Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o dhosting.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Czy mój problem zostanie w końcu rozwiązany, czy mam już zgłosić naruszenie w zakresie przestrzegania przepisów dot. ochrony danych osobowych ? Właśnie dostałem kolejne powiadomienie - automatyczne odnowienie za 15 dni...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 119
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Zastanów się po co dawałeś klucz API dla dhosting? Ano po to, żeby można było zintegrować ich usługę z Cloudflare, czyli automatycznie zgłaszać wszelkie zmiany do Cloudflare. Że dhosting nie usuw

Cześć Mateusz,   rzuciliśmy ekipę do pilnego zweryfikowania tego, co piszesz. Od razu napiszę, że nie robimy nikomu na złość i absolutnie nie kasujemy ludziom żadnych danych, nie jesteśmy ta

Jeśli sobie nie życzysz więcej niż jednej osoby w tickecie to nie widzę żadnej przeszkody w tym, żeby taką prośbę w tym tickecie zamieścić. To jest standardowa praktyka, że na tickety odpowiada osoba,

Dodane obrazy

1 godzinę temu, Ghost napisał:

Czy mój problem zostanie w końcu rozwiązany, czy mam już zgłosić naruszenie w zakresie przestrzegania przepisów dot. ochrony danych osobowych ? Właśnie dostałem kolejne powiadomienie - automatyczne odnowienie za 15 dni...

 

Przepraszamy za kłopot, mam potwierdzenie od adminów, że konto zostało wyczyszczone manualnie, danych nie ma, żadne powiadomienia nie będą już przychodzić. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opinia: ODRADZAM
Po kilku miesiącach testowania mogę z cała pewnością ODRADZIĆ usługi dhosting.pl Tych uwag jest za dużo na jeden wpis, dlatego zebrałem uwagi w jedną, dużą recenzję i udostępniłem na stronie: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
Gorąco polecam zapoznać się z moimi przypadkami. Ostatecznie porzuciłem ten fatalny i oszukańczy hosting, choć po czasie to jednak udało mi się odzyskać pieniądze. Masz pytania, uwagi - komentuj!

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Zażenowany 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe uwagi.

"do nowo zakładanych stron www podczas migracji jest ustawiany niepoprawnie certyfikat SSL „główny”, przypisany do „głównej” strony www. Nie wiadomo co to takiego „główna” strona"

To certyfikat albo dla jakiejś subdomeny dla Twojego konta albo w ogóle domyślny dla danego serwera/instancji. Jeśli jest uruchomiony HTTPS to musi być jakiś certyfikat, nawet jeśli wygenerowany wewnętrznie. Jeśli nie jest wgrany inny, to jak wchodzisz na HTTPS to dotajesz jakiś certyfikat główny/domyślny i jest to standard na każdym hostingu czy ogólnie każdym serwerze WWW.

 

"Włączenie Elastycznego Skalowania w wielu przypadkach narazi Cię na koszty ale nie zapewni poprawy PageSpeed"

Wielokrotnie odwołujesz się do Pagespeeda jak do monitora wydajności. Jeśli chodzi o Pagespeed Insight od Google to chyba nie do końca wykorzystujesz go do tego do czego został stworzony. Nie do testowania wydajności tylko do sprawdzenia konfiguracji, włączonych mechanizmów optymalizacyjnych i ogólnej oceny strony pod tym kątem. I robi to przez zasymulowanie pojedynczego wczytania strony. Siłą rzeczy największy wpływ na test będzie miała konfiguracja, a przydzielenie 2GB, 4GB czy 128GB i 48 wątków CPU zamiast 1 nie będzie miało praktycznie żadnego wpływu na ten test. Jak chcesz przetestować jak Elastyczne Skalowanie działa to zaaplikuj testy wydajnościowe gdzie będziesz symulował 50, 1000 czy ilu tam chcesz użytkowników na sekundę i to przez dłuższy okres czas.

 

Co do reszty to się zapewne zgadzam, choć z dhosting nie miałem do czynienia.

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Artur napisał:

Opinia: ODRADZAM
Po kilku miesiącach testowania mogę z cała pewnością ODRADZIĆ usługi dhosting.pl Tych uwag jest za dużo na jeden wpis, dlatego zebrałem uwagi w jedną, dużą recenzję i udostępniłem na stronie: https://gametrade.com.pl/dhosting-pl-opinie/
Gorąco polecam zapoznać się z moimi przypadkami. Ostatecznie porzuciłem ten fatalny i oszukańczy hosting, choć po czasie to jednak udało mi się odzyskać pieniądze. Masz pytania, uwagi - komentuj!

Muszę się tu z jednym zgodzić - system ticketów a raczej odpowiedzi jest strasznie słaby, niepodoba mi się to że w jednym tickecie dotyczącej umowy która powinna być w pewnym stopniu poufna i sprawach księgowych odpowiedziało mi... 5 różnych pracowników.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Roberrt napisał:

Muszę się tu z jednym zgodzić - system ticketów a raczej odpowiedzi jest strasznie słaby, niepodoba mi się to że w jednym tickecie dotyczącej umowy która powinna być w pewnym stopniu poufna i sprawach księgowych odpowiedziało mi... 5 różnych pracowników.


Możesz przybliżyć co tu dokładnie jest problemem? Jeśli osoby są upoważnione do prowadzenia takiej korespondencji, dla mnie sprawa jest ok. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, theqkash napisał:


Możesz przybliżyć co tu dokładnie jest problemem? Jeśli osoby są upoważnione do prowadzenia takiej korespondencji, dla mnie sprawa jest ok. 

Moim zdaniem do jednej sprawy powinna być przypisana jedna osoba (najlepiej "przypisany" do ciebie opiekun) która zna temat od początku a nie 5 różnych pracowników.

(nie mówię tu o problemach technicznych bo jest to raczej logiczne że sprawami technicznymi nie będą zajmować się handlowcy)

dodatkowo:

PZEZUBf.png

Większość osób pomyślałby chyba że chodzi o kontakt z wyżej przedstawionym opiekunem handlowym, tak? Otóż nie jest to link do utworzenia zwykłego ticketa. 

Co do jakości usług nie mam zastrzeżeń no ale ten helpdesk...

Edytowane przez Roberrt
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Roberrt napisał:

Moim zdaniem do jednej sprawy powinna być przypisana jedna osoba (najlepiej "przypisany" do ciebie opiekun) która zna temat od początku a nie 5 różnych pracowników.


To teraz wyobraź sobie, że taka osoba musiałaby dziennie obsłużyć X spraw i tylko w godzinach pracy. No a z kolei od supportu oczekują wszyscy odpowiedzi szybko, choćby w środku nocy 🙂

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, theqkash napisał:


To teraz wyobraź sobie, że taka osoba musiałaby dziennie obsłużyć X spraw i tylko w godzinach pracy. No a z kolei od supportu oczekują wszyscy odpowiedzi szybko, choćby w środku nocy 🙂

Nie rozumiem problemu, jeśli na 1 ticketa odpisuje 5 różnych osób który ma priorytet "niski" (zaznaczone w panelu), to czemu nie może ta sama osoba odpowiedzieć na następny dzień roboczy (nie mówię tu o skrajnych przypadkach pokroju zwolnienie,l4,itd.)?

 

---

przypomnę że nie mówimy tu o problemach technicznych

Edytowane przez Roberrt
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bez względu na priorytet każdy oczekuje szybkiej odpowiedzi. Sądzę, że sprawy wymagające analizy przez jedną konkretną osobę obsługuje właśnie ta konkretna osoba. Skoro Twoja sprawa mogła być obsłużona przez inne osoby, to ja serio nie widzę problemu. No ale, rozumiem to co piszesz i co chcesz przekazać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sobie nie życzysz więcej niż jednej osoby w tickecie to nie widzę żadnej przeszkody w tym, żeby taką prośbę w tym tickecie zamieścić. To jest standardowa praktyka, że na tickety odpowiada osoba, która akurat jest w obecnej chwili za to odpowiedzialna, wraz z N innymi osobami, i jeśli Twój ticket wisi w oczekiwaniu na odpowiedź, to zostanie obsłużony najszybciej jak to możliwe, niekoniecznie przez tą samą osobę co wcześniej.

Edytowane przez Archi
  • Lubię 4
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Witam,

 

Jestem tu nowy. 

Zastanawialiśmy się nad dhosting.pl i mieliśmy już podjąć pozytywną decyzję.

 

Musze powiedzieć że ta dyskusja   jak i post z linkiem Roberrta, pokazuje że to dramat szczególnie w zakresie danych osobowych.  Czy naprawdę jest tak słabo ?

 

Potencjany klient dhosting (Mała multiagencja ubezpieczeniowa podlegajaca pod KNF) miałby ogromne problemy, i niewątpliwie, po sytuacji opisanej przez Roberrta, aktywnie złożyłby zawiadomienia do wszystkich świętych, choćby po to żeby chronić się przed potencjalną odpowiedzialnością za złamanie przepisów.

 

Czy dhosting rzeczywiście tak amatorsko traktuje ochronę danych osobowych ? 

  • Zażenowany 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Stan napisał:

Witam,

 

Jestem tu nowy. 

Zastanawialiśmy się nad dhosting.pl i mieliśmy już podjąć pozytywną decyzję.

 

Musze powiedzieć że ta dyskusja   jak i post z linkiem Roberrta, pokazuje że to dramat szczególnie w zakresie danych osobowych.  Czy naprawdę jest tak słabo ?

 

Potencjany klient dhosting (Mała multiagencja ubezpieczeniowa podlegajaca pod KNF) miałby ogromne problemy, i niewątpliwie, po sytuacji opisanej przez Roberrta, aktywnie złożyłby zawiadomienia do wszystkich świętych, choćby po to żeby chronić się przed potencjalną odpowiedzialnością za złamanie przepisów.

 

Czy dhosting rzeczywiście tak amatorsko traktuje ochronę danych osobowych ? 

Może aż tak źle nie jest, jakość usług jak sprawdzamy jest na odpowiednim poziomie, tylko ten helpdesk mnie podirytował :c, rozumiem czym jest to spowodowane ale jednak.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, jvr napisał:

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

 

Skąd masz taką informację? PARP posiada własną adresację IP i utrzymuje ją w data center Polkomtelu. W tym samym miejscu działa ich strona internetowa na ich własnej adresacji.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, jvr napisał:

W dhostingu utrzymuje się PARP, domeny mają banki czy policja więc nie sądzę, by takie zarzuty miały szersze podstawy niż wynikały z ogólnego niezadowolenia. 

 

No tak, ale optymizmem to nie napawa, choć, znając życie, u innych kuchnia może być podobna. A przestoje email to dla takiej multiagencji - pełna katastrofa i utrata klientów :(

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Skąd masz taką informację?

 

Pewnie z naszej strony 😛 Utrzymujemy niektóre strony PARP, a Alior Bank trzyma u nas domeny. Dosyć często spotykamy się z sytuacją, że duże korporacje/instytucje umieszczają na naszych serwerach landing page pod kampanie marketingowe ponieważ jest im szybciej dogadać się z nami niż z własnym IT - niestety w większości przypadków nie możemy pokazywać logotypów tych marek. Na pewno je znacie z reklam TV :)

 

Do danych osobowych przykładamy krytyczną uwagę - m.in. dlatego nie korzystamy z WHMCS, co uprościłoby nam wiele tematów. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania wiedzą jak "liberalny" jest stosunek tego softu do haseł ;)

 

Nasz support liczy kilkanaście osób w ten chwili i jest podzielony na kilka sekcji. Każdy z pracowników ma szkolenia dot. bezpieczeństwa, podpisane NDA. Poszczególne zespoły mają różne poziomy uprawnień i dostępów oraz przechodzimy cykliczne audyty dotyczące znajomości procedur. @Stan proponuję umówić się na rozmowę np. via Zoom (sprawdź PW) - chętnie opowiem Ci więcej na temat organizacji procesów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 6 miesięcy później...

W dhosting.pl  jest praktyka przydzielania antyspamowych 100 punktów "karnych" dla niektórych maili przychodzących wg uznania administratora antySpamów.

Obsługa klienta, która każde tego typu zgłoszenia odrzuca jako bezzasadne olewa takie zgłoszenia. Raz nawet usłyszałem, że im przeszkadzam w pracy.
 A jak się zajmują, to żądają wysyłania oddzielnie nagłówki wszystkich maili błędnie zaklasyfikowanych.

Tą zabawę w kotka i myszkę prowadzimy już 2 miesiące - bez efektów. A ważne maile dalej mi wpadają do SPAMU.

 

Nie wiem, czy ktoś od nich czyta takie forum , ale jeśli czyta, to może ktoś po prostu zacznie patrzeć na ręce osobie wprowadzającej te 100 punktów..

 

Problem w tym, że w aplikacji dpoczta, służącej do  konfiguracji spamu na osobistej skrzynce maxymalna liczba punktów w konfiguracji wynosi 10. 
A więc nie można nic zrobić z mailami, nawet z zaufanych domen typu pb.pl, gazeta.pl, techcrunch, wired, polska2050.pl, freshmail,  w których administrator ustawił 100 punktów.

Nie da się skorzystać wówczas z własnej białej i czarnej listy.


Czy tak postępują też inni usługodawcy ?  Czy to ja jestem niedouczonym maniakiem ?

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ledvorson napisał:

A więc nie można nic zrobić z mailami, nawet z zaufanych domen typu pb.pl, gazeta.pl, techcrunch, wired, polska2050.pl, freshmail,  w których administrator ustawił 100 punktów.

 

Nie jest to prawda, dodanie takiego nadawcy do białej listy sprawi że wiadomości nie trafią do spamu. Trzeba natomiast dodać do whitelist poprawny adres lub wildcard adresu. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy technicznym wsparciu klienta. Możliwość pracy zdalnej, ale preferujemy pracę w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków (oczywiście, gdy temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. 
       
      Istniejemy od 14 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
       
      Specjalista ds. Technicznej obsługi klienta
       
      Zadania
      rozwiązywanie problemów ze stronami klientów i optymalizowanie ich działania, monitorowanie działania infrastruktury, systemów informatycznych oraz wstępna analiza problemów i reagowanie na zdarzenia monitorujące, reagowanie na pojawiające się błędy i zgłoszenia od innych działów.  
      Czego oczekujemy
      znajomości popularnych CMS takich jak WordPress, Joomla, Prestashop, podstawowej znajomości systemów Linux, znajomości rynku hostingowego, umiejętności rozwiązywania problemów występujących po stronie aplikacji klientów, analitycznego myślenia oraz otwartości i chęci pomocy klientom, bardzo dobrej organizacji pracy.  
      Oferujemy
      pracę dla firmy z 14-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi, pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery, służbowy komputer Macbook, możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy, rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy, niekorporacyjne warunki pracy.  
      Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl  
       
    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszego Biura Obsługi Klienta osób z doświadczeniem w pracy w branży hostingowej przy wsparciu klienta. Możliwość pracy zdalnej, ale preferujemy pracę w jednym z naszych biur: Warszawa, Kraków (oczywiście, gdy temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       

       
      Kilka słów o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. 
       
      Istniejemy od 14 lat i nie zamierzamy zwalniać tempa, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html  
       
       
      Specjalista ds. Obsługi Klienta
      Opis stanowiska
      Wsparcie Klientów poprzez obsługę emailową i telefoniczną. Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów. Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW. Współpraca z innymi działami w firmie.  
      Oczekiwania
      Podstawowa znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop. Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne. Doświadczenie w pracy wymagającej kontaktu telefonicznego Bardzo dobra organizacja pracy. Ukierunkowanie na cele i usprawnianie pracy swojej oraz kolegów z zespołu. Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego.  
      Oferujemy
      Pracę dla firmy z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi. Pracę w firmie pozycjonującej się w gronie liderów branży – pozostającej przyjacielskim niewielkim zespołem ludzi, nastawionych na kreowanie niekorporacyjnej atmosfery. Możliwość awansowania i wzrostu wraz ze wzrostem firmy. Elastyczne godziny pracy. Rozliczenie w formie wynagrodzenia stałego plus premii od efektów pracy. Niekorporacyjne warunki pracy.  
      Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl.
    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Senior DevOps Engineer. Praca w biurze w Warszawie. 
       
      Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Trochę o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 
       
      Marka istnieje od 13 lat na rynku, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html Senior DevOps Engineer
      MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
      Jakie zadania na Ciebie czekają:
      administrowanie systemami operacyjnymi wraz monitoringiem, rozwój usług wraz z działem developerskim, dostarczanie rozwiązań CI/CD, reagowanie na pojawiające się błędy, wdrażanie optymalizacji procesów i rozwijanie aplikacji, tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej, pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami. Wiemy, że "lepsze jest wrogiem dobrego", dlatego dla nas nie jest ważne jaką szkołę skończyłeś i czy miałeś w niej same piątki! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której chcesz się realizować – czyli branży IT.
      Co musisz umieć:
      doświadczenie w administracji systemami, głęboka znajomość Linux i VMWare, znajomość narzędzi systemowych, doświadczenie w monitoringu i optymalizacji pracy systemów, praktyczna znajomość Nagios, Grafana/Graphite, znajomość Docker'a, znajomość zagadnień CI/CD, znajomość relacyjnych baz danych (przede wszystkim MySQL, PostgreSQL) oraz Redis, ElasticSearch, znajomość brokerów wiadomości / kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, NATS), znajomość języków skryptowych (np. Bash, Python, Perl), administracja serwerami usług SMTP (Postfix), IMAP/POP3 (Dovecot), HTTP (LiteSpeed, nginx), FTP (ProFTPd), DNS (bind, PowerDNS). Co możemy ci zaoferować:
      pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi, stałe wynagrodzenie plus premie motywacyjne za efektywną pracę (14-17k netto B2B), pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrożenia własnych pomysłów, możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji, służbowy komputer, niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół, kartę MultiSport, pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl. https://dhosting.pl/praca/senior-devops-engineer.html
    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Senior PHP FullStack Developer. Praca w biurze w Warszawie. 
       
      Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Trochę o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 
       
      Marka istnieje od 13 lat na rynku, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html Senior PHP FullStack Developer
      MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
      Jakie zadania na Ciebie czekają:
      rozwój wewnętrznego produktu pisanego od ponad dekady (czyt: legacy-code), projektowanie architektury oprogramowania, projektowanie back-end w PHP, tworzenie frontendu w HTML/CSS/jQuery, projektowanie baz danych w MySQL, tworzenie dokumentacji technicznej. Wiemy, że "lepsze jest wrogiem dobrego", dlatego dla nas nie jest ważne jaką szkołę skończyłeś i czy miałeś w niej same piątki! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której chcesz się realizować – czyli branży IT.
      Co musisz umieć:
      PHP 7+ oraz PHP 5+, MySQL nie ma przed Tobą tajemnic, masz doświadczenie w pracy z dużymi projektami PHP, umiesz pisać i lubisz pisanie w legacy-code, potrafisz przenosić projekty graficzne na HTML i JS, bezproblemowo korzystasz z Git, korzystałeś w projektach z Redisa, RabbitMQ, PHPUnit i testowanie masz we krwi, znasz język angielski na poziomie komunikatywnym. Dodatkowymi atutami będą:
      administracja systemami w Linux, ze szczególnym naciskiem na: Apache / LiteSpeed / nginx, PHP / MySQL / MariaDB, rsync / nfs, znajomość narzędzi do przetwarzania tekstu (grep, sed, awk itp.), umiejętność tworzenia skryptów bash/shell, doświadczenie w robieniu i otrzymywaniu Code Review, podstawowa znajomość Wordpress, Joomla, PrestaShop, doświadczenie w integrowaniu zewnętrznych systemów. Co możemy ci zaoferować:
      pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi, stałe wynagrodzenie plus premie motywacyjne za efektywną pracę (7-14k netto B2B w zależności od doświadczenia), pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrożenia własnych pomysłów, możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji, służbowy komputer, niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół, kartę MultiSport, pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl. https://dhosting.pl/praca/senior-php-fullstack-developer.html
    • Przez dhosting.pl
      Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Administratora Serwerów. Praca w biurze w Warszawie.
       
      Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.
       
      Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: praca@dhosting.pl / sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca
       
       

       
      Trochę o nas
       
      Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. W ciągu 2 lat chcemy rozszerzyć bazę klientów do 100 tys. osób.  Niżej przeczytasz o stanowisku, zapraszamy. 
       
      Marka istnieje od 13 lat na rynku, Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów, W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA, Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach,  Zatrudniamy ponad 50 osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.  
      Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:
       
      PRACA | https://dhosting.pl/praca.html O FIRMIE | https://dhosting.pl/o_firmie.html EWH | https://dhosting.pl/elastyczny-hosting.html MISJA | https://dhosting.pl/misja.html KULTURA | https://dhosting.pl/kultura-organizacji.html Administrator Serwerów
      MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
      Jakie zadania na Ciebie czekają:
      Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów, Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW, Reagowanie na pojawiające się błędy i zgłoszenia od innych działów, Pozostawanie na bieżąco z nowymi rozwiązaniami. Co musisz umieć:
      PHP i MySQL, Znać wystarczająco dobrze popularne CMSy jak WordPress, Joomla, PrestaShop, aby móc je optymalizować, Znajomość rynku hostingowego, Znajomość paneli hostingowych (np. cPanel, AdminPanel, dPanel), Otwartości i chęci pomocy klientom, Znajomość zagadnień związanych z DNS i domenami, Administracja usługami serwerów linuxowych, Umiejętności analitycznego myślenia, Znajomość brokerów wiadomości / kolejek (np. RabbitMQ, Kafka, NATS). Mile widziane:
      Podstawowa znajomość wirtualizacji, Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych związanych z TCP/IP, Administracja serwerami usług SMTP (Postfix), IMAP/POP3 (Dovecot), HTTP (LiteSpeed, nginx), FTP (ProFTPd), DNS (bind, PowerDNS), Znajomość narzędzi do monitorowania systemów (zabbix, grafana), Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania poczty elektronicznej. Co możemy ci zaoferować:
      pracę w stabilnej firmie z 14-letnią tradycją, wieloma sukcesami w branży na rynku polskim i ambitnymi międzynarodowymi planami rozwojowymi, stałe wynagrodzenie (6-10 tyś zł netto B2B) plus premie motywacyjne za efektywną pracę, pakiet szkoleń z dziedziny hostingu, baz danych, obsługi klienta, uczestnictwo w realizacji trwających projektów oraz możliwość przygotowania i wdrażania własnych pomysłów, możliwość rozwoju i awansu wraz ze wzrostem kompetencji, służbowy komputer, niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, nieograniczony dostęp do kawy, cykliczne spotkania integrujące zespół, kartę MultiSport, pracę w wygodnym, klimatyzowanym biurze w Warszawie. Zainteresowany/a?
      Wyślij swoje CV na praca@dhosting.pl https://dhosting.pl/praca/administrator-serwerow.html
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.