ten fatalny i oszukańczy hosting, choć po czasie to jednak udało mi się odzyskać pieniądze. Masz pytania, uwagi - komentuj!

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Zażenowany 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Małe uwagi.

"do nowo zakładanych stron www podczas migracji jest ustawiany niepoprawnie certyfikat SSL „główny”, przypisany do „głównej” strony www. Nie wiadomo co to takiego „główna” strona"

To certyfikat albo dla jakiejś subdomeny dla Twojego konta albo w ogóle domyślny dla danego serwera/instancji. Jeśli jest uruchomiony HTTPS to musi być jakiś certyfikat, nawet jeśli wygenerowany wewnętrznie. Jeśli nie jest wgrany inny, to jak wchodzisz na HTTPS to dotajesz jakiś certyfikat główny/domyślny i jest to standard na każdym hostingu czy ogólnie każdym serwerze WWW.

 

"Włączenie Elastycznego Skalowania w wielu przypadkach narazi Cię na koszty ale nie zapewni poprawy PageSpeed"

Wielokrotnie odwołujesz się do Pagespeeda jak do monitora wydajności. Jeśli chodzi o Pagespeed Insight od Google to chyba nie do końca wykorzystujesz go do tego do czego został stworzony. Nie do testowania wydajności tylko do sprawdzenia konfiguracji, włączonych mechanizmów optymalizacyjnych i ogólnej oceny strony pod tym kątem. I robi to przez zasymulowanie pojedynczego wczytania strony. Siłą rzeczy największy wpływ na test będzie miała konfiguracja, a przydzielenie 2GB, 4GB czy 128GB i 48 wątków CPU zamiast 1 nie będzie miało praktycznie żadnego wpływu na ten test. Jak chcesz przetestować jak Elastyczne Skalowanie działa to zaaplikuj testy wydajnościowe gdzie będziesz symulował 50, 1000 czy ilu tam chcesz użytkowników na sekundę i to przez dłuższy okres czas.

 

Co do reszty to się zapewne zgadzam, choć z dhosting nie miałem do czynienia.

Edytowano przez nnd.newbie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Artur napisał:

Opinia: ODRADZAM
Po kilku miesiącach testowania mogę z cała pewnością ODRADZIĆ usługi dhosting.pl Tych uwag jest za dużo na jeden wpis, dlatego zebrałem uwagi w jedną, dużą recenzję i udostępniłem na stronie: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
Gorąco polecam zapoznać się z moimi przypadkami. Ostatecznie porzuciłem ten fatalny i oszukańczy hosting, choć po czasie to jednak udało mi się odzyskać pieniądze. Masz pytania, uwagi - komentuj!

Muszę się tu z jednym zgodzić - system ticketów a raczej odpowiedzi jest strasznie słaby, niepodoba mi się to że w jednym tickecie dotyczącej umowy która powinna być w pewnym stopniu poufna i sprawach księgowych odpowiedziało mi... 5 różnych pracowników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Roberrt napisał:

Muszę się tu z jednym zgodzić - system ticketów a raczej odpowiedzi jest strasznie słaby, niepodoba mi się to że w jednym tickecie dotyczącej umowy która powinna być w pewnym stopniu poufna i sprawach księgowych odpowiedziało mi... 5 różnych pracowników.


Możesz przybliżyć co tu dokładnie jest problemem? Jeśli osoby są upoważnione do prowadzenia takiej korespondencji, dla mnie sprawa jest ok. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
37 minut temu, theqkash napisał:


Możesz przybliżyć co tu dokładnie jest problemem? Jeśli osoby są upoważnione do prowadzenia takiej korespondencji, dla mnie sprawa jest ok. 

Moim zdaniem do jednej sprawy powinna być przypisana jedna osoba (najlepiej "przypisany" do ciebie opiekun) która zna temat od początku a nie 5 różnych pracowników.

(nie mówię tu o problemach technicznych bo jest to raczej logiczne że sprawami technicznymi nie będą zajmować się handlowcy)

dodatkowo:

PZEZUBf.png

Większość osób pomyślałby chyba że chodzi o kontakt z wyżej przedstawionym opiekunem handlowym, tak? Otóż nie jest to link do utworzenia zwykłego ticketa. 

Co do jakości usług nie mam zastrzeżeń no ale ten helpdesk...

Edytowano przez Roberrt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Roberrt napisał:

Moim zdaniem do jednej sprawy powinna być przypisana jedna osoba (najlepiej "przypisany" do ciebie opiekun) która zna temat od początku a nie 5 różnych pracowników.


To teraz wyobraź sobie, że taka osoba musiałaby dziennie obsłużyć X spraw i tylko w godzinach pracy. No a z kolei od supportu oczekują wszyscy odpowiedzi szybko, choćby w środku nocy 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
2 minuty temu, theqkash napisał:


To teraz wyobraź sobie, że taka osoba musiałaby dziennie obsłużyć X spraw i tylko w godzinach pracy. No a z kolei od supportu oczekują wszyscy odpowiedzi szybko, choćby w środku nocy 🙂

Nie rozumiem problemu, jeśli na 1 ticketa odpisuje 5 różnych osób który ma priorytet "niski" (zaznaczone w panelu), to czemu nie może ta sama osoba odpowiedzieć na następny dzień roboczy (nie mówię tu o skrajnych przypadkach pokroju zwolnienie,l4,itd.)?

 

---

przypomnę że nie mówimy tu o problemach technicznych

Edytowano przez Roberrt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bez względu na priorytet każdy oczekuje szybkiej odpowiedzi. Sądzę, że sprawy wymagające analizy przez jedną konkretną osobę obsługuje właśnie ta konkretna osoba. Skoro Twoja sprawa mogła być obsłużona przez inne osoby, to ja serio nie widzę problemu. No ale, rozumiem to co piszesz i co chcesz przekazać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jeśli sobie nie życzysz więcej niż jednej osoby w tickecie to nie widzę żadnej przeszkody w tym, żeby taką prośbę w tym tickecie zamieścić. To jest standardowa praktyka, że na tickety odpowiada osoba, która akurat jest w obecnej chwili za to odpowiedzialna, wraz z N innymi osobami, i jeśli Twój ticket wisi w oczekiwaniu na odpowiedź, to zostanie obsłużony najszybciej jak to możliwe, niekoniecznie przez tą samą osobę co wcześniej.

Edytowano przez Archi
  • Lubię 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem tu nowy. 

Zastanawialiśmy się nad dhosting.pl i mieliśmy już podjąć pozytywną decyzję.

 

Musze powiedzieć że ta dyskusja   jak i post z linkiem Roberrta, pokazuje że to dramat szczególnie w zakresie danych osobowych.  Czy naprawdę jest tak słabo ?

 

Potencjany klient dhosting (Mała multiagencja ubezpieczeniowa podlegajaca pod KNF) miałby ogromne problemy, i niewątpliwie, po sytuacji opisanej przez Roberrta, aktywnie złożyłby zawiadomienia do wszystkich świętych, choćby po to żeby chronić się przed potencjalną odpowiedzialnością za złamanie przepisów.

 

Czy dhosting rzeczywiście tak amatorsko traktuje ochronę danych osobowych ? 

  • Zażenowany 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Stan napisał:

Witam,

 

Jestem tu nowy. 

Zastanawialiśmy się nad dhosting.pl i mieliśmy już podjąć pozytywną decyzję.

 

Musze powiedzieć że ta dyskusja   jak i post z linkiem Roberrta, pokazuje że to dramat szczególnie w zakresie danych osobowych.  Czy naprawdę jest tak słabo ?

 

Potencjany klient dhosting (Mała multiagencja ubezpieczeniowa podlegajaca pod KNF) miałby ogromne problemy, i niewątpliwie, po sytuacji opisanej przez Roberrta, aktywnie złożyłby zawiadomienia do wszystkich świętych, choćby po to żeby chronić się przed potencjalną odpowiedzialnością za złamanie przepisów.

 

Czy dhosting rzeczywiście tak amatorsko traktuje ochronę danych osobowych ? 

Może aż tak źle nie jest, jakość usług jak sprawdzamy jest na odpowiednim poziomie, tylko ten helpdesk mnie podirytował :c, rozumiem czym jest to spowodowane ale jednak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, jvr napisał:

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

 

Skąd masz taką informację? PARP posiada własną adresację IP i utrzymuje ją w data center Polkomtelu. W tym samym miejscu działa ich strona internetowa na ich własnej adresacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, jvr napisał:

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

 

No tak, ale optymizmem to nie napawa, choć, znając życie, u innych kuchnia może być podobna. A przestoje email to dla takiej multiagencji - pełna katastrofa i utrata klientów :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Skąd masz taką informację?

 

Pewnie z naszej strony 😛 Utrzymujemy niektóre strony PARP, a Alior Bank trzyma u nas domeny. Dosyć często spotykamy się z sytuacją, że duże korporacje/instytucje umieszczają na naszych serwerach landing page pod kampanie marketingowe ponieważ jest im szybciej dogadać się z nami niż z własnym IT - niestety w większości przypadków nie możemy pokazywać logotypów tych marek. Na pewno je znacie z reklam TV :)

 

Do danych osobowych przykładamy krytyczną uwagę - m.in. dlatego nie korzystamy z WHMCS, co uprościłoby nam wiele tematów. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania wiedzą jak "liberalny" jest stosunek tego softu do haseł ;)

 

Nasz support liczy kilkanaście osób w ten chwili i jest podzielony na kilka sekcji. Każdy z pracowników ma szkolenia dot. bezpieczeństwa, podpisane NDA. Poszczególne zespoły mają różne poziomy uprawnień i dostępów oraz przechodzimy cykliczne audyty dotyczące znajomości procedur. @Stan proponuję umówić się na rozmowę np. via Zoom (sprawdź PW) - chętnie opowiem Ci więcej na temat organizacji procesów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez The I
      Jako że dHosting ostatnimi tygodniami, miesiącami notorycznie zalicza wpadki awarii z połączeniem z maszynami z bazą danych, to czas poszukać czegoś innego. Niedopuszczalne jest, by strony nie działały przez kilka/naście godzin, strasząc czytelników błędami.
       
      Wymaganie, jakie mamy, to:
       
      Dostęp do SSH i możliwość instalacji Composera pod strony oparte na Drupalu. Częste kopie zapasowe plików i bazy danych. Możliwość wymuszenia zrobienia kopii bazy w danej chwili (np. przed wykonywaniem aktualizacji strony). Możliwość przywrócenia wybranej kopii bazy danych w dowolnej chwili. Hosting oparty na dyskach SSD, a najlepiej NVMe. Niekoniecznie w Polsce. Przyjazny support. Gwarantowane zasoby CPU i RAM  
      VPS-a nie biorę pod uwagę (chwilowo), ponieważ zarządzenie tym wszystkim jednak pożera sporo czasu i najlepiej, abym miał możliwość korzystania z graficznego panelu.
       
      Czy oferta Hetzner lub OVH będzie odpowiednia? A może coś innego?
       
      Jeśli ktoś będzie wymieniał propozycje, proszę pisać, z jakiego data center dany hosting korzysta.
    • Przez dhosting.pl
      Hej!
       
      Dzisiaj Black Friday, więc nie mogło u nas zabraknąć ofert specjalnych:
       
      Nowi klienci zdobędą Elastyczny Web Hosting w cenie 120 zł netto za pierwszy rok. Do tego do ich portfeli elastycznego skalowania trafi 25 zł netto, żeby w pełni mogli wykorzystać zalety naszej usługi. Nie zapominamy o obecnych klientach! Każde doładowanie wirtualnego portfela powiększamy bezpłatnie o 30%.  
      Jeszcze nigdy nie było tak tanio, więc serdecznie zapraszamy!
       
      https://dhosting.pl
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.