Skocz do zawartości
theqkash

Opinie o hitme.pl

Polecane posty

Dorzucę swoje trzy grosze. Miałem shareda, oczywiście nie wymagałem rzeczy z kosmosu ale... co chwilę serwer padał, strony nie wczytywały się.  Gdy zgłaszałem to oczywiście u nich problemu nie ma, wszystko się wczytuje - najdziwniejsze, że sprawdzałem na kilku komputerach, przez smartfon :) Kolejna sprawa to np. zmieniająca się wersja PHP - gdy odpaliłem np. 7.1 to po jakimś czasie wracało do 5.6 i przez to czasem małe skrypty pisane pod 7.1 padały ;) Support? Oczywiście zawsze wszystko moją winą, to ja jak zwykle coś przestawiłem...

Jednym słowem: dramat i nigdy więcej tam nie wrócę. Szkoda czasu, pieniędzy (tak, szkoda 50 zł) i nerwów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Admina proszę o przeczyszczenie wątku z wypowiedzi nie związanych z tematem lub przeniesienie ich do odpowiedniego działu.

 

ra8 dziękuje za uwagę, odnośnie ddos to zawsze jesteśmy rygorystyczni w takich przypadkach, jednak odnośnie Twojego tematy abyśmy mogli się coś więcej wypowiedzieć proszę o numer zgłoszenia w pw bo zawsze w takich przypadkach dostajesz wycinki logów.

 

dudekm - odnośnie platform hostingowych wszytko jest wyjaśnione w naszym wiki jak zmieniać wersje php dla konkretnej domeny. W panelu możesz odgórnie zaznaczyć sobie wersję główną dla całego konta i wszystkich skryptów, jeżeli tego nie wybrałeś to zawsze jest to wersja w danym momencie aktualnie wspierana i rozwijana. Dla każdej z domen możesz zdeklarować również inną wersję, indywidualną tylko dla danej domeny i tego pewnie u Ciebie zabrakło. Również zapraszam na pw jeżeli chciałbyś swój wątek poruszyć i zobaczyć w czym był problem. Pamiętaj, że na hosting dajemy gwarancję zwrotu bez podawania przyczyny przez 14dni od daty zakupu bo jesteśmy pewni swoich rozwiązań.

 

Zawsze dziękujemy za uwagi nam zgłaszane czy to na nasz support czy też w takich wątkach jak ten. Ogromne grono klientów niestety sporadycznie zostawia swoje opinie albo trafia w takie tematy aby udzielić opinie z naszej pracy jaką wykonujemy pomagając i opiekując się usługami. 

 

Jednak doceniamy, że tutaj trafiają osoby, które mają jakieś doświadczenie i chcą nim się podzielić. Zawsze służę pomocą na pw w razie potrzeby czy też pytań.

 

M.B.

Edytowano przez Marekxbx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Marekxbx napisał:

dudekm - odnośnie platform hostingowych wszytko jest wyjaśnione w naszym wiki jak zmieniać wersje php dla konkretnej domeny. W panelu możesz odgórnie zaznaczyć sobie wersję główną dla całego konta i wszystkich skryptów, jeżeli tego nie wybrałeś to zawsze jest to wersja w danym momencie aktualnie wspierana i rozwijana. Dla każdej z domen możesz zdeklarować również inną wersję, indywidualną tylko dla danej domeny i tego pewnie u Ciebie zabrakło. Również zapraszam na pw jeżeli chciałbyś swój wątek poruszyć i zobaczyć w czym był problem. Pamiętaj, że na hosting dajemy gwarancję zwrotu bez podawania przyczyny przez 14dni od daty zakupu bo jesteśmy pewni swoich rozwiązań.

Ja chyba pisze po chinsku albo pisze niezrozumiale. Napisalem, ze ustawialem wersje PHP 7.1 - tak, swiadomie ja wybralem. Po czym ta wersja "sama" sie zmieniala i oczywiscie support twierdzil ze ja to zmienialem.

Nawet w tym watku, w tej wlasnie odpowiedzi do mojej opini zasugerowal Pan ze to moja wina. Standard.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dudekm nie znając Twojej sprawy nie mogę w się wypowiedzieć, dlatego zapraszam na pw. W wypowiedzi podałem sugestię, co mogło być zgodne z Twoim opisem sytuacji. Odezwij się w pw lub zadzwoń sprawdzimy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybacz Marku, ale sprawa ta stala sie w  2012 roku. Rygorystycznosc w przypadku DDOS wychodzacego jak najbardziej rozumiem i popieram, rzecz w tym, ze takowego nikt nie przeprowadzal z mojego serwera! Logi ktore przyslaliscie (Karol Ch.) swiadczyly tylko o tym, ze moj serwer odpytywal oba DNSy nephax gdzie macie/mieliscie serwery o IP krakow.irc.pl i to co 5 sek. (pytal o rekord AAAA). Byly to pewnie dwie sesje irssi tylko, a na serwerze lacznie bylo ~8 kont shell gdzie siedziala grupka znajomych tylko i to znajaca sie od wielu, wielu lat osobiscie i uzywajaca tego serwera do hostowania paru malych stron i pogaduch na IRCnet i freenode. Najpierw bylo info od Was, ze byl DDOS na serwer, a potem ze niby ja DDOSowalem "liczne sieci irc" i informacja o natychmiastowym wypowiedzeniu umowy. Logow z DDOS nie dostalem w koncu zadnych, tylko te odpytywania DNS i zapewnienia Karola Ch. ze DDOS byl, irc to zlo calego swiata i jaki to on jest niebezpieczny ze wzgledu na botnety. Jak juz wyszlo, ze logow z DDOS nie ma (bo zadnych nie byliscie w stanie przyslac - prawdziwych i z DDOS a nie byle bzdur), to dopiero padla propozycja (trwalo to sporo), ze zmienicie mi IP serwera, a ja mam instalowac wszystko od nowa. Problem NIE istnial na serwerze, DDOSa nikt nie prowadzil z serwera, do serwera nie wiem czy byl, bo juz wtedy dostepu do niego nie mialem i opieralem sie na waszych mailach z BOK, ktore jednak nic nie udowodnily, a na dane z /home czekac musialem ponad 6 dni! Wybacz, ale takie traktowanie klienta jest dla mnie nieakceptowalne, a zaistniala sytuacja sprawila tylko to, ze bede odradzal Wasze uslugi. Marna obsluga tamtego zdarzenia, zero konkretow, zrzucanie winy na klienta, slabe widocznie zabezpieczenia przed DDOS (o ile taki byl).

 

 

A to log z DDOS wg hitme:

11:39:59.563174 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:39:59.563191 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:04.567737 IP IP_SERWERA.50358 > 193.143.121.3.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:04.567755 IP IP_SERWERA.50358 > 193.143.121.3.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:09.574348 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:09.574362 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:14.580868 IP IP_SERWERA.50358 > 193.143.121.3.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ra8 - wszystkie informacje były przekazane w zgłoszeniu, nie był to serwer z naszą administracją dlatego wszelkie zabezpieczenia systemu były po Twojej stronie, dodatkowe prace jakie wykonaliśmy również nie leżały w naszej administracji jednak zostało to dla Ciebie wykonane. Jeżeli masz zastrzeżenia mimo takiego upływu czasu zapraszam do kontaktu na pw. z pewnością zgłoszenie będziemy jeszcze posiadali w archiwum :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marekxbx - nie, nie byly. To byl jedyny podany przez Was log z prowadzonego niby przezemnie DDOS'a na "liczne sieci IRC". Linijek takich bylo tylko wiecej w przekazanym logu, ale caly czas byly to te same zapytania do DNS co 5 sek. Jesli to jest prowadzenie DDOS'a wg Was, to wybacz, ale nigdy wiecej nie bede Waszym klientem. Nie rozumiem tez o co chodzi z dodatkowymi pracami. Iptabelki na w/w hoscie byly, wiecej nie ma mozliwosci zrobic. Host byl aktualizowanyna biezaco i nie bylo na nim zadnego problemu. nie bylo tez innych stron niz statyczne, wiec zadnych wyhaczonych pehapow tez byc nie moglo. Uslugi ktore tam lataly to WWW/SSH/DNS, a do tego ircowalo z niego pare wsponianych osob, z ktorymi dobrze sie znam od grubo ponad dekady jak nie 2. Nikt (a juz tym bardziej ja) nie przeprowadzal zadnego ataku DDOS z niego, co bylo powodem anulowania umowy jako lamanie regulaminu. Z lekka mowiac paranoja. Pytania o konkretny log z DDOS zostawaly bez odpowiedzi, odpowiadane bylo "na okolo", loga innego niz wyzej wklejony nigdy nie dostalem. ponad 6 dni czekania na wlasne dane to jest ta "dodatkowa praca" z Waszej strony? Bezpodstawne w tym wypadku wypowiedzenie umowy (potem sie z tego zaczeliscie wycofywac) ale serwer lezal, a Wy chcieliscie zebym sobie zainstalowal nowy, bez dania mi nawet dostepu do starego i sprwdzenia logow po jego stronie i ustalenia czegokolwiek). Wybacz, ale takie traktowanie jest nieakceptowalne! Zawsze w przypadku jakichkolwiek zdarzen wspolpracuje z dostawca w pelni, a tutaj postawiliscie mnie w roli "to on jest ten zly, my wiemy lepiej" i byla z Waszej strony calkowita olewka. NIGDY WIECEJ hitme! Kazdemu kto zapyta o opinie moge jedynie powiedziec, by przetlumaczyl sobie nazwe, powiedzial ja glosno, sam sie walnal i poszedl do konkurencji. Taki przypadek mialem tylko raz i tylko z Wami. Kazdy inny przypadek konczyl sie pelna wspolpraca ze strony dostawcy serwera/kolokacji/VPS i szybkim rozwiazaniem problemu, a u Was sciana, tyle ze ze strony supportu/administracji. Strach pomyslec co by bylo, gdybym mial tam naprawde jakas wazna usluge na produkcji!

Te same osoby nadal maja konto na serwerze u mnie, te same strony tam leza, ale place za VPS komus innemu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ra8 dziękuje za wyrażenie opinii od tego jest ten wątek. Jednak jak wyżej wspomniałem zapraszam na priv.  bo informacji było więcej a nie chce tutaj przelewać naszej dyskusji bo ten wątek nie jest od tego. 

Edytowano przez Marekxbx
rozwiniecie wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Marekxbx Panie Marku, po co na firmowej stronie są numery telefonów, które OBA cały czas są zajęte? Przez ponad 15-20 min nie można się dodzwonić. Czyżby migracja nie poszła zbyt pomyślnie i klienci dzwonią bez przerwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, mariaczi napisał:

@Marekxbx Panie Marku, po co na firmowej stronie są numery telefonów, które OBA cały czas są zajęte? Przez ponad 15-20 min nie można się dodzwonić. Czyżby migracja nie poszła zbyt pomyślnie i klienci dzwonią bez przerwy?

 

Taki okres, dlatego support działa niezależnie od telefonów i bardzo sprawnie filtrujemy wszelkie tematy pilne.

Odnośnie migracji, doczytaj wiadomość :) dopiero jest planowana. 

W razie potrzeby pisz na pw. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam hitme.pl, wszystko działa jak należy. 

Nie mam problemów, serwery VPS działają poprawnie. Nie miałem żadnej dłuższej awarii. Support mógłby odpowiadać szybciej, ale czas jest akceptowalny.  Na pilne sprawy odpowiadają szybciej i bez zwłoki.   

 

 

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.12.2018 o 12:24, karol napisał:

Ja polecam hitme.pl, wszystko działa jak należy. 

Nie mam problemów, serwery VPS działają poprawnie. Nie miałem żadnej dłuższej awarii. Support mógłby odpowiadać szybciej, ale czas jest akceptowalny.  Na pilne sprawy odpowiadają szybciej i bez zwłoki.   

 

 

 

Dziękujemy za opinie. Jeśli chodzi o support to tutaj usprawniamy całe działanie, poszerzamy również kadrę wsparcia technicznego i mocno się staram aby to wyglądało jak najlepiej. Cały czas z tygodnia na tydzień, z miesiąca na miesiąc jest coraz większy postęp wsparcia technicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną chyba sytuacja się ustabilizowała i wszystko działa tak jak powinno :) Ostatnie zgłoszenie o konfiguracji sesji obsłużone na wysokim poziomie i sprawnie zrobione. Zobaczymy jak wszystko będzie chodzić po migracji :)

  • Super! 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.