Skocz do zawartości
theqkash

Opinie o dhosting.pl

Polecane posty

OK, widzę że nikt tu nie przekona że czarne jest czarne, a białe białe :)

Każdy ma prawo traktować klientów jak chce. Ja jednak nadal będę się czuł lepiej potraktowany kiedy w sklepie obsługa mi powie na powitanie dzień dobry, zamiast cześć.
Tak dla niezdecydowanych lub niezorientowanych: https://pl.wikibooks.org/wiki/Polszczyzna/Grzeczność_językowa

 

Cieszy mnie również, że nadal chcecie poprawiać swoje mechanizmy - boję się pomyśleć jak to wyglądało przed tymi usprawnieniami.

Życzę powodzenia - trochę pracy jeszcze na tym polu zostało do zrobienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Ghost napisał:

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

Ja nie ukrywam, że poza oczywiście strasznymi problemami u nich ze stabilnością, szybkoscią ładowania strony, zlewania moich problemów w ticketach, denerwowało mnie ich bezpośrednie podejście, które tylko dolewało oliwy do ognia. Poważny klient raczej nie stawiałby tam większego projektu, takie moje odczucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2019 o 21:47, Ghost napisał:

Mnie to mówienie na Ty też strasznie irytowało. Support nie rozumiał aluzji jak do nich pisałem "Państwo", "Pan", itd.

 

16 godzin temu, krzysiekn napisał:

denerwowało mnie ich bezpośrednie podejście, które tylko dolewało oliwy do ognia

 

Pisałem wyżej o naszym podejściu i skąd ono wynika. Jasne, że nie każdemu może odpowiadać, ale i na to mamy rozwiązanie. Wierzymy w tę luźniejszą formę, która de facto nie wiąże się tylko z formą odpowiedzi, ale też całym spektrum komunikacyjnym firmy. Doświadczenie i dane pokazują, że to podejście procentuje i spotyka się z aprobatą u 97,3% naszych Klientów, dużo część z nich chwali nas za nie, dlatego nie planujemy zmian. U nas to też kwestia filozofii organizacji i jej misji pomagania ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Równocześnie zależy nam na luźnej atmosferze kontaktu. 
 

16 godzin temu, krzysiekn napisał:

strasznymi problemami u nich ze stabilnością, szybkoscią ładowania strony, zlewania moich problemów w ticketach

 

Nigdy nie odmówiliśmy nikomu pomocy, a już na pewno przynajmniej pochylenia się nad problemem i zaproponowania jakiegoś rozwiązania. Nigdy też nie olewaliśmy problemów Klientów, serio zależy nam, by czuli się u nas dobrze. Rozumiem, że Twoje doświadczenia z nami mogły nie być fajne, takie sytuacje raz na jakiś czas się zdarzają (bardzo rzadko, ale jednak) nawet najlepszym, a my nie jesteśmy tu wyjątkiem. Ostatecznie nie udało Ci się pomóc i zmieniłeś usługodawcę, szanujemy to, ale niech ten pojedynczy przypadek nie definiuje całości, bo to nie byłoby fair.  Serwujemy nasze usługi dziesiątkom tysięcy Klientów, nie bez powodu jesteśmy dziś prawdopodobnie najszybciej rozwijającą się firmą hostingową w Polsce – robimy hosting dobrze i Klienci to doceniają. Tego się trzymajmy, nie pojedynczych sytuacji, które mogą zdarzyć się każdemu. Dzięki za rozmowę Panowie, róbmy swoje i:

 

news emoji GIF

  • Lubię 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, korzystałem kilka lat z dhosting i teraz się nieco wkurzyłem.

Od tygodnia czekam na logi + ewentualny backup.

 

TYDZIEŃ na LOGI POCZTOWE, bez prośby o analizę - kopiuj, wklej - sam zobaczę co user poczty popsuł sobie i czemu nagle poczta magicznie zginęła (nie ufam klientowi, po prostu wiem, że pewnie sami sobie usunęli, ale wolę spojrzeć, bo cholera wie).

 

Akurat mam ostatnie 7 dni, przelew już miał lecieć, ale chyba czas zmienić operatora + w końcu zintegrować kopie sobie na jakimś VPSie.

 

Nawet jakby to była ich wina - wybaczę, ale tydzień czekania na logi, a nie mówiąc o backup'ie to trochę smutny temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, otlet napisał:

Wiecie co, korzystałem kilka lat z dhosting i teraz się nieco wkurzyłem.

Od tygodnia czekam na logi + ewentualny backup.

 

TYDZIEŃ na LOGI POCZTOWE, bez prośby o analizę - kopiuj, wklej - sam zobaczę co user poczty popsuł sobie i czemu nagle poczta magicznie zginęła (nie ufam klientowi, po prostu wiem, że pewnie sami sobie usunęli, ale wolę spojrzeć, bo cholera wie).

 

Akurat mam ostatnie 7 dni, przelew już miał lecieć, ale chyba czas zmienić operatora + w końcu zintegrować kopie sobie na jakimś VPSie.

 

Nawet jakby to była ich wina - wybaczę, ale tydzień czekania na logi, a nie mówiąc o backup'ie to trochę smutny temat.

 

Hej, nie znam tematu, podeślij na privie nr zgłoszenia albo namiar na konto, zobaczymy co się stało i jeśli rzeczywiście trwa to tyle, na pewno będę reagował. Zwyczajowo takie tematy ogarniamy w nadminutach, chyba że to bardziej skomplikowany temat, a te bywają różne. Popraw mnie, jeśli coś się zmieniło, ale chyba nadal pracujesz na BOK-u Linuxpl, wiec znasz życie. Każdy przypadek jest po prostu inny. No ale nie rozwodźmy się nad tym, prośba, żebyś podrzucił namiary na zgłoszenie – przyjrzę się, pomogę, wyciągnę wnioski. 👍

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem akurat w Linuxpl, ale wiem jak to wygląda, dlatego też mnie tak dziwi ciągły brak odpowiedzi, a niestety temat pilny dla mnie i osoby, która rzeczywiście korzysta z hostingu, stąd też zdziwienie, bo zazwyczaj wszystko się udało w ciągu kilku godzin załatwić. Ticket T#26413

Jak coś, to proszę chociaż o drobne informacje, bym mógł uspokoić użytkowniczkę poczty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, otlet napisał:

Nie robiłem akurat w Linuxpl, ale wiem jak to wygląda, dlatego też mnie tak dziwi ciągły brak odpowiedzi, a niestety temat pilny dla mnie i osoby, która rzeczywiście korzysta z hostingu, stąd też zdziwienie, bo zazwyczaj wszystko się udało w ciągu kilku godzin załatwić. Ticket T#26413

Jak coś, to proszę chociaż o drobne informacje, bym mógł uspokoić użytkowniczkę poczty.

 

Dzięki za podrzucenie namiarów na zgłoszenie. Faktycznie temat trwa stanowczo za długo, już poprosiłem o wyjaśnienia i pchnąłem temat dalej. Jeszcze nie wiem co tu się zadziało niedobrego i skąd takie opóźnienie przy tak prostym zadaniu, ustalę i usprawnimy to. Tymczasem niedługo powinieneś dostać odpowiedź już w tickecie od naszego teamu i sorry za opieszałość. 😥 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

10 dni minęło, a tutaj zero informacji.

 

Brak logów, brak kopii, brak informacji. Nie no chłopaki, jak coś jest nie tak to chociaż dajcie info, czy coś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 8.04.2019 o 09:26, dhosting.pl napisał:

niedługo powinieneś dostać odpowiedź już w tickecie

W zgłoszeniu, wg. obietnicy też nic nie masz? Pewnie dlatego, że nie został dokładnie określony termin "niedługo" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, otlet napisał:

10 dni minęło, a tutaj zero informacji.

 

Brak logów, brak kopii, brak informacji. Nie no chłopaki, jak coś jest nie tak to chociaż dajcie info, czy coś...

 

Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
20 minut temu, dhosting.pl napisał:

 

Hej, jeszcze raz sorry, za tak mocno wydłużony czas odpowiedzi na Twoje pytanie w zgłoszeniu i potrzebne logi. Kilka godzin temu już ostatecznie dział techniczny podesłał Ci odpowiedź z wyjaśnieniem i włącznie z logami. W razie dodatkowych pytań kontaktuj się proszę już bezpośrednio w zgłoszeniu, żeby była ciągłość korespondencji. Dzięki! 😓

 

Luzik :) Trochę mnie męczył czas odpowiedzi :D Niestety ziścił się czarny scenariusz, ale to nie wasza wina :( No, ale logi podeślijcie szybciej, backup może czekać ;)

@mariaczi w sumie tutaj nikt nie skłamał, haha :D 

 

Ważne, że temat zakończony, szkoda że tak późno :( Ale bez szkalowania ;)

Edytowano przez otlet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, otlet napisał:

 

Luzik :) Trochę mnie męczył czas odpowiedzi :D Niestety ziścił się czarny scenariusz, ale to nie wasza wina :( No, ale logi podeślijcie szybciej, backup może czekać ;)

@mariaczi w sumie tutaj nikt nie skłamał, haha :D 

 

Ważne, że temat zakończony, szkoda że tak późno :( Ale bez szkalowania ;)

 

Serio z reguły takie rzeczy pykamy w trymiga, ale życie pisze dziwne scenariusze i czasem coś się po drodze spierniczy z komunikacją. Naprawdę sorry za to, poczyniliśmy już poprawki we workflow działu technicznego, żeby wykluczać podobne sytuacje, a już na pewno je totalnie minimalizować. Jeszcze raz dzięki za wyrozumiałość i że nie dźgasz nas patykiem po czułych miejscach, mimo że wyraźnie miałbyś podstawy. :ph34r: Też bym się podirytował, gdybym musiał tak długo czekać na – wydawałoby się – mocno trywialną rzecz. :S

Hejka. 👍

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez The I
      Jako że dHosting ostatnimi tygodniami, miesiącami notorycznie zalicza wpadki awarii z połączeniem z maszynami z bazą danych, to czas poszukać czegoś innego. Niedopuszczalne jest, by strony nie działały przez kilka/naście godzin, strasząc czytelników błędami.
       
      Wymaganie, jakie mamy, to:
       
      Dostęp do SSH i możliwość instalacji Composera pod strony oparte na Drupalu. Częste kopie zapasowe plików i bazy danych. Możliwość wymuszenia zrobienia kopii bazy w danej chwili (np. przed wykonywaniem aktualizacji strony). Możliwość przywrócenia wybranej kopii bazy danych w dowolnej chwili. Hosting oparty na dyskach SSD, a najlepiej NVMe. Niekoniecznie w Polsce. Przyjazny support. Gwarantowane zasoby CPU i RAM  
      VPS-a nie biorę pod uwagę (chwilowo), ponieważ zarządzenie tym wszystkim jednak pożera sporo czasu i najlepiej, abym miał możliwość korzystania z graficznego panelu.
       
      Czy oferta Hetzner lub OVH będzie odpowiednia? A może coś innego?
       
      Jeśli ktoś będzie wymieniał propozycje, proszę pisać, z jakiego data center dany hosting korzysta.
    • Przez dhosting.pl
      Hej!
       
      Dzisiaj Black Friday, więc nie mogło u nas zabraknąć ofert specjalnych:
       
      Nowi klienci zdobędą Elastyczny Web Hosting w cenie 120 zł netto za pierwszy rok. Do tego do ich portfeli elastycznego skalowania trafi 25 zł netto, żeby w pełni mogli wykorzystać zalety naszej usługi. Nie zapominamy o obecnych klientach! Każde doładowanie wirtualnego portfela powiększamy bezpłatnie o 30%.  
      Jeszcze nigdy nie było tak tanio, więc serdecznie zapraszamy!
       
      https://dhosting.pl
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.