Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 23.08.2019 w Posty

  1. 5 punktów
    Informuję, że w naszej forumowej hierarchii awansowali: - @mrViperoo na stanowisko administratora, aby mógł wprowadzać jeszcze więcej udogodnień i urozmaiceń dla społeczności - @Adam Szendzielorz oraz @Spoofy na moderatorów Gratuluje awansu i życzę udanej pracy 🙂
  2. 4 punkty
    https://biuroprasowe.nazwa.pl/71973-zabezpieczenia-anty-exploitowe-na-hostingu-w-nazwa-pl AFAIK, znacznie częściej następuje włamanie via dziura w wordpressie, niż przez jakieś FTPy. Zresztą, wiele osób w ogóle nie korzysta z FTP jeśli ma takiego wordpressa, bo i po co?
  3. 2 punkty
    Będę. W tym samym dniu jest też SpreadIT w KTW.
  4. 1 punkt
    Firma która jest nastawiona na młode firmy, które dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w internecie nie oferuje Let's Encrypt. To jest lepsze niż dowolny kabaret. Śmiech na sali.
  5. 1 punkt
    Wiem, że mnie za to znienawidzisz, ale może podasz te rzeczy? Pytam dlatego, bo brak SSL w standardzie to duża rzecz, a to co piszesz brzmi póki co trochę tak jak "Synku, nie dostaniesz roweru, ale przecież masz 50 cukierków" 😉
  6. 1 punkt
    @Tom X Na hostingu przez ostatnie 2 lata również dokonaliśmy dużych zmian, największą z nich była kompletna wymiana serwera WWW, które otworzyło pełne wsparcie dla WP czy Presty. Będziemy dalej zmieniać ofertę, ale hosting - mimo, że dzisiaj to core - nie jest produktem który rokuje jeśli chodzi o rozwój. Coraz więcej klientów chce rozwiązania na tu i teraz, tak aby było jak najmniej skomplikowane. A hosting jest niestety bardzo skomplikowany dla osoby, która wchodzi na przedsiębiorczy rynek. Ona potrzebuje rozwiązania, które będzie od razu działać bez grzebania w konfiguracji. Małe firmy nie mają na takie rzeczy czasu i my jesteśmy dla nich realnym wsparciem, wsparciem jesteście także Wy jako freelancerzy/webdeveloperzy/programiści/TuWpiszDowolnąNazwęKtóraOpisujeTwojeKompetencje. Nie mniej, nie jest tak, ze produkt porzucamy, bo mamy kilka fajnych pomysłów. Na pewno nie zostawimy go w takim stanie, będziemy ewoluować. Ale nie będziemy chcieli być wiecznie kojarzeni jako firma od domen i hostingu, bo to droga do stagnacji. Jeżeli zaś chodzi o zakup usług chmurowych bezpośrednio u dostawców - weź również pod uwagę kwestie rozliczeń, wsparcia technicznego i szkolenia. W home.pl klienci mają te usługi w komplecie, nieważne czy klient kupuje G Suite, czy Office 365. @rafii Nie tyle nowe usługi, co sposób ich dystrybucji, dostosowanie do platformy, kwestie finansowe itd.. Kto przed nami tak kompleksowo podchodził do oferty dla biznesu? Raczej nikt Jeżeli przyjrzysz się największym firmom hostingowym w Polsce i porównasz ich ofertę sprzed 2 lat i teraz to dostrzeżesz... bardzo małe zmiany. Bo co wydarzyło się w hostingach na przestrzeni ostatnich lat? Nowe wersje PHP? Dyski SSD w każdej firmie oferującej serwery? Dla przeciętnego klienta są to rzeczy abstrakcyjne, mało wpływające na decyzje zakupowe. Klient dzisiaj robi się wymagający i szuka innych rzeczy. To nie jest wbrew pozorom łatwe sprostać tym wymaganiom, a nie zrobisz tego bazując w swoim biznesie na Direct Adminach i cPanelach. Rynek się zmienia, transformuje i zmierza w kierunku, który wszyscy odczujemy za kilka lat. @Mion Wprowadziliśmy za to ponad 50 innych rzeczy, których nie mają inni. Coś za coś
  7. 1 punkt
    Jakie parametry miał ten pod linkiem? Niestety już nie jest aktywny-404.
  8. 1 punkt
    Dobry pierwszy ban 🙂
  9. 1 punkt
    https://www.hetzner.com/sb Jestem z nimi już prawie 2 lata, polecam.
  10. 1 punkt
    https://homecloud.pl/uslugi/serwery-dedykowane/ mamy od 120 zł netto, jak doprecyzujemy na których podzespołach najbardziej ci zależy to możemy wtedy też powiedzieć czy idzie coś zmienić, podmienić, albo czy możemy coś złożyć czego aktualnie nie ma na stronie i w jakiej cenie.
  11. 1 punkt
    Sam ostatnio się rozglądałem za dedykiem i najtaniej mi wyszło w online.net + mam już tam 2 dedyki - przez chyba 4 lata bez problemów, raz tam mieli "awarię", ale to poinformowali ładnie, naprawili nim zdążyłem wrócić do domu, by sprawdzić o co biega.
  12. 1 punkt
    Drodzy, W związku z wieloma pytaniami dotyczącymi dużych spadków w ilości domen dla jednego z czołowych operatorów na naszym top100 - rankingu domen , chciałbym przedstawić swoje stanowisko w tej kwestii. W naszej bazie znajduje się ponad 2 miliony rzeczywistych domen .pl, podczas gdy rejestr domen .pl posiada ich ponad 2,5 miliona. Domeny zbieramy za pośrednictwem rozmaitych metod: - informacje pochodzące od operatorów - pozyskiwanie domen z rozmaitych źródeł dostępnych w internecie - anonimowe listy domen pochodzące od naszych użytkowników Pomimo - w mojej ocenie - najwyższego możliwego na ten moment zaangażowania w zakresie pozyskiwania adresów domen, jesteśmy dalecy od pełnej ilości domen dostępnych w strefie .pl. Nie zmienia to jednak faktu, że tylko jeden operator notuje z tygodnia na tydzień spadki po kilka tysięcy domen jednocześnie. Przeanalizowałem tę kwestię z perspektywy kont klienckich u tego operatora, do których dostęp posiadam i uważam, że sytuacja może wiązać się z faktem występowania dużej ilości domen na kontach poszczególnych klientów. Wiele z tych domen jest rejestrowanych na jeden rok, w sporej części przypadków domeny te nie są przedłużane. W mojej ocenie, wiele z nich to adresy domen, które można uznać za bezwartościowe z punktu widzenia działań w sieci. Domeny te często kierują na zaślepki tego operatora lub przekierowują na inną stronę klienta. Mając na uwadze, że klienci dysponują takimi domenami i ich nie przedłużają, zbieranie ich za pomocą np. scrappingu (który w przypadku tego operatora jest jedyną możliwością, ponieważ domeny nie są przez niego do nas przesyłane) jest procesem niemożliwym do całkowitej realizacji. Ilość domen "spadających" jest więc spora, ponieważ mieliśmy jakiś czas temu duży "zastrzyk" domen, a spora część z tych domen nie została przez klientów przedłużona - nowych nie jesteśmy w stanie pozyskać w takiej ilości. Nie jesteśmy w stanie ich pozyskać tym bardziej, mając na uwadze fakt, że nie występują one nigdzie w sieci i często nie są w ogóle używane przez użytkowników, a w ekstremalnych przypadkach klienci nie wiedzą nawet o ich istnieniu. Chcąc jednak zdementować podejrzenia niektórych z Was, które do mnie dotarły - nie wyróżniamy nikogo ani w jedną, ani w drugą stronę w naszym rankingu. Każdy operator ma jednakowe szanse na uzyskanie sprawiedliwego rezultatu. Nie odpowiadamy za politykę cenową, ani marketingową operatorów, a także tego, jakie domeny ci operatorzy rejestrują. Nie mamy także wpływu na to, że klienci tych domen nie przedłużają, co przekłada się na spadek ilości domen w rankingu. Pozdrawiam Łukasz Nowak
  13. 1 punkt
    @theqkash @szarik dzięki za wyjaśnienie, teraz wszytko stało się jasne.
  14. 1 punkt
    Sprawdź czy tożsamość, na której wygenerowałeś dane do połączenia query do ts'a posiada uprawnienia do dodania tej grupy (najpewniej grupa o id 173).
  15. 1 punkt
    W takich sprawach należy posłużyć się kodem źródłowym > po URL szukać kontrolera wykonującego daną akcję itd... i/lub próbować szukać ciągu znaków z komunikatu błędu w kodzie. Najlepiej to jednak komuś zlecić ...
  16. 1 punkt
    Tu pewnie wywala komunikat błędu przy operacji bazodanowych "query: (mój domysł) " lub związany z jakimiś upewnieniami użytkownika / klienta " insufficient client permissions"...
  17. 1 punkt
    czysto teoretycznie można zrobić coś w stylu generowania nowego hasła co logowanie ale byłoby to nie optymalne i ogólnie takie średnie
  18. 1 punkt
    Sprawdź czy jest uruchomiony proces aplikacji jeżeli wyrzuca błąd od zajętego portu, jeżeli jest to go zabij. Jeżeli masz błąd od braku pakietów Możliwe, że występuje problem z logowaniem do steama (próba zalogowania przy włączonym 2FA itp.), masz wygenerowaną sesje dla aplikacji?
  19. 1 punkt
    Sprawdź w repozytorium czy jest zainstalowane . steam-ts@1.3.4 // Zakladam, że po sciągnięciu z gita zainstalowałeś pakiety: npm install ?
  20. 1 punkt
    https://www.nocix.net/dedicated/ https://www.wholesaleinternet.net/dedicated/ https://www.worldstream.nl/en/dedicated/special/info https://www.dedimax.com/en/dedicated-server/France https://www.firstheberg.com/en/dedicated-server https://www.euserv.com/en/dedicated-server/marketplace/index.php https://www.mengine.fr/dedicated.php?language=english#
  21. 1 punkt
    W tej cenie ~ 195 / miesięcznie z pingiem powyżej 100 ms to IMHO słaba oferta Lub https://www.soyoustart.com/pl/serwery-essential/
  22. 1 punkt
    Najtaniej z tego wszystkiego wyjdzie chyba Kimsufi.
  23. 1 punkt
    Szanowni Klienci, Działając w celu zapewnienia jeszcze większej stabilności i zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa danych naszych klientów, podjęliśmy szereg zmian i optymalizacji w naszej infrastrukturze. Przedstawiamy najważniejsze zmiany i zalety ich wprowadzenia: 1. Serwery kopii oparte o dyski SSD: - zdecydowanie wydajniejsze wykonywanie kopii i szybsze ich przywracanie - zwiększenie częstotliwości wykonywania kopii (kopia co 30 minut) - możliwość uruchomienia maszyn wirtualnych bezpośrednio na serwerze kopii bez degradacji wydajności - wydłużenie do 12 godzin czasu życia kopii przywróconej jako osobny serwer - nowe mechanizmy weryfikacji poprawności kopii 2. Optymalizacje serwerów storagowych: - rozwiązania umożliwiające szybką migrację klientów pomiędzy macierzami dyskowymi - automatyczne balansowanie obciążeń macierzy dyskowych - zmniejszenie ilości klientów przypadających na macierz dyskową, jak i serwer kopii, w celu usprawnienia procesu przywracania kopii Optymalizacje mają na celu skrócenie do minimum czasu potrzebnego uruchomienie serwerów VM w przypadku wystąpienia niestabilności któregoś z serwerów storagowych, jednocześnie wpływając pozytywnie na cały mechanizm zarządzania kopiami, a także na wydajność serwerów storagowych. Biorąc pod uwagę wielkość naszej infrastruktury, zmiany są wdrażane etapami na kolejnych elementach infrastruktury. Szacujemy, że do końca roku zmiany obejmą wszystkie serwery KVM naszych klientów. Pozdrawiamy Zespół webh.pl
  24. 1 punkt
    Jaką oferują wersja bazy danych MySQL / MariaDB. Chodzi o to, że nowe wspierają zapytania rekurencyjne " Recursive Common Table Expressions i "JSON Data Type"
  25. 1 punkt
    https://www.kimsufi.com/ https://www.online.net/en/dedicated-server http://digicube.fr/rapidserveurs https://oneprovider.com/dedicated-servers/paris-france
  26. 1 punkt
    To akurat nie ma nic do rzeczy, logicznym jest że nie będą na siłę upychać wszystkiego już na starcie, żeby nie zraźić do siebie klientów. Prawdziwe opinie to kwestia co najmniej kilkunastu miesięcy, kiedy już ktoś zrobi kalkulacje zysków i strat
  27. 1 punkt
    Trudno o overselling jak dopiero to odpalili ...
  28. 1 punkt
    S-Net(Toya) lub mają łącze od nich.
  29. 1 punkt
    Generalnie jeżeli chodzi o wordpressa to największym niebezpieczeństwem nie są ddosy, słabo zoptymalizowany kod który katuje procka albo możliwość bruteforcowania wp-admina bo to idzie łatwo zabezpieczyć, problemem są sami klienci, którzy świadomie i z pełną premedytacją instalują znulledowane wtyczki/szablony, wtyczki tego typu z reguły są naszpikowane wykonywalnym kodem (co sprytniejsze strony które udostępniają nulled wtyczki nauczyły się już wstrzykiwać zakodowane malware do obrazków, wychwycenie tego to naprawdę syzyfowa praca), jedne potrafią całkowicie przejąć kontrole nad wp-adminem, inne stosują malware typowo pod SEO, czyli linkowanie do wątpliwej jakości domen w celu podniesienia ich DA. Na podstawie moich dotychczasowych doświadczeń typowo pod wordpressa mogę polecić soft od imunify, bardzo dobrze się sprawdza, jeżeli shared hosting to w smarthosćie mają dobrze przygotowany i aktualizowany system anty exploitowy i nieraz wyłapał wśród moich klientów exploity w pluginach. Wtyczek nie polecę żadnych, bo wszystkie mają dosyć słabą skuteczność, no może z małym wyjątkiem jakim jest gotmls ale i tak jak chcesz mieć pewność że wordpressy będą się miały dobrze to nic innego niż imunify. Ogólnie to polecam każdą strone na wordpressie podpinać pod CF co już samo w sobie zablokuje dostęp do strony dużej ilości spamerskich bruteforcujących oflagowanych ajpików, do tego regułki już w samym CF na logowanie do wp-admina i będzie okej.
  30. 1 punkt
    Ja tylko wspomnę, że F2B nie ogranicza się wyłącznie do anty-bruteforce'a. Nie, nie jest WAFem jak już koledzy napisali wyżej, ale można w nim zrobić sporo dobrego, np. zwracać użytkownikowi 403 tam gdzie nie powinien zaglądać, zliczać je po stronie F2B i banować na poziomie IP. Taki ban na poziomie IP również będzie dużo bardziej efektywny niż ban na poziomie nginxa czy innego apache'a, bo request zostanie odrzucony już w kernelu, a nie eskalowany do usługi. Parsowanie z kolei nie jest aż tak problematyczne, backend w pythonie może nie jest najszybszym rozwiązaniem do tego celu, ale F2B jest dość mocno zoptymalizowany pod tym kątem, a jakby jakimś cudem I/O czytania logów było problematyczne, to zawsze można wrzucić w pamięć typu tmpfs. Nie sądzę, żeby ktoś miał tyle logów, żeby mu CPU nie wyrabiał, już I/O jest mocno naciągane biorąc pod uwagę to, że F2B używa inotify i czyta od konkretnych linijek, a nie całe pliki (podobnie do tail -f), a już na pewno jest to rozwiązanie dużo efektywniejsze niż operowanie na web serverze czy o zgrozo php, ale mniejsza. WAF moim zdaniem na pewno odgrywa rolę w kwestii bezpieczeństwa, ale nie jest aż tak ważny z powodu natury samych aplikacji. Jeśli aplikacja jest dziurawa to się łata aplikację, a nie dorzuca strażników na froncie, którzy upewniają się, że do tych dziur w aplikacji nikt nie wejdzie. Nie mam doświadczenia ani informacji jak bardzo WAF pomaga na ew. 0daye i inne requesty, które rzeczywiście mogą wpłynąć na prawidłowo utrzymywaną aplikację, ale spodziewam się że dość nikłe, podczas gdy na wydajności aplikacji taki WAF odbije się całkowicie, gdzie F2B działający w tle analizujący logi zapisywane przez nginxa nie wpływa w żaden sposób na aktywną część web servera, a jak jakimś cudem I/O byłoby problemem to jak już pisałem wcześniej można je zrobić przez tmpfs i operować na logach w pamięci. IMHO o wiele ważniejsze jest aktualizowanie aplikacji i usług, WAF jest OK jak ktoś nalega, ale nie uważam żeby znacząco podnosił bezpieczeństwo samych aplikacji, w stosunku do kosztu jego wdrożenia i utrzymania. Jest zbyt duża szansa, że WAF nie wyłapie tego co powinien wyłapać, a wszystko to co wyłapuje można w większosci osiągnąć samemu.
  31. 1 punkt
    A oznacza to tyle, że bardziej pasuje to do regułki: Web Application Firewall niż anty-bruteforce Fail2ban który nim nie jest ;) Nie oznacza to jednak, że mamy sprecyzowane co rzeczywiście chcemy osiągnąć w takim przypadku - tak samo jak w przypadku IDS'ów ;) W DUŻYM uproszczeniu możemy podzielić takie rozwiązania na trzy kategorie: - Sprzętowe rozwiązania - gotowe produkty np. Fortigate'a - Software'owe - Proxy/L7 Powiedzmy że skupimy sie na standardowym modsec'u i OWASP'owych regułkach - te mają zbyt dużo false positive'ów i dostosowanie tego niestety wymaga czasu. Są alternatywy, takie jak np. CWAF (Comodo WAF) - tutaj sprawa wygląda znacznie lepiej. Warte polecenia, są również regułki Atomi Corp'a - też mało false positive'ów. W przypadku Imunify360 - nie powiem za dużo, ale wydaje się całkiem przystępnym rozwiązaniem (z resztą jak wszystko od CloudLinucha ;) ). Jeżeli jednak masz zamiar rozpatrywać WAF'a jako ochronę sieciową, tzn. np. proxy L7 to tutaj też mamy całą masę rozwiązań. Prawdopodobnie Panu @devopsiarz w przypadku .htaccess'a - czyli regułek rewrite, w przypadku WordPress'a chodziło o blokowanie/limitowanie niechlubnego xmlrpc - takie rzeczy oczywiście można zablokować na każdym serwerze, nie tylko regułkami rewrite (np. Nginx'em). Czy warto? IMHO każde rozwiązanie zwiększające świadomość zagrożeń oraz bezpieczeństwo - warto stosować. Z wymienionych, polecałbym na początek CWAF'a ;) P.S. Dodatki do skryptu, czyli wykonywalnego już PHP - po tej stronie nie zdziałają za wiele, także "dodatki" do samego WordPress'a nie podlegają pod definicję WAF.
  32. 1 punkt
    Wprowadziłem pewne ograniczenia w tym zakresie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć o tym, że wszystkie linki są nofollow 😉
  33. 1 punkt
    Ja znam w tej sytuacji tylko jedną opcję. Nextclouda można postawić praktycznie na wszystkim, nawet na routerze za 200 zł z OpenWRT i dyskiem po USB (chociaż wtedy demonem prędkości nie będzie).
  34. 1 punkt
    czyste DP lub DVI jak @Archi mówi. Z konwerterami bywają problemy. BŁAGAM, niech ktoś wyedytuje ten temat bo to aż BOLI.
  35. 1 punkt
    Większość dużych graczy np Amazon AWS , OVH itd... https://www.ovh.pl/rozwiazania/vrack/ https://docs.ovh.com/pl/dedicated/konfiguracja-kilku-serwerow-dedykowanych-vrack/
  36. 1 punkt
    @Pawel_15 Myślę, że ten wywiad w jakimś stopniu udowadnia, że pośród "wielkich" zdarzają się też marki z ludzką twarzą, zarządzane przez osoby z odpowiednimi kompetencjami i wizją tego, co chce się zrobić w kontekście następnych -nastu lat. My też popełnialiśmy wiele błędów (i dalej pewne popełniamy, staramy się robić ich najmniej), ale jesteśmy blisko klientów i słuchamy ich. Mamy użytkowników, którzy są z nami od 20 lat i mimo wielu prób "kradzieży" przez konkurentów - zostali z nami, bo nam ufają i czują się bezpiecznie. Kiedyś zaczynali od małych, lokalnych operacji, a dzisiaj działają prężnie na dużą skalę i zatrudniają kilkadziesiąt osób, mają bardzo duże wymagania i potrzeby informatyczne, bo hosting z domeną przestaje im wystarczać do bieżącej realizacji pomysłów. Zabrzmi to może dziwnie, ale łatwiej pozyskać z takiego home.pl klienta z jedną małą stroną, jedną skrzynką email i jedną domeną, zaoferować mu darmową migrację, 2x tańszy serwer i telefon bezpośrednio do admina. I fajnie, bo tacy klienci też są na rynku, a firmy hostingowego takiego kalibru też są potrzebne. Problem i wyzwanie zaczyna się przy większej ilości danych i większych wymaganiach, dostępie do innych aplikacji i rozwiązań biznesowych "tu i teraz". Wtedy okazuje się, że migracja to jest ale płatna, telefonu do admina nie ma bo jest BOK i to w godzinach 10-16, a serwer jest fajny, choć niewiele tańszy (aczkolwiek była raz sytuacja w pewnej grupie na FB, że jeden klient szukał tańszego rozwiązania pod storage 1TB niż nasz i dostał oferty.... ale 2 razy droższe od naszej ;)). Nasi klienci, którzy są z nami od lat wiedzą, że mamy bardzo szeroki wachlarz usług wspierających i bardzo to cenią - fakturowanie online, sklepy, programy antywirusowe, backup w chmurze itd. Dzisiaj klient nie tylko musi czuć stabilność usług, on chce także się rozwijać i skalować się dodatkowym softem, czasem w dość niespodziewany sposób. Rok 2016 kończyliśmy mając w ofercie 12-13 produktów opartych w dużej mierze na hostingu i domenach. Rok 2019 i jego środek to...ponad 70 usług w naszym portfolio. To pokazuje skalę zmian, jaką przechodzimy od pewnego czasu. Na pewno będziemy przez kolejne lata kojarzeni z domenami i hostingiem, ale powoli wkraczamy w erę, gdzie stajemy się partnerem oferującym po prostu usługi dla e-biznesu. I będziemy na pewno popełniać błędy (tj. Google czy Facebook), ale z tych błędów rodzą się czasem kapitalne pomysły 😉 BTW. Domen i hostingu nie porzucamy. Będzie go dalej rozwijać i na pewno zyskamy w niektórych oczach
  37. 1 punkt
    Naprawdę przyjemnie jest poczytać kogoś kto nie rzuca pozwami na prawo i lewo.
  38. 1 punkt
    A ja chciałem oświadczyć, że "najlepsi tylko z nazwy" to najlepsze i najprawdziwsze motto dla tej firmy z jakim się do tej pory spotkałem, powinni je sobie przywłaszczyć i wrzucić pod logo
  39. 1 punkt
    Tymczasem: https://www.pb.pl/nazwa-pl-tnie-zatrudnienie-967495 (art z gazety w załączniku) https://biuroprasowe.nazwa.pl/67393-oswiadczenie-zarzadu-nazwa-pl-w-sprawie-opublikowania-nieprawdziwych-informacji https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,953322
  40. 1 punkt
    Wbrew pozorom to nie takie proste jeżeli chodzi o zrzekanie się nawet niewielkich sum. O ile z punktu widzenia klienta wygląda to na dość proste - wysłanie przekazu na dane z panelu, to z punktu widzenia firmy już takie proste to nie jest. Z punktu widzenia molocha jest to chyba nawet niemożliwe Z mniejszymi firmami raczej da się dojść do porozumienia i zastosować "niestandardowe" rozwiązania. W tym wypadku tak nie będzie i zrzeczenie się tej niewielkiej kwoty może być bardziej uciążliwe niż podanie im numeru konta żeby zrobili ten przelew i się odczepili na wieki wieków. Biurokracji i czasem przepisów przeskoczyć się czasem najzwyczajniej w świecie nie da. Osobiście byłem nękany przez T-Mobile jakimiś papierami o dosłownie kilka groszy (trzy albo cztery...) nadpłaty. Papier, tusz, koperta, wysyłka wyszła im o wiele więcej. Po zdaje się trzech czy czterech miesiącach odpuścili. Rozumiem niechęć do podawania numeru konta (chociaż numer konta to nie numer klienta a miło jak hajs na konto leci ) ale podejrzewam że w tym wypadku warto będzie nagiąć tę zasadę dla lepszego zdrowia psychicznego.
  41. 1 punkt
    Ponoć "żaden inny dostawca nie ma 100%" według twojego jedynego słusznego mail testera, no to już masz dwa. Koszt powyższego rozwiązania: 4 zł na miesiąc za IP (które ma jeszcze inne zadania), chyba że liczysz jeszcze najtańszego VPSa, który uciągnie wysyłkę maili, no to będzie może z dyszka . Nie wiem co test wyżej ma potwierdzić, ale skoro mi rzuciłeś wyzwanie to proszę bardzo.
  42. 0 punktów
    Czytanie ze zrozumieniem... plz
  43. 0 punktów
    Siedzisz w IT i nie słyszałeś o tak głośnej sprawie? https://niebezpiecznik.pl/tag/morele-net/ https://zaufanatrzeciastrona.pl/?s=morele
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.